neshaoct 9584 Posted November 2, 2018 ABT Audi Q8 Nemački ABT Sportsline je već predstavio svoj program za doterivanje novog Audija Q8, mada njihova tjuning ponuda još nije kompletna. Za sada su naime dostupni 22-inčni alu točkovi (modeli ABT FR i ABT Sport GR), par novih detalja za unutrašnjost, zanimljiv detalj u vidu projekcije ABT loga na podlogu kada se otvore vrata, kao i kit za pojačanje 3.0 TDI V6 motora (sa fabričkih 286KS i 600 Nm na 330KS i 650 Nm). Kasnije će paleta biti bogatija, uključujući i aero body kit, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, još veći izbor točkova, više novih elemenata za unutrašnjost... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 7, 2018 Snimljen Audi SQ8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 9, 2018 CarWOW video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2018 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 19, 2018 AutoservisEmisija video: Test Audi Q8 50 TDI Quattro Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 20, 2018 CarBuyer video: Test 2018. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 2, 2018 Lumma Audi Q8 Tjuning kuća Lumma je još ranije saopštila da će na sajmu tjunera u Esenu posetiocima predstaviti i novi widebody kit namenjen Audiju SQ5, dok njihovo najnovije saopštenje kaže da će tamo izložiti i Audi Q8 sa novim alu točkovima. Q8 je za sada doduše dobio samo komplet Lumma CLR Racing točkova od 22 inča, ali to je tek početak. Lumma naime za Q8 već najavljuje kompletan tretman, što će podrazumevati widebody kit (proširenja blatobrana, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), crni prednji gril, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, par novih detalja za unutrašnjost (poput aluminijumskih pedala i novih patosnica sa Lumma logom), kao i pakete za pojačanje motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 3, 2018 Snimljen 2019. Audi SQ8 4.0 TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 14, 2018 CarsGuide video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 18, 2018 TopSpeed test: Audi Q8 50 TDI quattro S Line U prvi mah, sada bi mogli reći da i od Q7 postoji veći... Audi! To je novi, luksuzniji i tehnološki napredniji elegantni SUV u formi kupea sa četvora vrata, model Q8. Međutim, to da je najveći u ''družini četiri prstena'' je samo delimično tačno, ali da je dovoljno moćan da opravda epitet top modela, to je apslolutno tako! Pođimo od veličine, koja je, nekako i nekome, uvek bitna! Po logici stvari, Q8 bi trebalo da bude veći od Q7, najpre zato što oznaka tako kaže, a i noviji je, pa sledeći pravilo da je svaki naredni model sve veći… No, nije baš tako! Ovo novo lice u familiji Q dele milimetri od toga da bude najveći Audi, mada sa svojih 4.99 metara dužine, 2.19 širine i 1.71 visine sigurno nije mali… Ma, šta mali?! On je ogroman! A zbog čega nije najveći možda i nije ni toliko važno, jer Q7 sa 5.05 metara dužine, 2.21 širine i 1.74 visine više izgleda kao SUV, dok Q8 to i jeste, i nije. On je i SUV, i kupe, pa i limuzina sa četvora vrata. I ''terenac'' i automobil, nekako od svega po malo! Izgleda kao neki Q2, ali na steroidima... Samo mnogo savremenije, a još više elegantije i svakako luksuznije. To i ne čudi, jer Audi Q8 je dobio ulogu lidera u gami proizvođača iz Ingolštada. Sama pojava nije toliko robusna, a još manje nezgrapna imajući u vidu dimenzije, iako su neke forme prilično upadljive i prepoznatljive. Dizajner Mark Lihte i njegov tim zadržali su, naravno, karakterističan stil ''izražavanja'' kroz osmougaonu, ali sada još veću, masku hladnjaka i uvodnike vazduha, spojlere. Tu su i LED svetlosne grupe napred u Matriks tehologiji i nazad, koje uz druge detalje nagašavaju oštrinu, tj. dinamične linije i trodimenzionalnost. Bokovi deluju masivno, pogotovo uz naglašene lukove oko velikih točkova od 22 cola. A ono što daje više sportski, a manje off-road izgled je relativno niska linija krova, odnosno nešto manje i zakošene staklene površine. I svakako vrata bez okvira za stakla… Iako smo očekivali da enterijer u skladu sa već postavljenim standardima kod limuzina A8 i A6, Audi je kod Q8 otišao još i dalje. Ne samo što je unutrašnjost izrađena u očekivanim premijum standardima, nego je uz to još izuzetno prostrana. Sedišta su izuzetno udobna, kako napred tako i pozadi, s tim što se ona u drugom redu mogu još dodatno pomerati napred-nazad, čime se poveća i zapremina prtljažnika koja u osnovi iznosi 605 litara. Ukoliko se naslon zadnje klupe preklopi dobija se i čitavih 1.755 litara, što će, istini za volju, malo kome i zatrebati… Ili bar jednako toliko koliko je kod Q7 potreban treći red sedišta?! Dizajn enterijera Q8 je, kao što smo već naglasili, jednostavan i harmoničan, sa velikim ravnim formama od crnog stakla koje daju dodatnu dozu elegancije. Međutim, to mat-staklo i dva ekrana osetljiva na dodir, postavljena na centralnoj konzoli od 8.6 i 10.1 inča, kao i onog manjeg na centralnom tunelu pozadi, gde se nalaze komande klimatizacije, izuzetno su osetljivi na prljanje. Stoga je krpa za brisanje nezaobilazan deo opreme ovog vozila, kao uostalom i svih iz novije generacije… Samo što kod Q8 postoji jedan mali problem, a to je da, ma koliko to paradokaslno zvučalo, u tolikom enterijeru ima malo relativno mesta za odlaganje sitnica?! Inače, vozač će se na svojoj poziciji veoma brzo i lako snaći, jer iako je enterijer nov i moderan, komande su lako razumljive, a simboli MMI sistema sugestivni. Slike na ekranima osetljivim na dodir su jasne i čitljive čak i pri jakoj sunčevoj svetlosti, a osećaj pod prstima prilikom kontakta sa stakolm veoma realističan, tj. sličan onome kod uptrebe klasičnog tastera. Sa Q8 moguće je i kominicirati glasom, pri čemu on razume one jednostavnije komande, poput ''gladan sam'', te preko navigacionog sistema vlasnika upućuje ka restoranima u blizini... A koliko je sam Q8 zapravo ''gladan'', tj. ''žedan''? Pa, ne mnogo, budući da ga je trenutno moguće kupiti samo u verziji sa trolitarskim turbo-dizel motrom. Klasični V6 agregat krije se iza prilično čudne oznake modela Q8 50 TDI i zahvaljujući novoj tehnologiji izrade sada ima masu od svega 190 kilograma. On, istovremeno, nudi 286 KS i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Veliki SUV kupe mase 2.145 kilograma sa ovim motorom do stotke stiže za 6.3 sekunde, a maksimalna brzina mu je 245 km/h. I Audi sa pneumaticima dimenzija 285/40 R22 deklariše potrošnju od 7.3 litre na 100 pređenih kilometara, mada je u praksi ona bar za litru veća, baš kao što je i ubrzanje za sekundu duže?! Sve u svemu, Q8 nije previše ''žedan'', budući da ima ''mild-hybrid'' tehnologiju. To nije pravi hibridni pogon, već se litijum-jonska baterija nalazi ispod poda prtljažnika i puni se putem alternatora od 48 volti. Prilikom kočenja, ona može da sakupi i do 12 kW električne energije, koju potom angažuje pri brzinama od 55 do 160 km/h u vremenskom periodu od najviše 40 sekundi, kada vozač pusti papučicu gasa i pređe u tzv. mod krstarenja, dok je motor isključen. Procena je da time Q8 troši do 0.7 litara manje goriva na 100 kilometara. Osmostepena atomatska transmisija deluje veoma uglađeno, ali ne i previše agilno. Zapravo, kao da je Audi uz prethodno spomenutu funkciju isklučivanja motora, namerno smanjio snagu istog i njegovu oštrinu na komandu gasa kako bi se izašlo u susret sve strožijim ekološkim normama. I onda kao da automatski menjač malo okleva, pogotovo pri naglim dodavanjima gasa?! Ta ''rupa'', odnosno zastoj u prilivu snage je posebno izražena kada je menjač u osnovnom D modu. U sportskom režimu je svakako brži, ali ni tada ova pojava nije eliminisana u potpunosti. No, u vožnji Audi Q8 se ponaša sasvim dobro. Postavljen na proverenu MLB Evo