Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. BMW M3 Competition

 

Preko 30 godina Serija 3 u svojoj najjačoj M verziji, predstavlja model koji druge fabrike žele prestići. U tim nastojanjima mnoge su se odlučile da svoje brze limuzine opreme i pogonom na svim točkovima, dok je M3 ostajao samo sa pogonom pozadi - sve do ove najnovije njegove generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH3 330

 

222831-manhart mh3 02.jpg

 

Prošle godine smo videli Manhartov tjuning paket za modifikaciju novog BMW-a M3 i BMW-a M4 (imaju 635KS), a sada stiže najava da ovaj tjuner priprema i modifikovani BMW 330i.

 

222832-manhart mh3 01.jpg

 

U kratkoj vesti se navodi da će njegov 2.0 benzinski motor biti pojačan (očekuje se oko 330KS), kao i da će u paketu biti i 20-inčni točkovi i nove gume, aero body kit, Manhart oznake i zlatni dekorativni elementi, modifikovano H&R oslanjanje, sportski izduvni sistem, kao i doterana unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M340d xDrive Touring na Autobanu

 

3.0 BiTurbo dizel (B57) sa 340KS/700Nm. To je nekih 34 konja manje od 340i (B58 benzinac 3.0), ali zato celih 200 Nm obrtnog momenta više od njega:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring na novim slikama

 

223305-bmw m3 karavan01.jpg

 

Pojavile su se nove slike dugo najavljivanog BMW-ovog sportskog karavana...

 

223306-bmw m3 karavan 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova najava za BMW M3 Touring

 

223197-bmw m3 02.jpg

 

BMW M ponovo najavljuje dugo očekivani M3 Touring, sportski karavan koji bi trebalo da se pojavi kasnije ove godine.

M3 Touring će pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji u Competition izdanju raspolaže sa 375 kW/510KS i 650 Nm obrtnog momenta. Motor će po svemu sudeći biti uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz xDrive pogon na sva četiri točka.

 

bmw m3 01.jpg

 

Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok su kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi 400 mm napred i 380 mm pozadi. Što se točkova tiče, oni su od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije. Automobil će takođe imati i najnaprednije sisteme kontrole trakcije i stabilnosti. U paketu za novi M3 Touring će se naći i M aero body kit  (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW Serije 3 (BMW i3 za Kinu)

 

bmw i3 2022.jpg

 

Već neko vreme je poznato da se priprema obnovljena verzija aktuelne BMW-ove Serije 3 (fabričke oznake G20). Restilizovani model bi trebalo da se pojavi na tržištu tokom ove godine, pri čemu će se promene između ostalog odnositi na prednja svetla i branik. Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana. Pored toga, automobil će navodno dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8).

 

Možda i najznačajnija je međutim vest da će se u ponudi nalaziti i potpuno električna ''trojka'' koja će po ranijim vestima u Kini nositi naziv BMW i3. Automobil se u odnosu na standardne verzije sa SUS motorima vizuelno razlikuje pre svega po doteranim prednjim ''bubrezima'', dok detalji o elektromotoru, baterijama i dometu tek slede. Ipak, nagoveštaj šta možemo očekivati pruža BMW i4 koji recimo u verziji i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom ima 340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u). Što se tiče aktuelnog BMW-a i3 koji se prodaje u Evropi (u potpuno drugačijem karoserijskom izdanju), treba podsetiti da vest od pre nekoliko meseci u kojoj se kaže da će njegova proizvodnja biti završena u julu 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i3 eDrive35L

 

bmw i3 08.jpg

 

BMW je objavio prve detalje o potpuno električnoj verziji aktuelne ''trojke'' koja će se prodavati samo u Kini, i to pod nazivom BMW i3 eDrive35L.

 

223610-bmw i3 07.jpg 

 

Automobil se u odnosu na standardne verzije sa SUS motorima vizuelno razlikuje pre svega po doteranim prednjim ''bubrezima'', svetlima, prednjem braniku i točkovima.

 

bmw i3 05.jpg

 

Takođe, ono slovo L u imenu znači da je kao baza poslužio model sa produženim međuosovinskim rastojanjem (+11 cm) koji se prodaje samo u Kini.

 

bmw i3 04.jpg

 

BMW i3 eDrive35L je dobio elektromotor sa 210 kW/286KS i 400 Nm, dok sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 66.1 kWh može da pređe do 526 km (po kineskom CLTC standardu).

 

bmw i3 03.jpg bmw i3 06.jpg

 

Ovde i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.2 sekunde.

 

bmw i3 02.jpg bmw i3 01.jpg

 

Što se tiče aktuelnog BMW-a i3 koji se prodaje u Evropi (u potpuno drugačijem karoserijskom izdanju), treba podsetiti da vest od pre nekoliko meseci u kojoj se kaže da će njegova proizvodnja biti završena u julu 2022. godine. BMW i3 eDrive35L takođe najavljuje i skoru promociju restilizovane verzije standardne Serije 3 za globalno tržište. Restilizovani model bi trebalo da se pojavi tokom leta, pri čemu će se promene između ostalog odnositi na prednja svetla i branik. Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana. Osim toga, automobil će navodno dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caranddriveryoutubelogo.jpg CarAndDriver: 2022. BMW M3

 

Nakon što su pomogli u definisanju kategorije sportskih limuzina, kako se današnji takav BMW uklapa u segment?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. BMW Serije 3

 

Kada je sedma generacija Serije 3 stigla na tržište 2019. godine, podigla je lestvicu segmenta sa sportskijim stilom, vodećom dinamikom vožnje u klasi i inovativnom tehnologijom.

Ali, da li sve ovo još uvek važi? Da li su rivali poput Audija A4 i posebno novog Mercedesa C klase jednostavno bolji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring u junu?

 

223197-bmw m3 02.jpg

 

Kako pišu pojedini mediji, BMW bi dugo očekivani sportski karavan M3 Touring navodno mogao da prikaže već sledećeg meseca.

M3 Touring će pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji u Competition izdanju raspolaže sa 510KS i 650 Nm obrtnog momenta. Motor će po svemu sudeći biti uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz xDrive pogon na sva četiri točka. Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok su kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi 400 mm napred i 380 mm pozadi.

 

bmw m3 1.jpg

 

Što se točkova tiče, oni su od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije. Automobil će takođe imati i najnaprednije sisteme kontrole trakcije i stabilnosti. U paketu za novi M3 Touring će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 3 restajling

 

224780-bmw 3 05.jpg

 

Već neko vreme je poznato da BMW priprema i obnovljenu verziju aktuelne Serije 3 (fabričke oznake G20).

 

224779-bmw 3 04.jpg

 

Zahvaljujući ovim procurelim slikama sa kineskih sajtova, već sada možemo da vidimo kako će izgledati ovaj model, budući da bi iste izmene trebalo da se odnose i na ''trojku'' na evropskom tržištu. Kao i ranije, Kinezi će opet dobiti i produženu ''L'' verziju.

 

224778-bmw 3 03.jpg

 

Restilizovani model bi trebalo da se pojavi na tržištu tokom leta, pri čemu će se promene između ostalog odnositi na prednja svetla, masku i branike.

 

224782-bmw 3 02.jpg

 

Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana.

 

224781-bmw 3 01.jpg

 

Pored toga, automobil će navodno dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8). Za sada je pozntao da će se u kineskoj ponudi naći verzije 320Li, 325Li i 330Li. U Kini je inače nedavno predstavljena i potpuno električna ''trojka'' koja tamo nosi naziv BMW i3 eDrive35L. Ono slovo ''L'' u imenu znači da je kao baza poslužio model sa produženim međuosovinskim rastojanjem (+11 cm) koji se prodaje samo u Kini. BMW i3 eDrive35L je dobio elektromotor sa 286KS i 400 Nm, dok sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 66.1 kWh može da pređe do 526 km (po kineskom CLTC standardu).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M3 G80 xDrive

 

Nije više u fabričkom izdanju sa 510KS/650Nm, već ima powerbox (RaceChip GTS Black) koji mu obezbeđuje 660KS/823Nm obrtnog momenta.

