Jump to content
FAS Goran
N.N.

Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

Recommended Posts

Rekaputulacija novih FCA proizvoda i faceliftova(MCA) koji dolaze tokom 2020. i 2021., a sa iznimkom Alfe ću se osvrnuti na kraj 2019. Baza je na onome što će se nuditi u Europi. Istina većina proizvoda je dosta skupa. Neke stvari kao mogući MCA za klasični 500 i Pandu nisam spominjao.

 

 

2019.

 

Giulia

  • MY20
  • Visconti Verde boja
  • touch za infotainment uz novu grafiku
  • novi dizajn volana
  • novi centralni tunel sa simetričnim naslonom za ruke i bežičnim punjenjem za smarphone
  • nova ručica mjenjača

 

Stelvio

  • MY20
  • plastika oko kotača sada moguća i u boji karoserije
  • touch za infotainment uz novu grafiku
  • novi dizajn volana
  • novi centralni tunel sa simetričnim naslonom za ruke i bežičnim punjenjem za smarphone
  • nova ručica mjenjača

 

2020.

 

Renegade

  • PHEV model samim početkom godine, 190 ili 240 KS, 1.3 sa 130 ili 180 KS plus 60 KS elektro motor na stražnjoj osovini

Compass

  • početak proizvodnje u Italiji
  • PHEV model kao kod Renegadea, prva polovica godine
  •  

500

  • nova generacija, samo električni model
  • nova platforma koja je isključivo za električna vozila

 

Tipo

  • MCA model kao MY21
  • FireFly motori
  • novi ADAS sustavi
  • novi infotainment maksimalne veličine 10"

 

Ghibli

  • MCA model kao MY21
  • 2.0 MHEV 330 KS
  • 2.0 PHEV
  • konačno V8 sa 590 KS?
  • Level 2+ autonomna vožnja ako ne i Level 3
  • novi infotainment Harman R1?

 

Quattroporte

  • MCA model kao MY21
  • PHEV
  • Level 2+ autonomna vožnja ako ne i Level 3
  • novi infotainment Harman R1?

 

Levante

  • MCA model kao MY21
  • PHEV
  • Level 2+ autonomna vožnja ako ne i Level 3
  • novi infotainment Harman R1?

 

Maserati sportski model projekt M240

  • središnje smješten motor
  • V6 90° PHEV, cca 700 KS
  • karbonska školjka

 

Giulia

  • MCA kao MY21
  • Full LED svjetla
  • novi ADAS sistemi
  • novi infotainment Harman R1, maksimalna veličina 10.25", riješiti će sve nedostatke dosadašnjeg infotainmenta
  • MHEV
  • PHEV, možda sa malim zakašnjenjem

 

Stelvio

  • MCA kao MY21
  • Full LED svjetla
  • novi ADAS sistemi
  • novi infotainment Harman R1, maksimalna veličina 10.25", riješiti će sve nedostatke dosadašnjeg infotainmenta
  • MHEV
  • PHEV, možda sa malim zakašnjenjem
  • BEV?

 

Jeep Grand Cherokee, 3 reda sjedala

  • Giorgio platforma
  • oznaka WL75
  • premijera za GME T6 redni šestak
  • MHEV
  • HEV
  • PHEV
  • 10.1" digitalni instrument
  • 10.1" infotainment. Harman R1?
  • hlađena i masažna prednje sjedala

 

2021.

 

Tonale

  • prva polovica godine
  • 12.3" digitalni instrumenti
  • 10.25" infotainment, Harman R1, upravljanje na touch i selektorom
  • P2 MHEV
  • PHEV arhitektura kao u Compassa i Renegadea
  • trag kotača oko 6 cm širi u odnosu na Compass

 

Maserati D-SUV

  • Giorgio platforma
  • 2.0 MHEV 330 KS
  • 2.0 PHEV
  • BEV primarno za Kinu
  • V6 90˘ kao u Alfi
  • ADAS Level 2+ ili Level 3

 

Maserati Gran Turismo

  • Giorgio platforma?
  • ADAS Level 2+ ili Level 3

 

Jeep Grand Cherokee, 2 reda sjedala

  • Giorgio platforma
  • oznaka WL74
  • premijera za GME T6 redni šestak
  • MHEV
  • HEV
  • PHEV
  • 10.1" digitalni instrument
  • 10.1" infotainment. Harman R1?
  • hlađena i masažna prednje sjedala

 

 

 

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietta otpisana :unsure: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li ona ikada bila u planu osim kao MCA? Meni ona i nema nekog smisla sada nakon skoro 10 godina na tržištu i sa platformom koju u Europi samo ona koristi. Ovo u Europi mislim na proizvode koji se i proizvode u Europi.

 

U Europi se očito kod novih modela ide na razne izvedenice Small Wide i Giorgio modela. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Press materijal FIM-CISL sindikata u vezi ulaganja u Pomigliano u visini od skoro milijardu eura:
https://www.fim-cisl.it/2019/09/04/bentivogli-fca-pomigliano-investimento-vicino-al-miliardo-di-euro-per-la-produzione-del-c-uv-alfa-romeo-e-della-panda-versione-ibrida-necessario-accelerare-investimenti-anche-su-cassino/

 

Kaže da je dio ulaganja Panda mild hybrid koja dolazi sljedeće godine.

 

Što se tiče ulaganja za Alfin kompaktni SUV ona su počela već prošlog mjeseca postavljanjem nove generacije robota za lakirnicu. Daljnja ulaganja će biti kroz sljedećih par mjeseci u raznim odjelima tvornice. Npr. novi kalupi, montaža...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/22/2019 at 6:43 PM, N.N. said:

Je li ona ikada bila u planu osim kao MCA? Meni ona i nema nekog smisla sada nakon skoro 10 godina na tržištu i sa platformom koju u Europi samo ona koristi. Ovo u Europi mislim na proizvode koji se i proizvode u Europi.

 

U Europi se očito kod novih modela ide na razne izvedenice Small Wide i Giorgio modela. 

Nekako mi je nerealno da Alfa, kojoj je C segment uvek bio jak adut, nema planove da zameni 10 godina starog predstavnika. Shvatam da je to sad jako nezgodan segment za njih, zahteva mnoogoooo ulaganja, a konkurencija je nikad ostrija, i tesko da bi se najeli 'leba, ali opet... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

Verujem da prvenstveno njima nije lako oko odlucivanja za bilo sta da se uhvate, previse se kasni na prilicno polja. Meni je kao ljubitelju Zabara zao da je nama interesantan deo FCA game (Fiat, Lancia, Alfa) pao na takve grane. A za legendu kao sto je Alfa, da se ovako "blamira" sa rezultatima prodaje, iako ima 2 tehnicki vrhunska i savremena modela.

Pisao sam vec na temi o prodaji, Alfa je u Evropi prosle godine bila na nesto preko 80.000 komada. A H1 2019. vec totalni potop sa 30.000 komada ukupno. S obzirom da je drugi deo godine tradicionalno slabiji sa prodajom, izvesno je da ce biti nesto preko 50.000 u Evropi (u odnosu na Marchionne-ovih 400.000 globalno, za 2018.).

Po modelima:

- Stelvio najprodavaniji, 2018. u oko 30.000 komada, ove godine se prodaja vrti na cca 2500 mesecno;

- Giulia totalno razocaranje i podbacaj, u 2018. oko 17.000 komada, ove godine su mesecne cifre prodaje vec pale na TROCIFRENE;

- Giulietta takva kakva jeste, stara 10 godina (doduse u nizem segmentu), svo vreme ima bolju prodaju od Giulie, a nesto manje od Stelvia; u 2018. oko 27.000 komada, ove godine oko 1500 komada mesecno. A od Giuliette maltene dizu ruke - doduse, tu je i pitanje isplativosti ulaganja i zarade po modelu u nekada najprodavanijem, a sada segmentu koji generalno pada sa procentom udela i zauzima trece mesto iza kompaktnih i malih Crossovera.

 

Kao sto smo vec pisali - kasnjenje sa modelima, nezadrzavanje kontinuiteta i urusavanje tradicije modela, automatski znaci da drugi "ulecu" i popunjavaju ta mesta. Pogotovo u Premium segmentima koje Alfa gadja. Pa i kada izbacis takve tehnicki sjajne proizvode kao sto su Giulia i Stelvio, ne mogu se preko noci pozicionirati na pikirano mesto, otuda i ovakvi rezultati. A takvi su da je generalna prodaja u Evropi pala na cifre iz 2014. i 2015. - znaci na one pre izbacivanja novih Giulie i Stelvia. Voleo bih da gresim, ali cisto sumnjam da ce Tonale bilo sta tu iole bitnije promeniti. Konkurencija je u tim segmentima ogromna i ostra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCA je najveći problem talijansko tržište. Nitko nema takav maćehinski odnos prema vlastitim proizvodima kao Talijani. Nema šanse da plate jednako za npr. neki Fiat kao za njemačkog konkurenta. Isto vrijedi za Alfu.

Onda kao drugi problem ima situacija di Talijani kupuju talijanske automobile sa osnovnim motorom i opremom. 

 

I onda kada se sve zbroj imamo što imamo.

 

Onaj brak sa Renaultom kojeg su gurali je prvenstveno radi europskog tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puni su planova, ja tu vidim jednu masnu ekipu kojoj nije dovoljno love, ne gori im pod nogama, mafia.

Ford je moj brend u glavi, slučajno u fiatu, možda se promeni.

 

Послато уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.press.fcaemea.com/press/article/fca-selects-the-cellular-connectivity-solution-of-transatel-ntt-group-in-europe-for-its-global-connected-vehicle-ecosystem

 

FCA Selects the Cellular Connectivity Solution of Transatel (NTT Group) in Europe for its Global Connected Vehicle “Ecosystem”

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, N.N. said:

...

Onaj brak sa Renaultom kojeg su gurali je prvenstveno radi europskog tržišta.

Da su ga izgurali, možda bi i Renault ubrzo ostao bez Clio. :)

Je l znaš da je jedna od primedbi Francuza bila i to da je Fiat imao puno nerealizovanih planova u poslednjih 10 godina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zanima me što mediji kažu.

 

Francuzi kažu da nije prošlo radi Nissana, a Talijani radi francuske Vlade.

 

Nema to nikakve veze sa planovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, N.N. said:

Nitko nema takav maćehinski odnos prema vlastitim proizvodima kao Talijani.

I onda to uporedis da Francuzima ili Nemcima, pa flotna prodaja, apsolutno se slazem sa tobom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kvaka

Ne znam o čemu pričaš. Sve je došlo pred gotov čin tako da nekako sumnjam da je to problem. Problem može biti samo u podjeli kolača. A kako je Fiat napustio pregovore nekako vjerujem u njihovu priču koja kaže da je francuska Vlada radila iza leđa skupa sa francuskim sindikatima.

 

@Ivan

Evo ja vjerujem da je kojim slučajem došlo do braka i da je FCA počeo koristiti Renault prodajnu mrežu da bi jako brzo vidjeli prodajni skok Jeepa na francuskom tržištu, ako ne Alfe i Fiata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

 

Kao sto smo vec pisali - kasnjenje sa modelima, nezadrzavanje kontinuiteta i urusavanje tradicije modela, automatski znaci da drugi "ulecu" i popunjavaju ta mesta. Pogotovo u Premium segmentima koje Alfa gadja. Pa i kada izbacis takve tehnicki sjajne proizvode kao sto su Giulia i Stelvio, ne mogu se preko noci pozicionirati na pikirano mesto, otuda i ovakvi rezultati. A takvi su da je generalna prodaja u Evropi pala na cifre iz 2014. i 2015. - znaci na one pre izbacivanja novih Giulie i Stelvia. Voleo bih da gresim, ali cisto sumnjam da ce Tonale bilo sta tu iole bitnije promeniti. Konkurencija je u tim segmentima ogromna i ostra.

 

Ja takodje od modela Tonale ne očekujem velike prodajne brojke. Biće to godišnje u najboljem slučaju do 40000 komada. Problem Alfe pored konstantnog kašnjenja za konkurencijom i haotične postprodaje je i to što ne uspijeva da privuče kupce drugih brendova. Onda se opet vraćamo na staru priču izostanak iz glavnih tržišnih segmenata, kašnjenje sa modelima i kupci izgube povjerenje u brend. Jednostavno se plaše da se ne desi situacija kao sa Lanciom, SAABom i sl.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijani danas nemaju tako kupovnu moć kao nekada. Mislim da se italijanski modeli ne prodaju tako loše s obzirom na mogućnosti i toga šta se nudi.

Panda i Ypsilon ubedljivi od početka godine. Ima li veći izliv patriotizma i nacionalizma?:lol:

 

italijansko_tržište avg2019.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati announces plans for all-new models to be developed, electrified and produced in Italy

 

Modena, 26 September 2019 – In line with FCA’s €5 billion investment program for Italy, Maserati announces its innovation plan for production, electrification and autonomous driving technologies.

 

With regards to production, Maserati announces plans for its lineup of new and electrified products at Modena, Cassino and Turin (Mirafiori and Grugliasco).

 

All of Maserati’s new models will be 100 percent made in Italy and will adopt hybrid and battery electric propulsion systems capable of providing both innovation and the high performance embedded in the brand’s DNA. Maserati’s all electric models will combine traditional highly appreciated Maserati driving dynamics together with next-generation battery electric technology, offering unique driving modes, extended range and ultra-fast charging capabilities.

 

An important step for Maserati innovation is the level of Autonomous Driving. All new Maserati including the updated current models, will offer a range of autonomous driving capabilities, starting with Maserati Level 2 enhanced Highway Assist progressing to Level 3 with hands-off offering close to full autonomy, having the ability to maneuver in and out of lanes or bring the vehicle to a safe stop at the side of the road if the driver is unable to take control of the vehicle.

 

In 2020, the Company will embark on electrification and the Maserati Ghibli, produced in Turin, will be the first hybrid electric propulsion for the brand.

 

The first of the totally new Maserati to appear will be the eagerly-anticipated sports car – packed with technology and reminescent of Maserati’s traditional values. It will be produced in the Modena plant, where major production line upgrades are also underway to accommodate its electric powertrain.

 

Next up will be a new Maserati utility vehicle, set to be built at Cassino and destined to play a leading role for the Brand thanks to its innovative technologies. An investment of approximately €800 million has been earmarked for the construction of the new production line, scheduled to open at the end of the first quarter of 2020. The first pre-series cars are expected to roll off the line by 2021.

 

After many years of success, GranTurismo and GranCabrio remain part of the Brand's roots and these models will herald the full electrification era for Maserati. The totally New GranTurismo and GranCabrio will be produced at the Turin production hub, where FCA is investing €800 million.

 

Production of the new models will complement that of the prestigious and continuously improving line-up of current Maserati range: Levante, Quattroporte and Ghibli.

 

With the introduction of various product innovations, Maserati is reinforcing the importance of Italy with regards to its production — particularly Modena, which will also continue to play a strategic role as the Brand’s headquarters.

 

Construction has already begun in Modena on a paint shop, a new feature for the plant, which will be equipped with innovative, low environmental-impact technologies. The design of the paint shop will also allow Maserati customers to watch their car being painted.

 

Finally, Maserati is developing an entirely new customization program for customers seeking a one-of-a-kind level of exclusivity. A dedicated customization workshop will be created within the Modena plant.

 

The 2019-2021 FCA investment plan for Italy, announced on 29th November in Turin, includes thirteen totally new or significantly updated FCA models and electrified versions of 12 new or existing models, including the Maserati products, the recently announced all-new electric version of the Fiat 500 to be produced at Mirafiori, and a new premium vehicle for Alfa Romeo to be produced at Pomigliano.

 

Maserati S.p.A.

 

Maserati produces a complete range of unique cars with an amazing personality, immediately recognisable anywhere. With their style, technology and innately exclusive character, they delight the most discerning, demanding tastes and have always been an automotive industry benchmark. Ambassadors of this heritage are the Quattroporte flagship, the Ghibli sports sedan, the Levante, Maserati’s very first SUV, and the GranTurismo and GranCabrio sports cars. A range complete as never before, with petrol and diesel engines, rear and all-wheel drive, the finest materials and outstanding engineering. A tradition of successful cars, each of them redefining what makes an Italian sports car in terms of design, performance, comfort, elegance and safety.

 

https://www.media.maserati.com/en-ww/releases/1516

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

To je službena varijanta.

 

Mislim da je ekipa sa Autobloga izvukla neke krive zaključke. Koliko ja znam Alfieria neće biti nego ga mijenja Maserati 8C. Znači karbonska školjka, motor straga... Ne znam hoće li biti BEV varijante, PHEV svakako.

Onda sljedeće godine novi Gran Turismo. Ne znam ništa više osim da treba biti BEV, PHEV, a vjerojatno i MHEV. Pitanje je je li aluminijska ili Giorgio platforma.

 

Od ovih "svakodnevnih" modela dogodine dolazi temeljiti facelift za Quattroporte, Ghibli i Levante. Stvarno dosta tehnoloških noviteta. Ghibli treba dobiti 2.0 motor kako kao MHEV tako i PHEV. Naravno ako nisu mijenjali planove.

I onda one iza godine mali SUV srodnik Giulia i Stelvia na Giorgio platformi. 2.0 u varijantama kao za Ghibli MCA (iako je ovo više MCA II :D ) i čak BEV varijanta. 

 

Evo malo što dolazi za Alfu MY20, crno na bijelo:
5d8fd175a2e39_army20.thumb.jpg.42aede6b5538549c7c7589c9aa32f8af.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ePT MHEV BSG 48V GME HO

mag 2019 – presente

ePT MHEV Maserati D-UV (M182) & Ghibli (M157.)

 

 

ePT AWD system for BEV 800V Maserati M189 GranTurismo/ GranCabrio

mag 2019 – presente

ePT All wheel drive Maserati M189 Gran Turismo/Gran Cabrio BEV 800V.

 

 

Transmission for M240 Maserati Sport DCT electrified 8 speeds

mag 2019 – presente

New Transmission DCT electrify 8 speed for New M240 BEV Sport.

 

 

Transmission ZF gen IV 8P80PH (MHEV)

mag 2019 – presente

Transmission ZF Gen IV 8HP80HP for Maserati M189 Gran Turismo Gran Cabrio, Alfa Romeo Stelvio, Alfa Romeo Giulia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro bi trebala započeti proizvodnja V6 90° motora u Termoliu. Ovaj je za Maserati M240 i trebao bi imati 630-640 KS. 

 

Koliko imam informaciju odobren je novi model za Alfu. Znači model nakon Tonalea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...