Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Najpovoljniji novi automobili u 2018. godini

Recommended Posts

fiat a 3.jpg

 

Nova 2018. godina biće više nego uzbudljiva u automobilskoj industriji, ali neće je obeležiti samo luksuzna i supersportska vozila, već nekoliko modela dostupnih širim narodnim masama. Ove godine na scenu će izaći novi Renault Clio, Ford Focus, svetlost dana će ugledati nova Volkswagenova uzdaniac T-Cross, Škoda Fabia će biti ''našminkana'', a čeka se i naslednik Fiat Punta. Pogledajte preporučene modele vrednosti do 20.000 evra.

 

Fiat Punto IV - upravo bi četvrta generacija Punta, koji će se na dizajnu umnogome oslanjati na starijeg brata Tipa, trebalo da bude najpristupačniji model u narednoj godini, eventualno 2019. ako se oduži njegov izlazak. Još nema informacija ni gde će se proizvoditi, a nada mu se Kragujevac. Predviđena cena - 10.000 evra.

 

Ford Ka - približnu cenu imaće i Fordov najmanji adut Ka koji čeka ''fejslift'' tokom 2018, uz blagu promenu dizajna, tačnije adaptaciju na aktuelnu Fordovu koncepciju, te novi multimedijalni sistem. Ka bi trebalo da bude oko 1.000 evra jeftiniji od Fieste. Predviđena cena 10.000 evra.

 

Dacia Duster - stiže i druga generacija Dustera sa novim multimedijalnim sistemom u koji je uključen pogled od 360 stepeni. Planirani su po dva standardna Renaultova benzinska i turbodizel agregata. Predviđena cena - 12.000 evra.

 

dacia d 3.jpg

 

Škoda Fabia - kompanija iz Mlade Boleslav će osvežiti svog aduta Fabiu. Dobiće novu prednju masku, sličnu Superbu, uz izmenu farova i novog branika kako bi se približila novim modelima. Kao i kod drugih članova VW grupe, benzinski 1.2-litarski TSI će biti zamenjen sa 1.0-litarskim agregatom, a dok će 1.4-litarski dizel biti zamenjen sa 1.5-litarskim TDI. Predviđena cena - 12.000 evra.

 

Peugeot 1008 - francuski div se fokusirao na proboj na SUV tržištu, pa je u planu izbacivanje i najmanjeg modela 1008, ali bez pogona na sva četiri točka. Pogoniće ga standarni trocilindraš sa do 90 KS, dok će automatski menjač koštati dodatno. Predviđena cena - 12.500 evra.

 

peugeot 1008 1.jpg

 

Renault Clio - novi Clio, peti po redu, biće kompletno ''renoviran'', kako spolja, tako i unutra. Stižu i novi motori, uključujući i hibridnu verziju. Predviđena cena - 12.500 evra.

 

renault clio 1211.jpg

 

Peugeot 208 - ''Lavić'' nije zaboravio ni na obične automobile, stiže druga generacija modela 208 razvijene u saradnji sa kineskim partnerom Dongfengom. Za razliku od prethodne, nova dvestoosmica biće lakša 100 kilograma, a dizajnom će pratiti kompaktni model 308. Pogonske jedince će biti benzinski trocilindraš i dizel sa 4 cilindra, a moguća je i opcija sa elektromotorom. Predviđena cena - 12.900 evra.

 

peugeot 208 e.jpg

 

Lada xCode - Rusi imaju velike ambicije na evropskom tržištu, posle X-Ray stiže i xCode, koji je kao dizajnirao Stiv Matin, zadužen za novo lice ruskog brenda. Sportska sedišta, automatski menjač, multimedijalni sistem nalik na tablet, Rusi imaju svog aduta u SUV moru. Predviđena cena - 14.500 evra.

 

153635-lada x 1111.jpg

 

Kia Cee’d - Posle šest godina naslednika dobija Cee'd, koji će malo porasti, uz nešto konzervativniji dizajn u odnosu na aktuelni model. Osim hečbeka sa 5 vrata, stiže i trovratni Pro cee'd, te karavan i GT verzija sa pojačanim performansama. Gama motora će raspolagati od 90 do 200 KS. Predviđena cena - 16.000 evra.

 

kia c 44.jpg

 

Suzuki Jimny - jedna od Suzukijevih ikona će opet da oživi. Stiže poputno novi Jimny. Trenutni model je napravljen daleke 1998, a u međuvremenu je samo nekoliko puta ''šminkan''. Naslednik će biti fokusiran na praktičnost i jednostavnost, a kao i do sad glavni adut će mu biti off-road. Predviđena cena - 16.000 evra.

 

suuzki j 23.jpg

 

Honda Jazz  - japanski gigant oblači Jazz u novu ruho. Prednji deo će podsećati na Civic, a novina je i takozvani Dynamic paket sa 1.5-litarskim trocilindrašem od 130 KS. Predviđena cena - 16.400 evra.

 

Audi A1 - automobili sa 3 vrata su prošlost, u budućnosti će i najmanja vozila imati 5 vrata, pa tako i novi A1. Kompanija iz Ingolštata ne planira kabriolet verziju, ali će A1 obogatiti najnovijom tehnologijom kada su u pitanju upravljanje i multimedijalni sistem. A1 će u budućnosti imati čak i pogon na sva četiri točka, iako je prvobitno quattro bio planiran samo za jaču S1 verziju. Predviđena cena - 17.000 evra.

 

159802-audi a1 1.jpg

 

Toyota Auris - treća generacija Aurisa deliće platform sa CH-R i Priusom, što će sa jedne strane smanjiti troškove proizvodnje, a sa druge omogućiti istu tehnologiju. Planirano je da preuzme i novi hibridni sistem sa Priusa, a motor od 122 KS će moći da spusti potrošnju i na ispod tri litra. Predviđena cena - 17.000 evra.

 

VW T-Cross - SUV verzija Pola je predstavljena 2016 u Ženevi, a svetlost dana će ugledati sa ''braćom'' iz ostalih VW kompanija Seat Aronom i budućom Škodom Polar, ali će vizuelno biti potpuno drugačiji. VW osim benzinaca i dizela kao pogon planira i hibrid i elektromotor, a najjača verzija će biti dvolitarski benzinac sa 200 KS u T-Cross GTI modelu. Predviđena cena - 18.000 evra.

 

vw t-cross.jpg

 

Citroën C4 Cactus - novo izdanje francuskog kompakta obećava veću udobnost pomoću novih amortizera sa hidrauličnim zaustavljanjem. Moderan izgled, viši klirens, manje plastične površine, novi C4 će izgledati kao krosover. Predviđena cena - 18.000 evra.

 

citroen cc 111.jpg

 

Mazda 3 - ovaj model će biti zasnovan na KAI konceptu iz oktobra 2017. Vozilo će izgledati glatko, sa masivnom, agresivnom prednjom maskom i uskim farovima. KAI Concept nije samo dizajnerska studija, već i tehnološki korak sa novim Skyactiv X motorima. Predviđena cena - 18.300 evra.

 

mazda k 22222.jpg

 

Ford EcoSport - model koji je ''sahranio'' B-Max dobija više od nove šminke. Prvi put će imati pogon na sva četiri točka, ali samo uz 1.5-litarski dizel sa 125 KS. Ford će na tržište izbaciti i sportsku verziju ST-line. Predviđena cena - 18.590 evra.

 

ford e 1111111.jpg

 

Ford Focus - američki gigant konstantno modernizuje svoj najprodavaniji model u Evropi.

 

172889-ford f 1.jpg

 

Novi će biti oko 50 kilorama lakši, na novoj C2 platrofrmi. Biće opremljen sa svim čime Ford grupa raspolaže u smislu pomoći upravljanja, multimedijalnog sistema, povezivanja, pa i autonomne vožnje.

