Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Tesla Model 3

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: Test Tesla Model 3

 

Model 3 je najjeftiniji Tesla auto koji trenutno može da se kupi, a sada je stigao i na evropsko tržište. Gde je to Tesla uštedeo u odnosu na ''stariju braću'' iz Tesla ponude automobila, otkriva nam Mat Watson:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla u martu u Norveškoj isporučio 4.609 primeraka Modela 3

 

168650-tesla 3 1.jpg

 

Posle odličnog starta na evropskom tržištu u februaru, Teslin najjeftiniji automobil potpuno je očarao Norvežane. Norveška je poznata kao zemlja u kojoj električni automobili uživanju veliku popularnost, pa je tako u 2018. upravo jedan model na struju (Nissan Leaf) poneo zvanje najprodavanijeg automobila godine. Međutim, Teslin Model 3 već sada ozbiljno pretenduje na titulu najtraženijeg četvorotočkaša u 2019. u toj nordijskoj državi. Prema podacima koje je objavio ''Teslastats'', samo u martu (zaključno sa 29. u mesecu), Norvežanima je isporučeno 4.609 primeraka Modela 3, dok su u februaru, kada je tek počela prodaja, svoje vlasnike našla 792 automobila. Podsećamo, Nissan Leaf je u celoj 2018, kada je proglašen za najprodavanini model u Norveškoj, stigao na adrese 12.303 kupca. To znači da, ako nastavi ovim tempom, Model 3 može da nadmaši prodajni rezultat Nissanovog električnog modela već u prvoj polovini 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla povukao iz ponude za internet poručivanje osnovne verzije Modela 3

 

189794-tesla 3.jpg

 

Tesla je povukao iz ponude za internet poručivanje osnovne verzije Modela 3 čija je cena 35.000 dolara. ''Pristupačni'' Model 3 je u online ponudi zamenio ''Standard Range Plus'' čija je cena 39.500 dolara. Promena je izvršena zbog rasta popularnosti drugog modela, iako je tek pre sedam nedelja Tesla omogućila kupovinu najjeftinije verzije od 35.000$. ''Standard Range Plus'' paket dolazi sa ''Patrial Premium Interior'' unapređenom unutrašnjošću vozila koja se ogleda u novom audio-sistemu, 12 nivoa položaja prednjih sedišta, unapređenim presvlakama i LED prednjim maglenkama. Autopilot je sada standardni deo opreme cele Tesline game vozila. Model 3 u ''Standard Range Plus'' paketu ima autonomiju od 386 kilometara, uz maksimalnu brzinu od 225 km/h i ubrzanje 0-100 km/h za 5.3 sekundi. Tesla takođe nudi i smanjenje performansi Modela 3 za 10% kroz poseban softver što smanjuje pomenute brojke na autonomiju od 354 km, maksimalnu brzinu 210 km/h i ubrzanje za 5.6s. Limitiranje uključuje i pristup određenim sistemima, poput satelitske navigacije i aktuelne situacije u saobraćaju i grejanja sedišta, a Tesla će u slučaju ove opcije umanjiti cenu modela 3 za 4.500 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Tesla Model 3 vs BMW M3

 

Vreme je došlo da se provere tvrdnje iz Tesle da će ''Performance'' paket u Modelu 3 učiniti taj auto 15% bržim od M3, ali i da će biti upravljiviji od njega. Sve to je rekao prvi čovek kompanije Tesla u maju prošle godine...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model 3 za Kanadu sa dometom od samo 150 km

 

192126-tesla model 3.jpg

 

Domet je jedan od najjačih aduta Teslinih modela, ali ne i specijalne verzije ponuđene na kanadskom tržištu. Na prvu zvuči neobjašnjivo, ali kompanija Tesla je odlučila da na kanadskom tržištu predstavi verziju smanjenog dometa od samo 150 km i pritom ne očekuje da će prodati jedan jedini primerak. Ali ipak ima jako dobar razlog zašto ga je ponudila, a do njega ćemo doći koji trenutak kasnije.

 

U Kanadi je vlast odlučila da doskoči svima koji bi želeli da iskoriste državne subvencije za kupovinu skupih premium električnih automobila. Zato su za putnička vozila sa najviše šest sedišta postavili limit cene od 45.000 CAD. A u slučaju da je cena modela niža, kupac će dobiti bonus od 5.000 CAD. Program pritom dozvoljava da isti modeli budu ponuđeni i uz dodatnu opremu, ali sa cenom ne višom od 55.000 CAD. Tesla Model 3 je sve donedavno startovala sa cenom od 53.700 CAD i zbog toga nije zadovoljavala uslov minimalne cene za ostvarivanje državnih bonusa. Pogađate, zato je na scenu došla ova verzija sa softverski reduciranim doometom od 150 km, a kojoj je cena tačno 44.999 CAD. Time su u Tesli zadovoljili formu i omogućili kupcu skuplje verzije od pomenutih 53.700 CAD da ostvari značajni bonus. Naime, verzija ''Standard Range'' sa dometom od 386 km se smatra opcijom, svojevrsnom dodatnom opremom, a ne zasebnim modelom. Ovaj potez će sigurno naljutiti kanadske političare, posebno autore pravilnika za dodeljivanje bonusa. Potencijalni kupci se međutim sigurno neće buniti budući da će sada biti značajno lakše doći do nove Tesle.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Test 2019. Tesla Model 3

 

Brz, tih, jedan od automobila o kojem se najviše pričalo. Sa svoja dva električna motora i pogonom na svim točkovima, vlasnik fabrike koja ga pravi izaziva i jedan BMW M3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model 3 ima jednu veliku manu

 

tesla gepek.jpg

 

Jedan vlasnik Teslinog Modela 3 je otkrio i ukazao na veliku manu koju ovaj auto poseduje.

Ne, nije reč o agregatu, udobnosti, elektronici i komforu, već o dizajnu. Gepek ovog automobila napravljen je tako da bude potpuno neupotrebljiv po kišnom vremenu. Kada otvorite gepek, voda sa gepeka pada na zadnju šoferšajbnu sa koje se onda direktno sliva u prtljažnik. Zbog ovoga vaše stvari za sekund postaju mokre, što nikako nije dobro. Prosto je neverovatno da je trebalo ovoliko vremena da se uoči ovakav problem i sada se čeka odgovor Elona Maska. Nadamo se da će kompanija Tesla brzo reagovati i rešiti ovaj problem, jer je on potpuno neupotrebljiv u zemljama gde je kiša svakodnevnica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefühl video: Test Tesla Model 3

 

Kompletan test ovog automobila, plus testiranje na stazi, kao i poređenje sa klasičnom (nije full na struju) konkurencijom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Tesla Model 3 vs BMW M2 Competition

 

1 na 1 u trci ubrzanja. Nije na posebnoj stazi za drag, nema posebne podloge i/ili lepka, već klasični asfalt kao na ulici:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla ugasio proizvodnju najkomercijalnije verzije Modela 3

 

192126-tesla model 3.jpg

 

Uprava Tesle često donosi odluke koje javnost teško razume. Najnovija će sigurno pogoditi zapravo najširu populaciju potencijalnih kupaca. Kompanija je upravo saopštila da je prekinula proizvodnju, a samim tim i prodaju Modela 3 sa zadnjim pogonom i većom autonomijom. Model 3 LR RWD je bio prva i po mnogima najoptimalnija ponuda za one koji žele komociju autonomije od 520 kilometara, ali nemaju potrebu za vrhunskim performansama. Sada se Model 3 za zadnjim pogonom može dobiti samo sa manjom baterijom i autonomijom od 350 kilometara. Ukoliko žele povećanu autonomiju, moraju se odlučiti za mnogo skuplju AWD verziju. Tesla Model 3 LR RWD je kupcima, pored 530 kilometara autonomije nudio i sasvim solidne performanse - ubrzanje do 100 km/h za 4.7 sekundi, koje je zapravo samo malo slabije od AWD verzije koja isto ubrzanje obavlja za 4.4 sekunde. Fabrika nije navela razlog za ukidanje proizvodnje ovog modela, i samo se može nagađati da je reč o optimizaciji iskorišćenja proizvodnih linija, ali i prodaji modela na kojima je veća zarada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine video: Test Tesla Model 3

 

U vreme SEKE (da, one velike ekonomske krize), kada su sve kompanije gledale kako da finansijski prežive, stvorena je jedna nova koja je htela da prodaje auto za 100.000 dolara koji bi bio komplet na struju. Malo je reći da nisu shvatani kao projekat koji će opstati. Ali, jesu opstali. Tesla danas pravi nekoliko modela automobila, zida svoju veliku fabriku i u Kini...a, ovo im je najmasovniji auto do sada - Model 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorsteiner Tesla Model 3

 

193947-vorsteiner 1.jpg

 

Američki Vorsteiner je poznat po modifikacijama modela Audija, BMW-a, Lexusa, Porschea i Lamborghinija, ali je sada odlučio da posveti svoje vreme i električnom Teslinom Modelu 3. U najkraćem, Vorsteiner paket za atraktirniji izgled Modela 3 sadrži aero body kit od  ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), kao i set novih Flow Forged točkova.

 

193948-vorsteiner 11.jpg

 

U vesti nema informacije o ceni ovih dodataka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer video: Tesla Model 3 vs Jaguar I-Pace vs Audi e-tron

 

Tesla je nekada bila sama u ponudi ovakvih automobila, ali sada tu polako pristižu i tradicionalni brendovi...i to premium:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Tesla Model 3

 

novitec 3 001.jpg novitec 3 002.jpg

 

Teslin Model 3 je prošao doterivaje u tjuning kući Novitec. Nemački tjuner je za ovaj električni automobil predvideo set aerodinamičkih komponenti od ugljeničnih vlakana, komplet novih točkova, modifikovano oslanjanje (pa je Model 3 niži za 30 mm) kao i doterani enterijer (koža, alkantara...). Aero body paket čine prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i spojler na vratima prtljažnika, dok su točkovi Novitec NV2 od 21 inča (klijentima su dostupni u čak 72 boje).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5d5705fd03f4c_unnamed(37).jpg.ac3fb750a9b6a104faafd792a67217ef.jpg CarsGuide video: Test 2020. Tesla Model 3 Performance

 

 

 

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Tesla Model 3

 

Najjeftinija verzija Modela 3 (Standard Range), umesto one ''Performance'' koja je dosta skuplja. Zato bi upravo ovaj početni nivo Modela 3 bio onaj koji ljudi treba najviše da kupuju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Tesla Model 3

 

Iako cena na prvi mah odbija, ipak treba uporediti koliko inače koštaju druge premium limuzine...a, one nisu potpuno električne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

insidelane.jpg InsideLane video: Test 2019. Tesla Model 3

 

Kakav je Model 3 u poređenju sa konkurecnijom...ali, kompletnom konkurencijom, ne samo sa drugim automobilima na struju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model 3 je najprodavaniji automobil u Norveškoj u dosadašnjem periodu godine

 

novitec 3 001.jpg

 

Broj do sada isporučenih primeraka najjeftinijeg Teslinog modela gotovo je jednak zbiru prodatih jedinica drugoplasiranog Volkswagena Golf i trećeplasiranog Nissana Leaf. Zahvaljujući raznim beneficijama u kojima uživaju kupci i vlasnici električnih automobila u Norveškoj, ta zemlja je već godinama evropski lider u elektrifikaciji voznog parka. Zato i nije čudno da je trenutno najpristupačniji Teslni automobil - Model 3 ubedljivo najprodavanije putničko vozilo u ovoj skandinavskoj državi. U dosadašnjem periodu godine, Norvežani su pazarili 13.028 primeraka Modela 3, dok je na drugom mestu evropski bestseler Volkswagen Golf sa 7.639 jedinica. Treći je još jedan model na struju, Nissan Leaf, koji je u 2019. stigao na adrese 6.277 kupaca. Inače, Leaf je zbirno najprodavaniji električni model u Norveškoj, s obzirom da je od lansiranja u toj zemlji (2011. godine) prodat u 56.635 primeraka.

Sa druge strane, Tesla Model 3 u Norveškoj se prodaje tek od ove godine, a početni rezultati pokazuju da bi u narednih nekoliko godina lako mogao da prestigne Nissanovu električnu uzdanicu i postane najpopularniji model na struju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...