platformu VW grupe, sa izvesnim modifikacijama u odnosu na model Q7, a pogotovo sa sistemom adaptivnog vazdušnog oslanjanja, ovo je pravi dobroćudni džin. Bez obrzira da li je podloga uređeni aslfatni put ili je u pitanju of-roud vožnja, Q8 je moguće prilagoditi. U ''komfor'' modu vožnja je ležerna i opuštena, kao na pravom kruzeru. Izborom ''dinamik'' moda karoserija se spušta za dodatnih 15 mm, u odnosu na klirens kod standardnog oslanjanja, te sve postaje čvršće i osetljivije. Opet, ukoliko postoji potreba za kretanjem van uređenih puteva, tu je ''of-roud'' mod koji oslanjanje čini mekšim, a karoseriju vozila podiže za 50 mm sve dok brzina kretanje ne pređe 30 km/h. Uz Audi Drive Select, tu je i proverni quattro, tj. sistem permantnog pogna na sva četiri točka. Kod ovog, kao i ostalih većih modela iz Ingolštata centralni diferencijal rapodeljuje snagu imeđu prednje i zadnje osovine. Ovde je taj odnos 40:60, a ukoliko dođe do promene trakcije može se napred preneti do 70% snage ili maksimalno 85% nazad. Odličnoj stabilnosti u krivinama savakako doprinosi inteligentni softver koji prati i bira kojem će točku preneti koliko snage, poznatiji kao Wheel-Selective torque control. On radi preko ESC (Electronic Stabilization Control) sistema, tako što usporava, tj. koči točkove sa unutrašnje strane krivine, usmeravajući vozilo ka ''unutra''. Ipak, najviše uticaja na dobro ponašanje Q8 u krivinama ima sistem upravljanja na sva četiri točka. On dolazi uz doplatu, ali zaista je koristan. Uz njegovu pomoć, veliki kupe SUV koji ima međuosovinsko rastojanje od 2,99 metara lako se okreće i tamo gde bi mnoge limuzine zaostale. Pri tome, agilnost i stabilnost u krivinama su mnogo bolji, a prečnik zaokreta smanjen i za čitav metar. Pri malim brzinama zadnji točkovi se zakreću do 5 stepenu suprotno od prednjih, dok pri većim ih prate pod navećim uglom do 1.5 stepena. Pri većim brzinama, pogotovo u Dynamic modu, subjektivni osećaj je da je upavljač previše lagan?! Nekako izostaje više povratnih informacija i više otpora kako bi utisak bio realniji, a samim tim i mogućnost greške u proceni brzine manja. Uz to, treba stalno imati na umu da Audi Q8 ima nešto preko dve tone mase, što se u ovom slučaju ne oseti dovoljno, tako da manje iskusne vozače može zavarati… Ono što, ipak, nikoga ne može zavarati je mnoštvo dodatne opreme i sistema aktivne i pasivne bezbednosti. To je u ovakvim vozilima iz premijum segmenta nešto što se podrazumeva. Sasvim je logično da će Audi svoj top model u ponudi ''naoružati'' svim raspoloživim oružjem. Napomenimo samo da novi Q8 može biti personalizovan i prilagođen željama i potrebama vlasnika u čak 400 parametara i funkcija! Veza putem pametnog telefona i myAudi aplikacije je nezaobilazan deo priče. Sistem ozvučenja Bang & Olufsen u 3D tehnologiji sigurno zvuči primamljivo, baš kao i svi oni sistemi i podsistemi koji asistiraju vozaču ili vožnju čine bezbednijom. Sa njima smo se već uveliko sretali, ali ima i još noviteta poput, recimo, laserskog skenera. On konstantno skenira prostor od približno 80 metara ispred vozila pod ulgom od 145 stepeni. Impulisi su infra-crveni talasi nevidljivi ljudskom oku i potpuno bezbedni, ali dovoljni da u milisekundi detektuju prepreku i upozore vozača na potencijalnu opasnost. Uz sistem kamera koje prate okruženje u radijusu od 360 stepeni, te onih za noćno osmatranje i ultrazvučnih senzora, oko vozila se tako formira nešto poput ''zaštitnog pojasa''. Sve ovo, naravno, nije jeftino pa tako na neku osnovnu cenu ovog modela 78.738 evra treba dodati još oko 39.414 evra za dodatnu opremu koje je imao Q8 sa našeg testa. Tada ćete imati Audi koji nije terenac, tj. nije za off-road, ali može da se izbori sa nekim sličnim izazovima, pre nego luksuzna limuzina, koja, takođe, nije. Tačnije, on nije limuzina, a nije ni klasičan SUV, ali da je luksuzan i tehnološki napredan, te iznad svega komforan i pravi pripadnik premium segmenta to jeste. Ovo je Audi sa kojim će njegov vlasnik svakako biti drugačiji od ostalih, ako ni zbog čega drugog onda jer Q8 nikoga ne može ostaviti ravnodušnim! Veliki Q8 je kompleksan SUV, fanstatičnog enterijera i tehnološki toliko napredan, tako da zasluženo nosi titulu top modela kuće Audi Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2018 Drive.com video: Test 2018. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 23, 2018 ChasingCars video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2018 TopSpeed video: Test Audi Q8 Pođimo od veličine, koja je, nekako i nekome, uvek bitna! Po logici stvari Q8 bi trebao da bude veći od Q7, najpre zato što oznaka tako kaže, a i noviji je, pa sledeći pravilo da je svaki naredni model sve veći... No, nije baš tako! Ovo novo lice u familiji Q dele milimetri od toga da bude najveći Audi, mada sa svojih 4.99 metara dužine, 2.19 širine i 1.71 visine sigurno nije mali... Ma, šta mali?! On je ogroman! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2018 Audi Q8 50 TDI Quattro 242 Km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2018 Autogefühl video: Test Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 26, 2018 Vrele Gume test: Audi Q8 50 TDI Quattro Tiptronic MHEV Admiralski brod SUV klase je stupio na scenu. Ne samo kao na izgled najveći Audi već i kao model koji je značajno pomerio granice. SUV talas postaje iz dana u dan sve veći, dinamičniji, raznovrsniji, zapljuskujući obale tržišta sa gotovo svih strana. Ipak, valja i priznati, najmanje talasa dolazi iz njegovog izvornog ''kvadranta'', sektora terenskih vozila. Sve više udara stiže upravo iz neočekivanog ugla. Jedan od njih je svakako i klasa sportskih terenaca čiji je predstavnik i Audi Q8. Nakon čitave plejade krosover i SUV kupea, evo nam sada i jednog maksi terenca u uslovno rečeno klasi sportista. Audi Q8! Suštinski gledano, konstruktori Audija su bar kada je u pitanju Q8, imali delimično olakšan posao. Pred njima je pojednostavljen zadatak da luksuzni A8 prepakuju u do sada njihov najveći SUV. Celokupna akcija je prošla prilično glatko, bar kada je u pitanju transfer tehnologije, imidža ali i duše jedne limuzine u veliki „terenac“. Kao SUV, Audi Q8 ima nameru ili zadatak da se odmerava ne sa terencima već pre svega sa limuzinama koje nose sportske pretenzije. Još jedna olakšavajuća okolnost je svakako i činjenica da se u ovom hirurškom zahvatu slobodno moglo zahvatiti u „banku“ organa u okviru kućnih brendova od VW pa Lamborghinija. Već naslućujete suštinu Q8 prvenca, uzeti sve najbolje iz grupacije i objediniti u jednu celinu. Uspelo? Nije? Kao i u svemu, istina je tu negde u sredini! I sve u svemu, bar što se spoljašnjosti tiče eksperimet je potpuno uspeo. Q8 uprkos svojim pozamašnim gabaritima (5m dužine/ 2,19 m širine/1,75 metara visine) deluje skladno, atraktivno i najjednostavije rečeno moćno. Ono što je recimo vrlo bitno, zadržana je prepoznatljivost Audi Q game. Kada se malo bolje zagledamo evidentno je da Audi Q8 zapravo najviše izleda kao nekoliko brojeva uvećani Q2. Karakteriše ga osmougana uvećana maska hladnjaka. Tu su i full LED svetlosne grupe, veliki lukovi točkova, padajuća linija krova i veoma prepoznatljiva indentifikacija zadnjeg dela. Ogromni točkovi sa pneumaticima dimenzije 285/40R22 dolivaju ulje na vatru uz relativno male staklene površine koje su postavljene bez ramova u vrata. To su ti mali detalji koji od dobrog čine automobil moćnim. Q8 je upravo takav! Enterijer od sjajnog do musavog Što se unutrašnjosti tiče, rekao bih da je stvar već viđena ali i lagano unapređena. Svi sistemi i logika funkcionisanja iz A6 i A8 su evidentni. Moram pak napomenuti da je Q8 ponudio mnogo više prostora ali i veliku površinu centralne konzole presvučene nepraktičnom površinom u crnoj lak klavir izvedbi. Tako izgleda prestižno ali i nepraktično jer prsti se prosto lepe za nju ostavljajući tragove. Ovoj zamerci bih priključio i zaštitna stakla na dva multifunkcionalna displeja koja muče istu muku. Svoj glas kod ovakve organizacije ekrana (8.6 i 10.1 inča) dajem onima koji se upravljaju preko džojstika ili tač peda. Mada, dopada mi se njihova taktilna karakteristika koja simulira pritisak na klasičan prekidač. Srećom, postoji i doduše skromno performantna mogućnost izdavanja komandi glasom. Međutim, ona funkcioniše sa najviše 50% preciznosti u praksi dok se čovek i mašina ''spare'' na istom zadatku. Sedišta!? Adekvatna i u skladu sa očekivanjima. Velika, udobna i konfigurisna za bezbednu dinamičnu vožnju na duge etape. Dakle, ukoliko volite prestiž jedne A8 limuzine, Q8 je model koji će ponuditi i bonus paket u vidu dodatnog prostora kako na prednjim tako i na zadnjim sedištima koja se pomeraju po dužini. Kada sam već kod zadnjih sedišta, moram biti iskren, očekivao sam da su komfornija. Uzrok je banalan. Niska pozicija sedenja na zadnjoj klupi je iznuđena spuštajućom linijom krova, što podiže ''kotu'' kolena za duga putovanja u prilično neudoban položaj. A8 ipak nema konkurenciju u ovom poređenju. Stvar za Audi Q8 obilato vadi zapremina prtljažnika koja meri 605 litara zapremine. Takođe je evidentan i nedostatak praktičnih ostava za sitnice. Jednostavno, kao da su na njih zaboravili. Dinamika vožnje pod znakom pitanja A evo i konačno ono što očekujete sa nestrpljenjem, analiza dinamike, performantnosti i potrošnje. Da stvar bude jednostavnija, ispod haube je naš stari poznanik, trolitarski V6 turbo dizel pojačan laganom hibridnom tehnologijom ispunjava osnovne zahteve karoserije teške oko 2.500 kilograma čiji je koeficijent otpora vazduha visokih 0.34. Motor sam po sebi ne treba posebno predstavljati. Međutim, moram naglasiti da je ta hibridna asistencija samo prva pomoć pri ubrzanjima ili krstarenjima stalnom brzinom na auto putu ili između dva semafora. Elektro motor je delimično zaslužan i za odličan obrtni moment koji iznosi 600 Nm pri 2.250 obrtaja što je sasvim dovoljno da vožnja bude ubedljiva i laka. Međutim, nije sve idealno. Rekao bih da je evidentan problem u sinhronizaciji standardnog ''D'' moda vožnje sa 8-stepenim automatskim tiptronic menjačem i elementima ogibljenja. Suštinski, u tom standardnom programu, dinamika vožnje nije na očekivanom nivou kao i objektivne performase, ali i povratna informacija sa upravljača. Osim što menjač razmišlja koji adekvatan stepen prenosa odabrati pri naglim ubrzanjima, upravljač je previše lagan i nedefinisan. Ogibljenje je mekše od neminovnog, pa dolazi i do ljuljanja i do naginjanja karoserije u krivinama uprkos bajkovitom vazdušnom ogibljenju i quattro pogonu na sva četiri točka. U ovom izlaganju nikako ne zaboravimo klirens, odnosno odstojanje od puta je čitavih 25 cm. To uz pozamašnu masu automobila nije ni malo lako obuzdati. Imate pravo ako kažete, ''pa prebaci ga u sport mod i vozi''. Suštinski to i jeste rešenje, ali onda dolazimo i do paradoksa. Karoserija tada postaje pretvrda, a menjač takođe previše agilan uz prerano i predugo zazimanje pozicije u nižoj brzini od one koju bi prosečan vozač želeo. Zapravo, moguće ga je uz nešto prakse ''uhvatiti'' manipulacijom papučice gasa da šaltuje onako kako bih zaista želeo,što zahteva prilično kilometara i prakse. Zamerku imam i po pitanju snalažljivosti na uzanim parkinzima i u gradskoj vožnji. Pun krug okreta mu je 13.3 metra, što nikako ne ide u prilog onima koji ga nameravaju voziti u gradskim uslovima. Male staklene površine čine preglednost vrlo kritičnom, pa je obilata upotreba kamera neminovna. Naravno tu su i mnogi bezbednosni sistemi koji su zaduženi da pre vozača otkriju pešaka u mrtvom uglu ili životinju na putu. I da ne zaboravim, prosečna potrošnja je oko 10 litara na 100 kilometara. Uz malo pažnje može da se obori na 9 ali i da se lako prebaci na 12. Na kraju evo i zaključka! Audi Q8 nudi zaista mnogo, ali ipak i nešto manje od onoga što sam očekivao da stigne kao perjanica iz Ingolstadta, posebno u svetlu cene testiranog modela koja iznosi oko 119.000 evra. Tekst: Miodrag Piroški Foto: Igor Pejović preuzeto sa - vrelegume.