Jump to content
FAS Goran
N.N.

Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

Recommended Posts

5 hours ago, horvat said:

Sta ce biti 1.5? Nismo culi nista za 1.5... 

Ja napisao članak negdje prije 14 ili 15 mjeseci, znaš i gdje. Znaš da pišem za MoparInsiders. Članak je spekulativne prirode no ka sam tada vjerovao da 1.5 postoji jer si bile dobre indicije za to.

 

Meni su smiješni press materijali talijanskih sindikata. Jedni kažu atmosferski, a drugi turbo motori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidjet ćemo je li istina, a možda Getrag napokon izbaci onaj do 500 Nm.

 

Naravno možda FCA bude koristio drugu soluciju.

 

No kako sada stvari stoje P2 MHEV će imati integrirani električni motor što znači da cijelo rješenje dolazi u paketu.

 

@neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji idioti u pm. Pozivaju se na originalni izvor, a nisu prenijeli originalnu vijest. :lol:

 

Stoji u originalnoj vijesti da će najveći Fiat biti D segmenta dužine oko 4.6 metara. Valjda je to nekakav SUV, ne znam.

 

 

 L’approche Centoventi, de rupture et créative, sera appliquée également au segment C, voire D compact, avec un véhicule de 4,50 à 4,60 m. A moyen terme, nous aurons une gamme complète et très rajeunie de six modèles.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vidimo prvo šta je ispasti sa Tonale i AR 2008 verzijom B SUVa. Čitam da su im to zadnji pokušaju da vrate Alfu među proizvođače automobila. E sad, bacili su sve na SUV, bojim se da će im se obiti o glavu, jer tu kasne 15 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja im u najave ne vjerujem, a ako ćemo realno taj SUV mora doći sutra na tržište, jer ionako kasne 15 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj novi SUV nije vezan sa za planove jednog FCA branda. Više njih je tu. I ne mogu u kooperaciju sa PSA zbog antitrust zakona. Da ne govorim kako su PSA platforme mehanički siromašne.

 

Nevezano za ovo.

COO LATAM regije Antonio Filosa je potvrdio proizvodnju SUV-a B segmenta za Fiat kao i SUV-Coupe modela. Isto tako je potvrđena proizvodnja Jeep models sa 3 reda sjedala za D segment na Small Wide bazi. Kaže luksuzniji od Compassa, a neće biti samo južnoamerička ekskluziva nego će ga pobuditi kao diljem svijeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su B SUV i SUV Coupe samo za SA? Ako jesu, onda ništa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Mogli bi?

Plan za 3 do 5 B crossover modela za Europu je već odavno dobio zeleno svjetlo. Pitanje je samo platforme za koju sigurno znam da neće biti od PSA.

 

Potvrđen je inače i novi Doblo za kraj 2021. ili prvu polovicu 2022. Svakako ćemo vidjet što će biti. FCA i Tofas već duže aktivno rade na njemu. To je Projekt 275 i trebala bi biti BEV verzija kao i hibridi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne iskoriste rješenja PSA, 2022. sigurno nećemo vidjeti 3 crossovera. Tonale valjda dođe do 2022, ako ne, onda neka već sada spremaju redizajn koncepta.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda bi im bolje bilo da prodaju šta imaju  i nestanu jer će svejedno nestati za koju godinu.  Bruka i sramota! 

Po izbacivanju novih modela su na nivou Zastave nekada a i broj komada je tu negde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Ne vidim razlog da se koriste tehnički inferiorna rješenja. No PSA je zadnjih godina išao baš u tom smjeru. Čak besramno kineski Punch mjenjač sa jednom spojkom nazivaju e-DCT.

 

No da se vratimo na temu Dobla. Dan danas je Doblo sposobnije lako gospodarsko vozilo nego li PSA braća.

 

@Zvezdo

 

Tvoje mišljenje.

 

Činjenično stanje nam govori kako FCA ulaze više u razvoj od PSA, a isto tako kako FCA uz manje radnika proda dosta više automobila od PSA. Pričamo o globalnoj razini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko  više ulaže u razvoj?  Pa gde su rezultati  tog ulaganja?????  Da se razumemo,  ne interesuju me američki modeli nego Evropski.  Šta je Fiat grupa predstavila od novih modela u zadnjih 5 godina?  Koji je model pretrpeo ozbiljan  restarting???  

Žabarska govna uništavaju sopstvenu istoriju! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U cijelom svijetu Žabari su Francuzi.

A za prvi dio kreneš pa se odmah opravdavaš. To je cherry picking

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCA bi da mu sada nije PSA bio mrtav u Evropi i to je činjenica. 

Takodje čim Ameri prestanu iz ovog ili onog razloga da kupuju kamione i ostale balvane od "auta", FCA više neće imati šta da traži na mapi proizvođača automobila.  

 

Katastrofalno vodjenje kompanije u zadnjih 20 godina. Danas jedan Evropljanin nema šta da kupi od FCA, a da je u trendu sa savremenim automobilskim tokovima (B, C, D segment i svi prateći podsegmenti). 

Stelvio je bio dobar pokušaj koji je neslavno završio zbog diletantskog vodjenja prodaje i postprodaje.

 

 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papir sve trpi, a sviđalo se to nama ili ne FCA neće biti ni 50% onog što je VW ni za još 2 života. 

VW je uz Toyotu i Daimler globalna kompanija, FCA to ne uspijeva, a razloge tražimo u zadnjih 20g katastrofalnog vođenja kompanije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...