Jump to content
FAS Goran
N.N.

Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

Recommended Posts

U istom rangu je kao i kompletan FCA menadžment nakon protjerivanja Luke di Montecemola. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stellantis i Toyota najavili novo lako komercijalno vozilo

 

toyota stellantis.jpg

 

Stellantis i Toyota već imaju partnerstvo sa fokusom na laka komercijalna vozila za evropska tržišta. Dve kompanije sada najavljuju proširenje ovog partnerstva koje će se proširiti da bi uključilo i potpuno novo veliko komercijalno vozilo. Ono će postati treći tip karoserije koji dolazi od ova dva proizvođača automobila. Što je još važnije, dobiće potpuno električnu verziju.

 

Za sada nema detalja o tehničkim specifikacijama novog LKV-a, iako je zvanično potvrđeno da će ga razviti Stellantis i isporučivati Toyoti za prodaju u Evropi. Novi model će se proizvoditi na dve različite lokacije Stellantisa na Starom kontinentu, odnosno u pogonima Gliwice u Poljskoj i Atessa u Italiji. Kada se pojavi na tržištu 2024. godine, postaće prvi Toyotin model u segmentu velikih komercijalnih vozila u svojoj istoriji. Iako se trenutno ništa ne može potvrditi, novi model je verovatno naslednik današnjeg Dukata, koji će dobiti i varijantu sa nultom emisijom. ''Ovim trećim uspešnim angažmanom, Stellantis dalje demonstrira svoju stručnost u segmentu komercijalnih vozila i u razvoju baterijsko-električne tehnologije napravljene da podrži čitav niz potreba'', komentariše Karlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa. ''Ovaj sporazum jača naše liderstvo u EU30 za LKV i vozila sa niskim emisijama i pomera nas korak bliže ostvarenju našeg cilja Dare Forward 2030 da postanemo neosporni globalni lider lakih komercijalnih vozila, u smislu tehnologije, proizvodnje, tržišnog udela i profitabilnosti.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim razumljivo. Skoro sam cuo da je cena kostanja proizvodnje modela u Fiatovim fabrikama poprilicno veca od ekvivalentnih modela u PSA fabrikama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat će od jula u Velikoj Britaniji prodavati samo elektrifikovane modele

 

fiat 500x 02.jpg

 

Kako piše Autocar, Fiat će u Velikoj Britaniji od 1. jula 2022. ukloniti iz prodaje sve modele sa isključivo motorima SUS, jer su svi njegovi automobili sada dostupni sa elektrifikovanim pogonskim agregatima. Italijanska kompanija navodi da je elektrifikovala 60% svoje ponude 2021. godine, kao i da su Fiat 500X i Tipo poslednja dva automobila koja su dobila hibridni pogon ranije ove godine. Fiat tvrdi da će uklanjanje svih neelektrifikovanih modela podržati klijente da pređu na održivu i isplativu e-mobilnost, posebno vozače u gradovima.

 

Greg Taylor, izvršni direktor Fiata i Abartha UK, navodi: ''Ovaj korak u istoriji Fijata označava ključnu tačku u našoj posvećenosti pružanju pristupačnih i održivih rešenja za mobilnost za sve naše kupce. Ovaj potez je pogodan za naša vozila, koja su prilagođena urbanim sredinama.'' Brend je započeo svoju strategiju elektrifikacije lansiranjem Fiata 500 hybrid i Pande hybrid 2020. godine. Ova dva modela će izgubiti opciju 1.2 benzinskog motora. Umesto toga, biće ponuđeni sa 1.0 hibridnom jedinicom, koja se sastoji od trocilindričnog motora uparenog sa 12V integrisanim starter-generatorom i baterijom od 11Ah.

