N.N. 553 Posted December 22, 2019 5 hours ago, horvat said: Sta ce biti 1.5? Nismo culi nista za 1.5... Ja napisao članak negdje prije 14 ili 15 mjeseci, znaš i gdje. Znaš da pišem za MoparInsiders. Članak je spekulativne prirode no ka sam tada vjerovao da 1.5 postoji jer si bile dobre indicije za to. Meni su smiješni press materijali talijanskih sindikata. Jedni kažu atmosferski, a drugi turbo motori. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 23, 2019 @horvat Evi to članka: https://moparinsiders.com/is-a-1-5-liter-firefly-engine-gse-in-the-works/ 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 24, 2019 Postoji velika mogućnost da novi 1.5 turbo u Tonaleu bude uparen sa ovim mjenjačom:https://autotechreview.com/media/attachments/46_51_ATR_Sep15.pdf 1 1 neshaoct and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 24, 2019 @N.N. Koliko sam pročitao sada, to znači plafon od 300 Nm za taj 1.5T Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 25, 2019 Vidjet ćemo je li istina, a možda Getrag napokon izbaci onaj do 500 Nm. Naravno možda FCA bude koristio drugu soluciju. No kako sada stvari stoje P2 MHEV će imati integrirani električni motor što znači da cijelo rješenje dolazi u paketu. @neshaoct 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 20, 2020 https://autozurnal.ta3.com/fiat-nacrta-buducnost-co-bude-s-500-pandou-puntom-tipom Nakon gašenja Tipa 2024, Fiat neće imati veći auto od Centoventia. 2 1 neshtry, Bugeera and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 21, 2020 (edited) Koji idioti u pm. Pozivaju se na originalni izvor, a nisu prenijeli originalnu vijest. Stoji u originalnoj vijesti da će najveći Fiat biti D segmenta dužine oko 4.6 metara. Valjda je to nekakav SUV, ne znam. L’approche Centoventi, de rupture et créative, sera appliquée également au segment C, voire D compact, avec un véhicule de 4,50 à 4,60 m. A moyen terme, nous aurons une gamme complète et très rajeunie de six modèles. Edited February 21, 2020 by N.N. 2 neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 21, 2020 Mozda ovako neki: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 21, 2020 Da vidimo prvo šta je ispasti sa Tonale i AR 2008 verzijom B SUVa. Čitam da su im to zadnji pokušaju da vrate Alfu među proizvođače automobila. E sad, bacili su sve na SUV, bojim se da će im se obiti o glavu, jer tu kasne 15 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 21, 2020 3 minutes ago, Elra said: AR 2008 verzijom B SUVa. To je za 2024./2025.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 21, 2020 Ne znam kada je, samo je najavljen AR B SUV. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 21, 2020 Je li najavljen AR SUV u B segmentu ili AR SUV u B segmenti na CMP platformi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 21, 2020 Ja im u najave ne vjerujem, a ako ćemo realno taj SUV mora doći sutra na tržište, jer ionako kasne 15 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 21, 2020 Taj novi SUV nije vezan sa za planove jednog FCA branda. Više njih je tu. I ne mogu u kooperaciju sa PSA zbog antitrust zakona. Da ne govorim kako su PSA platforme mehanički siromašne. Nevezano za ovo. COO LATAM regije Antonio Filosa je potvrdio proizvodnju SUV-a B segmenta za Fiat kao i SUV-Coupe modela. Isto tako je potvrđena proizvodnja Jeep models sa 3 reda sjedala za D segment na Small Wide bazi. Kaže luksuzniji od Compassa, a neće biti samo južnoamerička ekskluziva nego će ga pobuditi kao diljem svijeta. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 21, 2020 Da li su B SUV i SUV Coupe samo za SA? Ako jesu, onda ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 1, 2020 https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2020&mm=06&nav_id=1690155 Mogli bi da vidimo električni SUV veličine Q2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 6, 2020 @Elra Mogli bi? Plan za 3 do 5 B crossover modela za Europu je već odavno dobio zeleno svjetlo. Pitanje je samo platforme za koju sigurno znam da neće biti od PSA. Potvrđen je inače i novi Doblo za kraj 2021. ili prvu polovicu 2022. Svakako ćemo vidjet što će biti. FCA i Tofas već duže aktivno rade na njemu. To je Projekt 275 i trebala bi biti BEV verzija kao i hibridi. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 8, 2020 (edited) Ako ne iskoriste rješenja PSA, 2022. sigurno nećemo vidjeti 3 crossovera. Tonale valjda dođe do 2022, ako ne, onda neka već sada spremaju redizajn koncepta. Edited June 8, 2020 by Elra 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 990 Posted June 8, 2020 Možda bi im bolje bilo da prodaju šta imaju i nestanu jer će svejedno nestati za koju godinu. Bruka i sramota! Po izbacivanju novih modela su na nivou Zastave nekada a i broj komada je tu negde. 2 neshtry and Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 8, 2020 @Elra Ne vidim razlog da se koriste tehnički inferiorna rješenja. No PSA je zadnjih godina išao baš u tom smjeru. Čak besramno kineski Punch mjenjač sa jednom spojkom nazivaju e-DCT. No da se vratimo na temu Dobla. Dan danas je Doblo sposobnije lako gospodarsko vozilo nego li PSA braća. @Zvezdo Tvoje mišljenje. Činjenično stanje nam govori kako FCA ulaze više u razvoj od PSA, a isto tako kako FCA uz manje radnika proda dosta više automobila od PSA. Pričamo o globalnoj razini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 990 Posted June 8, 2020 Daleko više ulaže u razvoj? Pa gde su rezultati tog ulaganja????? Da se razumemo, ne interesuju me američki modeli nego Evropski. Šta je Fiat grupa predstavila od novih modela u zadnjih 5 godina? Koji je model pretrpeo ozbiljan restarting??? Žabarska govna uništavaju sopstvenu istoriju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 8, 2020 U cijelom svijetu Žabari su Francuzi. A za prvi dio kreneš pa se odmah opravdavaš. To je cherry picking. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 8, 2020 (edited) FCA bi da mu sada nije PSA bio mrtav u Evropi i to je činjenica. Takodje čim Ameri prestanu iz ovog ili onog razloga da kupuju kamione i ostale balvane od "auta", FCA više neće imati šta da traži na mapi proizvođača automobila. Katastrofalno vodjenje kompanije u zadnjih 20 godina. Danas jedan Evropljanin nema šta da kupi od FCA, a da je u trendu sa savremenim automobilskim tokovima (B, C, D segment i svi prateći podsegmenti). Stelvio je bio dobar pokušaj koji je neslavno završio zbog diletantskog vodjenja prodaje i postprodaje. Edited June 8, 2020 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 8, 2020 FCA malo ulaže a CAPEX u Q1 2020 veći nego kod VAG-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 8, 2020 Papir sve trpi, a sviđalo se to nama ili ne FCA neće biti ni 50% onog što je VW ni za još 2 života. VW je uz Toyotu i Daimler globalna kompanija, FCA to ne uspijeva, a razloge tražimo u zadnjih 20g katastrofalnog vođenja kompanije. Quote Share this post Link to post Share on other sites