Markobgd 609 Posted December 22, 2017 Sve ti je opisano i samo što nije nacrtano u onom postu koji sam ti ostavio.... šta je nejasno pa treba dvoje-troje da ti napiše istu stvar? 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted December 22, 2017 Nisam sam menjao, u servisu su mi odradili, ne znam bas toliko oko zamene, sijalice i neke sitne stvari da, sve ostalo servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 22, 2017 Jedino možeš da preskočiš mazanje diht mase ako hoćeš. Ja sam je stavio predostrožnosti samo al eto reče @pedjabj da ne mora Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 27, 2017 @Zastavnik10. I sta si uradio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted December 28, 2017 Meni je namazana diht masa i stavio sam BEHR termostat pre neki dan. U autu mi je sad pakao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 30, 2017 On 12/27/2017 at 7:31 PM, pedjabj said: @Zastavnik10. I sta si uradio? Upravo se vratio sa zadatka. Nisam mogao pre do radionice tako da je čekalo do danas. Transplantacija uspela ali nije prošlo bez problema a o tome sam kukao ovde : E sad, što se postupka tiče , radio sam bez skidanja donjeg creva sa hladnjaka. Mprao sam da skinem bobine jer mi bilo nepregledno a problem je bio sa fabričkom šelnom jer je žabica okrenuta tako da joj nema pristupa , i tu je bilo zezanja da joj se priđe i skine. Naravno, posle svega je stavljena nova šelna. TZokom svega toga iscurelo možda čaša antifriza ...ali sam posle zeznuo stvar kod odzracivanja i eksperimentisanja ( skidanje čepa a sistem vreo, motor ukljucen ) pa je iscurilo još 1L možda. Ali to je bio nepotreban eksperiment u stilu "Ma da probam samo ..." i jbg. Ko čita ovo i dvoumi se - nema potrebe ( samo ne čačkajte čep hladnjaka dok motor radi i vruć je ) Ali sve je to lepo uspelo na kraju, Zunto greje kao šporet već nakon 3 km , temperatura zakucana na optimalnoj i sa grejanjem kabine na max ( zahvaljujem na savetima ) . Nego kad sam skinuo bateriju primetih nepoznat deo i čep na njemu ( na slici zaokruženo ). Okolo masno a čep landara , nimalo pritegnut itd. Koji je to deo uopšte , odakle ulje ( nije sa poklopca ventila) i treba li onaj čep onakav da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 30, 2017 Svaka cast...i priznaj da ti je sada autic jos drazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 30, 2017 Hvala a možda će biti draži kad me prođu opekotine na rukama @Svi; Ako neko zna koji je onaj "misteriozni deo" ( zaokružen na predzadnjoj fotki ) neka se ne stidi da javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted December 30, 2017 Otvor za dolivanje ulja u menjač? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 30, 2017 Da je bez znaka pitanja pa da zahvalim ( ovako ne znam da li pitaš ili konstatuješ ) Ako je i otvor za menjačko ulje...treba li to tako da landara? Labavo je kao kad skinut i deformisan čep sa piva ( stari tip, bez navoja ) vratiš / prisloniš na flašu. Drži ga gravitacija otprilike. E tako i ovaj "čep" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 148 Posted December 30, 2017 Ta crna landarava plastika je odusak menjaca i tu je normalno da bude masnjikavo,nikako ne moze da se doliva ulje preko njega,cep za dolivanje je sa prednje strane menjaca,odvrce se imbus kljucem 12! 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted December 30, 2017 @Drasko bgd E to. Dakle sve u redu sa čepom a i masna mrlja okolo je uobičajena i ok. Sviđa mi se odgovor Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 2, 2018 Ju sunce ti koja laća od posla! Na 16v-ihahaj teže. Svaka čast u svakom slučaju. 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hadza 5 Posted March 3, 2020 (edited) Auto dok je bio nov, i leti i zimi, dostizao je radnu temperaturu (kazaljka tacno na pola skale), ali vremenom kazaljka retko kad dodje do pola skale, vec je na prvoj cetvrtini, pogotovo zimi dok je auto u pokretu. Dodje na pola jedino kad stojim u mestu duze vreme. Razumem ja da se kretanjem hladi, samo me brine da li je uredu voziti duze vreme a da je temperatura motora ispod pola skale? Takodje, pre neki dan sam vozio do Jahorine i u nekim trenutcima kazaljka koja pokazuje temperaturu je padala skroz na nulu u toku voznje, kao pre paljenja auta, pa se onda odjednom oporavi i vrati na 1/4 skale, i tako par puta. Jel se nekome desava slicno? Dodje mi da zimi guram karton ispred hladnjaka kao kod starih stojadina :D. Vidi se i po grejanju u kabini, na ravnom slabije greje, kad krene neka uzbrdica i motor se zagreje, bude duplo jace grejanje, moram da ga smanjujem... Edited March 3, 2020 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hadza 5 Posted March 3, 2020 (edited) Nasao sam odgovor na pitanje. Mozes slobodno skloniti temu, izvini na cimanju, nov sam i nisam jos pohvatao gde da trazim teme koje mi trebaju Edited March 3, 2020 by neshaoct formatiranje 4 neshtry, neshaoct, Axic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted March 5, 2020 Imao sam juče i ja skeč sa termostatom. Na povratku iz Niša preko Ozrena, negde pri vrhu uspona pade kazaljka na nulu, uključi se ventilator ... čak je i grešku "endžin ček" uključio, prvi put u dvanaestoj godini druženja ... Posle nekog vremena, kad smo sišli u "ravnicu", sve normalno, temperatura na optimumu ... čak je i lampicu na tabli isključio ... Pronađoh u fiatšopu vernet za nešto ispod crvene, iskoristiću taman priliku da zamenim i antifriz. Nego, je l to normalno ponašanje za umirući termostat, mislim da čas radi, čas ne radi ? Može li da smeta nešto što sam ga vozio tako ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19969 Posted March 5, 2020 @Rasta bitno da ga nisi pregrejao a to što je radio loše tj. odlsužio svoje ništa posebno osim što si imao lošije grejanje, sporije zagrevanje motora i veću potrošnju. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted March 5, 2020 Razumem. Ma nije se pregrejao sigurno, bilo je tek par stepeni iznad nule i nizbrdo od kad je krenula kazaljka da luduje ... A to za potrošnju ne bih znao, bord je pokazivao, kao i obično, prosek od ~ 6,5l/100km... al' ko još veruje u bord ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted March 8, 2020 Vernet instaliran, antifriz abdejtovan, pa kad je već iš'o kod majstora, zamenjeno i ulje i filteri ... sledeći na redu je zadnji lonac, a neka se pripremi i set kvačila jer je od juče počeo da trese pri ulasku u prvu ... šta ti je majstor, dva preparkiravanja i što je dovezo auto, ode kvačilo ... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10782 Posted November 2, 2020 moj termostat počeo da zeza, nešto sporije postigne temperaturu, ali kada je postigne, ako se upali grejanje, ili naiđe nizbrdica, odmah pada, za jedan ili dva podeoka. VERNET je oko 750din, Behr, retko se nalazi na stanju, on je oko 1300 pa naviše... uzeću vernet, i zameniti antifriz, koliko je pametno da se isperu hladnjaci sa crevom pod pritiskom, ostaje li voda u njima, mada i ako malo ostane.. nije valjda problem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10782 Posted November 23, 2020 zamenio sam termostat, nov antifriz, mada je i star bio KO nov, majstor mi kaže "imaš ti para za bacanje", termostat generalno radi, otvara kada se postigne temperatura, lepo drži, iako opletem po grejanju ALI, veoma sporo postiže radnu temperaturu. benzinac, i moje iskustvo do sada je da mu treba 2-3km, da dođe do 90, ali ovde se baš muči i sporo podiže od 40-90C, pa mu treba skoro duplo više po forumu sam video da VERNET ima neku rupu, i da kada su duvali kroz njega, on pušta... kada sam ga kupovao, dunuo sam i ja, ali ta rupa je prečnika oko 2mm, tehnička dizna, ima neki razlog zašto su je stavili, nije problem u samom zaptivanju na mestu otvaranja termostata.. šta mu raditi, menjati, ili pokušati da se ta rupa / otvor nečim ispuni / zaspuši... ili proveriti da nije nešto drugo u pitanju danas ću svratiti do prodavnice, da vidim oko zamene, ali i da uslikam termostat da objavim i da se vidi u čemu je stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted November 23, 2020 Svakako mi deluje kao problem do termostata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10782 Posted November 23, 2020 S obzirom da nisam bacio stari Originalni termostat, tek sad ga zagledah.I on ima neki otvor, par milimetara. I on nije skroz zatvoren.Behr proizvodjac 87C....Dogovor sa prodavcem, da poruce Behr termostat. Sutra stize. Po zameni vracam stari, i vracaju pare.Doplata oko 450din.A videcemo rezultate... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted November 23, 2020 Saznaćeš brzo nove rezultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10782 Posted November 25, 2020 Kupljen drugi termostat BEHR, skuplji celih 450 din. Tj 1250 din. Sad cekam na termin kod majstora.Interesantno je da stari koji sam skinuo i nov Behr su identicni.Ili je Fiat ugradjivao Behr, ili je vec menjan termostat...Neko je pisao na forumu, da kada je kupovao termostat, dune kroz njega, i ako curi vazduh, on ga menja.A ja sam pisao da postoji tehnicki otvor, rupa od fi 3mm.Razlog postojanja tog otvora, je da se obezbedi lagano cirkulisanje vode, tj da ona zagrejana u motoru, lagano dolazi ka termostatu, da bi on otvorio.Tako da taj otvor mora da postoji.Postavicu fotke starog i novog termostata. Na starom je neki serijski broj i neki simbol. Ako neko zna sta znaci, tj od cega je, nek pise.Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 3 moron, alfini0507 and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites