Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @Sasa_NS Pu,pu daleko bilo Samo kazem iz iskustva... sa golfom 2 sam presao preko 200000 i prodao sam ga sa ispravnim termostatom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 22, 2017 Tipski/standardan kvar kod Punta. U stvari, to i nije kvar već maltene spada u redovno održavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @Sasa_NS Zato je golf 2 masina Ne drzi dzabe cenu dobra dvojka ,hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 22, 2017 Kao što neko reče oko 750din Vernet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 22, 2017 Koji crni Golf 2, Punto je Mercedes S klasa za njega. Neka, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Ja cenim kako Sasa razmislja,ali u situaciji kojoj si,drugarski bi ti posavetovao da kupis nov Vernet a da se manes kartona i voznje u trenutnom stanju.Zamena nije teska i mozes je sam obaviti i eto ti jos ustede.Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @Sasa_NS Pretera ga sad golf je izasao 1983 a punto 2 1999. Ali ga dvojka sije samo tako Samo je golf zastareo jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 22, 2017 (edited) Naravno, kakav crni karton. Zameni termostat, stavi novi i teraj dalje. Meni je slučajno drugar ponudio na poklon taj termostat pa sam to prihvatio, inače bih kupio nov. @Trofeo Punto Mk2b je 2003 predstavljen i ima puno razlika u odnosu na prvu generaciju. I sve ih više uviđam i nalazim kako vreme prolazi. Kao da je generaciju noviji od Mk2a. A moj je još i 2011. godište. Edited December 22, 2017 by Sasa_NS 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 22, 2017 Hvala svima, stvar je rešena - dakle jeftiniji ali nov. vidim gore Marko spominje pastu...dakle verovatno treba da se izlije neki dihtung termo silikonom ? Imam onaj crveni ( mislim da je Abro ) za auspuh ( piše da trpi 900C) pa da radim s njim onda ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 Karton moze da posluzi za prvu ruku,ako se nema trenutno novca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 22, 2017 1 minute ago, Zastavnik10 said: Hvala svima, stvar je rešena - dakle jeftiniji ali nov. vidim gore Marko spominje pastu...dakle verovatno treba da se izlije neki dihtung termo silikonom ? Imam onaj crveni ( mislim da je Abro ) za auspuh ( piše da trpi 900C) pa da radim s njim onda ? Taj Abro nije silikon i ne koristi se za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Za sta pastu?Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @Sasa_NS Dobar je puntic,veoma zahvalan auto za te pare Ali da je kvalitetniji golf 2 to potpisujem uzevsi u obzir da je auto proizveden 83 . Jedina mana mu je sto se ne kvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Uz termostat dobijas i dihtung i nista ti vise ne treba.Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 22, 2017 @Trofeo Ne kvari se ni Belarus traktor, pa da li bi zato radije vozio njega ili John Deera sa klimatizovanom kabinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 22, 2017 @pedjabj Moja greska. Onaj se tekst odnosio na Lanciu a za Punta sam našao i video , pa ako još nekome zatreba: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @Sasa_NS Imas prava dvojku imas sa klimom,abs,podizaci,board computer itd Ali dizajn je zastareo tu nema dileme. Da se ne uvredis mozda zato sto volim dvojku ali iskreno vise mi se svidja dvojka neka dobra sa bruka felnama dubokim branicima itd nego punto i ako je zastareo,nekako mi ima lepsu liniju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Imas par stvari na koje treba da obratis paznju.Kada ispustas antifriz,uopste ne treba da ispustis kao na klipu.Fora je da ispustis jedan deo i da je auto nagnut na suprotnu stranu od strane na kojoj je termostat.Posle ti mnogo lakse da ozracis sistem.I drugo,kada se skine stari termostat,ostane dihtung ili njegovi delovi.To treba pazljivo odstraniti i na kraju osmirglati taj deo...Kolevka akumulatora se lako skida.Samo polako i skocentrisano. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 22, 2017 @pedjabj Mani ga Pedja jos ce nesto sjebati,ahahahaha. Nek da jos 'iljadu majstoru i nek se mane corava posla Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Meni bilo da pomognem.Covek je napisao da je u stisci sa kintom i razumem ga.Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 22, 2017 5 minutes ago, pedjabj said: Imas par stvari na koje treba da obratis paznju.Kada ispustas antifriz,uopste ne treba da ispustis kao na klipu.Fora je da ispustis jedan deo i da je auto nagnut na suprotnu stranu od strane na kojoj je termostat.Posle ti mnogo lakse da ozracis sistem.I drugo,kada se skine stari termostat,ostane dihtung ili njegovi delovi.To treba pazljivo odstraniti i na kraju osmirglati taj deo...Kolevka akumulatora se lako skida.Samo polako i skocentrisano. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Ok, mogu da ga parkiram "nosem" uzbrdo ali što se tiče antifriza... Može li da se ispusti skidanjem GORNJEG creva ? Jer koliko vidim po snimku, i ono je ispodn nivoa termostat ( doduše kad je na ravnom, ali ako je "nos uzbrdo" onda nije? ) Šta ti predlažeš ? Jednom sam mu menjao antifriz, skidao donje crevo, stavio sam mu 2 šelne i posle ga "odzračivao" pola godine. Stalno mu nešto klokotalo a odzračivanje na kapicama za to predviđenim baš i nije funkcionisalo ( ispustim sav vazduh a ono opet i tako mesecima). Zato sad gledam da izbegnem komplet ispuštanje tečnosti ako je moguće Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2017 Ne nos-guza gore-dole.Nego desni tocak da bude na nizem od levog tocka.To sve dok ne promenis termostat.Posle ozracivanje obavezno na ravnom.Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 22, 2017 (edited) @pedjabj Pa dobro, probaću onda "žabom" da mu dignem desnu stranu ( ili da vozačevom desnom stranom gađam 2cigle ili neke cepanice pri parkiranju ako je tolika razlika dovoljna ? ) pa da vidimo. Već sutra ili najkasnije prekosutra se prihvatam tog posla . Hvala svima na savetima . Sutra idem u lov na Vernet termostat i Boš sijalicu pa krećemo Edited December 22, 2017 by Zastavnik10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted December 22, 2017 I ja sam ugradio taj od 800 đunti, evo vec druga godina....Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 22, 2017 @rage_man To se traži Ako si sam menjao, piši iskustva..posebno sa ispuštanjem i vraćanjem tečnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites