Jump to content
Goran
neshaoct

Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?

Recommended Posts

9 hours ago, darkman14 said:

@igor0511 a dobra fora. Još staviš da spamuje sa par naloga i prodavac poludi :)

Pogotovo ako je neki plac. 

Gledao sam neki auto, posle mesec dana je sam spustio za 1000 EUR, a znam da i na tu spuštenu ide još bar 500 dole.


Dobar potez ako te neki plac iznervira :D 

 

Ja sam pod utiskom da prodaja kola bas lose ide sada. Bukvalno mene zovu prodavci. Juce mi se i treci put u ovoj kupovini prodavac javio. Zvao sam pre nekog vremena za Countrymana i rekao covek da su na odmoru. Juce zove da se vratio da zakazemo gledanje :D 

Ne znam da li je do modela ili stanja trzista

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja da kažem moje najsvezije iskustvo sa prodajom, oglasio sam bmwa f10 na 17.500, jeste jaca cena, ali je sigurno jedan od boljih primeraka. Inicijalno sam mislio da spustim 500-1000e.

Zove me čovek iz kraljeva u nedelju, ispitivao me malo oko auta i na kraju mi kaže ako je sve ok hoće da dodje za Ns i da kupi za 16.000, kažem može, došao u ponedeljak izbrojao pare, odradili ugovor, overili i gotovo.

Sad da se vratim na cenu, jesam spustio vise nego sto sam prvobitno mislio, ali sa druge strane to nije ni 10%, a auto pretežno stoji i da sam se halavio da probam dobiti par stotki više mogao sam možda čekati još mesecima, a ako se ne proda ove godine, sledeće bi verovatno dobio još manje i tako.

Ovako sam prodao auto za par dana po dobroj ceni i meni super.



Sent from my SM-A556B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, igor0511 said:

Ja sam pod utiskom da prodaja kola bas lose ide sada.

 

 

Zavisi kojih i za koje pare, cudno je trziste a i relativno, ima kola koja nisu popularna kao taj mini pa sve i da je jeftin opet ce se teze prodati....ja pre neki dan prodadoh mazdu 3 cim sam je stavio u oglas u roku od 2 dana, bilo vise interesenata a prvi koji dosao oterao auto samo 100tku sam mu spustio, skoro sam imao hondu jazz otisla za nedelju dana isto samo 100e spustio, gomila interesenata i to oba auta bila medju skupljim na oglasima ali i u top stanju, e sad ima kola koja slabo idu za fiat 500 me niko ne pita vec 3 meseca, realno ima ih dosta na oglasima i skup je to auto ali dobro oticice i on kao i svaki auto, cena mu ne pada sta me briga. Drugar skoro trazio daihacu terios, pogledao nekoliko sa oglasa i kaze sve truleksi, spolja gladac odozdo jadac i svi stoje mesecima na oglasu, jedan i godinu dana tj tad uvezen a npr. komsija moj imao par komada prodavao ih u roku od par dana jer su popularni terenci pa kad naleti dobar brzo ode, tako da je bitno prvo koji je auto a posle i stanje, cena je manje bitna ako je auto trazen i dobar primerak.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima smisla. Ovo je Mini koji nije mini dimenzija, a nije ni X1, mada kosta odrzavanje kao za X1 :D 

Tako da izgleda da nastavljam da skupljam kola koja nemaju postprodajnu vrednost :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega skoro hteo da uveze kantrimena za prodaju, ja mu pricam nemoj da ga uzimas tesko se to prodaje, posle cuo od jos par ljudi koji su ih imali i odustao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od toga kako biras auto ako ga kupujes glavom onda biras modele koji se lako prodaju koji drze cenu koji nemaju mana
A ako kupujes srcem onda kupujes auto sa dva turba ili auto sa dva cilindra ili mini bmw mesavinu ili nekog italaijana zbog kojih smo i svi mi ovde

Sve zavisi koji si tip coveka

Edited by clockwork_orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je mnogo lakse birati srcem ako se ne bavis preprodajom vozila i retko menjas :D 

Meni se kola prosecno zadrzavaju preko 5 godina tako da me prodajna vrednost ne brine ni najmanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nekako mislim da do 2020.godista automomobila i mozes da znas koji motori su problematicni.

Nakon toga mi je sve nekako isto. TDI 2.0 postao problematican, BMW novi svi pljuju, svi promenili kubikaze, broj cilindara,.. proci ce jos dosta godina dok se iz ove serije neki izdvoje kao dobri, ako i bude takvih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato je moj passat napunio 10 godina i jos nemam nameru da ga menjam
Zbog ovih novih trendova downsizeing-a i ekoloskih normi nikda se vise nece napraviti dobri motori. Za 10 godina vise nece ni postojati motori od 2000 kubika u automobilima a mozda ih zadrze u lokomotivama i kamionima

Edited by clockwork_orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se mnoga novija kola svidjaju ali dzabe kad su im motori shit tako da ne bih rizikovao i birao srcem, doduse na svu srecu jos ima da se probere koja alfa, lancia i fiat sa ok motorima tako da ostajem u toj ekipi :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ekipi ostade po neka motorizacija, ali ako gledas par godina staro ponestalo modela :)

Ovo sto ostade od Alfe (Giulia/Stelvio) i cao zdravo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 turbak 2.2JTD koliko citam vaze za odlicne motore sto je bas iznenadjenje danas.

Cekamo  neku e- verziju da ih upropasti :D 

 

O PSA motorima i FIcinom dvocilindrasu ne vredi ni trositi reci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni novi, manji T3 i T4 GSE turbo benzinski motori sa direktnim ubrizgavanjem nemaju neke izrazene mane. Po Juznoj Americi pice samo tako.

Opet kazem, za Evropu je nazalost ponestalo modela u koje bi ih stavljali. Sto se Fiata tice, sami sebe su pokopali nedostatkom Crossovera, potpunim ubijanjem B segmenta, zastarelim budget modelom u Compact klasi. I ovo sto su najbolje prodavali, upropastice sa elektricnim verzijama 500 (500e) i Pande (Grande Panda). A ekser u sopstveni sanduk ce, uz struju, biti guranje djubreta od poslednjih verzija PSA motora umesto sopstvenih.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam pre 2 godine uzeo neku matoru Hondu FR-V sa TNG uređajem, 1700 ccm, prva generacija VTEC motora

ne zato što sam hteo nego sam počeo da pravim kuću pa mi je trebala neka raga

 

Poenta, kvalitet i pouzdanost motora

ubio sam 35kkm za dve godine, redovno odrzavanje, štelovanje ventila i zamena delova šta crkne i nijedan kvar

ima 252kkm sada i radi kao sat na obe vrste goriva (malo troškari ulje i to je)

 

cena joj je i danas ok i cenim da ce naci kupca kad zavrsim s njom

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predhodna panda mi je bila sa 1,2 i 69 konjica tako  da znam odlicno kako ide
Ovaj dvocilindras je osetno startniji brzi jaci ali nema snage na malim obrtajima te cesto mora da se vraca u prvu brzinu i dok je auto u pokretu
Za godinu i po koliko ga vozim nisam imamo bilo kakve kvarove
Osim potrosnje ja sam veoma zadovoljan cak planiram i neki tjuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo trosi, ruzno zvuci e sad sto bolje ide ne bi mi bio toliko bitno da ga kupim pre nego 1.2 koji se odlicno pokazao i kog svaki majstor moze da odrzava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1.2 ne treba majstor :D 

prakticno moze u dvoristu da se odrzava

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...