Jump to content
FAS Goran
Tommy92

American muscle

Recommended Posts

Prodaja Challengera, Mustanga i Camara u prvom kvartalu

 

204679-Dodge-Challenger 02.jpg

 

Dodge je saopštio da je u prvom kvartalu ove godine u Americi prodao 15.096 primeraka sportskog modela Challenger, što je za 24% više nego u istom periodu prošle godine. Treba napomenuti da je Challenger postao i treći najprodavaniji Dodge model.

 

Ford-Mustang p01.jpg

 

Ipak, Ford Mustang je u prvom kvartalu bio prodavaniji, budući da su Amerikanci u tom periodu kupili 17.274 primerka ovog Fordovog sportiste (to je inače pad od 4.4% u odnosu na prvi kvartal 2020. godine).

 

199805-chevrolet camaro 002.jpg

 

Iza ova dva mmodela se po prodaji nalazi Chevrolet Camaro koji je u prvom kvartalu u Americi našao 7.089 kupaca (minus od 1.3%). Sa druge strane, prodaja modela Corvette je porasla za 73.1% na 6.611  primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Ford Mustang CS850 GT vs Chevrolet Camaro ZL1

 

Tipični amerikanci - oba imaju V8, Mustang sa 850KS dok Camaro u ovoj varijanti ima 770 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodge Challenger u 2021. prodavaniji od Ford Mustanga

 

204679-Dodge-Challenger 1.jpg

 

Podaci pokazuju da je Dodge Challenger prošle godine bio prodavaniji od Fordovog Mustanga.

Tačnije, prodajne brojke u Americi kažu da je tokom 2021. godine tamo prodato 54.314 Challengera (rast od oko 3%), dok je Ford plasirao 52.414 Mustanga (pad od 14.2%). Ako se uključe i brojke za električni crossover Mustang Mach-E, onda kombinovana prodaja oba Mustanga iznosi 79.554 vozila.

 

ford-mustang 11.jpg

 

Ovde treba pomenuti i Chevrolet Camaro koji je 2021. našao samo 21.893 kupca, što je 26.5% manje nego 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Charge Ford Mustang

 

223086-charge 03.jpg

 

Charge Cars (specijalista za elektrifikovanje starijih vozila) je još pre tri godine prikazao električnu verziju klasičnog 1967. Ford Mustanga Fastback, a sada je predstavljen i konačni proizvod. To znači da njihov Mustang umesto standardnog V8 benzinca ima dva elektromotora (sa ukupno 544KS i 1.500 Nm), dok sa jednim punjenjem baterija od 64 kWh može da pređe oko 322 km.

 

223087-charge 02.jpg

 

Automobil ima i pogon na sva četiri točka, a što se performansi tiče u vesti se navodi da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3.9 sekundi.

 

223088-charge 01.jpg

 

Tu su i novi prednji gril, LED prednja svetla, nove ručice na vratima, unikatni točkovi, Charge oznake, minimalistički volan, sportska sedišta, digitalna instrument tabla, infotainment sistem... U planu je serija od 499 primeraka ovakvog Mustanga (po ceni od 420.745 evra), a narudžbine se već primaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodge Charger Hellucination sa 1.000 konja

 

charger 03.jpg

 

Dodge Charger iz 1968. je već ikona sam po sebi, ali kada ga kombinujete s umom glavnog dizajnera Stellantisa Ralpha Gillesa i ljudima iz SpeedKorea, znate da ćete dobiti nešto zaista posebno.

Sa 1.000KS i kompletnim telom od ugljeničnih vlakana, ovo čudovište je nazvano ''Hellucination''.

 

charger 02.jpg

 

Pokreće ga Hellephant V8 od 1.013KS spojen na automatski ZF menjač sa osam stepeni. Tu je i 3.0 kompresor koji daje dodatnu snagu. Eksterijer ovog Chargera je gotovo u potpunosti obložen ugljeničnim vlaknima i završen prozirnim premazom. Poklopac motora je posebno izrađen od strane SpeedKorea, kao i podna ploča od ugljeničnih vlakana.

 

charger 01.jpg

 

HRE naplaci s imenom Hellucination se nalaze na svakom uglu - 19-inčni napred i 20-inčni pozadi. Ogromne zadnje gume Michelin Pilot Sport 4S širine 345 pomažu u prenošenju silne snage na tlo. Kada je u pitanju kočenje, velike Brembo kočione čeljusti sa šest klipova obavljaju najveći deo posla. Tu je i SpeedKoreov izduvni sistem koji proizvodi zadivljujući zvuk motora. Stellantisov glavni dizajner Ralph Giles je davao glavne smernice tokom izrade Hellucinationa. To uključuje i unutrašnjost u kojoj ćete pronaći mešavinu retro stila sa nekim futurističnim elementima. Klasični analogni merači se nalaze ispred upravljača, a velika Hellephant značka je smeštena na sredini brojača obrtaja.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaja Chevrolet Camara i Ford Mustanga porasla u drugom kvartalu

 

199805-chevrolet c 03.jpg

 

Chevrolet Camaro je u drugom kvartalu pronašao 4.545 kupaca, što je rast od 62.8% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Takođe, za prvih šest meseci ove godine prodaja Camara je porasla 13.9% (iznosi ukupno 11.255 primeraka).

 

Ford-Mustang 02.jpg

 

Ford je u drugom kvartalu 2022. plasirao 4.647 Mustanga, što je skok od čak 107.5%. Ipak, prodaja Mustanga u prvih šest meseci je i dalje u minusu (-17.9% sa prodatih ukupno 26.244 primerka).

 

221687-dodge challenger 01.jpg

 

Na kraju, Dodge Challenger je u drugom kvartalu prodat u 14.558 primeraka (minus od 3%), a u prvih šest meseci 2022. njegov plasman iznosi ukupno 25.682 jedinica (minus od 15%).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Mustang Convertible CAGED by Ringbrothers

 

227036-Ringbrothers mustang 05.jpg

 

Ringbrothers, svetski poznati proizvođač automobila po narudžbini i proizvođač delova, predstavlja svoju najnoviju kreaciju - kabriolet Ford Mustang iz 1964.5, poznat kao ''CAGED''. Cilj dizajna je bio da suptilno evoluira i modernizuje originalne Mustangove linije i proporcije uz poštovanje estetike originalnog Fordovog poni automobila. Rezultat je moderna privlačnost i neobuzdane performanse koje spajaju dizajn ikone 20. veka sa tehnologijom 21. veka.

 

227037-Ringbrothers mustang 04.jpg

 

Nastao iz originalnog Mustang kabrioleta iz 1964.5, skoro svaka komponenta je unikatni komad koji je napravio Ringbrothers, a jedini fabrički delovi Mustanga su centralni poklopci za točkove. Tim Ringbrothersa je izvršio opsežne radove, uključujući proširenje i produženje karoserije za 25 mm. Zatim je primenjen BASF Glasurit "Burgundy Brave" završni sloj, a sve hromirane i nerđajuće obloge su tretirane Cerakote Titanium C-105P.

 

Ringbrothers mustang 03.jpg

 

''Klijent je bio veoma uključen u proces i nepokolebljiv u održavanju suptilnog izgleda nalik na fabrički'', rekao je suvlasnik Ringbrothersa Mike Ring. ''Sve je proizašlo iz originalnog Mustangovog dizajna, ali smo izoštrili linije i dodali niz 3D štampanih detalja kako bismo ga učinili zaista jedinstvenim.''

 

227038-Ringbrothers mustang 02.jpg

 

''Svaki deo ovog automobila je dotaknut i ažuriran imajući na umu originalne dizajnerske naznake, sve do ikoničnih okvira zadnjih svetala Mustang, poklopca rezervoara i amblema konja za trčanje'', dodao je suosnivač Ringbrothersa Jim Ring. ''Postoji mnogo nijansi koje su ušle u dizajn, i mi smo ponosni na taj aspekt izgradnje. Samo stručno oko će moći da razazna suptilnost razlika.'' Redizajnirana prednja maska je pomerena 50 mm unazad i dovodi vazduh u Ford Performance 5.0 Coyote V8 motor.

 

Ringbrothers mustang01.jpg

 

Tu su i Flowmaster izduvni sistem, 10-stepeni automatski menjač, set Continental guma, 18-inčni EVOD Industries točkovi, nezavisno zadnje vešanje i kompletu Baer kočnica. ''Ukupno, više od 4.200 sati je uloženo u oživljavanje CAGED'', nastavlja Jim Ring. ''Bilo nam je zadovoljstvo da ponovo sarađujemo sa našim pouzdanim partnerima BASF, Motul, GFS, Heat Shield Products, Miller Welding, Painless Wiring i drugima kako bismo oživeli ovaj automobil.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

American muscle je totalno drugačija priča od evropskih auta/superauta. Vozio sam drugarovog Challangera sa 500+ ks, stvarno nenadjebiv osećaj :)

mscl01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/15/2022 at 12:37 AM, Grafit said:

...ali kakvi su ovo poklopci na izduvima?

Na vertikalnim izduvima (npr. traktori) sam to viđao, kao i kod brodova/jahti... a sve iz istog razloga da voda ne ulazi unutra.

Ali ovde... jedino ako su one klapne unutar izduvnog sistema koje služe da promene zvuk izduva stavili skroz napolje, ali nešto ne znam da li to onda uopšte ima isti efekat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji automobil troši najviše goriva?

 

chevrolet camaro 01.jpg

 

Chevrolet Camaro je predstavljen kao odgovor na Ford Mustang 1966. Prva generacija Camara, koja se proizvodila u SAD-u od 1966. do 1969. utelovila je sve ono po čemu je jedan sportski automobil iz šezdesetih godina prošlog veka kasnije postao poznat, uključujući i raskošnu potrošnju goriva. Uz vlasništvo nad Camarom trebalo je zakupiti i benzinsku pumpu. :D 

Osnovni Camaro je pokretalo 140KS, sa linijskim 3.8 motorom sa šest cilindara i ručnim 3-stepenim menjačem. Sa ugradnjom V8 motora (SS verzija) od 6.5 l i 350 konja dolazimo do fascinantne brojke. Vlasnici vozila šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka su javljali neverovatne podatke, a prosek potrošnje na 100 km bio je oko 43 litra. Odnosno litar goriva na malo više od dva kilometra vožnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1969. Chevrolet Camaro restomod

 

camaro e3.jpg

 

Ubacivanje modernog motora u klasičan automobil bi moglo da ga učini restomodom, ali to ga ne čini potpunim paketom. Da bi se dostigao taj nivo, potrebno je ići dalje i to je ono što ovaj Chevrolet Camaro iz 1969. predstavlja.

LSX sa dva turba ispod haube je samo početak jednog neverovatnog paketa na četiri točka. Prema prodavcu, 6.2 V8 razvija 710KS i šalje ih na zadnje točkove putem šestostepenog ručnog menjača Tremec. Za zaustavljanje je zadužen Wilwoodov kočioni sistem s čeljustima sa šest klipova napred i bušenim diskovima.

 

camaro e2.jpg

 

Zatim su tu i Ridetech oslanjanje i trodelni COR Forged felne ''umotane'' u Michelin Pilot Super Sport gume. Većina karoserije je standardna, ali nekoliko izmena odaju performanse koje ovaj automobil poseduje. Te promene uključuju poklopac motora od ugljeničnih vlakana, gabaritna svetla, LED prednja i zadnja svetla te spojleri napred i pozadi. Shark Grey Metallic boja je suptilna i savršeno se stapa s dvobojnim točkovima.

 

camaro e1.jpg

 

Promene spolja su nešto hrabrije. Standardna unutrašnjost je otišla u korist ažuriranih prednjih i zadnjih školjkastih sedišta. Ona su prekrivena crvenim vinilom s crnim umecima. Kabina je čak dobila i crveni tepih. Osim toga, tu su i neke moderne stvari poput Air kontrole klimatizacije, Alpine zvučnog sistema sa Apple CarPlay sinhronizacijom. Klasični instrumenti daju informacije o brzini, brojku obrtaja, temperaturi rashladne tečnosti, pritisku ulja, nivou goriva i naponu baterije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: 1968. Dodge Charger sa 1.000 konja

 

Glavni dizajner kompanije Stellantis Ralph Gilles, najpoznatiji je po automobilskim ikonama kao što su Chrysler 300 i SRT Viper pete generacije. Ali, Hellucination 1968. Dodge Charger od 1.000 konjskih snaga sa karoserijom od karbona koju je napravio SpeedKore je njegov ponos...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodge Challenger u 2022. po prodaji opet nadmašio Mustang i Camaro

 

dodge black 02.jpg

 

Dodge Challenger je ponovo po prodaji na američkom tržištu pobedio Ford Mustang i Chevrolet Camaro, drugu godinu zaredom.

Podaci o prodaji u SAD pokazuju da je Dodge prodao 55.060 primeraka Challengera u 2022. godini, što je za oko 1% više u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja Mustanga je nastavila da pada, a broj od 47.566 jedinica za 2022. godinu bio je manji za 9.2% u odnosu 2021. Prodaja Mustanga bi mogla da se oporavi kada redizajnirani model MY2024 stigne u prodajne salone.

 

ford mustang california 2.jpg

 

Ovde treba napomenuti da je prodaja električnog Mustanga Mach-E u 2022. porasla za 45.4% na 39.458 primeraka.

 

220732-chevrolet ss 1.jpg

 

Na kraju, Chevrolet je u 2022. plasirao 24.652 primerka Camara u SAD, što je povećanje od 12.6% u odnosu na 2021.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ExoMod Dodge Challenger SRT Hellcat

 

exo 03.jpg

 

Ovo je najnovija verzija eXoMod Conceptsa i iako izgleda kao Dodge Charger iz 1960., u stvari je potpuno novi Challenger SRT Hellcat. Reč je o novom delu serije C68 Carbon od koje je samo 10 primeraka spremno za proizvodnu liniju. Prikladno nazvan Quicksilver kako bi odražavao njegovu boju, za izradu automobila je navodno bilo potrebno 1500 sati, a košta 345.000 dolara (315.000 evra).

 

exo 02.jpg

 

Svaki pojedinačni panel karoserije Challengera je zamenjen novoizrađenim komponentama iz eXoMod Conceptsa. Ne samo da ovi novi delovi blisko imitiraju one sa Chargera iz 1968. nego su takođe izrađeni od laganih ugljeničnih vlakana, što je omogućilo smanjivanje ukupne težine za 181 kilogram. Prednji deo automobila je posebno upečatljiv zahvaljujući skrivenim prednjim svetlima te posebnoj haubi s velikim otvorima za vazduh i maglenkama postavljenim nisko na braniku. Shema srebrne i crne boje takođe izgleda izuzetno.

 

exo 01.jpg

 

eXoMod Concepts je takođe nabavio set 20-inčnih crnih točkova od Forgelinea, sa Nitto NT555 gumama. Nikakve promene nisu napravljene na 6.2 kompresorskom V8 motoru koji je, u specifikaciji Challenger Redeye Last Call, ocenjen 807 KS. Snažni ''muscle'' automobil uparuje ovaj motor s osmostepenim TorqueFlite menjačem koji snagu prenosi na zadnje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VMC Ford Mustang restomod

 

vmc mustang 04.jpg

 

Iako se recept čini poznatim, to ne znači da je proizvod američkog tjunera Velocity Modern Classic sa Floride manje privlačan. Reč je o novom restomodu, koji je u formi prve generacije Fordovog modela Mustang Fastback.

VMC je svoj posao počeo s potpuno novom Roadster Shop šasijom, odnosno novim namenski napravljenim ramom po specifikacijama kako bi se izbegla rđa i rupe nastale tokom 50 godina zanemarivanja, a kako bi se dobila izuzetna stabilnost i upravljivost. Mustang je dobio i novo nezavisno prednje i zadnje vešanje s četiri karike i podesivim Fox amortizerima. Mustang iz 1967. godine će definitivno pružati bolje iskustvo vožnje, kao i upravljanje.

 

vmc mustang 03.jpg

 

Pored toga, biće i značajno brži zahvaljujući ugradnji Gen III 5,0 litarskog Coyote V8 motora, koji pokreće i novi Mustang, a koji isporučuje 460 KS i 570 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove preko desetostepenog automatskog ili 6-stepenog manuelnog menjača. Takođe, ugrađen je i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, tako da buka neće biti problem.

 

vmc mustang 02.jpg

 

Problema neće biti ni pri zaustavljanju zahvaljujući Baer kočnicama s kočionim kleštima sa četiri klipa i masivnim diskovima na sva četiri točka zajedno sa Bosch ''iBoosterom'' koji obezbeđuje da Mustang impresivno koči.

 

vmc mustang01.jpg

 

Na automobilu je set 17-inčnih aluminijumskih felni, a spoljašnje modifikacije uključuju specijalnu boju, haubu s ventilacijskim otvorima, puno karbona i LED svetla. Unutrašnjost je takođe promenjena, presvučena je kožom, a odlikuju je detalji od brušenog metala i hromirane komponente. Tjuner nudi i karbonsku pogonsku osovinu, naprednije amortizere, veće felne pa i vizuelne detalje poput trkačkih linija.

Detalji o ceni nisu saopšteni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će najpoznatiji američki sportski modeli preći na struju?

 

ford mustang gtd 04.jpg

 

Dosadašnja praksa, ali i sva nagađanja, išla je u smeru da će američke V8 zveri ući u nečujnu fazu.

 

Prvi koji je ''zastranio'', doduše samo imenom, bio je Ford. Mustangovo ime je ušlo u svet struje, i to na tržišno jako dobar način. Mustangovo ime je naime iskorišćeno za električni crossover koji je na kraju bio odlično prihvaćen kod publike kako u Americi tako i u Evropi. Mnogi se sada pitaju šta će biti s originalnim Mustangom. Jedan od najpopularnijih sportskih modela na svetu je nedavno dobio i gotovo pa trkačku verziju, a i najnovija generacija u ponudi ima moćni V8 motor. U intervjuu za Bloomberg prvi čovek Forda Jim Farley otkrio je budućnost Mustanga. Upitan da li će Mustang zadesiti oktanska budućnost kao u slučaju Porscheovog 911, Farley je otkrio plan za sledećih deset godina.

 

''Dakle, kada kažete, može li to biti potpuno električni Mustang coupe? Ne, verovatno ne. Ali, da li može postojati delimično elektrifikovani Mustang coupe - i to svetske klase? Da'', rekao je Farley.

Nema sumnje da u Fordu rade na više frontova, a odluka će uveliko zavisiti od tržišnih kretanja. Za sada je najsigurniji hibridni naslednik, ali električnu opciju ne treba isključivati. Uostalom električni Mustang sa 900 konja već smo mogli videti na SEMA-i. Treba živeti u sadašnjosti, a nju čini Mustang GTD (na slici), drumska verzija trkačkog GT3 pokretana 5.2 V8 motorom s preko 800 KS. Cena mu je 300.000 dolara. Kad su Mustangovi rivali u pitanju Camaro je pred zalaskom s naslednikom pod znakom pitanja. Postoji ideja da Camaro postane zasebni podbrend, ali i da se radi isključivo o električnom modelu.

Aktuelni Dodge Challenger takođe odlazi u penziju, a mogao bi da se vrati kao električni model. Njegov veći brat Charger će u formi Daytona biti električni model, a postoji mogućnost lansiranja hibridne verzije predvođene 3.0 rednim twin-turbo šestocilindrašem. Ono sigurno je da Hemi odlazi u istoriju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodge Charger TUSK by Ringbrothers

 

238275-Dodge Charger 04.jpg

 

Ringbrothers prikazuje svoju najnoviju kreaciju, ''TUSK'', pedantno i temeljno remasterisanje kultnog Dodge Chargera iz 1969. godine.

TUSK je beskompromisni izraz originala i sa komponentama od ugljeničnih vlakana u kombinaciji sa modernom šasijom i najmoćnijim Moparovim motorom: Hellephant od 1.000 konjskih snaga. Ograničen na samo 100 jedinica, retki i poželjni Hellephant služi kao zvučna podloga, pogonska jedinica i inspiracija za ime Chargera. 426ci (7.0 litarski) V8 sa kompresorom isporučuje 1286 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove preko Bowler TREMEC T-56 Magnum šestostepenog manuelnog menjača. Potpuno aluminijumski Hemi leži ispod haube od ugljeničnih vlakana.

 

238276-Dodge Charger 03.jpg

 

Svaki komad TUSK-a je prilagođen od strane Ringbrothers tima. Ikonični prednji kraj Chargera ima jednodelni okvir od ugljeničnih vlakana sa jednim komadom hromiranih ukrasa koji naglašavaju masku. Prednji i zadnji branik su uvučeni i suženi kako bi se poboljšao impozantni dizajn Chargera.

 

238277-Dodge Charger 02.jpg

 

''Telo Chargera je savršeno platno da pomerimo granice onoga što možemo da uradimo i pokažemo naš interni talenat i sposobnosti,'' rekao je suvlasnik Ringbrothersa Džim Ring. ''TUSK-u je bilo potrebno više od 5.000 sati da se završi i predstavlja radikalno preispitivanje klasičnog Chargera, spajajući estetiku ikone iz 20. veka sa rigoroznim kvalitetom izrade i potpisom po kojima je Ringbrothers postao poznat.'' ''Black to the Future'' kompanije BASF Glasurit naglašava sužene blatobrane i mišićave proporcije Chargera, dok kontrastni zlatni elementi daju utisak o pravom pretećem izgledu. Ta zastrašujuća estetika nije samo vizuelna, jer su prednji točkovi pomereni dva inča napred kako bi se produžilo međuosovinsko rastojanje i poboljšalo upravljanje. Prilagođena Roadster Shop FAST TRACK šasija stavlja dinamičke performanse u prvi plan. Charger raspolaže dovoljnom snagom zaustavljanja zahvaljujući Baer Brakes Extreme 6S čeljustima sa šest klipova, a vozilo je postavljeno na ''TUSK'' Edition HRE točkove sa Michelin Pilot Sport 4S gumama. Isti pedantan pristup se proteže i na unutrašnjost sa modernim komforom i pogodnostima, uključujući kožnu unutrašnjost sa konzolom od karbona.

 

238278-Dodge Charger 01.jpg

 

Unutrašnjost po meri je skrojena od strane Upholstery Unlimiteda i opremljena je Gentex retrovizorom, Dakota Digital meračima i Vintage Air Gen IV sistemom kontrole klime. ''Performanse i dizajn su oblikovali ovu konstrukciju. Zaista pokazuje šta se može postići kada najsavremenije tehnike rade u tandemu sa mukotrpnim nivoima detalja i mašte'', dodao je suvlasnik Ringbrothersa Majk Ring. ''Charger druge generacije je jedan od onih automobila koji je toliko ikonični kao vrhunac američkog stila i muscle cara, i to je ono što smo nameravali da ponovimo sa ovom konstrukcijom. Naravno, moramo da zahvalimo našim partnerima HRE Wheels, BASF, Miller Welding i drugi maza podršku na svakom koraku.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Mustang je najprodavaniji muscle car u Americi za 2023. godinu

 

ford mustang trio01.jpg

 

Ford Mustang je i zvanično potvrđen kao najprodavaniji muscle car u Americi za 2023. godinu, oduzevši titulu od Dodge Challengera i lako nadmašivši prodaju Chevrolet Camara.

 

Podaci o prodaji koje je objavio Ford otkrivaju da je prošle godine u Americi prodato ukupno 48.605 Mustanga. Ovo predstavlja povećanje od 2.2% u odnosu na 47.556 prodatih 2022. godine. Četvrti kvartal se pokazao posebno jakim za Mustang sa 13.290 prodatih primeraka, što je rast od 21.2% u odnosu na 10.968 jedinica koje su prodate u četvrtom kvartalu 2022.

Snažan poslednji kvartal i potražnja za novom Mustangom sedme generacije, pokazali su se ključnim u tome što je Ford pretekao Dodge. Potonji je uspeo da proda 44.960 Challengera prošle godine, 18% manje od 55.060 koliko je plasirao u 2022. Prodaja Challengera je posebno pala u četvtom kvartalu, sa 12.966 u 2022. na 9.610 jedinica u poslednjem tromesečju 2023. pošto se kompanija zvanično oprostila od aktuelnog modela 22. decembra. I Chevrolet je u decembru proizveo poslednji primerak šeste generacije Camara, ali se u poslednjoj modelskoj godini nije prodavao tako dobro kao Challenger. Proizvođač je uspeo da isporuči 31.028 jedinica Camara i, iako su značajno zaostajali za Challengerom i Mustangom, to je predstavljalo impresivnih 25.9% poboljšanja u odnosu na 24.652 isporuke koje su izvršene 2022.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...