Jump to content
FAS Goran
Pluto

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - ne postiže radnu temperaturu

Recommended Posts

Pozdrav, u poslednje vreme neće motor da se zagreje, koliko god ga vozimo, bilo kojom brzinom ne može da dostigne 90 stepeni. Stigne on do 45, ali to kada je u gradu i kreni stani, na otvorenom 20 maksimum. Da li je problem ako se vozi tako i da li prvo termostat da promenim ili nešto pre toga bi moglo da se proveri?

Grande Punto 1.9 mjet 120ks je auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat garant. Ako nemas para, mozes mozda Renault budz varijantu. Valjda moze i ma GP.
Nije da ce mnogo da mu skodi, ali radi uvek u rezimu hladnog motora i trosi ti vise, a i ne greje puno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3500 je neka sredina koju sam našao, nije najjeftiniji, a nije i najskuplji, a naravno nikako ne želim da taj deo bude najjeftiniji...

da li škodi motoru da se tako vozi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam Pluto, al sad vidim da moram da se pozabavim sa tim problemom narednih par dana do nove godine.Danas sam naprimer isao do Metroa , do Borce, i na skali za temperaturu skazaljka se jedva pomerila 2-3mm, a grejanje bas slabo.Kad ( i ako) resim problem javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je termostat problem,a nikako nije dobro da se vozi auto bez radne temperature.
Čim nema radnu,automatski i grejanje nije kako treba.
Kao što rekoše,nije 100 dukata,a i sigurno da troši više nego inace.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najmanji je problem potrosnja, nego sto se konstantno vozi pothladjen motor, a to nije bas preporucljivo. Svakako treba srediti sto pre.

One koje mrzi ili nece da daju pare da zamene, obicno pozuri du*e koje se smrzava kada temepratura padne na -5, -10 ili kada ne mogu da odmagle stakla...

Ako nisi, obavezno o istom trosku komplet zameni i antifriz, to je smesan trosak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam da je lose za motor zato sam i otvorio temu. Uhvatio me je vikend tako da sutra idem po deo i sredjuje se to odmah, antifriz sam proverio i na -25 ili -27 ako se dobro secam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 50c motoru vise nije "hladno" I treba uveliko da duva vruce, a ulje vec adekvatno podmazuje osim za najveca opterecenja I obrtaje, ostaje problem povecanje potrosnje I sto ne.smes da zgazis auto ako ti treba.

A ako ne postize ni tih 50c ili mu treba uzasno dugo, e onda vec pricamo o ubrzanom habanju motora.

Svakako treba resiti pre.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma 50°C nije ništa. Na Puntu skazaljka temp. tada kreće sa početnog položaja i ja se smrzoh k'o ona stvar. Duva nešto mlako, taman dovoljno da ne magli šoferka.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda laze kazaljka za temp kao I na 156 recimo gde je to poznato jer nije canbus kao 147 valjda.

Tako je I na vecini auta, mozda je do toga sto su noviji ili vece klase nebitno jer pricamo o grandeu.

Grande 1.9mjt sa digitalnom klimom skroz ispravan przi vruce kada temperatura odlepi sa 50, cak I nesto pre toga, ne znam koliko je tacno da digitalna klima vuce dodatni grejac, ali mislim da brze greje od obicne.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/25/2017 at 9:21 AM, vicent said:

Ma 50°C nije ništa. Na Puntu skazaljka temp. tada kreće sa početnog položaja i ja se smrzoh k'o ona stvar. Duva nešto mlako, taman dovoljno da ne magli šoferka.
 

Identicno bilo kod mene...danas zamenio termostat  uz mali servis..sad mi je prevruce u kolima haha. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se upisem sa istim simptomima,juce sam odmah zamenio termostat u Lav autu jer mi je blizu kuce i sad sve radi kako treba. Imali su samo Vernet ali nema veze,mrzelo me je da idem da jurim neki bolji jer su mi ovaj odmah odradili. Termostat je 2800 a zamena 2100. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog istih simptoma takodje zamenio termostat, takodje  reseni problemi voznje sa hladnim motorom i sa vrlo slabim grejanjem. Kolko je nas ovih dana menjalo termostat na grandeu mogli bi da formiramo "termostat odelenje".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo juce i ja zamenio, samo sto moj nije imao simptome, samo je pukao i izbacio sam antifriz ispod, pa sam ne znajuci vozio 10 km bez tecnosti za hladjenje, a nije pregrejao dok nisam stigao do kraja puta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima, na kraju sam zamenio termostat i sada je skroz druga priča. Odem ja do Lav Auta i kažu mi da su 5400 samo ruke, ja u šoku iskreno, za cenu dela nisam ni hteo da pitam. Pozovem euro 07 i tamo je deo 4700, što je okej. Pa pozovem kit komerc i isti deo 3400, naravno uzmem ga odmah i ruke su bile kod mog majstora 2000. I eto Lav Auto nikada više jer je stvarno bezobrazno ispalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da se javim i ja sa mojim problemom..izcitala sam mnoge postove na ovu temu ali nisam naišla da je neko imao problem kao ja..evo u čemu je problem

fiat grande punto 1.3 multijet, 2008.godište..na ove niske temparture sada, krenem ujutru, pustim grejanje, okrenem ventiulator na recimo 2.i on duva...do radnog mesta putujem 30km u jednom pravcu, kazaljka za radnu temp krene da se penje tek na nekom 10-om km, duva i dalje mlako,dakle još nije toplo.u zavisnosti od spoljene tempatarure počinje da duva toplo tek na nekom 20-om km, a ako je spoljna temp ispod nule tek kada stanem pred kancelariju.dakle vrlo sporo postiže radnu temperaturui a samim tim i grejanje, kada se vozim malo duže onda se zagreje super i duva vrelo ...Međutim nije to sva muka..dok duva tako mlako, meni u kabini u delu kod suvozača cod nogu duva mlako, a sa strane kod suvozačaa i ispod plastike kada zavucem ruku u sredini ispod onih upravljaca za klimu duva leeeedeeeenoooo. zatim,, kada zatvorim kabinu tj kada zatvorim dotok vazduga od spolja, u kabini se ne živi ofd toplote, tj.nema hladnog vazduha. takođe i kada iskljucim ventilator skroz prestaje i hladan vazduh da duva a anravno i topao.

 

sta mislite sta može biti problem, jer se vrlo čudno ponaša,, gde može da pušta taj hladan vazduh...

praktično..auto odlično greje ali istovremno i hladi i zato mi je hladno u kabini...

klima je manualna i nije ukljucena..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da ti nije ispao reostat koji stoji na kućištu ventilatora. Ako ispadne iz ležišta kroz taj otvor duva ledeno jer ventilator taj vazduh nije ni usmerio tunelima. Kod mene bio taj slučaj i zalepio sam ga tečnom plastikom.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je za one koji imaju 1.9 mjt. Ako im se javi problem sa termostatom sami mogu da ga reše. Samo im treba termostat od renoa 4 (350 - 500 din). Ubacuje se u crevo na izlazu iz originalnog termostata. Original se ne dira. Trebaju i dve šelne za fiksiranje termostata i stezanje creva zato što originalnu šelnu ne možete vratiti na staro mesto. Pre ubacivanja termostata poželjno je auto da bude na toplom, a termostat od renoa namazati sa malom količinom masti da se lakše upasuje. 

Ja sam taj poduhvat primenio još pre tri godine na Alfi 147 i od onda termostat radi odlično,  i leti i zimi. Čak i bolje funkcioniše ova varijanta nego kada sam pre 5 godina menjao originalni termostat na Stilu.

Uglavnom, varijanta na temu odlično funkcioniše, zahvat je gotov za 15-20 minuta, sami možete da to uradite a cena je max 500 din.

Ako ikada još budem imao 1.9 mjt, ne pada mi na pamet da menjam originalni termostat već ide rendža opet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...