Nnikola 0 Posted January 12, 2018 Skoro sam postavljao pitanje, gde je problem bio taj što je otišao dihtung glave. U međuvremenu sam zamenio dihtung, a majstor mi je otklonio i većinu grešaka koja se javljala na dijagnostici. Ostala je jedna, vezana za lambda sondu, ali rekao mi je da bi tu morala sonda da se menja i da to i nije toliko hitno. Takođe još jednu stvar mi je naveo da se dešava kao problem i zbog koje bih morao auto da teram kod električara, a to je paljenje lampice CODE. Ona se ne pali uvek, a nekad se desi da se upali i da ostane tako upaljena tokom cele vožnje, tako da nisam primetio da ona izaziva neke konkretne probleme. Problem koji sad imam, odnosno od kad sam doterao auto sa popravke, jeste da auto znatno slabije ide. Primera radi, u drugoj brzini ga doteram do 3000 obrtaja i onda kad ga prebacim u treću, normalno, obrtaje obori ispod 2000, ali problem je što mnogo sporo ponovo postiže brzinu, kao da se guši. Ovo se dešava po ravnom, a o uzbrdicama da ne pričam. Kada je više od dvoje ljudi u kolima, ne mogu drugačije osim u prvoj da izguram malo veći uspon. Takođe, primetio sam još jednu čudnu stvar, za koju ne znam da li je povezana sa prethodnim problemom. Kada menjam brzine, pustim gas i stiskom na kvačilo obrtaji se podižu, dok ne ubacim u sledeću brzinu. Tačno se čuje kako motor jače proradi u tim trenucima. A kada stanem na semafor recimo, ili kada tek upalim auto, i izbacim ga iz brzine, obrtaji ne padaju ispod 1700, tačnije ne padaju sami od sebe, već moram ponovo da ubacim u prvu, polako pustim kvačilo, gde se ti obrtaji onda spuste i onda ga ponovo izbacim iz brzine. Tako otkolnim ovaj problem do sledećeg semafora :/. Obzirom da sam laik za automobile, postaviću još jedno pitanje, za šta mi se čin ida takođe ne bi trebalo tako da se ponaša auto. Čim sam malo duže u koloni, recimo petnestak minuta, motor kreće da se pregrejava. Nikada kazaljka ne dođe do maksimuma naravno, jer bi prokuvao, ventilator spusti tu temperaturu, ali kazaljka na kratko bude na sredini i onda opet divlja i tako u krug dok ne izađem iz kolone, tačnije dok ne krene malo da struji vazduh. Sipan je antifriz, sistem mi je pun, tako da to nije problem. Hvala svima koji se potrude da pročitaju moj problem i upute me ka rešenju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted January 12, 2018 Da li ti pali check engine od kada si se vratio od majstora? Ja sam imao problem sa vucom,isto se gusio i digao mi potrosnju,bila je lambda sonda,stavio mi je majstor. drugu polovnu i sad ga teram tako(isti motor kao tvoj). Za ova druga pitanja mora neko od kolega da pomogne... 1 Nnikola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nnikola 0 Posted January 13, 2018 (edited) Pozdrav cuore_sportivo! Nikad mi nije palio check engine. A da li znas mozda da li lambda sonda moze da izazove i problem sa paljenjem? Pored svih ovih problema, sinoc kad sam se vracao sa posla, posle nekih pola h recimo voznje, stao sam da odem do prodavnice. Kada sam izasao i seo u kola, nisam mogao ponovo da ih upalim, vergla, vergla i onda kao da ga presece na sekund, pa ispocetka vergla. Ostavio sam ga tako i vratio se po njega posle pola h, upalio je iz prve, sto kazu na pola kljuca... Edited January 13, 2018 by Nnikola Pogresio sam nickname coveku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 13, 2018 Na jtd-u tako zeza kad ode senzor radilice. Najbolje da odes na dijagnostiku,ovako do sutra mozemo u prazno da nagadjamo a da i ne pogodimo. 2 Nnikola and cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nnikola 0 Posted January 14, 2018 Ali caka je u tome sto je mu je majstor odradio dijagnostiku kada je radio dihtung glave i rekao mi je da je sve greske otklonio osim te za lambda sondu. Ja sam problem sa paljenjem imao i pre nego sto je dihtung glave zamenjen, i to se mnogo cesce desavalo. Mislio sam da je problem resen sa promenom dihtunga, medjutim ispostavilo se da nije. Nista, hvala vam momci, moracu da ga oteram neki dan ponovo, pa cu ispisati sta je bio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 14, 2018 To sto motor nema snage moze biti da majstor nije dobro uzupcio auto.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk 1 Nnikola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nnikola 0 Posted January 14, 2018 @Kuvalja hvala ti, to je vec neki trag. Provericu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 14, 2018 Nema na cemu, taj motor mnogi zupce po reperima pa zeznu, mora alatom da se zupci.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted January 14, 2018 Proveri ti dizne meni ovo lici na to nece da pali, slabo vuce sve simptomi koje one daju... 1 Nnikola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Max82 19 Posted May 22, 2018 Kakve su one 1997 godiste sa limarijom i kakav servo imaju,elektricni ili hidraulicni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 22, 2018 Verovatno vec podosta trule na patosu, sajtnama i zadnjim rubovima.Hidraulicni servo imaju.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites