Jump to content
FAS Goran
Pluto

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - ne postiže radnu temperaturu

Recommended Posts

7 hours ago, vladag said:

Ovo je za one koji imaju 1.9 mjt. Ako im se javi problem sa termostatom sami mogu da ga reše. Samo im treba termostat od renoa 4 (350 - 500 din). Ubacuje se u crevo na izlazu iz originalnog termostata. Original se ne dira. Trebaju i dve šelne za fiksiranje termostata i stezanje creva zato što originalnu šelnu ne možete vratiti na staro mesto. Pre ubacivanja termostata poželjno je auto da bude na toplom, a termostat od renoa namazati sa malom količinom masti da se lakše upasuje. 

Ja sam taj poduhvat primenio još pre tri godine na Alfi 147 i od onda termostat radi odlično,  i leti i zimi. Čak i bolje funkcioniše ova varijanta nego kada sam pre 5 godina menjao originalni termostat na Stilu.

Uglavnom, varijanta na temu odlično funkcioniše, zahvat je gotov za 15-20 minuta, sami možete da to uradite a cena je max 500 din.

Ako ikada još budem imao 1.9 mjt, ne pada mi na pamet da menjam originalni termostat već ide rendža opet...

ja potrošio 5500 na zamenu termostata, koja ušteda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan savet. Ako se odlučite za termostat od renoa 4 (pašu neke verzije i od renoa 5), mora se voditi računa kako se postavlja u crevo. Mora se pratiti tok tečnosti zbog zatvaranja i otvaranja termostata.

I treba voditi računa o temperaturi na kojoj otvara i zatvara termostat. Potrebno je kupiti najpribližniji vašem originalnom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam o ovome citao na ARCS forumu. Deluje mi malo neverovatno ali ako vrsi istu funkciju a ne remeti normalan rad motora..sto da ne? Razlika je cenovno ogromna ali sta se gubi???? Ili ne gubi a dobija? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to funkcioniše besprekorno na JTD i MJTD motorima. Pasuju od Renoa 4 (87°c) i Renoa 5 (89°). Provereno na moja 3 auta unazad 8 godina. Neki su vadili stari termostat iz kućišta, po meni nema potrebe jer stari kad crkne UVEK ostaje otvoren.
Kod Vernet zamenskog termostata(sa kućištem), uložak je identičan ovome iz R 4 i 5.
Moglo je to da se napravi i tako da se kućište otvara i menja samo uložak ali jbg, kako da se uzimaju pare za delove.
Umesto uloška menjaš celo kućište sa temp. senzorom koje košta 50eur više a ni majstor neće bez 20 eur da radi.
Ušteda i nije baš mala.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rizik uvek postoji. Nznm kakvo je crevo na benzincu, na slici deluje da je uže, mnogo je šireno.

Moja iskustva su pozitivna.

Za sada.

Osim toga, za benzinca je više nego upola jeftiniji termostat a i zamena je lakša, tako daaaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja iskustva su takođe samo pozitivna. I nisam znao da su i na benzincima to radili. Crevo mi deluje dosta uže i dosta neverovatno da se ovako rascepi do kraja i šelne na samom originalnom termostatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticma, za spamovanje bi ti napisao nešto ali, video sam ovu prelepu Hondu, koja je meni pored nove Đulijete omiljen auto, pa eto... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ovo nije Škoda 100 L iz 71-72 god.
Naš prvi porodični auto ?
Treba da pogledate serijal na You tubu " Prvi servis ".
Majstor Hranislav to veoma elegantno rešava .
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mislim na ovu Hondu sa Ticminog avatara...

Od Škode priznajem samo starog Rapid-a :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/11/2018 at 6:11 PM, vladag said:
Ticma, za spamovanje bi ti napisao nešto ali, video sam ovu prelepu Hondu, koja je meni pored nove Đulijete omiljen auto, pa eto... dark_whistle.gif

Honda je njegova ruzna proslost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao ćoravog čoveka, ovo je Alfa 159. :cry:

Sada sam se razočarao. Gde je Accord?

:sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oće to s godinama...

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne, mali font...

:pc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan svima.

 

Leto sam kupio Fiat Grande Punto 1,3 MJT, 55 kW. I sve je bilo u redu dok nije došla zima i niske temperature. Naime, auto ima problem sa dostizanjem radne temperature. Kada je napolju toplo, sve je u redu, ali kada je napolju hladno (oko nule ili niža temperatura) teško dostiže radnu temperaturu. Kada radi u mestu ne diže temperaturu uopšte i naravno nema grejanja. Temperatura počinje da se podiže tek kada se izađe na otvoreni put i to pri brzini od 70, pa na više. Tada i grejanje počinje da radi. I na kraju automobil dostigne tu radnu temperaturu (90 stepeni), održava je sve dok se vozi pri većoj brzini, međutim, kada se uđe u grad, kada se smanji brzina ili kada se stane na semaforu, temperatura počinje da pada. Ne daj Bože da se pojača grejanje, temperatura padne na nekih 20 stepeni u roku od dva minuta. 

Svi majstori koje sam pitao (među njima i majstori u ovlašćenom servisu) rekli su da je termostat. Promenio sam ih dva za dve nedelje, problem nije rešen. Proveravali su ,,simptome" za dihtung glave, nije ni to. Interesuje me da li je neko imao sličan problem ili se susreo sa sličnim problemom i da li je rešio i kako? Neki majstori su mi rekli da nije obavezno da će termostat raditi iako je nov, te da ga promenim opet (problem male privrede, loš kvalitet).

Svaki savet je dobrodošao, i hvala unapred!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema šta drugo da bude osim termostata ali da si baš potrefio dva neispravna mi je veoma čudno.

testiraj ih.

možeš i ovo rešenje sa termostatom u crevu ali iskreno ja radije ne bih!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...