Jump to content
FAS Goran
N.N.

Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

Recommended Posts

Alfa Romeo u prvoj polovini godine zabeležio drastičan pad prodaje u Evropi

 

Alfa_Romeo_Racing 1.jpg

 

Kako prenosi B92, Alfa Romeo beleži užasne prodajne rezultate ove godine. Alfa Romeo je prodao čak 41.6% vozila manje u prvih šest meseci 2019. u odnosu na isti period 2018. Do jula ove godine u Evropi je registrovano ukupno 29.336 novih jedinica Alfa Romea. U prvih šest meseci prošle godine taj broj je iznosio oko 50.000. Nijedan proizvođač automobila nije zabležio tako drastičan pad prodaje.

 

183142-alfa giulia 1.jpg

 

Očigledno je da Alfa Romeo ne može da parira konkurenciji samo sa sportskom limuzinom Giuliom i SUV-om Stelviom. Giulieta, predstavnik u najpopularnijoj evropskoj klasi kompaktnih vozila je odavno zastarela u odnosu na konkurenciju, dok je Alfa izbacila iz svog portfolia mali gradski model MiTo. Videćemo da li će se nešto promeniti kada Alfa lansira serijsku verziju kompaktnog SUV-a Tonale, koji je privukao veliku pažnju kao koncept.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paznju su u startu privukli i Giulia/Stelvio - i dizajnom i svojim najjacim QV verzijama i rezultatima na Nringu, a rezultate prodaje nazalost vidimo...

Kacio sam nedavno tabele i caskali smo, bas u Giulia temi. Prosto mi je neshvatljivo da je za takav tehnicki neosporno dobar auto prodaja u Evropi pala na trocifrene mesecne brojke. Gilulietta se vrti na oko 1500 komada mesecno, Stelvio na oko 2500:

 

Untitled.thumb.png.887acfdce53163185db81e29c2927eda.png Untitled1.thumb.png.48d24f6b526c0e0a7d61efe0d2cf27e8.png Untitled2.thumb.png.460de9e525f4499699142bc9d183cffb.png

 

Nazalost, konkretnim ciframa samo potvrda svega iz prethodnog posta :( .

A kako tek zvuci svojevremeno ambiciozno najavljivana globalna prodaja od 400 000 modela godisnje do 2018., od toga 150 000 u Americi, 8 novih modela - u poredjenju sa ovim:

2 hours ago, neshaoct said:

Do jula ove godine u Evropi je registrovano ukupno 29.336 novih jedinica Alfa Romea. U prvih šest meseci prošle godine taj broj je iznosio oko 50.000. Nijedan proizvođač automobila nije zabležio tako drastičan pad prodaje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium sedan sales Europe


On the other hand, Alfa Romeo’s decline is explained by three main reasons. First, the Giulietta is 9 years old and it can barely attract new customers. Second, the brand stopped introducing new models so it has very few things to tell to the public. And third, the most serious one, the latest products to hit the market stopped grabbing the attention.

 

181.jpg?w=470

 

D-SUV premium sales Europe
The Giulia faces a dramatic situation. Its registrations fell by 44% to only 5,758 units through June. The result is nothing compared to volume registered by the German sedans. With only three years in the market, the Giulia is already performing like if it was an older model. Its main problem is that some of its rivals are now more appealing, and many consumers in Europe don’t want these sedans anymore.

The case of the Stelvio is a bit frustrating. This SUV was introduced in 2017 and soon became a new referent due to its look and engines. Nevertheless, the charm faded away quite soon: its European registrations dropped by 18% to 13,800 units in H1 2019. Why? Because its closest rivals were renewed (new BMW X4 and updated Porsche Macan), and because the Stelvio is neither a full family midsize SUV like the GLC, Q5 or X3, nor a sporty version (coupe SUV) like the GLC Coupe, X4 or Macan.

 

 

Edited by neshaoct
skinut višak koji je u drugoj temi postavljen na srpskom jeziku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užasna prodaja Giuliae i loša Stelvia je potvrda da tržište nije spremno za premium Alfa Romeo modele po višim cijenama i pod dva da su ova dva modela kupovali samo ljubitelji marke, tj da nisu uspjeli da privuku novu klijentelu. To se vidi po prodaji iz druge polovine prošle godine, a pogotovo tokom ove godine.

 

Surovo :( 

Ono što Alfi treba najdalje za pola godine ili tokom Q1 2020 je Tonale na cesti, novi model u C klasi, crossover u B klasi, kako bi se koliko toliko održao brend.

 

Mislim da je suludo pročati o SUV E modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako tuzne brojke. Ali Giulia u sustini i ne moze bolje od ovog. Najprodavaniji alternativni brend... :(  

 

Svakako, Tonale novi, Giulietta nova, i facelift Giulie i Stelvia pri kojem ne dirati mehaniku nista, samo svetla, infotainment i ostali tech, i te pomodarske gluposti... :(  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide ovaj segment lagano ali sigurno u kiflu.

 

No što se Alfe općenito tiče tu je najveći problem prespor izlazak novih modela. Čak taj manjak modela dodatno vuče prodaju Giulie i Stelvia ka dole jer ljudi neće doći u salon pogledati nešto drugo pa izaći možda sa njima.

Ovo vrijedi i za Ameriku i za Europu. Sa tim da bi u Americi veći/E segment imao sličnu ako ne i bolju prodaju dok u Europi to vrijedi za kompakte.

 

Sam problem cijele FCA grupacije su jako loši dileri. Odnos prema kupcu od kupnje automobila pa kasnije kod servisa.

Npr. čitam test američkog Car&Drivers I kao Alfa je smeće koje se kvari. Kad ono pročita se detaljno članak i ispada da nisu neki problemi nego servis koji ga sporo otklanja i predugo čekanje na dio koji treba mijenjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to mora pod hitno da se nadje na cestu. Isto važi i za Cherokee i Grand Cherokee dok se tržište nije umorilo od starih modela.

I da, problem sa prodajom i post prodajom nikako da riješe od kako ja intenzivno pratim auto industiju, a to je zadnjih 20 godina.

Nevjerovatno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.quattroruote.it/news/concept/2019/07/24/alfa_romeo_a_vairano_con_la_tonale.html

 

Ako se ne prodomisle, Tonale tek stiže sredinom 2021. 

Skoro 5 godina bez novog modela u ponudi, nikako ne može da izadje na dobro.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


EMEA

 • Combined and consolidated shipments both down 10%, primarily due to
discontinuation of Alfa Romeo Mito and Fiat Punto and planned actions
to improve sales channel mix
• Net revenues down 12%, primarily due to lower volumes
• Adjusted EBIT down due to lower volumes, increased compliance and
product costs and negative foreign exchange effects, partially offset by
reduced advertising and labor efficiencies resulting from restructuring
actions

https://www.fcagroup.com/en-US/media_center/fca_press_release/FiatDocuments/2019/july/FCA_2019_SECOND_QUARTER_RESULTS.pdf

Sve u svemu šuplja. Da nema RAMa i Jeepa rezultati bi bili loši.


MASERATI 


 Shipments down 46%, primarily due to dealer stock reduction and lower
sales
• Net revenues down 40%, primarily due to lower volumes and higher
incentives related to accelerated transition to China 6
• Adjusted EBIT down primarily due to lower revenues and adjustments of
residual values in the U.S
• Number of investments approved that will lead to ten product launches
between 2020 and 2023

Jedva čekamo tih - do 10 novih Maserati modela u 3 godine

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati potvrdio novitete do 2023. godine

 

maserati 2023.jpg

 

Italijanski proizvođač luksuznih automobila je tokom izveštaja o poslovanju u drugom kvartalu ove godine objavio i planove o lansiranju par noviteta. Tačnije, već tokom sledeće godine bi zvanično trebalo da bude predstavljen novi sportski model, a najavljen je i nov SUV/crossover, prenosi portal Autonet.hr Podsetimo, u Maseratiju još od 2014. pričaju o lansiranju produkcijske verzije studije Alfieri pa se pretpostavlja da kada danas pričaju o sportskom modelu da je reč upravo o tom vozilu. Ipak, zvanično saopštenje sada ne pominje naziv automobila što je oživelo glasine da je projekat Alfieri mrtav. To ne mora da budei loša stvar jer neki izvori tvrde da je zamenjen još boljim, odnosno još lepšim novitetom.

 

Tokom sledeće godine na tržište će stići i osvežene verzije modela Levante, Ghibli i Quatroporte. O kakvim će se tačno promenama raditi za sada nije poznato, ali ne treba očekivati nikakve drastične novosti, već blagi facelift. Godinu dana posle stiže još jedan novitet. U Maseratiju ga za sada nazivaju D-UV, a radi se o SUV/crossoveru D segmenta. Ovaj automobil će u ponudi biti smešten ispod Levantea i navodno će biti dostupan sa električnim pogonskim sklopom. 2021. će biti predstavljena i cabrio verzija pomenutog sportskog automobila. Takođe, Maserati će iste godine lansirati i novi GranTurismo. Tokom 2022. će biti predstavljen i novi GranCabrio te redizajnirani Quattroporte. Oba ova automobila će biti dostupna sa električnim pogonom. Sledeća generacija modela Levante je planirana za 2023. i takođe će biti dostupan s električnim pogonom.

Na kraju, reč je o FCA pa su odlaganja ovih planova i promene sasvim moguće.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je otvaranje novog FCA dizajnerskog centra u Brazilu. Novost je da će crtati i projekte za cijeli svijet.

 

Između ostalog je uhvaćen i B-SUV koji bi trebao biti na bazi Arga.

 

image.png.c49197d1bcdfa8a203a10a0c00ba094a.thumb.png.2288ed1bfa653ac26d2cf9d977882dbc.pngimage.png.0d58f40e6d5d4211de6dba0bce95baf8.thumb.png.16a48a3c6f6153e97fc7fb133813b952.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamisli kako bi bilo strava da se u Kragujevcu (ili Beogradu) otvori FAS dizajnerski centar, na celu sa npr. Markom Lukovicem (ako se neko seca, Peugeot Monster)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, N.N. said:

Novost je da će crtati i projekte za cijeli svijet.

 

image.png.c49197d1bcdfa8a203a10a0c00ba094a.thumb.png.2288ed1bfa653ac26d2cf9d977882dbc.pngimage.png.0d58f40e6d5d4211de6dba0bce95baf8.thumb.png.16a48a3c6f6153e97fc7fb133813b952.png

 

 

 

Argo je jedini njihov pristojno dizajniran autmobil. Ostalo su im spodobe. Ili je to Latinosima lijepo :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, ali može da im prodje u konkurenciji Fabie, Corse, Sandera, Yarisa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, horvat said:

Zamisli kako bi bilo strava da se u Kragujevcu (ili Beogradu) otvori FAS dizajnerski centar, na celu sa npr. Markom Lukovicem (ako se neko seca, Peugeot Monster)...

Dizajnerski centri su danas gdje i R&D centri. Evo FCA danas ima 3 ili 4 jaka R&D centra. Ima točno toliko i dizajnerskih centara. Po jedan u Italiji, SAD-u i Brazilu. Nekada je to znalo biti na više lokacija ali danas je tako.

 

3 hours ago, Elra said:

 

Argo je jedini njihov pristojno dizajniran autmobil. Ostalo su im spodobe. Ili je to Latinosima lijepo :huh:

Prije svega za Brazilce. I kolko god nama bilo čudno oni taj dizajn vole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram reći da mi se Toro SUV tj. Fastback sve manje sviđa kako se bliži produkcijskoj verziji.

 

C9138C13-21DE-40A6-8366-25F195983A17.jpeg.5aecc9e4de6c43a51ef2320ffa2127b4.thumb.jpeg.b4a530ffb2e8f067703cfeef31c0c0b6.jpeg78D02EC5-4D26-4DD8-882C-2C74C08A98D0.jpeg.8e13d3194e93a69bf7b54ebd642596c4.thumb.jpeg.b7e0cdd2e6fc89a882d58d86ad331cf1.jpegfiatlatampassioneautoitalianecom00001.thumb.JPG.724cf74eca48f444427f7ce63a5bf429.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnja trećina vozila van svih proporcija. Na konceptu je to bilo drugačije

 

Untitled.jpg

 

Argo SUV izgleda zanimljivo.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i Brazilci kažu da je u razvoju B SUV kao projekt 363:
https://www.autossegredos.com.br/marcas/fiat-marcas/segredo-suv-do-argo-projeto-363-comecara-testes-de-rua-nas-proximas-semanas/

 

Kažu novija generacija čelika u usporedbi sa Argom. On-road model, prednji ovjes kao Bravo ili Linea, stražnji kao Argo, veličina otprilike kao Nissan Kicks sa velikim prtljažnikom.

 

Motori atmosferski 1.3 i turbo 1.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vjeruj pogotovo ne sa ovom platformom. Ne znam ni na što točno ciljaju.

 

B SUV u Europi je naravno sličan ali sada su svi široki. I novi 2008 i Captur. I svi su jako dugi kao što su ova 2 već navedena i Škoda Kamiq. Svi imaju duži međuosovinski razmak nego hatchback modeli na istoj platformi.

 

Vidjet ćemo. Ja smatram da bi Fiat trebao imati nešto ovako u ponudi za europsko tržište.

 

FCA problem stvara i CO2, točnije prosječna masa vozila.

FCA vozila su u 2018. bila najlakša i EU. Zato je njima cilj za razdoblje 2020.-2025. jako nizak, oko 90 g/km I koliko znam referentna masa se ne može mijenjati pa makar se Fiat tj. FCA sada odjednom preorijentirali na teža vozila.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...