Zahvaljujući takvom dodavanju snage bolje su i performanse, pa mu sada sprint do stotke traje 3.1 sekundu (umesto 3.5), i može sve do 290 km/h. Da, može i bez powerboxa do te maksimalne brzine, ali to ''otključavanje'' mora da se dodatno plati BMW-u:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja BMW-a M3 Touring

 

bmw m3 karavan proizvodnja.jpg

 

Na ovogodišnjem izdanju Goodwood Festival Of Speed, od 23. do 26. juna, BMW Motorsport će proslaviti 50-godišnjicu, između ostalog i uz promociju novog M modela. BMW još nije saopštio koji novi M model će debitovati u Gudvudu, ali postoji nekoliko mogućnosti.

 

Jedna od tih mogućnosti je premijera dugo očekivanog sportskog karavana M3 Touring (interne oznake G81) za koji su nedavno neki mediji (nezvanično) pisali da će premijeru imati u junu, dakle upravo u mesecu u kome se i održava Goodwood Festival Of Speed. Kako bilo, premijera je očigledno veoma blizu budući da je BMW objavio i novi video u kome prikazuje proces proizvodnje M3 Touringa.

M3 Touring će pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji u Competition izdanju raspolaže sa 510KS i 650 Nm obrtnog momenta. Motor će po svemu sudeći biti uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz xDrive pogon na sva četiri točka. Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok su kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi 400 mm napred i 380 mm pozadi.

 

Što se točkova tiče, oni su od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije. Automobil će takođe imati i najnaprednije sisteme kontrole trakcije i stabilnosti. U paketu za novi M3 Touring će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M3 xDrive

 

Sa Powerbox-om (RaceChip), tako da sada ima 660 konja.

Zanimljivo je da se po ko zna koji put pokazalo da BMW još uvek laže oko konjaže svojih automobila jer je i ovaj M3 bio na valjcima pre stavljanja powerbox-a, i izmereno je 540KS/685Nm (umesto 510 konja koliko BMW kaže da njihov M3 Competition ima). Stari dobri marketing BMW-a sa ciljem da širom sveta stanu dva auta jedan pored drugog, navodno imaju isto konja i nekako uvek BMW bude brži. Svi pomisle da je to zato što je BMW bolje napravljen auto (eto efikasnog marketinga), a ustvari nemaju isto konja već BMW laže u fabričkim podacima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring na još jednoj najavnoj slici

 

bmw m3 tt6.jpg

 

BMW ne prestaje sa kampanjom kojom najavljuje skori dolazak M3 Touringa. Ovaj sportski karavan će zvaničnu premijeru doživeti kasnije ovog meseca, na Goodwood festivalu brzine, gde će i BMW M obeležiti svoju 50-godišnjicu.

Više o M3 Touringu možete pročitati u prethodnim postovima strane na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: BMW 330e xDrive Touring

 

Jdan od najboljih sveobuhvatnih automobila koji se prodaju, a sa 330e verzijom dobijate snažnu efikasnost, performanse bez napora i opciju vožnje samo na struju. Ispod haube se nalazi 2.0 turbo motor koji proizvodi 182KS, i električni motor koji je integrisan u osmostepeni automatski menjač. Kombinovana ukupna snaga je 249 konja, ali se može povećati na 288 konja u trajanju do 10 sekundi. Ukupan obrtni moment iznosi 420 Nm. Ali, kada se uzima karavan glavni razlog bi trebao da bude veći gepek. Tu je problem kod ovog hibrida jer mu je gepek za 20% manji nego kod 330 karavana koji nije hibrid (baterije su morale negde da se stave). Ustvari, gepek mu je toliko smanjen da je manji nego i u klasičnoj limuzini Serije 3.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring je nabrži karavan na Nirburgringu

 

BMW M3 Touring će tek imati zvaničnu premijeru ali je ovaj sportski karavan već postavio i svoj prvi zvanični rekord. Tačnije, BMW M3 Competition Touring sa 510KS je Nirburgring prešao za 7:35.060 minuta, što ga čini najbržim serijskim karavanom na toj stazi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio prvi M3 Touring: 510 konja, xDrive, 280 km/h

 

BMW-M3_Touring-2023-1280-01.jpg

 

Dugo čekan odgovor BMW-a na slične modele koje već godinama nude Audi i Mercedes je niži, duži i širi od standardne Serije 3 Touring i sa sobom donosi vrhunske performanse u praktičnijem pakovanju.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600-02.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 03.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600-04.jpg

 

Nakon nedavne efektne uvertire na stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je prvi M3 Touring zvanično postao najbrži karavan koji je protutnjao kroz čuveni ''zeleni pakao'', BMW je skinuo kamuflažne folije i otkrio serijsko izdanje posljednjeg projekta koji ''potpisuje'' njihova M divizija.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600 07.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 06.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 08.jpg

 

Prvi i 36 godina čekani M3 u praktičnijem karoserijskom pakovanju svoje će buduće vlasnike tražiti među klijentelom koja je do sada razmišljala o karavanskim verzijama Audija RS4 i Mercedesa C63, a u Minhenu su mnogo ranije potvrdili da se M3 Touring neće nuditi kupcima u Severnoj Americi. BMW će M3 Touring nuditi samo u kombinaciji sa paketom Competition, adaptivnim pogonom preko obe osovine (xDrive) i 8-stepenim automatskim menjačem, a poznati 3.0 sa 6 cilindara razvija 510 konjskih snaga i 650 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3.6 sekundi i 280 km/h (uz opcioni M Driver paket). Ako poželi, vozač može odabrati i opciju pogona samo preko zadnje osovine.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600-10.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 11.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 12.jpg

 

Zapremina gepeka iznosi od 500 do 1.500 litara.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600 17.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 18.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 19.jpg

 

Među najznačajnijim detaljima koji M3 Touring odvajaju od standardnog M3 bez sumnje je ogroman displej u kojem na instrumentnu tablu otpada 12.3, a na multimedijalni sistem 14.9-inča.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600-15.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 16.jpg

BMW-M3_Touring-2023-1600-13.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600-14.jpg

 

BMW M3 Touring do prvih kupaca u Evropi bi trebao stići krajem godine, a osnovna cena iznosi 97.800 evra.

 

BMW-M3_Touring-2023-1600 05.jpg BMW-M3_Touring-2023-1600 09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring MotoGP Safety Car

 

225990-bmw sc 03.jpg

 

Kako navodi BMW, više prostora nego u bilo kom prethodnom M3 čini novi BMW M3 Touring (G81) odličnom osnovom za bezbednosni automobil u MotoGP šampionatu. Bezbednosni automobil ima i neke dodatne delove iz BMW M Performance programa, ali ide i značajan korak dalje. Prikladan za MotoGP, bezbednosni automobil ima M Performance izduvni sistem sa izduvnim cevima raspoređenim u trapezoidnom obliku.

 

225991-bmw sc 02.jpg

 

Pošto bezbednost igra ključnu ulogu na trkačkoj stazi, a posebno kod bezbednosnog automobila, unutrašnjost je takođe modifikovana: Recaro trkačka sedišta, pojasevi u četiri tačke i sigurnosni poprečni nosač u zadnjem delu imaju za cilj da putnicima pruže najbolju moguću zaštitu ako dođe do najgoreg, dok krovna svetla i prednji farovi obezbeđuju još bolju vidljivost.

 

225992-bmw sc 01.jpg

 

Nalepnice na BMW M3 Touring Safety Car-u ne samo da obeležavaju 50. rođendan M GmbH, već takođe slave dugogodišnju saradnju između nosioca prava na MotoGP Dorne Sports i BMW M. Po performansama BMW M3 Touring Safety Car ne bi trebalo da se razlikuje od drumskog vozila: ima 510KS i mogućnost ubrzanja od 0 do 100 za 3.6 sekundi. Funkcije kao što su desetostepena M kontrola proklizavanja i analizator drifta mogu se zatim koristiti na trkačkoj stazi bez ugrožavanja sopstvene vozačke dozvole ili drugih učesnika u saobraćaju.

 

Franciscus van Meel (izvršni direktor BMW M): ''Svetska premijera novog M3 Touringa je još jedan vrhunac u godini našeg jubileja, jer po prvi put u našoj 50-godišnjoj istoriji predstavljamo M3 kao Touring model. Zato ima smisla da ovaj novi automobil visokih performansi uključimo u našu flotu MotoGP bezbednosnih automobila. U našem višedecenijskom partnerstvu sa nosiocem prava na MotoGP Dornom Sports, uvek nam je bilo od najveće važnosti da najnovije BMW M modele stavimo u službu bezbednosti na stazi, a sa BMW M3 Touring MotoGP Safety Car-om nastavljamo ovu tradiciju. Zaista se radujemo što ćemo ga videti kako nastupa na legendarnom usponu u Gudvudu, a zatim kasnije na stazi na vrhuncu motociklističkih trka.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M3 G80 xDrive

 

Sa 700KS/810Nm umesto fabričkih 510KS/650Nm zahvaljujući njima - ovako sada ide od 0 do 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 Touring na Goodwood festivalu brzine 2022.

 

BMW M odeljenje svoj 50. rođendan proslavlja i premijerom prvog ikada BMW M3 Touring modela, čije je svetsko predstavljanje na ''Goodwood Festival of Speed'' u Velikoj Britaniji. Početak proizvodnje ovog automobila planiran je za novembar 2022. godine u fabrici BMW Grupe u Minhenu. BMW M3 Touring će se izrađivati samo u Competition verziji sa M xDrive sistemom.

 

Spoljašnjost prvog ikada BMW M3 Touring modela ima naglašene sportske karakteristike sa proširenim krilima, velikim uvodnicima vazduha, dok crni krov dolazi kao standardni element, a opcionalno je moguće poručiti i krov u boji karoserije. Krovni nosači su takođe crni, a zadnji spojler poseduje i atraktivni aerodinamički dodatak u istoj boji. BMW-ov novitet dolazi sa standardnim kovanim M točkovima kod kojih prednji imaju 19, a zadnji 20 inča. Pogonski sklop ovog automobila čine 6-cilindrični trolitarski motor sa 510KS i maksimalnim obrtnim momentom od 650Nm. Menjač je 8-stepeni automatski, a M xDrive pogon je moguće deaktivirati po želji.Ubrzanje do 100km/h novi BMW M3 Touring postiže za 3.6 sekundi, a uz opcionalni M Driver's Package maksimalna brzina ide do 280km/h.

 

Asistenciju sistema protiv proklizavanja DSC je moguće podešavati, kao i na M3 i M4 modelu, u 10 nivoa kroz M Traction Control Interface. Adaptivno M oslanjanje i sportski upravljač sa varijabilnim presnosnim odnosom dolaze u standardnoj opremi, a pomoću integralnog sistema kočenja moguće je podešavati i osećaj na pedali u dva nivoa. Za još bolji sportski doživljaj postoji mogućnost konfiguracije BMW M3 Touring modela tako da bude još lakši i to ako se opciono poruče M karbonske kočnice i M karbonska trkačka sedišta koji su zajedno lakši od standardnih opcionala za 25kg. Potpuniji komfor u autu omogućen je i time što je u standardnom paketu opreme i trozonska automatska klima.

 

Prvi ikada BMW M3 Touring poseduje prtljažnik zapremine 500l, a stadardno obaranje sedišta je u odnosu 40:20:40 i omogućava proširenje i do 1.510l. Automatsko otvaranje prtljažnika je standard, a kao i na ostalim BMW touring modelima moguće je posebno otvoriti zadnja stakla. Ovaj automobil standardno dolazi sa novim BMW Live Cockpit Plus sistemom koji ima zakrivljene ekrane od 12.3+14.9 inča. Infotejment sistem koristi najnoviji BMW operativni sistem 8.0, a standardna oprema obuhvata i Smartphone integration sistem koji omogućava bežično korišćenje aplikacija Apple Car Play i Android Auto. Prvi ikada BMW M3 Touring stvara savršen balans između sporstkih performansi i impresivnog komfora koji se ogleda u svakodnevnoj vožnji, kako na kraćim, tako i na dužim relacijama.

 

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...