 

222549-fiat hybrid 01.jpg

 

Fiat je još u februaru najavio da će veći 500X kompaktni krosover i Tipo hečbek i karavan modeli dobiti hibridne pogonske agregate. Pokreće ih 1.5 četvorocilindrični benzinski motor uparen sa električnim motorom od 20KS za kombinovanu snagu od 128KS. Pored toga, emisija CO2 je niža za 11%. ''Sada možemo da obezbedimo svim našim klijentima rešenje za održivu mobilnost, bez obzira na njihove potrebe za mobilnošću, sa jednostavnom tehnologijom i po pristupačnoj ceni'', rekao je izvršni direktor Fiata Olivier Francois još u februaru. ''Izuzetno sam ponosan na ovo zbog njegove doslednosti sa našom vizijom: zeleno je samo kada je zeleno za sve''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo za 2027. priprema veliki električni automobil

 

alfa g 5679.jpg

 

Alfa Romeo će lansirati veliki EV u limuzinskom stilu 2027. godine, dok nastavlja svoju proizvodnu ofanzivu pod novim vlasnikom Stellantisom, planirajući da na tržište lansira novi automobil svake godine u narednih pet godina. Novi model će biti globalan, ali će posebno ciljati na Ameriku i Kinu zbog svoje veličine, navodi britanski Autocar.

 

Šef Alfa Romea Jean-Philippe Imparato, koji je potvrdio automobil, rekao je: ''Znajući da je DNK Alfa Romea limuzina i sportski, odgovor verovatno neće biti SUV.'' Dodao je: ''Želim da ponovo osmislim sportski karakter za 21. vek, pružajući visok nivo dometa i visok nivo performansi, istovremeno štiteći kupca u smislu prostranosti - ali bez uništavanja aerodinamike, koja je ključni pokretač našeg razvoj u budućnosti. U nekom trenutku, moraćemo da razvijemo koncept šta je SUV u 2027. Ali za mene, aero znači limuzinu [neku vrstu], koja se vezuje za Alfin DNK.''

Govoreći o stvaranju automobila imajući na umu Ameriku, Imparato je rekao: ''Veoma cenim to što prodajemo automobile u Americi, Kini i Aziji. Ako želim da budem dosledan, onda moram da budem prisutan u premium E-segmentu.'' Iako je Imparato rekao da će Alfa Romeo Giulia, jedina postojeća limuzina brenda, živeti dalje, ovaj novi model će verovatno biti veći, a ne direktna zamena, s obzirom na potražnju u Americi za znatno većim automobilima nego u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači klasični rebrend PSA modela izuzev Pande.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat će proizvoditi autоmobile u Alžiru

 

fiat alzir.jpg

 

Stellantis je potpisao okvirni sporazum sa Alžirom o razvoju aktivnosti marke Fiat u ovoj zemlji, uključujući lokalnu proizvodnju automobila.

 

Sporazum pokriva projekte razvoja industrijskih i prodajnih aktivnosti, proizvodnju i distribuciju rezervnih delova, kao i generalno razvoj automobilskog sektora u Alžiru, saopštio je Stellantis. Grupacija, u čijem su sastavu Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Peugeot, Citroen i Opel, za sada nije objavila više detalja i predstojećim aktivnostima u ovoj afričkoj zemlji. Poslovna klima u Alžiru ranije je bila nepovoljna za proizvodnju automobila. Vlada je 2019. godine zabranila uvoz kompleta za sklapanje vozila i polovnih automobila i uvela nove carine. Zbog toga su do 2020. Renault, Volkswagen grupacija i Hyundai-Kia zatvorili svoje fabrike. Vlada Alžira sada je spremna da ponovo pokrene automobilsku industriju. Lokalni mediji prenose da je zabrana uvoza polovnih automobila delimično ukinuta, a Renault planira aktiviranje proizvodnih traka u fabrici u Oranu, koja je zatvorena od februara 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia i Stelvio preskaču hibridizaciju, naslednici stižu sa električnim pogonom

 

229180-alfa g02.jpg

 

Alfa Romeo je nedavno predstavio doterane modele Giulia i Stelvio za 2023. godinu, a promene su bile ograničene na dizajn i digitalni ekran vozača, kao i posebnu Competizione seriju. Međutim, nije bilo reči o bilo kakvim izmenama motora, a sada smo saznali i zašto.

 

Šef proizvoda u Alfa Romeu, Daniel Guzzafame, rekao je za australijski magazin Car Expert da proizvođač automobila nema nameru da elektrifikuje dva luksuzna automobila srednje veličine. I to zato što bi bilo preskupo prilagoditi platformu za smeštaj plug-in hibridnog pogona. Blaga hibridna postavka koja koristi tehnologiju od 48V bila bi tehnički moguća za ovu reviziju na sredini životnog ciklusa, ali smanjenje emisije CO2 bi bilo premalo da opravda povećanu cenu. Shodno tome, Alfa Romeo će u potpunosti preskočiti hibridizaciju Giulie i Stelvia.

 

229184-alfa s01.jpg

 

Prema Guzafameu, modeli sledeće generacije koji će stići kasnije ove decenije će ''najverovatnije'' imati čisto električni pogon. To ima smisla s obzirom na to da se Alfa već obavezala da će prodavati samo električna vozila u Evropi, Severnoj Americi i Kini od 2027. Giulia i Stelvio neće zauvek ostati na vrhu game s obzirom na to da Alfa Romeo sprema veći model koji bi trebalo da se pojavi na tržištu 2027.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ostaje posvećen malim automobila i u novoj EV eri

 

fiat 500 2023 1.jpg

 

Fiat je posvećen budućoj liniji fokusiranoj na male automobile, uprkos tome što se drugi proizvođači povlače sa tog dela tržišta, a šef kompanije Olivije Fransoa je sugerisao da Fordova odluka da odbaci Fiestu predstavlja ''priliku''.

 

Italijanska firma počinje reviziju svoje evropske game da bi postala potpuno električni brend, navodi britanski Autocar. Fiat planira da lansira pet novih modela u narednih pet godina da bi se pridružili aktuelnom Fiatu 500e. Sve će početi sledeće godine sa malim hečbekom za koji se pretpostavlja da koristi platformu Stellantis CMP koja je takođe baza za Peugeot e-208 i Opel Corsu-e. Pored toga, kompanija radi na nizu modela na novim platformama inspirisanim električnim konceptom Centoventi 2019, koji bi trebalo da ponese naziv Panda. Fiat se fokusira na male automobile uprkos tome što druge kompanije napuštaju tržište zbog previsokih troškova novih propisa. Ford je nedavno najavio ukidanje Fieste, a Volkswagen bi mogao da izbaci Polo zbog budućih pravila o emisiji izduvnih gasova Euro 7. U isto vreme, proizvođači se bore da proizvedu pristupačne automobile.

 

''Ono na šta smo super fokusirani su A, B, C automobili, ali sa pravim motorom, karoserijom i tehnologijom'', rekao je Fransoa. ''Stvari za kojima će kupac zaista žudeti u tom trenutku. Činjenica da nema Fieste ili Pola na našem putu je jednostavno fantastična, jer nam je zaista ovde mesto. To je mesto gde ljudi očekuju da budemo. Nismo napravili novi Punto od 2013. ili nešto slično, ali ako zamolite evropske kupce da imenuju svoje najbolje brendove B-segmenta, Fiat je u prva tri. Moramo ponovo da posedujemo B-segment, i moramo da nastavimo da posedujemo A-segment. Znamo zašto drugi odlaze i razumem: to je izazovnije.''

 

Fransoa je priznao da je stvaranje malih pristupačnih električnih automobila i dalje veliki izazov i navodi: ''Jedini super-profitabilan i lak način da postanete električni je da ga učinite super-premium, jer užasno visoku cenu baterija ugrađujete u nešto što je ionako skupo.'' On je dodao da je Fiatov fokus na male automobile ''100%'' sve do resursa koje može da iskoristi kao deo Stellantisa. Rekao je i ovo: ''Bez Stelantisa ne bismo bili u dobroj formi. Poslovni model Fiat ili Citroen je baziran na ekonomiji obima. Kada pokrenete sinergiju, to je kao da ste dete na Božić, jer sve postaje manje strašno.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat će proizvoditi autоmobile u Alžiru

 

fiat t 1.jpg

 

Stellantis je potpisao okvirni sporazum sa Alžirom o razvoju aktivnosti marke Fiat u ovoj zemlji, uključujući lokalnu proizvodnju automobila. Sporazum pokriva projekte razvoja industrijskih i prodajnih aktivnosti, proizvodnju i distribuciju rezervnih delova, kao i generalno razvoj automobilskog sektora u Alžiru, saopštio je Stellantis.

 

Grupacija, u čijem su sastavu i Peugeot, Citroen, Alfa Romeo, Jeep, Opel, za sada nije objavila više detalja i predstojećim aktivnostima u ovoj afričkoj zemlji. Poslovna klima u Alžiru ranije je bila nepovoljna za proizvodnju automobila. Vlada je 2019. godine zabranila uvoz kompleta za sklapanje vozila i polovnih automobila i uvela nove carine. Zbog toga su do 2020. Renault, Volkswagen grupacija i Hyundai-Kia zatvorili svoje fabrike. Vlada Alžira sada je spremna da ponovo pokrene automobilsku industriju. Lokalni mediji prenose da je zabrana uvoza polovnih automobila delimično ukinuta, a Renault planira aktiviranje proizvodnih traka u fabrici u Oranu, koja je zatvorena od februara 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot planira pet novih električnih automobila

 

peugeot e-208 03.jpg

 

Peugeot će lansirati pet novih električnih verzija postojećih modela u naredne dve godine, pre nego što od 2025. predstavi novu porodicu ''BEV-native'' automobila. Francuski brend je već ponudio električne verzije Peugeot 208, Peugeot 2008, Peugeot 308 i Peugeot Rifter, pri čemu planira da ponudi električnu varijantu svih svojih modela do sredine decenije, navodi britanski Autocar.

 

Električna verzija novog Peugeota 408 coupe-SUV je već potvrđena, ali ova najnovija najava brenda snažno sugeriše da bi nove električne verzije popularnih SUV-ova 3008 i 5008 takođe mogle da budu na stolu, kao i potencijalno ažurirane verzije aktuelnih električnih vozila, uključujući e-208, e-2008 i e-Rifter MPV. Nedavno prikazani električni e-308 hečbek će biti lansiran u narednim mesecima i verovatno će ostati u prodaji u svom sadašnjem obliku do 2025. godine, a malo je verovatno da će 508 dobiti čisto električnu verziju u svom aktuelnom obliku, s obzirom na starost. Novi Inception Concept je hrabra izjava o namerama za buduće Peugeot EV bazirane na novoj STLA arhitekturi matične kompanije Stellantis. Prvi serijski automobil inspirisan Inceptionom će verovatno biti otkriven 2025. i lansiran 2026. godine. Novi električni Peugeot modeli koji su lansirani pre tog vremena i dalje će biti bazirani na modularnim platformama CMP ili EMP2. Krosover 3008 bi trebalo da bude preuređen u kupe-SUV u narednih nekoliko godina, a električna verzija ovog novog modela (ili varijanta) bi se računala kao jedan od tih pet novih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.passioneautoitaliane.com/2023/01/chi-entrera-e-uscira-nella-gamma-fiat.html

 

Nova Panda se razvija u Brazilu a proizvodit će se u Srbiji 

Quote

Nuova Fiat Panda viene progettata in Brasile, ma la produzione europea sarà in Serbia

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/29/2022 at 7:50 PM, neshaoct said:

Nova Fiat Panda u Kragujevcu od novembra 2024. godine

 

Fiat_Concept_Centoventi 1.jpg

 

Nova Fiat Panda će se od kraja 2024. godine proizvoditi u fabrici u Kragujevcu. Razvijen na bazi novog Citroena C3, italijanski gradski automobil biće 100% električni. Ovo bar kažu iz Francuske; glasine dolaze sa francuskog sajta L'Argus. Fiat će u narednim godinama imati mnogo inovacija. Italijanska kuća će 2023. godine lansirati urbani krosover sa imenom 600 (izveden od Jeepa Avengera) i Topolino, klon Citroena AMI. Nakon toga će 2024. godine uslediti kompaktni SUV (baziran na Citroenu C4 i proizveden u Turskoj) i nova Fiat Panda, čija proizvodnja će početi u novembru 2024.

 

Iz Francuske stižu potvrde da će se nova Fiat Panda sklapati u Srbiji u fabrici u Kragujevcu, koja je proizvodila 500L. Kako je najavio proizvođač, ova nova Panda će biti pozicionirana u B segmentu svestranih gradskih automobila koje je Punto napustio 2018. Dizajniran pod vođstvom novog direktora dizajna Fransoa Alboina (ranije iz Renaulta i otac budućeg R5), ovaj model će se povećati na oko 4 metra dužine. Međutim, neće biti inspirisan konceptom Centoventi (predstavljen 2019. godine) jer su se, prema L'Argusu, na kraju odlučili za drugo rešenje. Tehnički, Fiat neće imati većih problema u razvoju ovog gradskog automobila. Nova Panda će u stvari preuzeti CMP bazu novog evropskog Citroena C3. Automobil iz Fiata biće u ponudi samo u električnoj verziji (barem u Evropi), jer će ovaj model imati svetsku sudbinu, posebno u Južnoj Americi. Proizvođač će u početku lansirati ekonomičnu verziju sa motorom od 60 kW (81KS) i Svolt baterijom od 40 kWh. Uslediće i snažnija verzija, sa motorom od 80 kW (109KS) i baterijama od 50 kWh.

Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ciao i adio


"Un consiglio. Ma posso dirti cosa non vedrai più della Fiat: le grandi macchine. Avevamo il Croma, il Freemont e l'Ulysse. Eravamo nel segmento D e persino E. Con Stellantis ciò si sovrapporrebbe troppo. Ci concentriamo sui segmenti A, B e C. E ora vuoi sapere quale forma avrà, vero? Questo è quello che ti dirò: solo ciò che è rilevante. Fiat è sempre stata così. Ogni volta che la Fiat faceva un successo, era un modello che toccava le persone, qualcosa che aspettavano, anche se ancora non lo sapevano. Trasporti accessibili, auto mega-piccole, scooter su quattro ruote, qualunque cosa. Forse non è la risposta che speravi. Ma: auto piccole, equipaggiate in modo intelligente.

Fokus će biti na kvadriciklima, "mega mini" autima, pristupačnoj mobilnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Elra said:

Fiat ciao i adio

Odsvirali su oni svoje u Evropi vec u drugoj polovini prosle decenije :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia koncept automobil potvrđen za 15. april

 

lancia concept car.jpg

 

Lancia se sprema da postane EV brend, fokusiran na stil sa dizajnom pod velikim uticajem ikona iz prošlosti (uključujući modele Aurelia, Delta, Stratos i 037 Stradale), a deo će biti najavljen koncept automobilom sledećeg meseca. Zadužen da ponovo pokrene brend i vrati ga na tržišta van matične Italije, izvršni direktor Luka Napolitano je obećao da će ponovo zapaliti duh ''dolce vita'' koji je bio centralni faktor za privlačnost mnogih istorijskih modela Lancia, počev od 1960-ih, uključujući modele Flaminia i Flavia.

 

''Ova slavna i bogata prošlost je beskrajan izvor inspiracije i vodiće skok ka sledećim generacijama proizvoda koji imaju za cilj da stignu do drugih zemalja i tržišta pored Italije'', rekao je Napolitano na nedavnoj konferenciji za novinare. Ispod njihovih retro inspirisanih karoserija, budući Lancia modeli će se nalaziti na visoko naprednim novim platformama koje će otvoriti vrata potpuno novim proporcijama i rešenjima za pakovanje, a takođe će olakšati postepene promene u performansama i funkcionalnosti. Ovo će brend Lancia staviti na nivo sa srodnim brendovima Alfa Romeo i DS, trojkom ujedinjenom u Stellantisovoj novoj kategoriji Premium brendova. Svaki od ovih brendova je postavio put ka potpunoj elektrifikaciji. Kao takvi, oni će svoje automobile postaviti na Stellantisovu novu STLA modularnu arhitekturu (Small, Medium ili Large), koja je dizajnirana da ugosti i hibridne i električne pogone.

 

STLA arhitektura leži u srcu Lancijinog 10-godišnjeg programa transformacije. ''Planirali smo dva nova automobila svake dve godine od 2024. do 2028.'', rekao je Napolitano za britanski Autocar. ''Počinjemo sa novom generacijom Ypsilona, prve potpuno električne Lancije, [onda lansiramo] novi krosover Aurelia 2026. [kada će Lancia prestati da prodaje SUS vozila], a 2028. ćemo prikazati novu Deltu.'' Očekuje se da će limuzina i Delta hečbek biti napravljeni na STLA Medium platformi. S obzirom na to da STLA Small neće biti predstavljen do 2026. godine, Ypsilon će verovatno biti izrađen na postojećoj arhitekturi Fiata 500 EV. Lancia će, međutim, nastojati da svom električnom superminiju pruži poseban identitet u skladu sa svojim novim Pu+Ra (čistim i radikalnim) dizajnom. Iako je Napolitano uveravao da je novi Ypsilon ''u osnovi spreman'', ne očekuje se uskoro otkrivanje serijskog automobila.

 

Lancia je predstavila osnove svog dizajna nove ere nedavnom skulpturom Pu+Ra Zero, ali je Napolitano potvrdio da će koncept u obliku automobila biti predstavljen na ''Emozione Pu+Ra'' događaju 15. aprila. Novi koncept će nam dati jasniju najavu novog dizajnerskog jezika, a očekuje se da će koncept pokazati i kako će Lancia staviti održivost na čelo svog ponovnog uspona. ''Najmanje 50% unutrašnjosti našeg sledećeg automobila biće napravljeno od tkanina koje se mogu reciklirati'', rekao je Napolitano. Naglasio je da to ne znači gubljenje privlačnosti luksuza, jer je Lancia udružila sa poštovanom italijanskom firmom Cassina da bi kreirala svoje enterijere nove generacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia koncept na novoj najavnoj slici

 

lancia concept car 02.jpg

 

Lancia se sprema da postane EV brend, fokusiran na stil sa dizajnom pod velikim uticajem ikona iz prošlosti (uključujući modele Aurelia, Delta, Stratos i 037 Stradale), a deo će biti najavljen novim koncept automobilom sredinom ovog meseca. Zadužen da ponovo pokrene brend i vrati ga na tržišta van matične Italije, izvršni direktor Luka Napolitano je obećao da će ponovo zapaliti duh ''dolce vita'' koji je bio centralni faktor za privlačnost mnogih istorijskih modela Lancia, počev od 1960-ih, uključujući modele Flaminia i Flavia.

 

''Ova slavna i bogata prošlost je beskrajan izvor inspiracije i vodiće skok ka sledećim generacijama proizvoda koji imaju za cilj da stignu do drugih zemalja i tržišta pored Italije'', rekao je Napolitano na nedavnoj konferenciji za novinare. Ispod njihovih retro inspirisanih karoserija, budući Lancia modeli će se nalaziti na visoko naprednim novim platformama koje će otvoriti vrata potpuno novim proporcijama i rešenjima za pakovanje, a takođe će olakšati postepene promene u performansama i funkcionalnosti. Ovo će brend Lancia staviti na nivo sa srodnim brendovima Alfa Romeo i DS, trojkom ujedinjenom u Stellantisovoj novoj kategoriji Premium brendova. Svaki od ovih brendova je postavio put ka potpunoj elektrifikaciji. Kao takvi, oni će svoje automobile postaviti na Stellantisovu novu STLA modularnu arhitekturu (Small, Medium ili Large), koja je dizajnirana da ugosti i hibridne i električne pogone.

 

STLA arhitektura leži u srcu Lancijinog 10-godišnjeg programa transformacije. ''Planirali smo dva nova automobila svake dve godine od 2024. do 2028.'', rekao je Napolitano za britanski Autocar. ''Počinjemo sa novom generacijom Ypsilona, prve potpuno električne Lancije, [onda lansiramo] novi krosover Aurelia 2026. [kada će Lancia prestati da prodaje SUS vozila], a 2028. ćemo prikazati novu Deltu.'' Očekuje se da će limuzina i Delta hečbek biti napravljeni na STLA Medium platformi. S obzirom na to da STLA Small neće biti predstavljen do 2026. godine, Ypsilon će verovatno biti izrađen na postojećoj arhitekturi Fiata 500 EV. Lancia će, međutim, nastojati da svom električnom superminiju pruži poseban identitet u skladu sa svojim novim Pu+Ra (čistim i radikalnim) dizajnom. Iako je Napolitano uveravao da je novi Ypsilon ''u osnovi spreman'', ne očekuje se uskoro otkrivanje serijskog automobila.

 

Lancia je predstavila osnove svog dizajna nove ere nedavnom skulpturom Pu+Ra Zero, ali je Napolitano potvrdio da će koncept u obliku automobila biti predstavljen na ''Emozione Pu+Ra'' događaju 15. aprila. Novi električni koncept u obliku sportkog automobila sa dvoja vrata će nam dati jasniju najavu novog dizajnerskog jezika, a očekuje se da će koncept pokazati i kako će Lancia staviti održivost na čelo svog ponovnog uspona. ''Najmanje 50% unutrašnjosti našeg sledećeg automobila biće napravljeno od tkanina koje se mogu reciklirati'', rekao je Napolitano. Naglasio je da to ne znači gubljenje privlačnosti luksuza, jer je Lancia udružila sa poštovanom italijanskom firmom Cassina da bi kreirala svoje enterijere nove generacije.

 

lancia concept car.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Concept na novim slikama

 

lancia pura 04.jpg

 

Luka Napolitano, izvršni direktor brenda Lancia, pokazuje još nekoliko slika novog Lancia koncepta koja otkriva njegovu eklektičnu i održivu unutrašnjost. Novi električni koncept u obliku automobila sa dvoja vrata će nam dati jasniju najavu novog dizajnerskog jezika, a koncept će pokazati i kako će Lancia staviti održivost na čelo svog ponovnog uspona.

 

lancia pura 03.jpg

 

''Novi koncept Lancia, 100% eklektičan (stil u kojem nema pravila, stil koji privlači pažnju i koji traži neobičan i individualan pristup) manifest koji predstavlja viziju brenda za narednih 10 godina, okuplja vrednosti dizajna enterijera koje su inspirisale razvoj naših budućih modela: italijanski duh, eklekticizam, osećaj doma i reviziju tradicija. Koncept Lancia će biti maksimalni izraz ''održivosti od Lancije'' koju smo nazvali Sustylenability i zahvaljujući saradnji sa Cassinom, omogućiće nam da imamo enterijere koji crpe inspiraciju iz naših domova'', izjavljuje Napolitano, izvršni direktor marke Lancia.

 

lancia pura 02.jpg

 

Nakon otkrivanja prvih slika eksterijera 31. marta, nastavlja se pristup press događaju ''Emozione Pu+Ra'' 15. aprila, tokom kojeg će Lancia Concept biti predstavljen. Ova dodatne najavne slike se odnose na enterijer Lancia Concepta koji, u skladu sa novim dizajnerskim jezikom brenda, rekreira enterijer i atmosferu italijanskih domova, koristeći čiste i radikalne geometrijske oblike: originalni sto za kafu, tepih i sedišta inspirisana legendarnim foteljama Cassina.

 

Rezultat je gostoljubiv, slojevit i eklektičan životni prostor, koji prenosi tipičan osećaj domaćeg okruženja. Prefinjena unutrašnjost automobila je napravljena od održivih materijala, u skladu sa renesansom brenda. U stvari, desetogodišnji strateški plan će dovesti do toga da Lancia postane Stellantisov brend sa najvećim procentom recikliranih materijala: 50% površina koje se mogu dodirnuti u budućim automobilima biće napravljeno od ekološki održivih materijala. Održivost i reinterpretacija tradicije su osnova za povratak Lancia tkanine, kultnog materijala tradicije brenda koji je sada ažuriran u modernom ključu sa visokokvalitetnim somotom, napravljenim od 100% prirodnih vlakana, sa eklektičnom oker bojom i Cassina detaljima i završnim obradama.

 

lancia pura 01.jpg

 

Zadužen da ponovo pokrene brend i vrati ga na tržišta van matične Italije, Napolitano je obećao da će ponovo zapaliti duh ''dolce vita'' koji je bio centralni faktor za privlačnost mnogih istorijskih modela Lancia, počev od 1960-ih, uključujući modele Flaminia i Flavia. ''Ova slavna i bogata prošlost je beskrajan izvor inspiracije i vodiće skok ka sledećim generacijama proizvoda koji imaju za cilj da stignu do drugih zemalja i tržišta pored Italije'', rekao je Napolitano na jednoj od ranijih konferencija za novinare.

 

lancia concept car.jpg

 

Ispod njihovih retro inspirisanih karoserija, budući Lancia modeli će se nalaziti na visoko naprednim novim platformama koje će otvoriti vrata potpuno novim proporcijama i rešenjima za pakovanje, a takođe će olakšati postepene promene u performansama i funkcionalnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...