Predviđena cena - 19.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/15/2018 at 1:23 PM, neshaoct said:

Lada xCode - Rusi imaju velike ambicije na evropskom tržištu, posle X-Ray stiže i xCode, koji je kao dizajnirao Stiv Matin, zadužen za novo lice ruskog brenda. Sportska sedišta, automatski menjač, multimedijalni sistem nalik na tablet, Rusi imaju svog aduta u SUV moru. Predviđena cena - 14.500 evra.

AvtoVaz patentirao novi krosover Lada XCode

 

lada xcode.jpg

 

U javno dostupnoj bazi Federalne službe za intelektualnu svojinu pojavile su se informacije o priznavanju prava najvećem ruskom proizvođaču automobila Avtovazu na industrijski dizajn novog krosovera Lada. Sudeći po objavljenim prikazima reč je o modelu XCode, koji je predstavljen kao konceptualno vozilo na Međunarodnom moskovskom sajmu automobila 2016. godine. Zanimljivo je da vodeći ruski proizvođač automobila tim povodom kasnije nije plasirao nikakve informcije. Međutim, ovih dana u ruskim medijima pojavio se prevod teksta sa portala kineske televizije Feniks, objavljenog 8. januara. U tekstu se vozilu Lada XCode predviđa da će ''sada, kada ruske marke automobila budu dostupne'' imati velike šanse da sa kineskog tržišta potisne popularne evropske i japanske modele. Vozilo se, inače, ni jedanput ne naziva konceptualnim automobilom, a kako se navodi stvoreno je ''znalačkim naporima stručnjaka iz Italije, Japana, Francuske i Nemačke''. Kinezi hvale XCode zbog njegove pouzdanosti, ali zameraju što nije bolje opremljen, i čak proizvođaču predlažu da se povodom određenih rešenja obrati nekom od kineskih giganata elektronske industrije. I ma kako paradoksalno zvučalo autori navode očekivanu cenu još uvek nepostojećeg vozila od 150 hiljada juana ili 1.5 miliona rubalja.

 

Neposredno posle objavljivanja ovog teksta, tačnije 16. januara Avtovaz je registrovao industrijski dizajn XCode, piše dnevni list Rossiйskaя gazeta konstatujući da se na opštu zabavu može spekulisati o tome kako u Toljatiju razmišljaju o izvozu u Kinu ili su se uplašili za tu sredinu već tradicionalnog ''kloniranja''. I to sve, kako se navodi nije isključeno. Međutim, kao prvo treba reći da je Avtovaz prijavu za registraciju Rospatentu predao još 10. marta, a kao drugo da eksperti koje je list RG anketirao ne vide ništa neobično u tome što je ruski automobilski gigant odlučio da zaštiti prava na svoj atraktivni koncept. Kako ruski novinari očekivano, kako navode, od Avtovaza nisu dobili odgovor o svrsi patentiranja obratili su se ekspertima. ''Vaz je patentirao sve svoje automobile, kako serijske, tako i protitipove. To je uobičajena praksa, tim pre što se industrijski dizajn u smislu pravne zaštite odnosi isključivo na spoljašnji izgled i ne obavezuje na obelodanjivanje tehničke strane projekta'' (što se ne odnosi na izume ili korisne modele), rekao je jedan od konsultovanih eksperata Sergej Ciganov, urednik sajta Russkiй avtomobilь, ističući da patentiranje Lada XSode praktično ništa ne znači, odnosno ne govori o eventualnom početku proizodnje ili prodaji. Tako da nam ostaje da se podsetimo reči dizajnera Stiva Matina koji je model naglašenih X linija sa svih strana, sa izmenjenom rešetkom hladnjaka i farovima, uporedio sa dobro nabildovanim sportistom i okarakterisao kao ''agresivnu i emotivnu mašinu zagledanu u budućnost''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...