Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Tesla Model 3

Recommended Posts

Tesla Model 3 nakon ''porscheovskog'' preobražaja

 

233056-tesla t 04.jpg

 

Teslin Model 3 će ove godine biti osvežen, ali je vlasnik ovog automobila iz Masačusetsa to učinio na svoj način te unapredio izgled električnog modela. Vlasnik je za preobražaj Modela 3 odlučio da koristi delove Porschea Cayman GT4, a ovaj ''nekonvencionalni brak'' izgleda bolje nego što se moglo očekivati.

 

233057-tesla t 03.jpg

 

Rezultat je automobil koji može proći kao fabrička verzija Teslinog Modela 3 fokusirana na stazu. Branik sa velikim usisnicima izgleda slično onom koji koristi Cayman GT3, dok je ravna karakterna linija takođe poboljšanje u odnosu na nos standardnog modela.

 

233055-tesla t 02.jpg

 

Međutim, modifikacije idu mnogo dalje od toga, jer je Model 3 dobio i haubu od kovanog karbona sa ventilacijskim otvorima poput onih koje ima GT4, dok novi Teslin logotip liči na Porscheov. Kućišta bočnih retrovizora kao da su preuzeta iz BMW-ovog M paketa. Automobil je spušten i presvučen folijom u boji zlata, a izgled je dodatno unapređen laganim setom felni. Agresivni body kit uključuje istaknuti zadnji spojler, par aftermarket LED zadnjih svetala i zadnji difuzor. U unutrašnjosti se nalazi upravljač sa kovanim karbonskim detaljima koji se slažu s haubom.

 

tesla t 01.jpg

 

Pored unikatnog body kita, Tesla Model 3 Long Range iz 2018. godine ima i bolje performanse zahvaljujući kanadskoj kompaniji Ingenext. Snaga dva električna motora je povećana tako da Model 3 od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 3 sekunde. Automobil prelazi 402 metra za 11.6 sekundi dostižući brzinu od 186.4 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model 3 restajling

 

tesla 3 2024 05.jpg

 

Tesla je u proteklih šest godina širom sveta prodao dva miliona primeraka Modela 3, a u novu modelsku godinu ovaj električni automobil ulazi sa estetskim izmenama, većim dometom i unapređenjem karakteristika. ''Doterani'' Model 3 (internog kodnog naziva Project Highland) sada ima redizajnirani prednji i zadnji deo, uz novi enterijer. Tesla navodi i poboljšanu aerodinamiku kako bi izvukao veći domet i smanjio otpor vazduha i buku vetra. Tačnije, Model 3 ima koeficijent otpora od 0.219, što je manje od već impresivnog Cd od 0.23.

 

tesla 3 2024 04.jpg

 

Prednji deo je oštriji nego ranije sa čistijim linijama, redizajniranim kućištem farova i novim prepoznatljivim LED dnevnim svetlima. Nabor na ivici haube koji se ranije sužavao ispod farova sada je mnogo oštriji i proteže se do krila. Silueta je ostala identična, dok zadnji deo ima istaknuta svetla u obliku slova C, sa Tesla natpisom između svetala. Dizajn točkova od 18 i 19 inča sa više krakova je takođe nov. Objašnjavajući relativno suptilne izmene, Tesla ističe da ne želi da odstupi od ''onog što je Model 3 učinilo globalnim bestselerom: isporuka velikog dometa i efikasnosti sa performansama i upravljanjem sportskog automobila po pristupačnoj ceni.''

 

Tesla tvrdi da je više od 50% komponenti Modela 3 osveženo kao odgovor na povratne informacije kupaca, sa krajnjim ciljem poboljšanja prefinjenosti i udobnosti. Tesla takođe ističe da su prednja i zadnja vrata strukturalno ojačana kako bi izdržala teže udare - potez napravljen u skladu sa strožim propisima o sudaru koji nalažu da svi automobili moraju biti u stanju da izdrže sudar sa SUV-om, s obzirom na njihovu sve veću popularnost. Tesla dodaje i dve nove boje, nazvane Ultra Red i Stealth Grey.

 

tesla 3 2024 003.jpg

 

Model 3 je sada nešto duži (4.720 mm) i niži (1.441 mm), dok je klirens smanjen sa 140 mm na 138 mm.

 

tesla 3 2024 02.jpg

 

WLTP domet za doterani RWD Model 3 sa 18-inčnim točkovima je 554 kilometra, dok Long Range varijanta prelazi 678 km. To je povećanje od 11% do 12% u odnosu na WLTP domet dosadašnjih verzija. Sa opcionim 19-inčnim ''Nova'' točkovima, RWD Model 3 prelazi 513 km sa jednim punjenjem u WLTP ciklusu, a LR verzija 629 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.1 sekundu za baznu verziju sa 245 KS i 4.4 sekunde za Long Range varijantu sa 351KS.

 

tesla 3 2024 01.jpg

 

Unutrašnjost Modela 3 po navodima sadrži i aluminijum i nove materijale od tkanine. Novo ambijentalno osvetljenje pokriva celu kabinu, a kompanija kaže da je kabina tiša zahvaljujući akustičnom staklu i poboljšanim materijalima za zvučnu izolaciju. Centralni ekran je od 15.4 inča, a tu je novi zadnji ekran od 8 inča sa integrisanim kontrolama klime, ventilacije i infotainmenta. LR verzija sada dolazi sa 17 zvučnika (tri više nego ranije) i sa dva sabvufera, dok RWD ima devet zvučnika i jedan sabvufer. Isporuke obnovljenog Modela 3 u Evropi i na Bliskom istoku startuju krajem oktobra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...