horvat 6456 Posted July 3, 2019 Mozda neki kolektivni godisnji? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 24, 2019 Alfa Romeo u prvoj polovini godine zabeležio drastičan pad prodaje u Evropi Kako prenosi B92, Alfa Romeo beleži užasne prodajne rezultate ove godine. Alfa Romeo je prodao čak 41.6% vozila manje u prvih šest meseci 2019. u odnosu na isti period 2018. Do jula ove godine u Evropi je registrovano ukupno 29.336 novih jedinica Alfa Romea. U prvih šest meseci prošle godine taj broj je iznosio oko 50.000. Nijedan proizvođač automobila nije zabležio tako drastičan pad prodaje. Očigledno je da Alfa Romeo ne može da parira konkurenciji samo sa sportskom limuzinom Giuliom i SUV-om Stelviom. Giulieta, predstavnik u najpopularnijoj evropskoj klasi kompaktnih vozila je odavno zastarela u odnosu na konkurenciju, dok je Alfa izbacila iz svog portfolia mali gradski model MiTo. Videćemo da li će se nešto promeniti kada Alfa lansira serijsku verziju kompaktnog SUV-a Tonale, koji je privukao veliku pažnju kao koncept. preuzeto sa - Auto Blog 2 dach@ and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted July 24, 2019 Paznju su u startu privukli i Giulia/Stelvio - i dizajnom i svojim najjacim QV verzijama i rezultatima na Nringu, a rezultate prodaje nazalost vidimo... Kacio sam nedavno tabele i caskali smo, bas u Giulia temi. Prosto mi je neshvatljivo da je za takav tehnicki neosporno dobar auto prodaja u Evropi pala na trocifrene mesecne brojke. Gilulietta se vrti na oko 1500 komada mesecno, Stelvio na oko 2500: Nazalost, konkretnim ciframa samo potvrda svega iz prethodnog posta . A kako tek zvuci svojevremeno ambiciozno najavljivana globalna prodaja od 400 000 modela godisnje do 2018., od toga 150 000 u Americi, 8 novih modela - u poredjenju sa ovim: 2 hours ago, neshaoct said: Do jula ove godine u Evropi je registrovano ukupno 29.336 novih jedinica Alfa Romea. U prvih šest meseci prošle godine taj broj je iznosio oko 50.000. Nijedan proizvođač automobila nije zabležio tako drastičan pad prodaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22984 Posted July 24, 2019 (edited) Premium sedan sales Europe On the other hand, Alfa Romeo’s decline is explained by three main reasons. First, the Giulietta is 9 years old and it can barely attract new customers. Second, the brand stopped introducing new models so it has very few things to tell to the public. And third, the most serious one, the latest products to hit the market stopped grabbing the attention. D-SUV premium sales Europe The Giulia faces a dramatic situation. Its registrations fell by 44% to only 5,758 units through June. The result is nothing compared to volume registered by the German sedans. With only three years in the market, the Giulia is already performing like if it was an older model. Its main problem is that some of its rivals are now more appealing, and many consumers in Europe don’t want these sedans anymore. The case of the Stelvio is a bit frustrating. This SUV was introduced in 2017 and soon became a new referent due to its look and engines. Nevertheless, the charm faded away quite soon: its European registrations dropped by 18% to 13,800 units in H1 2019. Why? Because its closest rivals were renewed (new BMW X4 and updated Porsche Macan), and because the Stelvio is neither a full family midsize SUV like the GLC, Q5 or X3, nor a sporty version (coupe SUV) like the GLC Coupe, X4 or Macan. Edited July 25, 2019 by neshaoct skinut višak koji je u drugoj temi postavljen na srpskom jeziku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 25, 2019 Užasna prodaja Giuliae i loša Stelvia je potvrda da tržište nije spremno za premium Alfa Romeo modele po višim cijenama i pod dva da su ova dva modela kupovali samo ljubitelji marke, tj da nisu uspjeli da privuku novu klijentelu. To se vidi po prodaji iz druge polovine prošle godine, a pogotovo tokom ove godine. Surovo Ono što Alfi treba najdalje za pola godine ili tokom Q1 2020 je Tonale na cesti, novi model u C klasi, crossover u B klasi, kako bi se koliko toliko održao brend. Mislim da je suludo pročati o SUV E modelu. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 25, 2019 Jako tuzne brojke. Ali Giulia u sustini i ne moze bolje od ovog. Najprodavaniji alternativni brend... Svakako, Tonale novi, Giulietta nova, i facelift Giulie i Stelvia pri kojem ne dirati mehaniku nista, samo svetla, infotainment i ostali tech, i te pomodarske gluposti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 25, 2019 Ide ovaj segment lagano ali sigurno u kiflu. No što se Alfe općenito tiče tu je najveći problem prespor izlazak novih modela. Čak taj manjak modela dodatno vuče prodaju Giulie i Stelvia ka dole jer ljudi neće doći u salon pogledati nešto drugo pa izaći možda sa njima. Ovo vrijedi i za Ameriku i za Europu. Sa tim da bi u Americi veći/E segment imao sličnu ako ne i bolju prodaju dok u Europi to vrijedi za kompakte. Sam problem cijele FCA grupacije su jako loši dileri. Odnos prema kupcu od kupnje automobila pa kasnije kod servisa. Npr. čitam test američkog Car&Drivers I kao Alfa je smeće koje se kvari. Kad ono pročita se detaljno članak i ispada da nisu neki problemi nego servis koji ga sporo otklanja i predugo čekanje na dio koji treba mijenjati. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 25, 2019 Sve to mora pod hitno da se nadje na cestu. Isto važi i za Cherokee i Grand Cherokee dok se tržište nije umorilo od starih modela. I da, problem sa prodajom i post prodajom nikako da riješe od kako ja intenzivno pratim auto industiju, a to je zadnjih 20 godina. Nevjerovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 25, 2019 (edited) https://www.quattroruote.it/news/concept/2019/07/24/alfa_romeo_a_vairano_con_la_tonale.html Ako se ne prodomisle, Tonale tek stiže sredinom 2021. Skoro 5 godina bez novog modela u ponudi, nikako ne može da izadje na dobro. Edited July 25, 2019 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 31, 2019 (edited) EMEA • Combined and consolidated shipments both down 10%, primarily due to discontinuation of Alfa Romeo Mito and Fiat Punto and planned actions to improve sales channel mix • Net revenues down 12%, primarily due to lower volumes • Adjusted EBIT down due to lower volumes, increased compliance and product costs and negative foreign exchange effects, partially offset by reduced advertising and labor efficiencies resulting from restructuring actions https://www.fcagroup.com/en-US/media_center/fca_press_release/FiatDocuments/2019/july/FCA_2019_SECOND_QUARTER_RESULTS.pdf Sve u svemu šuplja. Da nema RAMa i Jeepa rezultati bi bili loši. MASERATI Shipments down 46%, primarily due to dealer stock reduction and lower sales • Net revenues down 40%, primarily due to lower volumes and higher incentives related to accelerated transition to China 6 • Adjusted EBIT down primarily due to lower revenues and adjustments of residual values in the U.S• Number of investments approved that will lead to ten product launches between 2020 and 2023 Jedva čekamo tih - do 10 novih Maserati modela u 3 godine Edited July 31, 2019 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2019 Maserati potvrdio novitete do 2023. godine Italijanski proizvođač luksuznih automobila je tokom izveštaja o poslovanju u drugom kvartalu ove godine objavio i planove o lansiranju par noviteta. Tačnije, već tokom sledeće godine bi zvanično trebalo da bude predstavljen novi sportski model, a najavljen je i nov SUV/crossover, prenosi portal Autonet.hr Podsetimo, u Maseratiju još od 2014. pričaju o lansiranju produkcijske verzije studije Alfieri pa se pretpostavlja da kada danas pričaju o sportskom modelu da je reč upravo o tom vozilu. Ipak, zvanično saopštenje sada ne pominje naziv automobila što je oživelo glasine da je projekat Alfieri mrtav. To ne mora da budei loša stvar jer neki izvori tvrde da je zamenjen još boljim, odnosno još lepšim novitetom. Tokom sledeće godine na tržište će stići i osvežene verzije modela Levante, Ghibli i Quatroporte. O kakvim će se tačno promenama raditi za sada nije poznato, ali ne treba očekivati nikakve drastične novosti, već blagi facelift. Godinu dana posle stiže još jedan novitet. U Maseratiju ga za sada nazivaju D-UV, a radi se o SUV/crossoveru D segmenta. Ovaj automobil će u ponudi biti smešten ispod Levantea i navodno će biti dostupan sa električnim pogonskim sklopom. 2021. će biti predstavljena i cabrio verzija pomenutog sportskog automobila. Takođe, Maserati će iste godine lansirati i novi GranTurismo. Tokom 2022. će biti predstavljen i novi GranCabrio te redizajnirani Quattroporte. Oba ova automobila će biti dostupna sa električnim pogonom. Sledeća generacija modela Levante je planirana za 2023. i takođe će biti dostupan s električnim pogonom. Na kraju, reč je o FCA pa su odlaganja ovih planova i promene sasvim moguće. preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 14, 2019 Germany July 2019: Diesel (+7%) https://bestsellingcarsblog.com/2019/08/germany-july-2019-diesel-7-fleet-sales-5-9-mercedes-22-4-and-bmw-32-2-lift-market-up-4-7/ Nadam se da FCA stručnjaci neće preko noći ukinuti dizel motore Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 14, 2019 Bilo je otvaranje novog FCA dizajnerskog centra u Brazilu. Novost je da će crtati i projekte za cijeli svijet. Između ostalog je uhvaćen i B-SUV koji bi trebao biti na bazi Arga. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 14, 2019 Zamisli kako bi bilo strava da se u Kragujevcu (ili Beogradu) otvori FAS dizajnerski centar, na celu sa npr. Markom Lukovicem (ako se neko seca, Peugeot Monster)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 15, 2019 12 hours ago, N.N. said: Novost je da će crtati i projekte za cijeli svijet. Argo je jedini njihov pristojno dizajniran autmobil. Ostalo su im spodobe. Ili je to Latinosima lijepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 15, 2019 Pa meni licno ni Argo bas nije neki lepotan... 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 15, 2019 Nije, ali može da im prodje u konkurenciji Fabie, Corse, Sandera, Yarisa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 15, 2019 11 hours ago, horvat said: Zamisli kako bi bilo strava da se u Kragujevcu (ili Beogradu) otvori FAS dizajnerski centar, na celu sa npr. Markom Lukovicem (ako se neko seca, Peugeot Monster)... Dizajnerski centri su danas gdje i R&D centri. Evo FCA danas ima 3 ili 4 jaka R&D centra. Ima točno toliko i dizajnerskih centara. Po jedan u Italiji, SAD-u i Brazilu. Nekada je to znalo biti na više lokacija ali danas je tako. 3 hours ago, Elra said: Argo je jedini njihov pristojno dizajniran autmobil. Ostalo su im spodobe. Ili je to Latinosima lijepo Prije svega za Brazilce. I kolko god nama bilo čudno oni taj dizajn vole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 15, 2019 Moram reći da mi se Toro SUV tj. Fastback sve manje sviđa kako se bliži produkcijskoj verziji. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 15, 2019 Još malo fotografija: 2 horvat and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 16, 2019 (edited) Zadnja trećina vozila van svih proporcija. Na konceptu je to bilo drugačije Argo SUV izgleda zanimljivo. Edited August 16, 2019 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 16, 2019 Evo i Brazilci kažu da je u razvoju B SUV kao projekt 363:https://www.autossegredos.com.br/marcas/fiat-marcas/segredo-suv-do-argo-projeto-363-comecara-testes-de-rua-nas-proximas-semanas/ Kažu novija generacija čelika u usporedbi sa Argom. On-road model, prednji ovjes kao Bravo ili Linea, stražnji kao Argo, veličina otprilike kao Nissan Kicks sa velikim prtljažnikom. Motori atmosferski 1.3 i turbo 1.0. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 16, 2019 Ima li šanse da se pojavi u Evropi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 16, 2019 Ne vjeruj pogotovo ne sa ovom platformom. Ne znam ni na što točno ciljaju. B SUV u Europi je naravno sličan ali sada su svi široki. I novi 2008 i Captur. I svi su jako dugi kao što su ova 2 već navedena i Škoda Kamiq. Svi imaju duži međuosovinski razmak nego hatchback modeli na istoj platformi. Vidjet ćemo. Ja smatram da bi Fiat trebao imati nešto ovako u ponudi za europsko tržište. FCA problem stvara i CO2, točnije prosječna masa vozila. FCA vozila su u 2018. bila najlakša i EU. Zato je njima cilj za razdoblje 2020.-2025. jako nizak, oko 90 g/km I koliko znam referentna masa se ne može mijenjati pa makar se Fiat tj. FCA sada odjednom preorijentirali na teža vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 22, 2019 https://www.ilsole24ore.com/art/fca-e-renault-borsa-spinge-il-maxi-polo-ACu9UPf?fromSearch Ovi izgleda hoće ponovo da mrljaju sa Renaultom 2 horvat and srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites