Jump to content
N.N.

Novi FCA biznis plan, 2018.-2022.

Recommended Posts

Neke stvari su procurile, pa ajmo to staviti ovdje. 

Inače sve bi trebalo biti službeno negdje oko 5. mjeseca sljedeće godine.

Moram reći da za sliku Alfinog plana. Nije mi jasno kako netko samu sliku može staviti javno. Sa time dovodi neke ljudi u rizik od gubitka posla. 

 

alfa-plan.jpg

 

5a4ce44d7d13a_fiatplan1.thumb.jpg.e8f9ff32ffe902b41e91fbf1d0bd1d4c.jpg5a4ce44e1c4e4_fiatplan2.thumb.jpg.e04249a984cd29659f46ec38bee3d99d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo planira naslednike modela 4C i Giulietta

 

126985-alfa 4c 1111111.jpg

 

Alfa Romeo planira nove verzije sportskog modela 4C i kompakta Giulietta u bliskoj budućnsoti, potvrdio je direktor kompanije Roberto Fedeli. Alfa Romeo 4C je predstavljen 2013. godine kao sportski automobil rival Audiju TT, Nissanu 370Z, Jaguaru F-type, Porsche Caymanu, Toyoti GT86... ''Moramo to uraditi. Imati na tržištu takav automobil nije izbor, AR mora imati čist sportski automobil. AR još nije odlučio u kojoj formi će stići naslednik 4C, ali pre njegovog dolaska napravićemo neke izmene kako bi parirali žestokoj konkurenciji kakvi su Porsche i nova Apline A110. Postoje opcije, videćemo da li ćemo ubaciti novi motor ili promeniti arhitekturu'', rekao je Fedeli. Fedeli, bivši direktor inženjera Ferrarija i jedan od ključnih ljudi u razvoju novog talasa Alfa Romea preko Giulie i Stelvija, najavio je i naslednika Giuliette, jednog od stubova kompanije.

 

Alfa-Romeo_Giulietta-Veloce 01.jpg

 

Giulietta je aktuelna od 2010. godine, ali je već zastarela u odnosu na konkurenciju, pre svega dominantni Volkswagen Golf. Alfa još nije odlučila kada će nove model stići, ali se očekuje da bude skraćena verzija izgrađena na platformi Giorgio koju koriste Giulia i Stelvio, sa opcijama za zadnji i pogon na sva četiri dočka. ''Teško je takav automobil učiniti profitabilnim. C segment je lokalno, ne globalno tržište. Relativno mala proizvodnja, bez snage i ''mišića'' koju donosi podela paltforme kakvu imaju kompanije poput VW, onemogućuju da taj model bude profitabilian'', rekao je Fedeli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Investitori FCA grupacije očekuju od Markionea da objavi detalje o planovima elektrifikacije

 

74593-fiat panda.jpg

 

Serđio Markione će strategiju FCA grupacije do 2022. godine zvanično otkriti u petak, 1. juna, a investitori očekuju da on tokom svoje poslednje prezentacije sa mesta izvršnog direktora kompanije otkrije detaljan plan elektrifikacije i hibridizacije. Naime, Markione je uspeo da potpuno preokrene FCA grupaciju tokom prethodnih 14 godine, koliko se nalazio na mestu njenog izvršnog direktora, ali nije uspeo da precizno formuliše planove neophodne za razvoj ''čistijih'' vozila. FCA je daleko iza svojih rivala kada je u pitanju tehnologija električnih i hibridnih vozila, a to im je neophodno kako bi ubedili investitore da mogu da održe korak sa budućnošću. Šezdesetpetogodišnji izvršni direktor ove kompanije kategorično je odbijao da se upusti u proces elektrifikacije, tvrdeći da će se to desiti samo kada vozila sa baterijama budu isplativa Međutim, uspeh kompanije Tesla i sve rigorozniji standardi emisije štetnih gasova su primorali Markionea da pogazi svoje reči. Konkurencija u vidu kompanija VW, Daimler, BMW, GM i Ford su već uložili ogromne sume novca u električne automobile. FCA mora da predstavi jasan okvir i plan realizacije u tom smeru, kao što je to uradio na primer, Volvo. Prema najnovijim informacijama, očekuje se da Markione potpuno reorganizuje proizvodnju automobila njegove kompanije u Evropi, a glavna odluka u toj oblasti mu je da se u Italiji proizvode modeli kompanija Alfa Romeo, Jeep i Maserati. Markione će svoju poslednju prezentaciju kao izvršni direktor FCA održati u petak, 1. juna, a tada ćemo imati i više informacija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će Marchionne sutra ugasiti Chrysler?

 

170002-chrysler 300 1.jpg

 

Za FCA sutrašnji datum 1. jun može značiti istorijsku prekretnicu. Sergio Marchionne na sutrašnjem sastanku investitorima saopštiti plan za naredne tri godine. I dok, neslužbeno, sudbina marke Fiat postaje sve jasnija, sve manje jasna je sudbina marke Chrysler. Šta više, do te mere da su glasine o gašenju Chryslera sve snažnije. Zapravo, ako se zna da Chryles proizvodi samo dva modela, ostareli 300 C i relativno novi MPV Pacifica, gašenje marke bilo bi nikada lakše. Ako Marchionne sutra saopšti gašenje Chryslera, to će biti nakon 90 godina postojanja i brojnih uspona i padova.

Što se sudbine Fiat brenda tiče, očekuje se povlačenje sa tržišta SAD i Kine i kocentracija na Evropu i Brazil kao i tržišta u razvoju. Međutim, postoji mogućnost i da Alfa Romeo krenu drugačijim putem, i to zajedničkim. Prema Automotive News Europe, moguće je da se Alfa i Maserati intergrišu u jednu diviziju visokih performansi, obzirom da postojanje dve sportske marke unutar kuće, u vreme kada SUV dominira tržištem, teško da ima opravdanje. Ovi manevri, koji tek treba da budu sutra potvrđeni kao stvarni ili izmišljeni, treba da oslobode svež kapital koji bi bio ubačen u Jeep, ubedljivo najprofitabilniju marku unutar FCA. Očekuje se da Jeep uskoro izbaci novi mali SUV smešten ispod modela Renagade, kao i luksuzni Grand Wagoneer, koji bi kao metu imao premijum segment kupaca. U svakom slučaju, nakon sutrašnjeg izlaganja, koje mnogi smatraju Marchionneovom labudovom pesmom, u FCA grupi dogodiće se brojne promene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markione: Fiat više nema dugova

 

marchionne.jpg

 

Izvršni direktor kompanije ''Fiat-Krajsler'' Serđo Markione je rekao danas investitorima da će dug Fiata do kraja ovog meseca pasti na nulu. Markione (65) kaže da je dug ''nasledstvo'' koje je decenijama pritiskalo Fiat i Krajsler, i da je njegovo brisanje ''fundamentalni zaokret'' u načinu percepcije ove kompanije. ''To je značajna prekretnica u procesu otklanjanja strukturnih slabosti'', izjavio je prvi čovek ''Fiat-Krajslera'' na poslednjoj velikoj prezentaciji petogodišnjeg poslovnog plana pre njegovog penzionisanja naredne godine. Markione je rekao i da će se prilikom prezentacije novog poslovnog plana fokusirati na Jeep, Ram i premium brendove Maserati i Alfa Romeo, jer ovi brendovi, kako kaže, čine ''najvažniji deo naših prihoda''. Poslovna strategija se odnosi na period od 2018-2022. godine i predstavlja veliko finale za Markionea, koji je 14 godina proveo na čelu Fiata, javlja AP.

 

Svi modeli Jeep će do 2022. imati električnu varijantu

 

Svi modeli Jeep, koji je u vlasništvu FCA, imaće svoju električnu varijantu do 2022. godine, kada se završava petogodišnji poslovni plan FCA, izjavio je danas direktor tog brenda Majk Manli. Cilj toga je da brend Jeep postane više ekološki, dodao je on. Brend Jeep trenutno prodaje 1.9 miliona vozila godišnje, ali Manli nije izneo plan prodaje za 2022. godine, navodeći samo da je trenutno svaki 17 terenac prodat u svetu zapravo Jeep i da bi do 2022. godine to trebalo da bude svaki 12. Prelazak na ekološke tehnologije će, kako je dodao, podrazumevati i odbacivanje dizel motora u Evropi i na Bliskom istoku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Alfa Romeo potvrdio novi 8C i GTV

 

alfa 999.jpg

 

Kompanija Fiat-Chrysler Automobiles je u svom najnovijem petogodišnjem planu predvidela sedam noviteta za Alfa Romeo, uključujući dva sportska modela 8C i GTV. Novi Alfa Romeo 8C će dobiti šasiju od ugljeničnih vlakana, centralno postavljeni twin-turbo motor, elektrifikovanu prednju osovinu i kombinovanu snagu od 700+ KS (ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi manje od tri sekunde).

