neshaoct 9592 Posted April 5, 2023 Tesla Model 3 nakon ''porscheovskog'' preobražaja Teslin Model 3 će ove godine biti osvežen, ali je vlasnik ovog automobila iz Masačusetsa to učinio na svoj način te unapredio izgled električnog modela. Vlasnik je za preobražaj Modela 3 odlučio da koristi delove Porschea Cayman GT4, a ovaj ''nekonvencionalni brak'' izgleda bolje nego što se moglo očekivati. Rezultat je automobil koji može proći kao fabrička verzija Teslinog Modela 3 fokusirana na stazu. Branik sa velikim usisnicima izgleda slično onom koji koristi Cayman GT3, dok je ravna karakterna linija takođe poboljšanje u odnosu na nos standardnog modela. Međutim, modifikacije idu mnogo dalje od toga, jer je Model 3 dobio i haubu od kovanog karbona sa ventilacijskim otvorima poput onih koje ima GT4, dok novi Teslin logotip liči na Porscheov. Kućišta bočnih retrovizora kao da su preuzeta iz BMW-ovog M paketa. Automobil je spušten i presvučen folijom u boji zlata, a izgled je dodatno unapređen laganim setom felni. Agresivni body kit uključuje istaknuti zadnji spojler, par aftermarket LED zadnjih svetala i zadnji difuzor. U unutrašnjosti se nalazi upravljač sa kovanim karbonskim detaljima koji se slažu s haubom. Pored unikatnog body kita, Tesla Model 3 Long Range iz 2018. godine ima i bolje performanse zahvaljujući kanadskoj kompaniji Ingenext. Snaga dva električna motora je povećana tako da Model 3 od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 3 sekunde. Automobil prelazi 402 metra za 11.6 sekundi dostižući brzinu od 186.4 km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2023 Tesla Model 3 restajling Tesla je u proteklih šest godina širom sveta prodao dva miliona primeraka Modela 3, a u novu modelsku godinu ovaj električni automobil ulazi sa estetskim izmenama, većim dometom i unapređenjem karakteristika. ''Doterani'' Model 3 (internog kodnog naziva Project Highland) sada ima redizajnirani prednji i zadnji deo, uz novi enterijer. Tesla navodi i poboljšanu aerodinamiku kako bi izvukao veći domet i smanjio otpor vazduha i buku vetra. Tačnije, Model 3 ima koeficijent otpora od 0.219, što je manje od već impresivnog Cd od 0.23. Prednji deo je oštriji nego ranije sa čistijim linijama, redizajniranim kućištem farova i novim prepoznatljivim LED dnevnim svetlima. Nabor na ivici haube koji se ranije sužavao ispod farova sada je mnogo oštriji i proteže se do krila. Silueta je ostala identična, dok zadnji deo ima istaknuta svetla u obliku slova C, sa Tesla natpisom između svetala. Dizajn točkova od 18 i 19 inča sa više krakova je takođe nov. Objašnjavajući relativno suptilne izmene, Tesla ističe da ne želi da odstupi od ''onog što je Model 3 učinilo globalnim bestselerom: isporuka velikog dometa i efikasnosti sa performansama i upravljanjem sportskog automobila po pristupačnoj ceni.'' Tesla tvrdi da je više od 50% komponenti Modela 3 osveženo kao odgovor na povratne informacije kupaca, sa krajnjim ciljem poboljšanja prefinjenosti i udobnosti. Tesla takođe ističe da su prednja i zadnja vrata strukturalno ojačana kako bi izdržala teže udare - potez napravljen u skladu sa strožim propisima o sudaru koji nalažu da svi automobili moraju biti u stanju da izdrže sudar sa SUV-om, s obzirom na njihovu sve veću popularnost. Tesla dodaje i dve nove boje, nazvane Ultra Red i Stealth Grey. Model 3 je sada nešto duži (4.720 mm) i niži (1.441 mm), dok je klirens smanjen sa 140 mm na 138 mm. WLTP domet za doterani RWD Model 3 sa 18-inčnim točkovima je 554 kilometra, dok Long Range varijanta prelazi 678 km. To je povećanje od 11% do 12% u odnosu na WLTP domet dosadašnjih verzija. Sa opcionim 19-inčnim ''Nova'' točkovima, RWD Model 3 prelazi 513 km sa jednim punjenjem u WLTP ciklusu, a LR verzija 629 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.1 sekundu za baznu verziju sa 245 KS i 4.4 sekunde za Long Range varijantu sa 351KS. Unutrašnjost Modela 3 po navodima sadrži i aluminijum i nove materijale od tkanine. Novo ambijentalno osvetljenje pokriva celu kabinu, a kompanija kaže da je kabina tiša zahvaljujući akustičnom staklu i poboljšanim materijalima za zvučnu izolaciju. Centralni ekran je od 15.4 inča, a tu je novi zadnji ekran od 8 inča sa integrisanim kontrolama klime, ventilacije i infotainmenta. LR verzija sada dolazi sa 17 zvučnika (tri više nego ranije) i sa dva sabvufera, dok RWD ima devet zvučnika i jedan sabvufer. Isporuke obnovljenog Modela 3 u Evropi i na Bliskom istoku startuju krajem oktobra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites