Jump to content
FAS Euroauto Goran
N.N.

Novi FCA biznis plan, 2018.-2022.

Recommended Posts

Zlatne godine. Kad se ovako pogledaju svi modeli na jednom mestu, bas deluje zabavno, lepo i bogato :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Fiat 500, 500X i 500L

 

fiat 500 2021 02.jpg

 

Nakon lansiranja električnog modela 500e, obnovljenih porodica modela Tipo i Panda, Fiat je za modelsku godinu 2021. osvežio i kompletnu liniju modela 500.

Nova porodica 500 koja se sastoji od 500, 500X i 500L, potpuno je osvežena novim nivoima opreme, novim bojama, novim alu točkovima i doteranim enterijerom sa novim bojama i materijalima.

 

fiat 500 2021.jpg

 

Struktura game je takođe nova, a dostupni su nivoi opreme Cult, Connect, Dolcevita, Cross i Sport. Tu su i namenski paketi dodatne opreme za tehnologiju, sigurnost, udobnost i stil. Motori su usklađeni sa Euro 6D-Final normama. Osim toga, Fiat planira i nove verzije 500X Cabrio i 500X mild hybrid, a više o tome ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Ne vidi se ništa na tim linkovima jer se traži logovanje na Instagram.Daj printscreen oba linka.

Na koje veće Fiate misliš? Na D segment i SUV modele bazirane od D segmenta pa dalje, ili...? Nisam video šta je na tim slikama, pa ne znam šta tu ima i nema...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea i Croma u lux pakovanjima

 

Screenshot_20210501-215550.thumb.jpg.4c82497f5036c7e5b5febc8ed61b8aad.jpg Screenshot_20210501-215742.thumb.jpg.d85de61ade4aa7d9c153022ec261ecf4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto su limuzine proslost, recimo da nam treba veliki Fiat, crossover izvedbe i u C i u D segmentu. 

Do tada se podsjecamo pravih automobila koje je Fiat radio, Croma, Tipo I, Marea... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
17 minutes ago, Elra said:

...recimo da nam treba veliki Fiat, crossover izvedbe i u C i u D segmentu. 

Zar Tipo Crossover nije C Crossover? Formalno jeste.

D SUV/Crossover, sa sve hibridnom i potpuno električnom varijantom (bez tih varijanti ne može uopšte ni da se planira/postoji) bi koštao koliko? Je l' bi ti platio jedno 40k-50k evra za bilo koji Fiat?

VW je imao taj problem na malo većem iznosu evra kad je svojevremeno napravio Phaeton - nije VW jedini koji može da ima takav problem.

 

17 minutes ago, Elra said:

Do tada se podsjecamo pravih automobila koje je Fiat radio, Croma, Tipo I, Marea... 

Pa, znaš da je to sve isti auto. Na Tipo I platformi su se posle pravili Bravo/Brava/Marea. Onda dolazi nova platforma sa Stilom, koja se takođe koristila ''dve sezone'', tj. i za naredni model Nuova Bravo.

Jedino se Croma (154) uklapa u priču o Fiatovoj limuzini, ali si i sam rekao da su takve limuzine danas tržišno prevaziđene...

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budimo realni, Tipo 2 je low cost resenje za C klasu. Sa pravim Tipom zajednicko mu je samo ime. 

Treba nam Fiat crossover C segmenta (tipa 3008, Ateca...) i Crossover D segmenta (novi C5, novi Mondeo ili kako se vec sada zove). Crossover D segmenta je nova klasa i nova prilika. 

Freemont se sasvim dobro prodavao, zasto su ga ubili, zasto nije dobio nasljednika, znaju samo oni. 

Za mene je licno trenutno sve preko 5000e nedostizno, tako da i ne razmisljam o autu od 40.000 eura. 

Ali npr, da imam 40.000 eura dao bi ih za novu Insigniu, ili Superba, pa bih dao i za Fiata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Elra said:

Budimo realni, Tipo 2 je low cost resenje za C klasu. Sa pravim Tipom zajednicko mu je samo ime. 

Treba nam Fiat crossover C segmenta (tipa 3008, Ateca...)...

Tipo jeste jeftinija opcija u C segmentu. Napisao sam gore da on formalno jeste C segment, kao što i Tipo Crossover jeste formalno C Crossover.

Realno, nema bolje ponude za 11.990 koliko je kod nas onaj osnovni.

 

A, zašto misliš da svi treba da prave skupi C segment, kao i skupi SUV/Crossover baziran na njemu?

Zašto svi treba da se guraju u taj ionako prenatrpani deo tržišta, gde još kako postoje značke na haubi koje mogu bolje od Fiata da se prodaju za te veće pare? Ko će da pravi jeftiniji C segment koji kupci još kako hoće da kupe? Niko? Zašto niko?

Pa, zar Fiat nije 15 godina (pre novog Tipa) pokušavao da prodaje i zaradi na skupljem C segmentu? Koliko je para Fiat zaradio na Stilu/Nuova Bravo/Nuova Delta? Pa, taj ''shift'' koji se dogodio sa novim Tipom (sa skupljeg C na jeftiniji C) ti je najbolji dokaz da nikakve zarade nije bilo na skupljem triu Stilu/Nuova Bravo/Nuova Delta...i, sad iako nije bilo ae opet da se Fiat vrati tu gde pare nije zaradio, a da napusti onaj segment gde pare zarađuje (sa jeftinijim Tipom i Crossoverom baziranim na njemu).

 

10 minutes ago, Elra said:

Treba nam...i Crossover D segmenta (novi C5, novi Mondeo ili kako se vec sada zove). Crossover D segmenta je nova klasa i nova prilika. 

Je l' bi platio bilo koji Fiat 40.000 ili 50.000 evra? Toliko mora da košta D SUV/Crossover hibrid i skroz na struju. Je l' bi lično dao tolike pare za Fiat? Misliš da ima puno kupaca koji bi dali?

Slučaj Phaeton nije rezervisan samo za VW, već se događa svakome ko napravi auto sa cenom koju tržište za njega nikako ne prihvata...bez obzira na kvalitet auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je bio dijelom nedovrseni proizvod za Fiat. Los dizajn potencijalno najprodavanije verzije, 5V, ga je kostalo uspjeha na trzistu. 

Bravo je po meni kvalitativno vec bio stepenica ispod Stila (enterijer) i blaga tranzicija Fiata prema low cost Tipu. Uz samo 5V verziju cak ni u ITA nije bio popularan. Ipak mi je bolji automobil od Astre H, Megana 3, C4 I, i30.

Neshvatljiv izostanak karavana. 

 

Rekao sam, dao bih za odlican Fiat 40.000 eura. Ako Kia moze da kosta 40.000 eura i da se prodaje, moze i Fiat. 

Koliko kosta Seat Teraco? Sve je do marketinga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

KIA je odlična, a bome i Hyundai. Izostanak e-coata (korozivna zaštita) je vrhunac ponude.

 

Ooops, veliki šef Carlos Tavares je izdao tu naredbu za neke ex-FCA proizvode.

 

Ne očekivajte Bog zna što of Francuza. Biti će veselo.

 

Već Fiata guraju ka dolje. Evo sad bi oni radili Fiat Centoventi/120 SUV u Poljskoj, a ne Fiat 500 5 vrata kako su bili odlučili u FCA. Još i odgađaju proizvodnju.

 

No ima jedna dobra stvar. Alfin B SUV na deficitarnoj francusko-kineskoj platformi opasno visi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Elra said:

Rekao sam, dao bih za odlican Fiat 40.000 eura. Ako Kia moze da kosta 40.000 eura i da se prodaje, moze i Fiat. 

Koliko kosta Seat Teraco? Sve je do marketinga. 

VW nije imao pare za marketing Phaeton-a? Ili prosto nije ''sve do marketinga''?

Seat nema pare za marketing, ali je eto ipak morao da izmisli brend Cupra kad želi da proda isti auto za veće pare? Možda ni Seatu nije ''sve do marketinga'' kad su morali da izmišljaju novi brend...

 

Seat Tarraco postoji samo i jedino zato što je deo VW grupacije. Njegova prodaja je 29k komada u 2019. godini i 21k komada u 2020. godini. Odlične cifre?

On sa tom prodajom ne može da opstane (da isplati razvoj platforme za njega, motora/menjača, ADAS-a...) na tržištu, ali kao deo VW grupe može jer tu istu platformu i ostalo ne mora sam svojom prodajom da isplati, nego sa njim zajedno i Škoda Kodiaq, VW Tiguan, Audi Q5 i sigurno još poneki VW model koji ide samo za Kinu. E, onda je isplativo...a, samo sa 20k-30k prodatih godišnje naravno da nije. 

 

Plus, takav Fiat treba da bude konkurencija Jeep Cherokee. Jeep koji bez problema može da se prodaje za 40k-50k evra gde god hoćeš, koji ima prepoznatljiv brend u Kini, Evropi, Ameriku da ne pominjemo...ali neeee...ne treba u to ulagati nego ae Fiat da pravi D SUV/Crossover za tih istih 40k-50k evra kojeg ni u Italiji neće da plate toliko, a kamoli u Americi ili Kini - ne razumem gde je tu logika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, N.N. said:

KIA je odlična, a bome i Hyundai. Izostanak e-coata (korozivna zaštita) je vrhunac ponude.

 

Ooops, veliki šef Carlos Tavares je izdao tu naredbu za neke ex-FCA proizvode.

 

Ne očekivajte Bog zna što of Francuza. Biti će veselo.

 

Već Fiata guraju ka dolje. Evo sad bi oni radili Fiat Centoventi/120 SUV u Poljskoj, a ne Fiat 500 5 vrata kako su bili odlučili u FCA. Još i odgađaju proizvodnju.

 

No ima jedna dobra stvar. Alfin B SUV na deficitarnoj francusko-kineskoj platformi opasno visi.

Vidi, Fiat nema produktivni menadzment vec 20 godina. Tavarez je napravio rezultate sa PSA u Evropi i sasvim je logicno da on sada vuce konce u grupi. Logicno je i da forsira svoje brendove. Fiat kao brend ne moze pasti vise nego sto je pao od 2008. do 2020. godine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Elra said:

 Tavarez je napravio rezultate sa PSA u Evropi i sasvim je logicno da on sada vuce konce u grupi. 

Prvo. Ako si već odabrao pisati po Vuku onda je Tavareš.

 

Drugo. PSA vuče tu puno previše toga, a oni su de facto svojim planovima manje toga pogodili nego FCA. Fijasko u 2 od 3 regije po planu Push To Pass za 2016-2021. E sad problem je što u nas ljudi ne gledaju dalje od Europe ali realno PSA je sa samo jednom uspješnom regijom bio u kud i kamo većim govnima od FCA koji je imao 2 regije uredno posložene.

 

Glavna nit vodilja PSA je bila srezati troškove i ništa drugo. Njima je jedina sreća što u Europi nema većih nacionalista od Francuza kad je riječ o kupnji automobila i što ti isti Francuzi vole privatne, a ne toliko flotne kupnje.

 

Režu i u regijama gdje je FCA visoko uspješna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, neshaoct said:

VW nije imao pare za marketing Phaeton-a? Ili prosto nije ''sve do marketinga''?

Seat nema pare za marketing, ali je eto ipak morao da izmisli brend Cupra kad želi da proda isti auto za veće pare? Možda ni Seatu nije ''sve do marketinga'' kad su morali da izmišljaju novi brend...

 

Seat Tarraco postoji samo i jedino zato što je deo VW grupacije. Njegova prodaja je 29k komada u 2019. godini i 21k komada u 2020. godini. Odlične cifre?

On sa tom prodajom ne može da opstane (da isplati razvoj platforme za njega, motora/menjača, ADAS-a...) na tržištu, ali kao deo VW grupe može jer tu istu platformu i ostalo ne mora sam svojom prodajom da isplati, nego sa njim zajedno i Škoda Kodiaq, VW Tiguan, Audi Q5 i sigurno još poneki VW model koji ide samo za Kinu. E, onda je isplativo...a, samo sa 20k-30k prodatih godišnje naravno da nije. 

 

Plus, takav Fiat treba da bude konkurencija Jeep Cherokee. Jeep koji bez problema može da se prodaje za 40k-50k evra gde god hoćeš, koji ima prepoznatljiv brend u Kini, Evropi, Ameriku da ne pominjemo...ali neeee...ne treba u to ulagati nego ae Fiat da pravi D SUV/Crossover za tih istih 40k-50k evra kojeg ni u Italiji neće da plate toliko, a kamoli u Americi ili Kini - ne razumem gde je tu logika.

Sve je do marketinga u klasama A, B, C i D. Pogledaj 3008 npr, Tucsona, Sportage, 2008, Captura. Sasvim prosjecni proizvodi koje prati odlicna marketing kampanja i rezultat nije izostao. 

Cupra je napravljena da bi se zaradili veci novci od Atece, Teraca, Leona. Dakle marketing. 

 

Ja licno nikada ne bih kupio Jeepa, jer mi se kod njih od svega dopada jedino Fiat motorizacija. 

Ako mogu da postoje i uspjesno se prodaju C5/Grandland/3008, Ateca/TRoc/Karoq, Tiguan/Kodiaq/Teraco, Sportage/Tucson/Genesis "x", RAV4/Lexus... mogu i Jeep i Fiat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 minutes ago, Elra said:

Tavarez je napravio rezultate sa PSA u Evropi i sasvim je logicno da on sada vuce konce u grupi.

Tavareš je PSA sveo na lokalnog proizvođača automobila koji svoje aute faktički ne prodaje nigde osim u Evropi. Od globalnog postali su lokalni proizvođač. 

Dodatni problem što je od svih tržišta upravo to evropsko sa najvećom konkurencijom i zato najmanjim zaradama.

 

Mada, i to što su prodavali u Kini (oko 700k vozila 2015.), nije bilo Bog zna šta nešto, ali je bila dobra osnova za dalji rast. Ipak, previše evrocentrično posmatrana situacija i vođenje PSA je dovela do toga da PSA padne posle par godina na ispod 100k vozila u Kini...i tako postane lokalni proizvođač. Ne može da se opstane ako se auti istovremeno ne prodaju u Evropi/Kini/Americi.

Ako te nema na samo jednom od tih tržišta - gotov si, samo je pitanje vremena kad. A, ako te nam na dva od ta tri tržišta - onda trčiš da se spojiš sa nekim drugim.

 

Kad se na sve to doda da je FCA slabiji baš tamo gde je PSA jak (Evropa), a da je u Americi FCA odličan za razliku od PSA koji tamo ne postoji (dok FCA u Evropi ipak postoji), logično je zašto su se udružili da pokušaju da opstanu tako spojeni, jer spojeni imaju više para za struju/autonomnu vožnju/Kinu.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
24 minutes ago, N.N. said:

Prvo. Ako si već odabrao pisati po Vuku onda je Tavareš.

 

Drugo. PSA vuče tu puno previše toga, a oni su de facto svojim planovima manje toga pogodili nego FCA. Fijasko u 2 od 3 regije po planu Push To Pass za 2016-2021. E sad problem je što u nas ljudi ne gledaju dalje od Europe ali realno PSA je sa samo jednom uspješnom regijom bio u kud i kamo većim govnima od FCA koji je imao 2 regije uredno posložene.

 

Glavna nit vodilja PSA je bila srezati troškove i ništa drugo. Njima je jedina sreća što u Europi nema većih nacionalista od Francuza kad je riječ o kupnji automobila i što ti isti Francuzi vole privatne, a ne toliko flotne kupnje.

 

Režu i u regijama gdje je FCA visoko uspješna.

Predimo prodaju u Evropi, pogledaj Mediteran, centralnu Evropu i Beneluks. Koliko znam izuzev dijela Mediterana tu Francuza nema, a PSA je u top 5, ili vrlo blizu TOP 5. Eto u Spaniji je uspjesniji od Seata i VW. 

