Jump to content
FAS Goran
danijel55

Nanokeramička zaštita?

Recommended Posts

@danijel55

 

Ima ova tema na Forumu gde je malo detaljnije pisano o tome:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/69867-nano-ceramic-axx-doo/

 

Kao što kaže Stefan dobra je stvar, ali nije baš jedna od povoljnijih stvari za uraditi. U priči sa ljudima koji su hteli otvaranje ove teme gore, sećam se da je za ceo auto u različitim stepenima zaštite (full zaštita u vidu nekoliko slojeva na haubi, prednjem braniku i krilima, i manje slojeva na ostalom delu auta), cena išla i do više stotina evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je odradio na novom Fokusu, nemoj me drzati za rec ali mislim da se radilo o cifri 300-400 evra. Super stvar, samo jos uvek jako skupo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, meni su te cene rekli za varijantu gde nije ceo auto jednako zaštićen. Ide se na kompromis da oni delovi automobila koji su najviše izloženi kamenčićima i svim ostalim sranj... :D tj. hauba, prednji branik i krila idu sa full zaštitom, a ostali deo samo u jednom sloju. Za varijantu gde je ceo auto jednako dobro zaštićen kao napred, cena ide na oko 700-800 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te pare se skoro moze ceo auto dva puta ofarbati tako da ne vidim svrhu toga (ili gresim?) Osim toga nikakva zastita ne moze spreciti ogrebotine (i ulegnuca) nastale na parkinzima.

 

Ok hajde reskira se par stotina tesko zaradjenih eura i onda nakon nedelju dana necijom slabom procenom pri parkiranju nastane veliko ulegnuce i ogreban lak!

  Sta onda? farbanje i ponovo zastita tog dela?

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednom ponavljam mozda gresim i voleo bih da mi netko da svoje argumente. 

Recimo neko Kupi novu svetu kravu od 50K eura i verovatno mu nije problem dati jos ???? eura za neku zastitu ili poliranje i onda parkira auto negde da se pohvali pred drustvom pa ga netko ogrebe onakvog sjajnog....Sta onda?

 

Sigurno je da se ne prlja lako sa tom zastitom i da se voda ne zadrzava na laku ali za tu sumu ima mnooogo pranja i svake godine poliranje i ako mu dosadi auto moze ga i prefarbati u neku boju koju nema fabrika...

Sve ovo pisem jer mi je drugar nedavno nakon poliranja to hteo da uradi odnosno raspitivao se za cenu medjutim par dana nakon poliranja na parkingu ga je sacekalo dobro udubljenje na vratima gepeka!koje je malo ispravljeno ali se vidi iz aviona!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su tražili u Toyoti 150€ za neki Toyota ProTect sloj, koji štiti od prljavštine, kake, daje sjaj... (leči artritis, spondilozu :D) na koji daju  5 godina garancije!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, PremieRacing said:

 

A oni koje to ne interesuje nznm zašto su zdušni zagovornici protiv   :lol:

 

:P

 

9 hours ago, Zvezdo said:

Jos jednom ponavljam mozda gresim i voleo bih da mi netko da svoje argumente. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PremieRacing said:

To je to. Dobra stvar, ko voli.

A oni koje to ne interesuje nznm zašto su zdušni zagovornici protiv   :lol:

 

 

:P

To je 150-200e i ok je. Ja govorim isključivo o onim zahvatima koji koštaju 700-800-1000e

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je to sto su mi nudili, da se ispravim za 185e:

 

Quote

Toyota ProTect:

 

-formira keramički tvrd završni sloj koji se sjedinjuje sa farbom

-štiti od saobraćajne prljavštine, zagađenja, kiselih kiša, rastvarača, ptičjeg izmeta i sličnog

-vodo-odbojnost održava salonski svež izgled vozila duže vreme

-ne zahteva se mesečno konzerviranje za održavanje garancije

-je savršen način za obnavljanje sjaja starijih vozila

-traje mnogostruko duže od naprednih polimernih premaza

-garantovana zaštita boje 5 godina od datuma primene (5 godina garancije

 

 

Iskreno, deluje mi kao secerna voda, mislim nista posebno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U slucaju novog auta i ako je zaista postojana na bezkontaktno pranje onda je OK.

Mada iskreno sam skeptican za tih 5 godina garancije! Verovarno se dobije neki roman u nastavcima pod kojim uslovima ta garancija vazi.

Kvalitetna silikonska mleka za zastitu karoserije su opstajala par meseci ali ono je daaaleko jeftinije.

 

Dakle ovo je keramicka zastita u ovlastenom (skupom) servisu za 200e sta bi onda ona za 800e trebalo da garantira? mozda je u cenu i ukljuceno osiguranje od mehanickog ostecenja karoserije?

Da ne ispadne da sam ja neki apsolutni zagovornik protiv toga ali se za te pare svuda u svetu moze kupiti auto u voznom stanju.

Ili je mozda taj proizvod namenjen za ultrabogate kojima je mesecna zastita karoserije prejeftina jer je koriste obicni smrtnici. Dakle roba i usluga za neki drugi sloj kupaca koji ne ucestvuje na forumu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, bane1321 said:

ovo je to sto su mi nudili, da se ispravim za 185e:

 

Toyota ProTect:

 

-formira keramički tvrd završni sloj koji se sjedinjuje sa farbom

-štiti od saobraćajne prljavštine, zagađenja, kiselih kiša, rastvarača, ptičjeg izmeta i sličnog

-vodo-odbojnost održava salonski svež izgled vozila duže vreme

-ne zahteva se mesečno konzerviranje za održavanje garancije

-je savršen način za obnavljanje sjaja starijih vozila

-traje mnogostruko duže od naprednih polimernih premaza

-garantovana zaštita boje 5 godina od datuma primene (5 godina garancije

 

Iskreno, deluje mi kao secerna voda, mislim nista posebno...

 

Daleko je od šećerne vode, generalno je mnogo dobra stvar, ali je skupa. To je za one paćenike kao ja koji vole da im je auto uvek čist. I da ne propada i da ne podleže vremenskim uticajima. Sa tom zaštitom LAK je zaštićen i ne trpi nikakva hemijska i fizička dejstva, a kod farbe je u stvari lak zaštita same boje automobila. 

Pogledaj crveno obeleženu stavku koju Toyota navodi... Raspitaj se šta misle pod tim?!

 

6 hours ago, Zvezdo said:

U slucaju novog auta i ako je zaista postojana na bezkontaktno pranje onda je OK.

Postojano je na mnogo više od bezkontaktnog pranja ali ništa, pa ni ovo, nije postojano na mehanička oštećenja. Ti si od prvog posta krenuo da porediš sa farbanjem, 'čukanjem' limarije, udesima... Nema to veze sa tim, kao što nema ni poliranje farbe. Svrha i jednog i drugog je zaštita i lepši izgled. E sad ova nano-mazo tehnologija daje mnogo postojanije rezultate ali je i utoliko skuplja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane1321, ja bi na tvom mestu platio tu zaštitu celog auta spolja ali ti srdačno preporučujem da, ne vezano šta odlučiš, naknadno odeš kod nekog momka koji se time bavi i da ti obavezno premaže samo 'centralnu konzolu' ili kako bi se već nazvao ovaj ekran i crni sjajni deo plastike oko njega. Smešno bi koštalo a mnogo znači. To će od briskanja prašine raznoraznim krpama i rukama da se upropasti za par meseci, a ova zaštita bi ga čuvala godinama...

 

bane auris GoTa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

final touch:

 

Auto industrija je već krenula da koristi tu tehnologiju kod farbanja automobila... Neki ultra luksuzni automobili izlaze iz fabrike sa tom zaštitom već sada. 

Za XY godina će se možda sve farbati tom tehnologijom. A možda i neće ako lobi potrošačkog uređenja društva ne dozvoli da stvari budu kvalitetne i da traju duže...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing

To znaci da ne mora mesecno da se obnavlja, vec je stavis jednom I miran si 5 godina. A rade oni I tu zastitu unutrasnjosti, oko 60e! U principu imam jos dva meseca da razmisljam na tu temu!

I nemoj mi stajes na muku sa slikama mog buduceg auta!:D

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako cu nesto uraditi sa tim... Ta piano plastika se brzo zamasti, a I ogrebodinice se vise vide na njoj. 

mog :ph34r: bi prepoznao, medj iljadu zena!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra je stvar, stiti lak i farbu od spoljasnjih uticaja. Mnogo se lakse odrzava auto cistim i maltene nije potrebno brisati auto nakon pranja. Ono sto bitno utice na cenu je stanje farbe pre nanosenja, jer se mora odraditi dekontaminacija laka. Po meni nije isplativo niti potrebno raditi na polovnim automobilima koji vec imaju neka ostecenja, ali ako budem uzimao nova kola to cu sigurno odraditi. Pritom sam proces nanosenja je jednostavan, ko je ikad polirao kola moze sam da odradi i pritom ustedi pozamasnu kolicinu novca jer sama bocica tog zastitnog sloja kosta do 100 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...