Jump to content
FAS Goran
radomir.g

Downpipe

Recommended Posts

Ukratko trebaju mi iskustva ljudi koji su ugradjivali doticni deo ili ti ga komad cevi od turba do pletenice.

 

Koliko sam skontao prateci strane tuning kuce, stage 1 podrazumevaju onako klasican remap bez izmene "hardvera". Sledeci nivo uglavnom bude sitnije neka dorada oko usisa tipa BMC, Pipercross filter, downpipe ili ti ga Turbo back cat i tu sa novom mapom snaga hoce da ide gore jos u lepom procentu. Kontam da se turbo rastereti sto se temperature tice, smanji se peak obzirom da gasovi lakse "izlete" napolje itd itd.
Kakva su vasa licna iskustva? I ima li ko adekvatan kod nas NS, BG da moze da ga napravi na meru?
Drug je isao na primer kod Bate na Petrovaradin i nije se nesto odusevio sa njim. Poceo komplikovati kako mora on da ganja plocice da pravi prema dihtungu pa da tek onda dodje kod njega da on tu skarabudzi nesto, uglavnom nije mu ostavio neki utisak kao neki vrhunski majstor kakve price kruze za njega.

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da video sam. Lik ubija kako radi. Nisam samo ispratio iz kojeg je grada. Ja sam inace iz Apatina i do Osijeka da trknem po nesto ne bi bilo problem.. E sad vec ako je dalje negde onda se stvari malo komplikuju. Ako nadjes kombinaciju za dostavu racunaj i mene :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radomir.g Ja sam iz Herceg Novog haha do sad sam par stvari narucivao od ljudi al opet gledam tako od nekih koji su ozbiljni jer ja im uplatim pare preko banke, i oni posalju postom u neko naselje skroz blizu granice, kad dodje, zovnu iz poste i ja skoknem po paket, on je blizu splita, nije mnogo daleko za vozit al se ne isplati jer deru sa putarinama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene interesuje koliko je bitno da se mapa koriguje nakon kompletnog otvaranja izduva?

Meni je auto mapiran odavno, nakon toga je otvoren izduv pa ne znam da li da odem do safe-a da izmerim auto na valjke pa da se koriguje nesto ako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ChobbyNS koliko sam ja upucen svaka modifikacija koja je vezana za motor trebala bi biti propracena i softverski da bi se iskoristile te prednosti koje su nadogradjene, mada javice se i neko iskusniji da pojasni sve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da da video sam. Lik ubija kako radi. Nisam samo ispratio iz kojeg je grada. Ja sam inace iz Apatina i do Osijeka da trknem po nesto ne bi bilo problem.. E sad vec ako je dalje negde onda se stvari malo komplikuju. Ako nadjes kombinaciju za dostavu racunaj i mene :-)
Ako trebate nesto poslati do Os samo javite :)

Na 1.3 sam stavio downpipe i sad na 1.9 i osim zvuka ono sto sam ja primjetio je direktniji odziv na gas...kao da mu se smanji turbo rupa.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se turbo rupa ne smanji, onda ste nesto lose uradili :D Ili zagusenje nije tamo nego negde dalje u izduvu :D Turbo radi na sistemu razlike u pritisku, pre turba je veci pritisak, posle turba je manji, posto pritisak pokusava da se izjednaci, izduvni gasovi struje kroz njega. Ako se stavi protocniji downpipe, veca razlika u pritisku pre i posle turba, vece strijanje jednako bolji odziv turba. Zato kad ima prostora vredi staviti downpipe i puno veci u precniku od ostatka izduvnih cevi. Tj postoji poseban oblik koji bi trebalo odraditi ali to je sad vec nije bitno za prosecnog vozaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bata je radio @vagenovac pa nek on napise utiske. I ja sam pricao sa njim, da mi uradio skroz straight, ima posla, ali nista sto jos nije radio ili sto ne moze ili ne zna. 
Ja bih ga preporucio svakako. Meni je samo uklanjao katalizator i postavljao novu pletenicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dejanhn said:

@YUgisa a da se bacis ti malo na inzinjering i to izvaris, pa nam kazes neku cijenu za ruke i materijal :lol: bolje no da mlatimo 400-500km 

 

Nista nije problem napraviti, problem je prodati ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali cena verovatno nece biti u skladu sa tim sto vecina misli da je ok, a kad napravis da cena bude ok, onda ljudi posle godinu dana se zale da nije dobro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod ovog momka je oko 100tinjak eura inox-ni za moj motor 16v za ostale je koliko skapirah jeftinije jer ima manje krivina i varova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaista ne vidim razlog da ide kod Pirketa pored Bate koji mu je i blizi. Al svako nek odluci za sebe.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka ide gde hoce,njegov izbor. S obzirom da je napisao da njegov drugar nije stekao dobar utisak o Bati zato sam predlozio Pirketa,samo sam hteo da pomognem. Ja cu pocetkom januara da idem kod njega da mi radi auspuh pa cu objaviti fotografije i utisak kako je odradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se.
Ali je utisak bio samo na osnovu razgovora, jer Bata tako zvuci. A mi kojima je nesto radio imamo samo reci hvale. Ja sam ga davio da mi podigne malo zadnji lonac da bude razmak manji izmedju branika i ukrasnog zavrsetka, pa sam ga posle davio da sve bude u vinklu ravno, jer kad na jednom delu dizes cev, lonac se zapravo rotira. Sve je lepo zavario posle da bude perfektno ili bar po mom oku perfektno.
Za plocice, tj taj deo koji naleze na turbo, to mu radi tu neki komsija i odradi mu to u toku dana. Sad mi stade mozak kako se to zove, taj deo. Ali to je on vec radio i od vagenovca je zaista super zvuk za jedan 1.9 dizel. Straight pipe radjen, a zavrsetak fabrika.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/28/2017 at 9:50 PM, Bingodalton said:

Slazem se.
Ali je utisak bio samo na osnovu razgovora, jer Bata tako zvuci. A mi kojima je nesto radio imamo samo reci hvale. Ja sam ga davio da mi podigne malo zadnji lonac da bude razmak manji izmedju branika i ukrasnog zavrsetka, pa sam ga posle davio da sve bude u vinklu ravno, jer kad na jednom delu dizes cev, lonac se zapravo rotira. Sve je lepo zavario posle da bude perfektno ili bar po mom oku perfektno.
Za plocice, tj taj deo koji naleze na turbo, to mu radi tu neki komsija i odradi mu to u toku dana. Sad mi stade mozak kako se to zove, taj deo. Ali to je on vec radio i od vagenovca je zaista super zvuk za jedan 1.9 dizel. Straight pipe radjen, a zavrsetak fabrika.

Da i mene to vizuelo ubija.. Amaterski izgleda sa razmakom od 2 cm :lol:
Nista idem jedan dan kod Bate na slepo da licno ispitam situaciju pa javljam ishod.

 

Nakon ugradnje downpipa da li lambda brljavi sa parametrima pa postoji mogucnost paljenja check engine lampice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirke trazi 150e za down sa ugradnjom.

Igrom slucaja imao sa kratak razgovor sa Dejanom Safe-om u vezi ove prerade i njegov stav je da konkretno (bar u mom slucaju GP 1.9 mjt 131-->164ks) sama ugradnja downpipa ne bi donela nista jer taj katalizator iza turba ima sasvim dovoljan protok. Imalo bi smisla raditi ga tek ako se dalje i DPF izbaci i stavi cev, te se u tom slucaju dobija prostor za 10 do max 15 ks i to je to. Za vise snage mora hybrid turbo uz preporuku za vecim interkulerom sto ulazi vec u dosta veca ulaganja.

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma moze tebi Dejan jos 15 da izvuce, meni je na 178. Doduse nisam ga merio skoro, posle remonta je neki konjic otisao mozda, ko zna.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...