Tavarez i tim su realno u Evropi napravili prave stvari. I to sto im je Elkan povjerio vodjenje Stelantisa govori o nesposobnosti FCA dijela koncerna. Rezultate cemo vidjeti. Da li neko iz FCA ima kontra argumente protiv Tavarezovih planova/usteda? 

 

A kad smo kod trzista, sta mi u Evropi imamo od toga sto se u Brazilu prodaje Argo ili Toro kada ih u Evropi nema. Fiat je onda postao vise brazilski nego italijanski brend. 

 

Kinesko trziste, je zavrsena prica i za PSA i FCA. Od stranih brendova opstace tamo njemacka premium trojka, VW, Tesla, Toyota. 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Elra said:

A kad smo kod trzista, sta mi u Evropi imamo od toga sto se u Brazilu prodaje Argo ili Toro kada ih u Evropi nema. Fiat je onda postao vise brazilski nego italijanski brend. 

Što je onda PSA potrčao da se spoji ako mu je sve divno i bajno i sjajno? Što nije nastavio dalje sam da uživa u blagodetima svoje dobre prodaje u Evropi...to sa Beneluksom, Španijom, centralnom Evropom i ostalim što pominješ? Možda zato što najmanje zarade ima u Evropi jer je najveća konkurencija. Džabe svi ti auti koje je PSA prodao u Evropi kad je FCA isto zarađivao (pa i više na nivou samo automobilske grupacije) iako je u Evropi slabiji od PSA.

 

Ti lično imaš od toga jer kad neko prodaje samo u Evropi onda propada. Sjajno i sa stilom...propada.

Kako je teško razumeti da Evropa više nije bitna/nije dovoljna/ne može samo od nje da se živi? Pa, PSA ti je najbolji primer toga.

Da je FCA ostao samo na Evropi (napunio sa ponudom A. B, C, D segment i SUV/Crossovere bazirane na njima), ti bi ih verovatno hvalio na sva usta, govorio kako je to sjajno, kako odlično vode kompaniju...i tako dok ti pričaš da je sjajno jer FCA (Fiat u Evropi) ima punu ponudu modela i svi su ti extra...oni bi propali već negde ovih godina. PSA ti je primer da NIJE DOVOLJNO napuniti ponudu za Evropu - nije!

 

Posle Markionea FCA nema kadar tog kvaliteta. Tavareš bi trebalo da je najbliže tome...ali baš zato što bi ''trebalo'' nije jedini direktor sa izvršnim ovlašćenjima u Stellantisu.

Nesumnjivo da je Tavareš CEO...sve dok radi onako kako Elkan misli da treba. Ako se ikada njihove ideje o pravcu razvoja Stellantisa razdvoje, onda ''Upravni odbor kompanije Stellantis se sastoji od dva izvršna direktora, Džona Elkana (Predsednik odbora) i Karlosa Tavaresa (Generalni direktor)''...

 

24 minutes ago, Elra said:

Kinesko trziste, je zavrsena prica i za PSA i FCA. Od stranih brendova opstace tamo njemacka premium trojka, VW, Tesla, Toyota. 

Teško da nešto može biti dalje od istine. To je tržište na kome karte ne da nisu podeljene, nego još nema ni celog špila.

 

Tek treba da se isfiltriraju kineski proizvođači (da neki opstanu, a neki nestanu), pa da se dođe na teren dominantno automobila na struju, i još kako ima mesta za sve...

Na tržištu na kojem se proda 25 miliona vozila godišnje (duplo više nego u celoj Evropi zajedno) reći da su karte već podeljene i gotovo je...baš, baš nema veze sa objektivnim stanjem.

Pa, ako je tu već gotovo...gledaj onda kako će kineski auto brendovi da se probiju u Evropi od 2025. do 2030...a, u Evropi bi karte trebale da budu odavno podeljene, u Evropi bi trebalo da bude jedno 100x gotovo ako je to već sada u Kini. Probiće se jer nema trajnih stanja...to je zabluda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

VAG se odlicno prodaje u Evropi, ima napunjene segmente od A do E, ali se odlicno prodaje i u Kini, Juznoj Americi, pa solidno i u Sjevernoj Americi. 

Sta reci za Toyotu? Sve je do menadzmenta koji ima viziju i strategiju. 

 

Markijone je ubio Alfu i Fiat, zarad smanjenja troskova. Sa Chryslerom grupacijom je imao srece u Americi jer to trziste nije tražilo najmoderniju tehnologiju i platforme. Koju novu platformu ili pogonsku grupu smo dobili od Chrysler grupacije za vrijeme Markijonea? Ti modeli me licno ne zanimaju, ne pratim ih, pa mi jedino pada na pamet Jeep Wragner. 

Dakle, imali smo isto ono sto Tavarez danas radi, rezanje troskova, samo na drugaciji nacin. 

Da li je Giulietta tehnicki naprednija od 147, i da li je kvalitetnija od 147? Nije. Dovoljno je pogledati enterijer i zadnju osovinu kod oba modela. 

Chrysler je ubijen, Dodge RAM zivi od kamiona, Jeep solidno gura i sa Jeepom su napravili vrlo dobre modela i ojacali brend nakon katastrofe sa Mercedesom. 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
26 minutes ago, Elra said:

VAG se odlicno prodaje u Evropi, ima napunjene segmente od A do E, ali se odlicno prodaje i u Kini, Juznoj Americi, pa solidno i u Sjevernoj Americi. 

Što potvrđuje da samo od Evrope ne može da se živi.

Plus, to što je neko veći od nekoga uvek znači da taj veći ima i veću prodaju, da ima više modela...pa je malo i bespredmetno otkrivati toplu vodu kako je VW grupa veća od FCA, ili sada od Stellantisa. Pa jeste, zato i ima više modela. Takođe, dok su drugi trošili milijarde krajem 20. i početkom 21. veka ulaganjem u CR dizelaše, VW je ubacio prevarantski softver i sve te silne milijarde prebacio u štancovanje novih modela. Kasnije kazne zbog toga ionako nisu platili iz svog džepa, nego od Banaka...a koje su im dale sve te pare baš zato što imaju pun portfolio modela koje su u međuvremenu pozicionirali i sada zarađuju od njih.

 

26 minutes ago, Elra said:

Markijone je ubio Alfu i Fiat, zarad smanjenja troskova.

Koje godine je on postao glavni u Fiatu?

 

Kad je Alfa to bila masovni proizvođač automobila koji u Evropi prodaje 400-500k ili 1M vozila, ali eto Markione ju je sveo na 100k-200k, pa onda i na manje od toga i time uništio?

Kad je u svojoj celoj istoriji od 110 godina Alfa uopšte bila masovni proizvođač automobila? Kad to? Stalno iščekivati od Alfe da bude ono što nikada nije ni bila nema baš previše osnova...

 

Pa, pre neki dan si napisao da su Giulia i Stelvio odlični proizvodi, citiram te: ''Inžinjeri su napravili mehanički odlične proizvode kakvi su Giulia i Stelvio, to niko ne spori.''

Kakvo sad smanjenje troškova? Ko je vraćao Giuliu i tražio da bude bolja? Takva je na kraju i napravljena što i sam kažeš.

Ko je zaslužan za Grande Punto/Fiat 500/pa i pozicioniranje Nuova Panda? Je l' uništio Fiat time što je pod njim Fiat imao najprodavaniji auto u Evropi u A (dva modela, tako je i dan danas) i B segmentu, a u C smanjio gubitke od Stila koji zamalo nije zaklao ceo Fiat? Ko je zaslužan što je uopšte nastao FCA?

 

Nakon izbijanja SEKE ono što se pokazalo kao greška je odlaganje novog B segmenta...i na kraju se od njega i odustalo. Isto kao i kašnjenje novog C segmenta, ali on barem nije ugašen. 

Plus na sve to kašnjenje oko struje i loše stanje u Kini. Prosto, para za sve nije bilo. I, eto onda spajanja sa PSA koje je on sam pokrenuo kao ideju još polovinom 2015. godine (pogledaj kad i kojim postom je započeta ona tema na Forumu o spajanju Fiata i Peugeota).

 

Ljudi na tim pozicijama kao Markione nekada, ili sada Tavareš, ili uopšte drugi CEO u drugim velikim auto kompanijama...oni vide mnogo dalje od tebe i mene, barataju sa drugačijim podacima...i naivno je verovanje da ti ili ja ili bilo ko od nas možemo bolje znati. Pogledaj kad je još Markione počeo da daje izjave koliko će velikih moći da opstane, koliko će ih uopšte biti, kako je pokušavao sa GM, itd, itd...

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Budimo realni, svi su varali sa euro normama kod dizelasa. 

Giulia i Stelvio jesu vrhunski mehanicki proizvodi, to niko ne spori. (Da su se pojavili 3,4 god ranije napravili bi uspjeh). Medjutim, sve ostalo sto ih je pratilo bilo je pogresno. Kao da nije uradjeno ispitivanje trzista, ili je ono radjeno 2010g, ko ce ga znati. Mito bez nasljednika, Giulietta nikada nije bila na nivou 147 ni u jednom segmentu. Danas imamo to da za 5g Alfa proizvede 135000 Giulia i recimo kombinovano Stelvio + Giulia cca 300.000 komada, sto je cca globalna godisnja prodaja recimo Audi Q5. 

Ko je ono govorio o 400.000 prodatih Alfi? 70.000 Maseratia? (licno mislim da Maserati ima najmanje sansi kod Tavareza) ... 

500 je imao srecu da postane produkcijski auto, planirali su ga kao koncept. 

Panda/Ringo/Gingo i opet neka sreća. 

 

Spomenuo si da ce Elkan povuci Tavareza ako ne bude radio sta su oni planirali. 

Da oni imaju viziju (a rekao bih i vise novca) ne bi prodavali Iveco i Fiat Powertrain. Danas i kamionskom svijetu imamo udruzivanja, Daimler i Volvo npr za vodik, Iveco sve to gleda sa strane. 

Trenutno Elkan podrzava to sto Tavarez radi (tumbanja sa platformama, odlaganja modela, izostanak antikorozione zastite, smanjenje troskova u fabrikama, guranje Fiata ispod...) 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako sposobni PSA menadžment na djelu:

Quote

 

The start of production (SOP) schedule for the three models is listed below. Sales normally begin three to four months after SOP.

 

The Jeep, which is code-named project 516, is due to go into production in November 2022, initially with a gasoline engine. A full-electric version will follow in February 2023 and a mild-hybrid version in January 2024. Batteries for the full-electric version will initially be supplied by Chinese supplier CATL, switching in July 2023 to another Chinese competitor, automaker BYD.
Production of a small Fiat crossover, code-named project 364, is due to start in April 2023, with a BYD-equipped full-electric version following in May 2023 and mild hybrid in February 2024.
Previously, the Jeep was expected to start production in July 2022, followed by the Alfa Romeo in January 2023 and the Fiat in July 2023.

 

The front-wheel-drive mild-hybrid versions of the three vehicles will have an electric motor located between the engine and the transmission.

 

The Alfa Romeo version that is awaiting approval is due to start production with the full-electric version in October 2023, followed by a front-wheel-drive gasoline mild hybrid in March 2024 and an all-wheel drive in July 2024. Alfa’s small crossover is codenamed project 966.

 

If approved, the Alfa crossover’s all-wheel-drive system, which has an electric motor on each axle, is expected to be added to the small Jeep.

 

The small SUV and crossover segment is the second most popular in Europe. The segment’s sales fell 18 percent to 1.73 million last year, according to JATO Dynamics market researcher. The segment narrowly beat out compact cars for second place after the small-car segment, Europe’s top-selling segment.

 

The Renault Captur was the most popular small SUV/crossover with 177,556 units sold, followed by the Volkswagen T-Roc at No. 2 with 158,776 sales and the Peugeot 2008 at No. 3 with a volume of 156,150. 

 

 

https://timesnewsexpress.com/news/auto/jeep-fiat-small-crossovers-approved-for-production-at-polish-plant/

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Elra said:

Giulietta nikada nije bila na nivou 147 ni u jednom segmentu

Jesi vozio ti nekad ova dva auta? :lol:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...