Jump to content
FAS Goran
Zastavnik10

Fiat Punto / Z10 1.2 8v - hladan motor (ne dostiže radnu temperaturu )

Recommended Posts

Tipski/standardan kvar kod Punta. U stvari, to i nije kvar već maltene spada u redovno održavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cenim kako Sasa razmislja,ali u situaciji kojoj si,drugarski bi ti posavetovao da kupis nov Vernet a da se manes kartona i voznje u trenutnom stanju.Zamena nije teska i mozes je sam obaviti i eto ti jos ustede.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, kakav crni karton. Zameni termostat, stavi novi i teraj dalje. Meni je slučajno drugar ponudio na poklon taj termostat pa sam to prihvatio, inače bih kupio nov.

 

@Trofeo

 

Punto Mk2b je 2003 predstavljen i ima puno razlika u odnosu na prvu generaciju. I sve ih više uviđam i nalazim kako vreme prolazi. Kao da je generaciju noviji od Mk2a. A moj je još i 2011. godište.

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima, stvar je rešena - dakle jeftiniji ali nov.

 

vidim gore Marko spominje pastu...dakle verovatno treba da se izlije neki dihtung termo silikonom ?

Imam onaj crveni ( mislim da je Abro ) za auspuh ( piše da trpi 900C)  pa da radim s njim onda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Zastavnik10 said:

Hvala svima, stvar je rešena - dakle jeftiniji ali nov.

 

vidim gore Marko spominje pastu...dakle verovatno treba da se izlije neki dihtung termo silikonom ?

Imam onaj crveni ( mislim da je Abro ) za auspuh ( piše da trpi 900C)  pa da radim s njim onda ?

 

 

Taj Abro nije silikon i ne koristi se za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sasa_NS Dobar je puntic,veoma zahvalan auto za te pare :) Ali da je  kvalitetniji golf 2 to potpisujem uzevsi u obzir da je auto proizveden 83 . Jedina mana mu je sto se ne kvari :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz termostat dobijas i dihtung i nista ti vise ne treba.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trofeo

 

Ne kvari se ni Belarus traktor, pa da li bi zato radije vozio njega ili John Deera sa klimatizovanom kabinom? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sasa_NS Imas prava :D  dvojku imas sa klimom,abs,podizaci,board computer itd ;) Ali dizajn je zastareo tu nema dileme. Da se ne uvredis mozda zato sto volim dvojku ali iskreno  vise mi se svidja dvojka neka dobra sa bruka felnama dubokim branicima itd nego punto i ako je zastareo,nekako mi ima lepsu liniju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas par stvari na koje treba da obratis paznju.Kada ispustas antifriz,uopste ne treba da ispustis kao na klipu.Fora je da ispustis jedan deo i da je auto nagnut na suprotnu stranu od strane na kojoj je termostat.Posle ti mnogo lakse da ozracis sistem.I drugo,kada se skine stari termostat,ostane dihtung ili njegovi delovi.To treba pazljivo odstraniti i na kraju osmirglati taj deo...Kolevka akumulatora se lako skida.Samo polako i skocentrisano.

 

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bilo da pomognem.Covek je napisao da je u stisci sa kintom i razumem ga.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, pedjabj said:

Imas par stvari na koje treba da obratis paznju.Kada ispustas antifriz,uopste ne treba da ispustis kao na klipu.Fora je da ispustis jedan deo i da je auto nagnut na suprotnu stranu od strane na kojoj je termostat.Posle ti mnogo lakse da ozracis sistem.I drugo,kada se skine stari termostat,ostane dihtung ili njegovi delovi.To treba pazljivo odstraniti i na kraju osmirglati taj deo...Kolevka akumulatora se lako skida.Samo polako i skocentrisano.

 

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

 

 

 

 

Ok, mogu da ga parkiram "nosem" uzbrdo ali što se tiče antifriza... Može li da se ispusti skidanjem GORNJEG creva ? Jer koliko vidim po snimku, i ono je ispodn nivoa termostat ( doduše kad je na ravnom, ali ako je "nos uzbrdo" onda nije? ) 

Šta ti predlažeš ? 

 

Jednom sam mu menjao antifriz, skidao donje crevo, stavio sam mu 2 šelne i posle ga "odzračivao" pola godine. Stalno mu nešto klokotalo a odzračivanje na kapicama za to predviđenim baš i nije funkcionisalo ( ispustim sav vazduh a ono opet i tako mesecima). Zato sad gledam da izbegnem komplet ispuštanje tečnosti ako je moguće

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nos-guza gore-dole.Nego desni tocak da bude na nizem od levog tocka.To sve dok ne promenis termostat.Posle ozracivanje obavezno na ravnom.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pedjabj

 

Pa dobro, probaću onda "žabom" da mu dignem desnu stranu ( ili da vozačevom desnom stranom gađam 2cigle ili neke cepanice pri parkiranju ako je tolika razlika dovoljna ? )   pa da vidimo.

Već sutra ili najkasnije prekosutra se prihvatam tog posla .

 

Hvala svima na savetima . Sutra idem u lov na Vernet termostat i Boš sijalicu pa krećemo

Edited by Zastavnik10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...