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 3, 2019 CarWOW video: Audi Q8 vs Range Rover Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2019 WhatCar? video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 8, 2019 Pit-Stop video: Test Audi Q8 S line 50 TDI Quattro Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 11, 2019 Auditography video: Može li 2019. Audi Q8 50TDI da se izbori sa snegom i ledom? Po vetrovitom i veoma hladnom danu na minus 23 stepena nastao je ovaj video Audija Q8 na planinama Tatra u Poljskoj. Protiv snega i leda - 286 konja i 620 Nm iz 3.0 V6 TDI motora: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 25, 2019 OSV video: Test 2019. Audi Q8 Audi Q8 je jedan od onih velikih luksuznih SUV-ova koji je nastao na tragu prvog takvog još pre 10 godina - BMW-a X6. VW platforma ''MLB Evo'' je, do sada, podarila svetu dosta luksuznih SUV modela. Prvi model napravljen na njoj bio je Audi Q7, onda Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, Lamborghini Urus, i sad se taj krug završava opet sa Audijem i to modelom Q8, koji je ustvari derivat modela Q7. Jasno je zbog čega Audi ulazi i u ovaj segment tržišta kad se pogleda ukupna prodaja od preko 500.000 komada BMW-a X6 u poslednjih 10 godina. Veliki auti, skupi auti = velika zarada na njima. Audi Q8 se pravi u istoj fabrici u Slovačkoj zajedno sa modelima Q7, Cayenne i Touareg. Međuosovinsko rastojanje i širina kabine svih ovih automobila je ista. Pogledajte u malo preko 60 minuta sve važno o Audiju Q8: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 26, 2019 TheFastLaneCar video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 6, 2019 Test Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 18, 2019 Audi Q8 sa novim motorima Audi je ponudu modela Q8 na evropskom tržištu proširio sa još dva motora, uz najavu da je već počelo primanje narudžbina. Evropski kupci sada mogu da naruče i Audi Q8 55 TFSI sa 3.0 litarskim V6 turbo benzincem koji razvija 340KS i 500 Nm (do 100 km/h stiže za 5.9 sekundi i može do el. ograničenih 250 km/h), kao i Audi Q8 45 TDI sa 3.0 litarskim V6 turbo dizelašem sa 231KS i 500 Nm (do 100 km/h ubrzava za 7.1 sekundu i postiže maksimalnih 233 km/h). Svi motori u Q8 gami su sa mild hybrid sistemom (48-voltna električna arhitektura, litijum-jonska baterija), koji po fabričkim podacima smanjuje potrošnju goriva za 0.7 l/100 km. U evropskoj ponudi ostaje i Audi Q8 50 TDI sa 3.0 litarskim V6 TDI agregatom koji raspolaže sa 286KS i 600 Nm (do 100 km/h ubrzava za 6.3 sekundi i postiže 245 km/h). Sve verzije Audija Q8 inače imaju 8-stepeni automatski menjač i Quattro pogon na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 21, 2019 Lumma Audi Q8 CLR 8S Tjuning kuća Lumma sa nekoliko slika najavljuje svoj novi widebody kit CLR 8S namenjen Audijevom crossoveru Q8. Kao i kod drugih widebody paketa iz te tjuning kuće, i ovde se ističu proširenja blatobrana, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa crnim difuzorom, spojler na prtljažniku, kao i zadnji krovni spojler. Takođe, Lumma je za CLR 8S predvideo i crni prednji gril, novu haubu, bočne lajsne sa Lumma logom, zatamnjena stakla, više novih boja (uključujući i upadljivi zeleni eksterijer), izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, alu točkove od 22 do 24 inča (u više boja) i modifikovano oslanjanje. Lumma u kratkoj vesti ne navodi cenu ovog paketa, ali najavljuje da će kupcima biti dostupan od leta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites