Jump to content
FAS Goran
nikolap

Jeep Renegade Sport 1.6 vs Fiat 500L 1.4

Recommended Posts

Moj 500L polako usao u 5. godinu, pa nesto razmisljam o zameni. Deca izrasla iz kolica pa mi verovatno nece trebati toliko veliki gepek pa eto dileme.

 

U sustini, svidja mi se Renegade, mislim da mi je po gabaritima skroz OK. Naravno, u igri mi je i novi Fiat 500L.

Sobzirom na ogranicen budzet, dakle prodao bih moj 500L i doplata za novi, u igri su mi ili Renegade Sport, dakle najosnovnija oprema, ili 500L Lounge koji ima sasvim lepu opremu. Naravno, motori najeftiniji, 1.4 za 500L i 1.6 E TorQ za Reneagde.

 

Treba mi neki savet ili slicno.. u sustini benzinac u 500L je OK za moje potrebe, ali iako sam skroman ipak dosta trosi (gradska voznja), i prilicno je slab za ovoliki auto. Na papiru 1.6 u Renegade deluje bolji sto se tice snage, ali 5. stepeni menjac....

 

I dalje se lomim da li uopste da ulazim u nov auto, ali ako prelomim, 500L i Renegade su mi uzi izbor. Ili Renegade (slaba oprema, na papiru jaci motor, fensi :D ), ili novi 500L (konacno bolja sedista, bolja oprema nego sto imam sad, ali isti motor koji mi je traljav). Ili necu uzeti nista i nastavljam sa ovim :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ovo bas, po mom misljenju, nije za poredjenje :)

 

Ja sam vozio oba poprilicno i bio prilicno bas za Renegade jer mi je ozbiljan smekeraj. Ali odustao sam jer dizel sa panoramom i jacom opremom kada sam ja gledao kola isao lagano preko 23 000e i na kraju opet imas "nedoreceni" 1.6 mjet sto je bas slabo za ulagazak u cenovni rang Superba 2.0 TDI.

 

Koliko god neko voleo ili ne voleo L, ali to je auto cija je glavna uloga prakticnost, da ima sto vise prostora, veliki gepek, da ne kosta mnogo i uz to pruzi koliko-toliko uzivanje vozacu bez mnogo vrdanja.


Renegade je skroz druga prica:

  • Spolja je napravljen da podseca na stare Jeep modele
  • Stopke su u obliku kanistera za gorivo sa starih modela (polularno X )
  • Na staklima ima malog Jetija nacrtanog
  • Enterijer je opet "old-Jeep like"
  • Cajger umesto crvene zone ima "crveno blato"
  • ...

Osecaj u voznji je daleko bolji u Renegade-u. Nije neki trkac niti SUV, ali je daleko lepse voziti ga.

 

Ja izmedju ta dva modela ne bih ni razmiljao :)

 

1.6etorq takodje nije bas najbrzi motor koji sam vozio, ali po gradu ekstremno lepo ide i trosi manje od 1.4 mojom voznjom.

Ima jako nisko dostupan obrtni moment tako da jednako vuce sa 2500 i 4000rpm sto cini  potpuno nepotrebnim vrteti motor posto nema dodatne snage u visim obrtajima kao sto je slucaj sa turbo benzincima.

Stavise, jako ruzan zvuk proizvodi u visokim obrtajima (doduse po malo i u niskim :D )


5 brzina ne mora da te brine jer 5. brzina ima gotovo identicne prenose kao 6. na L tako da nema dodatne buke.

 

Jedino jeste problem opreme posto Renegade Sport (ne znam odakle to Sport kad od sportske opreme ima Jetija na staklima) dolazi sa crnim celicarama i bas losijom opremom.


Sa druge strane ako opet planiras da vozis kola jedno 5 godina, stisnes zube za jos 1000e i uzimes solidnu opremu po izboru. + uvek mozes da igras na kartu dugogodisnjeg kupca i trazis popust na opremu.

 

+ dodatni argument za Renegade je jer mislim da opet kupiti isti auto, pa makar i u boljoj opremi, ima da bude uzasno dosadno.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info :) U sustini Sport oprema je prilicno mrsava, ali ima onaj minimum koji mi treba a imam u mom 500L - displej, handsfree sa komandama na volanu, klimu i za razliku od mog trenutnog 500L odlicna sedista (imam 2m i losa ledja) i naslon za ruku (ovde sam ugradio Armstera ali mi je nizak za ruku). Cudno je sto Sport, barem po katalogu, nema nista opciono osim alu fleni (uzecu neke slicne po dizajnu polovne 5x110 alu felne). Teraju na Longitude nivo opreme koja je ipak potaman, ali to je nekih 1000 i vise evra.

A najvise me zulja, to mrzim iz dna duse, doplata za boju. 500 evra ne dam za to :D 

Ali ok videcu, redovno servisiriam auto kod njih (Stojanov) i van garancije, pa nadam se ipak nekom popustu. Znam, radio sam u toj bransi pre nekih 10 godina, kolike su zarade dilerima po vozilu, nema tu nekog prostora za njih, ali sa druge strane bitni su im i broj prodatih vozila. Ali za boju 500 evra ne dam :)

I jos jedna prednost za Reneagde je dostupnost dodatnih gluposti/opreme na AliExpress-u :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican je taj motor, etorq se zove ne zato sto ima masivni obrtni momenat, vec sto razvija tipa 90% obrtnog vec na 2000rpm. Ne davi se i ne trazi obrtaje da bi isao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nista cudno za boju i svi to rade. Prednost Renegade-a je sto je barem crna boja u pitanju.


Opel je svojevremeno za Astru J imao neku odvratnu svetlo plavu boju kao osnovnu ako ne doplatis. Pa da vidimo ko ce da kupi nov auto sa tom najruznijom dostupnom bojom :D

 

A i generalno Fiat dileri vole da imaju "kvake" u ponudi. Jedna od meni najdrazih je Giulietta od 17 990e koja pre 2 godina nije uopste mogla da se naruci kod nas po recima AK Kole :D

 

Obavezno provozaj 1.6 etorq. Prijatno ces se iznenaditi posle 1.4 iz L-a toliko da ces zaboraviti na 6. brzinu.

1 minute ago, vagenovac said:

Odlican je taj motor, etorq se zove ne zato sto ima masivni obrtni momenat, vec sto razvija tipa 90% obrtnog vec na 2000rpm. Ne davi se i ne trazi obrtaje da bi isao.


Kada sednes iz "normalnog" motora u etorq bude u startu prijato, pa posle neprijatno iznenadjenje :D

Prvo sam se prijatno iznenadio kako kroz grad lepo ide iz nizih obrtaja, pogotovu u sport modu.


Onda izlazim na autoput, pun gas u 3. brzini do kraja... i nista. Apsolutno nema svrhe vrteti motor.

Vrlo slicno iskustvo imam i sa Mazdinim 2.0 Skyaktiv motorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pda, prvo ne ocekujes nista, pa se pozitivno iznenadis kako lepo nosi pikslu na vrh gasa i kako lepo reaguje na pipkanje gasa, maltene ocekujes zver, potopis gascinu, pa nije da je nista, ali se razocaras svakako, podsetilo me na chevy cruza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan ubedljiv glas za Renegade, baš iz ovog razloga...:

1 hour ago, igor0511 said:

...

+ dodatni argument za Renegade je jer mislim da opet kupiti isti auto, pa makar i u boljoj opremi, ima da bude uzasno dosadno.

Eventualno da pogledaš 500X ali ja ne pratim i nemam pojma kakav je sa cenom i dal' može da se poredi.

 

Ako si radio u auto industriji, tačno znaš šta mogu a šta ne mogu da daju. Lepo se iskalkulišeš, počneš od zahteva za onim što znaš da im je puno, i na kraju pristaneš na ono što dobiješ a što si u startu smatrao da može i da je OK. Tako ćeš sigurno izvući najviše. Ako i ne budeš zadovoljan, odustaneš od kupovine i ostaneš na svom 500L ali si bar probao i nećeš posle da razmišljaš i da se kaješ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako su navodno isti, za mene X ne moze da prismrdi Renegade-u.

Vozio sam oba u istim uslovima i Renegade mi je bas ostavio smekerski utisak reanimiranog Jeep-a, dok mi X deluje kao Fica na steroidima.

Takodje, X i L trenutno dele gotovo ceo enterijer tako da opet ne bi daleko pobegao od 500 dizajna dok sa Renegade ipak ima sve upakovano u neki potpuno drugi ukus :)

 

Cene im se u nijansama samo razlikuju i obe krecu od 14 990e.

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedeo sam kratko i u 500X. Koliko znam, Renegade i X dele platformu, ali zbog kockaste kabine Jeep-a deluje mi da ima mnogo vise prostora, narocito iznad glave. Deluje mi mnogo prostraniji iako sumnjam da je razlika toliko velika. Kao sto rekoh, imam 2m (i koji cm iznad), i u Jeep-u se komtonije osecam.

 

Elem, ja u glavi zelim Jeep-a, tako da sam ovo pitanje i postavio sa potajnom zeljom da me ovde neko podrzi, tako da sve ostaje sad na zatvaranju finansijske konstrukcije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Ja sam pre 2 godine zamenio kod Stojanova prvi 500L 3 god. star koji ti spominjes za 500L lounge sa svom opremom i panorama krovom i mogu ti reci da se nisam pokajao. Naravno nova sedista, automatska klima, svetla i brisaci, panorama i sve ostalo sto ide u paketu ucinili su da budem prezadovoljan zamenom.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si probao Renegadea? Auto je za moje merilo pretvrd, ne samo oslanjanje već i sedišta, toliko da mislim da ne bih mogao da ga vozim. A sada nisam u "mekanom" autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/11/2018 at 11:20 AM, igor0511 said:

Iako su navodno isti, za mene X ne moze da prismrdi Renegade-u.

Vozio sam oba u istim uslovima i Renegade mi je bas ostavio smekerski utisak reanimiranog Jeep-a, dok mi X deluje kao Fica na steroidima.

Takodje, X i L trenutno dele gotovo ceo enterijer tako da opet ne bi daleko pobegao od 500 dizajna dok sa Renegade ipak ima sve upakovano u neki potpuno drugi ukus :)

 

Cene im se u nijansama samo razlikuju i obe krecu od 14 990e.

 

Jesu li promijenili dobavljača za interijer 500L nakon facelifta? Ako nisu opet je tu 500X koplje iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...