 

alfa 99.jpg

 

Tu je i novi Alfa Romeo GTV, coupe za četiri putnika, koji će odlikovati i raspored težine 50:50, snaga od 600+ KS (sa E-Boostom), pogon na sva četiri točka i Torque Vectoring.

 

180487-alfa 9.jpg

 

Alfa Romeo će po ovom planu 2022. godine u svojoj ponudi pored ova dva pomenuta sportska automobila imati još pet modela, i to novu Giuliettu, Utility Vehicle u C segmentu, Giuliju (uključujući i verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem), Stelvio (takođe i u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem), kao i Utility Vehicle u E segmentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram priznati da sam sa nestrljenjem iscekivao da cujem ovaj plan. I na kraju razocarenje,ne sa onim sto sam cuo nego sa onim sto nisam cuo. Naime Fiat Krajsler Automobili ,nije iznet nikakav plan ni za Fiat ni za Krajsler ni za Abart. Koliko sam imao prilike da vidim Markijone se foksirao kao sto Srdjos rece na JEEP ,RAM ,AR , Masserati. Ovo me jako cudi jer je ipak sam Fiat medju vecim proizvodjacima u tok grupaciji. A nama bi posebno trebalo da bude interesantno zbog fabrike u Kragujevcu . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9

 

Ima planova i za Fiat, ali novinari prenose u svojim vestima samo ono glavno što je rečeno, što im je posebno izdvojeno, dok za ono što moraju sami da izdvoje pregledajući cela dokumenta izgleda nemaju volje. 

I sam Marchionne se osvrnuo na to:

Quote

People have been ''talking nonsense'' with speculation over Fiat and Chrysler brands. This presentation's focus is on global brands. I think Chrysler is going to continue to be relevant in the U.S. Don't expect it to be a global brand.

Jedan deo oko Fiat brenda:

 

Screenshot_38.jpg Screenshot_39.jpg

 

Vidi se u planiranim prihodima FCA koliko računaju na Fiat brend kao izvor prihoda narednim u godinama koje plan pokriva. Fiat ostaje brend za Evropu i Južnu Ameriku, sa posebnim akcentom na Brazil.

 

Kako bi sve bilo dostupno svima, evo danas predstavljanih dokumenata u celosti za preuzimanje na FLCS serveru:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina je da možda neće bit jeftinih Fiata osim Pande.

 

Ugovor za Tipo je negdje do konca 2023.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao bi da nauci nesto od francuza koji ulazu milione eura u svoje proizvodjace automobila, uz njihove garancije da ce ostati proizvodnja u Francuskoj. A ovaj proizvodi Fiata u Turskoj....Samo Maserati i Alfa u Italiji.... I ugasio Lanciju, jos ako ugasi Chrysler...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct PEvo sad sam ja prosao ove prezentacije. Fiat sam se spominje na samo tom mestu i to nesto stidljivo. Koliko vidim ovi novi modeli koji se spominju su za Latinsku Ameriku ,za ostatak je samo 500 EV . A grafikon jasno prikazuje smanjenje prihoda od Fiata u odnosu na druge marke u grupaciji FCA. Nista konkretno za Fiat nije receno niti se zna. 

@N.N. Nisam siguran sta si tacno mislio ?  Koliko vidim obustavili su proizvodnju GP.

@Tommy92 Pa ako cemo iskreno slabo tu ima nesto italijansko , FCA je registrovan u Holandiji ,a sediste im je u Londonu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N.

 

Panda ostaje to je mislim jasno čak i iz prezentacije. Ona predzadnja čini mi se. Seljenje... Pa onda kaže iskoristivost kapaciteta preko 100% za regiju EMEA. Valjda se tu nešto i Kragujevac pita.

 

Tako da barem do kraja ovog plana imati ćemo i Pandu i Tipo. Ostatak će uglavnom biti gama 500.

 

Gledaj. Problem tu nastaje sa famoznih 95 grama CO2 po kilometru od 2020. Kako to postići? Pa elektrifikacijom. Uvođenjem hibrida raznih vrsta. Za te hibride ću staviti slikice. Hibridi koštaju. Auta neće biti jeftina kao što su danas. Ako netko želi platiti malo više za Fiat onda je to taj 500. Jasan je valjda onda fokus na 500 raznih vrsta. Pa i taj novi četvrti 500 koji mi nekako odaje dojam da je to veličina koju je sada imao Grande Punto.

 

Evo tih sličica sa objašnjenjem što znači koja tehnologija kao i koliku redukciju CO2 može donijeti:

2.thumb.jpg.01656d96cc935965fa6028025808cded.jpg3.thumb.jpg.3e25308fb8f771265620287392ba9b72.jpg4.thumb.jpg.190d929092730ef6c9c7b142bddddd29.jpg5.thumb.jpg.3808d9068787830d9ca2813c34a1ee72.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, VladaG9 said:

A grafikon jasno prikazuje smanjenje prihoda od Fiata u odnosu na druge marke u grupaciji FCA. Nista konkretno za Fiat nije receno niti se zna. 

Jasno pokazuje smanjenje relativnih prihoda, tj. smanjenje relativnog učešća (procenta) prihoda od određenih brendova (među njima i Fiat) u ukupnim FCA prihodima.

Npr. ako imaš 6 od 10...i posle 5 godina imaš 6 od 13, ti si sa prihodima isti (6 pa 6), ali se tvoje relativno učešće u ukupnim prihodima smanjilo sa 60% na 46% iako si u evro prihodovao isto, i to se onda pokaže na grafikonu tako da imaš mnogo manje parče ''kruga'' od onog koji si imao na starom grafikonu. Treba imati u vidu da se za 2022. godinu planira povećanje ukupnih FCA prihoda, a ne da će oni biti isti kao na grafikonu iz 2017. godine.

 

Neusmnjivo se smanjuje procenat učešća brendova Fiat, Chrysler i Dodge u ukupnim prihodima FCA. Po grafikonu se vidi ono što su i rekli, tj. da će glavni nosioci rasta FCA prihoda u narednim godinama biti Jeep, Alfa i Maserati, plus Fiat Professional i Ram. Ti brendovi im danas donose ~65% ukupnih prihoda, a plan je da im 2022. godine ti brendovi zajedno donose ~80% ukupnih (povećanih) prihoda. 

 

Fiat Panda, Fiat Tipo, plus familija modela 500 sa dodavanjem još jednog koji danas ne postoji, plus elektrifikacija 500 (uključujući i taj novi model iz porodice 500), i to je to što se tiče Fiata u Evropi do 2022. godine.

Više od toga će Fiat imati u Južnoj Americi. Fiatu nije namenjena uloga globalnog brenda u okviru FCA.

  • Neće Fiat imati model D segmenta kao što ga nema ni danas i decenijama unazad, pa mi to nije iznenađenje.
  • Neće imati ni neki low D segment SUV (imaće Jeep), što mi je takođe ok jer je ipak veliki SUV u pitanju, sa startnom cenom sigurno oko 30k evra iako je low, ali ostaje da je to D segment. Lakše je mnogo prodati Jeep sa tom cenom.
  • Ali, neće imati ni neki maleni SUV (low B segment SUV ipak ide Jeep-u), i čini mi se da je to jedina stvar koja je (što se tiče Fiata) iznenađenje, tj. da su se odlučili da ipak i taj low budget B SUV bude sa Jeep znakom, a ne Fiat. 

Uvek oko tih odluka treba imati u vidu šta je lakše prodati širom sveta, naročito kada u okviru tog sveta dosta računaš na Kinu. Svakoga ko je hteo da kupi bilo koji Fiat SUV neće odbiti ako taj auto ipak ima Jeep znak napred...ali nekoga ko je hteo da kupi maleni Jeep SUV, a on ipak ima Fiat znak...ipak će deo njih otići kod konkurencije samo zato. 

Fiat ostaje tamo gde i jeste jak (mali automobili, A, B, C segment), i ne gura se dalje od toga. Plus naravno Fiat Professional program gde je jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

 

Ja se slažem sa tvojom opservacijom.

 

Nego daj molim te ako možeš daj udri sa prezentacije i stavi ako možeš projekciju ukupnih prihoda 2022. Ja sada nisam na računalu pa ne mogu.

 

Ovaj D Low SUV je ništa drugo nego produženi Jeep Compass. Mislim da je to za Europu bolje nego produženi Jeep Cherokee.

 

I u pravu si oko Brazila. Tamo su veće marže pa si mogu dopustiti Fiat značku.

 

Jedna bitna stvar oko Jeepa. Većina je to previdjela. Dodaju neku kao Urban razinu opreme. To je prije svega za sve one koji ne traže Jeep kao off road brand. To je za one koji se ne miču sa ceste i na tim bi modelima i odstojanje od tla trebalo biti manje što posljedično vodi ka boljim voznim osobinama i manjoj potrošnji goriva.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Samo treba ulagati u Miki Maus modele, ovo ostalo je poptuno nebitno...i U alfe koje kostaju preko 50.000  sve sminkerski automobili...samo u to udri, a Fiat salji u Tunguziju da se proizvodi, i naravno takav ce i kvalitet bi. Posto se susrecem svakodnevno sa Fiatom Tipo i Fiatom NEW DOBLO, to nije dobar kvslitet izrade auta. Plastika unutra, nikakva, niti jedne primese kvaliteta, znaci radjeno za sirotinju...menjac je posebna tragedija za sebe. U novom autu ja nikad nisam uspeo jos u rikverc da mi ne krci, oseca je neprijatan...Plastika kod menjaca u Tipu se klima...sramota jbg...sta me mazes sa Alfom i Maseratijem zabole me, napravi mi kvalitetna auto pristupacno sa kojima cu da budem ponosam vozac Fiata a ne da ga vozim eto sto je najjeftini...SRAMOTA...

Lancija brend je sramota sto je ugasio, a ugasio je jer nije hteo da ih pogura ozbiljnije. Model 300 je po meni najozbiljni model u celoj gami Fiata, na stranu Alfa Romeo i sa tim je treba da ozbiljno ulozi, da bude konkurent Audiju A6 itd...sto nije mogla da se motorizacija prosiri da se ulozi u marketing u flotne prodaje....Taj auto je trebao da ima motore od 2.0 dizel pa do 3.0, a ne samo 3.0 dizel...Nije hteo da se potrudi i gasi...vrlo logicno...

Ista prica uvek sa Fiatom, umeju da naprave odlicna kola ali NECE

Edited by Tommy92

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad su docekali da im Carabinieri voze Peugeot 308 GTI evo klipa pa pogledajte...

 

Ja gresim sa ovim stavom, ali pricam iz ugla vozaca Fiata i sa nekom emocijom prema toj marki, samo mi je zao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je nekako neshvatljivo da Fiat nema predstavnika u B segmentu ,a tu je bio medju najjacima. I sam Fiat je poznat po svojm manjim vozilima 500 panda GP. A koliko vidim proizvodnja GP se gasi ,a novog modela nece biti. Sa druge strane je tu Kragujevac. 

Ja sam bio ubedjen da ce pceti da se proizvodi neki SUV manji od 500x i da ce se on proizvoditi u Kragujevcu. Kako sad vidimo ,jedino ce JEEP imati takav model. Sa druge strane i 500x koji ima solidnu prodaju pokazuje da su ljudi zainteresovani za takav tip vozila i od strane Fiata. 

A ako se ostatak porodice bude zapustio ,kao sto je uradjeno sa GP, prodaja ce masovno opasti . Drago mi je sto postoje jasni planovi za ostale marke u okviru grupacije a pogotovo za devastirani AR ,ali koliko vidim sam Fiat ce ovde najlosije proci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, VladaG9 said:

A ako se ostatak porodice bude zapustio ,kao sto je uradjeno sa GP, prodaja ce masovno opasti . Drago mi je sto postoje jasni planovi za ostale marke u okviru grupacije a pogotovo za devastirani AR ,ali koliko vidim sam Fiat ce ovde najlosije proci.

Tacno tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bice kolegi N.N razumno, sve dok mu ovaj Italijan ne proda Alfu nekom iz Indije, pa ce biti kao Jaguar, njima je valjda sad TATA vlasnik, nisam siguran...A Jaguar je na itoj razini kao i Alfa Romeo - premium brend. Sergio posto degradira Fiat, nista me ne bi cudilo ni da ga da tamo nekom isto iz Indije. A ja pricam ovoj temi zato sto sam svakodnevno sa Fiatovim vozilima iz nove game, sem 500 porodice i to nije na nivou na kome zasluzuju ti automobili da budu. 80tih je Fiat bio po opremi daleko iznad svih, sad je negde sa Daciom

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, VladaG9 said:

Meni je nekako neshvatljivo da Fiat nema predstavnika u B segmentu ,a tu je bio medju najjacima. I sam Fiat je poznat po svojm manjim vozilima 500 panda GP. A koliko vidim proizvodnja GP se gasi ,a novog modela nece biti. Sa druge strane je tu Kragujevac. 

Ja sam bio ubedjen da ce pceti da se proizvodi neki SUV manji od 500x i da ce se on proizvoditi u Kragujevcu. Kako sad vidimo ,jedino ce JEEP imati takav model. Sa druge strane i 500x koji ima solidnu prodaju pokazuje da su ljudi zainteresovani za takav tip vozila i od strane Fiata. 

A ako se ostatak porodice bude zapustio ,kao sto je uradjeno sa GP, prodaja ce masovno opasti . Drago mi je sto postoje jasni planovi za ostale marke u okviru grupacije a pogotovo za devastirani AR ,ali koliko vidim sam Fiat ce ovde najlosije proci.

 

9 hours ago, Tommy92 said:

Pa bice kolegi N.N razumno, sve dok mu ovaj Italijan ne proda Alfu nekom iz Indije, pa ce biti kao Jaguar, njima je valjda sad TATA vlasnik, nisam siguran...A Jaguar je na itoj razini kao i Alfa Romeo - premium brend. Sergio posto degradira Fiat, nista me ne bi cudilo ni da ga da tamo nekom isto iz Indije. A ja pricam ovoj temi zato sto sam svakodnevno sa Fiatovim vozilima iz nove game, sem 500 porodice i to nije na nivou na kome zasluzuju ti automobili da budu. 80tih je Fiat bio po opremi daleko iznad svih, sad je negde sa Daciom

 

 

Nije mi jasno. Jedan kaže nema predstavnika u B segmentu jer se gasi Punto. Drugi kaže Fiat se degradira.

Ja kažem da ste oba u krivu jer dolazi nov B segment i malo jači i skuplji adut u vidu 500 Giardiniere. Barem vam to piše u planu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rekao da ce fiat izgubiti predstavnika u B segmentu . Za 500 giardiniere nisam siguran kako ce biti pozicioniran. Ali cak i da on pripada tom segmentu sam si rekao bice skuplji ,onda se postavlja pitanje koliko ce biti popularan. Sa druge strane su 500l i 500x ,njihov zivotni vek ce za max 2 god da prodje. A koliko vidim nema najave za nove modele ? Njima  popularnost  opada ,sto je i normalno. Tako da ce deliti sudbinu GP. 

Poslovni plan za ostale marke mi se dopada , ali moje misljenje vezano za sam fiat je da ce se sve manje prodavati ,bar u Evropi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da nadjem izvor, ali kada je bilo aktuelno izlaganje ovog plana (posto sam pratio to na brdo portala), negde sam procitao da nije tacno da ce se Tipo ugasiti, nego samo da nece dobiti 'elektrifikaciju' jer je platforma zastarela (?!), i zbog toga se nece prodavati u zemljama gde ce vladati stroze norme o emisiji izduvnih gasova (EU), ali da ce generalno nastaviti svoj zivot (da li facelift, naslednik, to vec ne znam...) i da ce se prodavati u Srbiji :) Oprostite na nedostatku izvora, ako nekad nadjem, dodacu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

Pa kako bi ugasili Tipo kada je Tipo JV između FCA i Tofasa. I to ugovor do konca 2023. što uopće nije dio ovoga plana jer ovaj plan završava 2022.

 

Nije problem niti Euro normi. Naime Fiat je za Tipo u Italiji Euro 6d motore što bi Tipa ostavilo na miru i nakon 2021.

No problem je 2020. i što će se tada dogoditi. Nova, puno striktnija, prosječna flotna emisija CO2. No opet to se može reflektirati na Tipo u EU. Sigurno ne na Tipo u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×