Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Test BMW M3 Competition

 

Nije samo vožnja na Autobanu, nego kompletni utisci/test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: 2021. BMW M3 Competition

 

510KS/550Nm u M3 Competition i M4 Competition, odnosno 480KS/450Nm u ''običnom'' M3 i M4.

Trenutno se nudi samo sa zadnjim pogonom, ali stiže i varijanta sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: Test 2021. BMW 330e

 

Plug-in hibrid stoji iza slova ''e'' u oznaci. A, zahvaljujući državnim podsticajima na mnogim tržištima, ovo je bolji izbor jer je jeftiniji od 330i, a ne gubi se ništa na performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. BMW Serije 3 Touring

 

Ne, ovo nije karavan koji nudi najveći gepek u segmentu, ali ga u BMW-u nisu ni napravili zbog toga.

On treba da bude najbolji karavan za vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg Evo: BMW M3 Comp. vs Alfa Giulia Quadrifoglio vs Honda Civic Type R vs Mercedes AMG A45 S

 

Ista staza, isti vozač, istog dana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom BMW M3 G80

 

Običan novi M3, što znači da nema onih 510 konja kao Competition, nego 480KS/550Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Tačna snaga - BMW M3 Competition

 

Šta mislite, koliko BMW laže kad kaže da ovaj auto ima 510 konja? Oni tradicionalno vole da slažu po tom pitanju...pa, jesu li to uradili i kod nove i najjače varijante M3?

Nagoveštaj: iako je teži oko 150 kilograma od Giulie QV koja ima isto konja, nekako je na skoro svakoj stazi gde su ih direktno poredili proteklih meseci M3 Competition bio malo brži:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aulitzky BMW M3 Competition sa 850 konja

 

213732-aulitzky 03.jpg

 

Umesto serijskih 510KS i 650 Nm Aulitzky BMW M3 Competition može da ima i svih 850KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. U Aulitzky ponudi su i paketi sa manje snage, i to sa 706KS i 888 Nm, kao i sa 650KS i 800 Nm.

 

213733-aulitzky 02.jpg

 

Tu su i IDO Performance točkovi od 21 inča, gume Michelin Pilot Sport 4S, modifikovano KW oslanjanje, zaštitni kavez kao i dekorativna grafika.

 

aulitzky 01.jpg

 

U planu su i novi elementi od ugljeničnih vlakana.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca: 2021. BMW M3

 

Najbrži M3 do sada i prvi koji će postojati i u varijanti sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2021. BMW M3 Competition

 

Novi BMW M3 Competition serijski dolazi sa pogonom pozadi, ali postoji i xDrive varijanta, tj. pogon na svim točkovima. U trkačkom režimu vozač može da odluči da isključi pogon na svim točkovima i da sva snaga ide pozadi. Ručni menjač je dostupan samo na osnovnom modelu, ne i na M3 Competition. BMW M3 Competition G80 pokreće 3.0 motor sa 510 konja (480 bez Competition paketa) i 650 Nm (550 bez Competition paketa). Za sprint do stotke mu treba 3.9 sekundi (4.2 kod M3 koji nije Competition). Ako vam ovi brojevi zvuče poznato, to je zato što su F80 BMW M3 Competition i M3 CS nudili slične performanse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M3 G80

 

Nije M3 Competition sa preko 500 konja, nego ''običan'' M3 sa 480KS/550Nm - na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 CS već u pripremi?

 

207148-bmw m3.jpg

 

Novi BMW M3 Competition, uprkos hipertrofiranoj prednjoj masci ''brutalna'' je verzija kompaktne bavarske limuzine. Zabava u vožnji se prvenstveno odnosi na verziju sa zadnjim pogonom, mada je dostupan i M3 Competition xDrive, koji je doduše nešto brži. Za one kojima ''nešto nedostaje'', bilo da se radi o RWD ili AWD modelu, BMW možda u ''M'' kuhinji priprema nešto namenjeno samo najzagriženijim ljubiteljima.

