Jump to content
FAS Goran
tata78

Lancia Nuova Delta 2.0 MJet - varira ler

Recommended Posts

Imam problem sa Lancia Deltom 2010. 2,0 Mjet 165 Hp. Počinje da mi se dešava da varira ler gas i kad se to dešava nešto lupi u motoru, svaki put kad smanji gas. Jel imao neko iskustvo sa ovim možda?

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da pocinje da radi regeneraciju(samociscenje dpf-a), sto na hladnom motoru i kad je napolju oko 0 stepeni zna dobro da zatrese ler. Ali to je maximum 10 minuta dok odradi svoje. Ako non-stop imas taj problem onda ce neko strucniji da ti pomogne...

 

PS Ovo je bilo greota odvajati u posebnu temu, ipak Markova svastara ima dusu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tata78 Ne znam da li ima veze sa regeneracijom DPF-a jer predmetni problem nisam iskusio nikada pa ne znam da li se to događa u trenu regeneracije ili ne. Obrati pažnju sledeći put kada se bude desilo da li ventilator hladnjaka radi, ako da onda je regeneracija u toku pa možeš variranje lera pripisati tome mada opet smatram da tako ne treba da se ponaša motor.

Takođe je moguće da je EGR ventil zaprljan odnosno da glavi ili je beć blokirao u nekom položaju pa pravi problem. Njega možeš relativno lako očistiti ili privremeno blindirati (staviti limenu pločicu) pa utvrditi da li je do njega. 

 

Ovo što spominješ da lupi mi nije baš jasno. Gde lupi, kakav je zvuk (metal o metal ili nešto drugo)...?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja taj problem sa svojom, odnosno sada ću vidjeti da li će i lupati .

Podrhtavanje sam osjetio u leru par trenutaka ali nakon izmjene seta (kuplunga sa zamajcem) još nije bilo lupanja u naj doljnoj točci okretaja.

Prije mi se to često znalo dešavati ali bez nekih pravilnih razmaka. Onda bi ga razvrtio od semafora do semafora (kolko se moglo) i poslije bi radio OK.

Kad nađem vremena probati ću očistiti što su mi kolege ovdje preporučili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da ima veze sa regeneracijom, danas mi se upalila ona lampica za regeneraciju. Inače lupi kad se spuste obrtaji, maltene auto da se ugasi i kad onda krene da diže u toj sekundi lupi, verovatno zato što se motor zamalo ugasio. Danas radi normalno, juče se to desilo jednom. Pogledaću ako se bude opet dešavalo da li radi ventilator. Hvala svima na odgovorima. Kako najbrže da završi regeneraciju, nisam se dosad susretao s tim pa ne znam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, tata78 said:

Kako najbrže da završi regeneraciju, nisam se dosad susretao s tim pa ne znam?

Tako što stisneš gas :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrni okreni regeneracija će trajati cca 10min. Naravno da će je lakše uraditi i verovatno sa boljim učinkom ako se ista završi u vožnji pa još ako je pod "gasom" ali ako sve radi kako treba i u mestu je mora uraditi kako valja. 

Ako ti se pojavila lampica za istu onda je procenat zapušenosti visok a verovatno i nakon izvršene regeneracije ne pada drastično. Najbolje bi bilo ako bi dijagnostikom utvrdio koji je procenat zapušenosti i kolika je prosečna kilometraža između dve regeneracije.

Svakako ne bi smeo auto da se "stresa" kao da će da se ugasi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste problem sa regeneracijom definitivno, jutros mi se to pojavilo opet i pogledam vrti propeler. Šta raditi? Da li da izvadim filter ili da ga čistim možda? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupaj bre djubre napolje, vidis koliko se muci auto

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora nesto ni gas. 3. brzina i 70km/h na tempomatu i zavrsava se regeneracija lagano :)

Stavise u fabrickom uputstvu pise da se regeneracija mnogo bolje obavlja pri konstantnim obrtajima i brzini.

Neka uputstva predlazu brzinu preko 60km/h i obrtaje preko 2000rpm tako da sa ovim sve ispunjavas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako imaš dosta gradske vožnje onda zna ovaj noviji 2.0 mjet motor češče raditi te kratke regeneracije svakih 140-150 km, a na dugačke oko svakih 500 km. Kod starijih 1.9 i 2.4 jtd motora su bile te regeneracije na malo duže intervale ali su zato vremenski trajale više minuta. Ne znam i kod mene radi te regeneracije češće, pali se i ventilator ali ne znam zašto se tad ne pali i kontrolna žuta lampica. Svakako namjeravam to kroz neko vreme izbaciti i reprogramirati, valjda se i potrošnja smanji za skoro 1 litar. Za programiranje mi nije problem, veći je za skidanje jer na novu cev treba variti i šrafiti neke stare senzore temperature ako stavljaš drugu cev, a dpf filter bi ostavijo u slučaju kakvih promena na tehničkom.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žutu lampicu pali samo kada je regeneracija krajnje neophodna i neodlozna. 

 

A ventialtori se uglavnom pale ako je regeneracija prekinuta ili zavrsena par minuta pred gasenje kola.

 

Inace, tih 150 do recimo 700km je sasvim normalno. Toliko su i meni regeneracije na vozilu koje sad ima 17 000km. Na prvom servisu proverena zapusenost DPF i nije je bilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mjet se ventilator uključuje kod svake regeneracije, čak iako se ista pokrene na gotovo hladan auto. Nekada se ne startuje odmah već nakon min-dva od početka reg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Markobgd said:

Na mjet se ventilator uključuje kod svake regeneracije, čak iako se ista pokrene na gotovo hladan auto. Nekada se ne startuje odmah već nakon min-dva od početka reg.

 da to sam primetijo po trenutnoj potrošnji goriva na bc od 19l B)

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, tata78 said:

Bio na diagnostici, 57% filter zaprljan. E sad jel to mnogo ili je normalno ne znam.

delta.jpg

Jel i dalje imas problema sa lupanjem i variranjem obrtaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...