 

Po BMWblogu, G80 BMW M3 dobija Competition Sport verziju, poznatu kao ''CS''. To su zaista sjajne vesti, koje doduše ne iznenađuju previše, budući da je BMW o tome već govorio ranije, sugerišući da bi CS oznaka mogla da bude u igri. Ne zaboravimo da F80 M3 ima CS veziju iz 2018. Nekih bližih detalja za sada nema, ali budući G80 BMW M3 CS bi trebalo da izgubi na masi, što je oduvek bila karakteristika modela sa dotičnom oznakom. Nekoliko pitanja se ipak nametnulo. Da li će BMW M3 CS doći sa xDrive pogonom po prvi put, ili će ostati jedan od omiljenih ''drifterskih'' modela? Najvažnije pitanje kada je o entuzijastima reč je da li će posedovati manuelni menjač. Za sada, ovo su pitanja na koja nema definitivnih odgovora, ali u BMWblogu smatraju da će u igri biti i manuelna transmisija i zadnji pogon, što je u principu u skladu sa filozofijom redukovanja mase.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Manhart BMW M3 Competition

 

Sa 510 snaga je podignuta na 630 konja, a obrtni moment sa 650 na 780Nm. Do stotke za 3.9 sekundi, maksimum na 290 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

 

Manhart MH3 600

 

manhart mh3 05.jpg

 

Manhart je u martu najavio da će uskoro u njihovoj ponudi biti i tjuning paketi za modifikaciju novog BMW-a M3 i BMW-a M4.

Za početak, pred nama je njihov BMW M3, nazvan Manhart MH3 600 (modifikovani BMW M4 će poneti naziv Manhart MH4 600).

 

manhart mh3 04.jpg

 

Tu je 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor pojačan na 630KS i 780 Nm obrtnog momenta.

 

manhart mh3 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 200 km/h sada iznosi samo 10.5 sekundi, na 250 km/h je za 17 sekundi, a od 100-200 km/h stiže za 6.42 sekundi.

 

manhart mh3 02.jpg

 

U paketu su i 21-inčni točkovi, gume 295/25/21, aero body kit (elementi od ugljeničnih vlakana, proširenja blatobrana, prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor...), hauba od ugljeničnih vlakana, Manhart oznake i zlatni dekorativni elementi, jače kočnice, modifikovano H&R oslanjanje (auto je niži do 30 mm), novi sportski izduvni sistem, kao i doterana unutrašnjost.

 

manhart mh3 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel: 2021. BMW M3

 

BMW i dalje očekuje da je ovo auto koji svi drugi u tom segmentu žele da sustignu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Manhart MH3 600

 

Novi M3 Competition je sa svojih 510KS/650Nm već veoma brz auto, ali...kada ga Manhart ''dohvati'' taj auto ulazi u kategoriju superautomobila sa snagom koja poraste na 635KS/780Nm, i maksimalnom brzinom od skoro okruglo 300 km/h. I sve to ide na zadnje točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Manhart BMW M3 na Autobanu

 

Još jedan video ove Manhart prerade. Detaljnije o tome autu možete pročitati klikom ovde.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: G80 BMW M3 & E46 BMW M3 CSL

 

Ovaj današnji novi M3 košta duplo više nego E46 M3 CSL kad je bio nov. I, ne samo to, nego je M3 G80 veći od prve generacije M5...ali je veći i od druge, i od treće generacije M5 (E39 koji se pravio do 2003. godine):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. BMW M3

 

Uprkos ovakom prednjem kraju (koji naročito ne briljira kad je auto u svetloj boji), ovo je i dalje dobar auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Manhart BMW M3 G80

 

Potpuni test ovog auta koji sada ima 630KS/780Nm (S58 fabrički daje 510KS/650Nm), sa sve vožnjom na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. BMW M3

 

Nije M3 Competition, već ''običan'' M3 koji ima malo manje konja - 480 - od njega, i manuelni menjač:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2021. BMW M3 Competition

 

Do sada nije postojao jači M3, niti neki koji je sposobniji na trkačkoj stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. BMW 320i

 

U ''M Sport'' paketu, sa jednim od slabijih motora na tržištu. Postoje tržišta (kao SRB) gde ovo nije najslabiji BMW Serije 3 u ponudi jer postoji i 318i:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...