Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi Q8 / SQ8 / RS Q8 / Q8 E-Tron

Recommended Posts

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Audi RS Q8

 

Ovako izgleda Audijeva verzija Lamborghini Urus-a :D  - RS Q8 ima 4.0 V8 sa 600 konja, standardno 22-ke, a opcija su točkovi 23-ke, pogon naravno na svim točkovima, automatik sa 8 stepeni prenosa, LED svetla su standard a opcija su LED Matrix...:

 

 

 

motormouth.jpg Motormouth video: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography video: Audi RSQ8

 

Trenutni kralj SUV segmenta koji je to postao tako što je upisao novi rekord na Nurburgring-u za SUV modele. Brži je i od brata od kojeg nije trebalo da bude brži - Lamborghini Urus:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rowen International Audi Q8

 

199674-rowen 03.jpg

 

Tjuning kuća Rowen International za 2020. Tokyo Auto Salon tjunera najavljuje i modifikovani Audi Q8.

 

199672-rowen 02.jpg

 

Rowen Audi Q8 S-Line privlači pažnju prednjim spliterom, lažnim otvorima za vazduh na prednjim blatobranima, pragovima, spojlerom na prtljažniku i zadnjim difuzorom.

 

199673-rowen 01.jpg

 

Na raspolaganju je i set novih dvobojnih točkova, dok se u vesti ne pominje eventualno pojačanje motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi SQ8

 

abt sq8 003.jpg

 

ABT Sportsline je veliko ime kada je reč o tjuniranju modela iz Volkswagen Grupe, a najnoviji projekat je Audi SQ8. Audijev SUV je dobio nešto agresivniji izgled, a uz to i više snage. Body kit se sastoji od novog prednjeg spojlera koji stvara veći usis vazduha ispod rešetke hladnjaka, a ostale komponente su fokusirane na zadnji deo gde je SQ8 dobio mnogo veći spojler na krovu, a vidljive su i promene na kompletnom braniku.

 

abt sq8 002.jpg

 

ABT za sportski crossover nudi više setova različitih naplataka, 22-inčni GR sa deset krakova dostupan u sjajoj ili mat crnoj boji, HR Aero s deset duplih krakova u Dark Smoke boji te HR-F u Shadow sivoj boji dostupan u veličini od 22 i 23 inča.

 

abt sq8 001.jpg

 

Nemački tjuner takođe nudi i promene unutrašnjosti među kojima su ulazna svetla, dugme za pokretanje motora i slično. ABT-ova ECU jedinica je zadužena za povećanje snage, tako da 4.0 turbodizel V8 motor sa blagom hibridnom tehnologijom sada isporučuje 503 KS i 970 Nm obrtnog momenta, dok je ranije razvijao 429 KS i 900 Nm. Ovo poboljšanje je smanjilo vreme potrebno za ubrzanje od 0 do 100 km/h sa 4.8 na 4.6 sekundi. Poboljšanje oslanjanja je rezultiralo mogućnošću prilagođavanja visine, a najniži je ''Coffee Mode'' koji spušta crossover za 65 mm u odnosu na standardni ''Comfort Mode''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Audi RS Q8

 

Frank Stippler je nemački vozač koji je vozio RS Q8 na Nurburgringu kada su postavili novi rekord 7:42.235. U ovom videu on objašnjava taj krug u istom autu sa kojim je vreme postavljeno.

Videće se na snimku kako posle prvih nekoliko kilometara kruga čačka nešto na displeju. Na pitanje šta je morao da podešava i da se trudi da pogodi pravi deo displeja, pojasnio je da je podešavao vuču automobila. Naime, pre samog kruga koji se merio odvezao je deo kruga u kontra smeru da zagreje auto, da zagreje gume. Ali, to je bilo dovoljno samo da prednje gume dođu na optimalni nivo, dok zadnje još nisu bile. Zato je krug krenuo sa podešavanjem koje najveći deo snage prebacuje napred...a posle par kilometara, kada su se i zadnje zagrejale na radnu, prebacio je više snage pozadi kako bi opet dobio neutralni auto, tj. onaj koji neće bežati preko nosa zbog pregrejanih prednjih guma.

Ovo je mali detalj pojašnjen, a ima još takvih u ovom intervjuu sa njim, vredi pogledati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS Q8

 

5e452aecb5f00_abtq82.jpg.17bd8344bebd5029a3e628b1d8a15f4f.jpg

 

Ovoj RS Q8-ici treba napisati kaznu za obesnu vožnju dok je još parkirana. Zašto? Zato jer je to jedina šansa da joj se legalno približite bez korišćenja sredstava prislile. Čemu kazna? Pa, 700 KS u limenoj verziji plavog kita nekako samo po sebi navlači nevolju za vrat, zar ne? Nema šanse da ne isprobate u čemu je čar ABT Power Performance Upgradea, koji 441 kW/600 KS pretvara u (preko) 515 kW/700 KS uz 880 Nm.

 

5e452aebd5f77_abtq822.jpg.678d44006748125ae31263043d615a41.jpg

 

Ovaj automobil i u netjuniranoj verziji ima malo veze s logikom i zdravim razumom, ali kad već neko mora da ga tjunira – zašto stati na 700 KS? Čisto da se razumemo – 700 KS je bilo OK 1994. u F1 bolidu Lotus Mugen-Honde s V10 motorom, ali Lotus je imao 515 kg – i vozili su ga stručnjaci tipa Zanardija, Sala i Herberta…značajno veći stručnjaci od budućih vlasnika ove predivne plave nemani…

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: 2020. Audi Q8

 

Jedan od najnaprednijih SUV modela ove godine. Pogledajte u videu šta je ocenjeno kao dobro i loše, i gde je ovaj auto u odnosu na modele BMW i Mercedesa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Audi RS Q8

 

Od svih mogućih RS verzija raznih Audi modela, ovaj RS Q8 je najskuplji RS koji Audi trenutno pravi - pogledajte zašto je tako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Audija RS Q8

 

4.0 V8 BiTurbo sa 600 konja i 800 Nm - do ''stotke'' za 3.8 sekundi, maksimum je tipično za nemačka vozila elektronski ograničen na 250 km/h, ali nakon skidanja blokade RS Q8 ide do 305 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Manhart Audi RS 900

 

manhart q8 03.jpg

 

Manhart Performance najavljuje svoj projekat RS 900, što je modifikovani Audi RS Q8. Pre svega, Manhart je saopštio da je za RS 900 predvideo pojačani 4.0 twin-turbo V8 motor, i to sa svih 900KS i 1.080 Nm obrtnog momenta. Manhart za sada nije objavio podatke o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini, dok fabrički RS Q8 do stotke stiže za 3.8 sekundi i postiže 280 km/h.

 

manhart q8 02.jpg

 

Modifikovan je i 8-stepeni automatski menjač, dok se snaga prenosi na sva četiri točka.

 

manhart q8 01.jpg

 

Tu su i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, widebody kit, hauba od ugljeničnih vlakana, zlatni detalji, dekorativne trake, modifikovano oslanjanje (auto je niži 30 mm), jače kočnice, set 23-inčnih alu točkova,kao i doterana unutrašnjost (koža, alkantara, zlatni detalji, nove patosnice). Manhart RS 900 će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 10 primeraka po ceni od 280.000 evra po komadu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RSQ8 na Autobanu

 

600 konja i 800 Nm iz 4.0 V8 BiTurbo motora, zahvaljući kojem ubrzanje do stotke traje 3.8 sekundi, a maksimalna brzina je 305 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Audi RS Q8 i sa 1.010KS

 

wheels rsq8 003.jpg

 

Audijev sportski crossover RS Q8 u standardnom, fabričkom izdanju ima 4.0 twin-turbo V8 motor sa 48V mild hybrid sistemom i koji raspolaže sa 600KS i 800 Nm obrtnog momenta. Očekivano, ovaj model je privukao pažnju tjunera, a ističe se nemački Wheelsandmore koji za RS Q8 nudi više paketa.

 

wheels rsq8 002.jpg

 

Stage 1 paket podrazumeva pojačanje na 710KS i 920 Nm (repogramirana ECU jedinica, cena paketa 2.100 evra), sledi Stage 2 paket (725KS i 930 Nm, Capristo izduvni sistem, cena 7.688 evra), pa Stage 3 paket (786KS i 1060 Nm, cena 12.521 evro), Stage 4 paket (sa 965KS i 1250 Nm, cena 33.529 evra), i na kraju Stage 5 paket sa svih 1.010KS i ograničenih 1.250 Nm (po ceni od 41.933 evra).

 

wheels rsq8 001.jpg

 

U vesti se nažalost ne navode podaci o ubrzanju do 100 km/h. Takođe, Wheelsandmore za ovaj crossover nudi i set G-Logic alu točkova od 24 inča, kao i modifikovano KW oslanjanje i jače kočnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Audi SQ8 vs Porsche Cayenne S Coupe

 

2008. godine pojavio se prvi SUV u formi kupea (BMW X6). Dosta njih se gadilo na takav koncept (neki to i danas rade), ali eto nas više od 10 godina kasnije i imamo gomilu SUV modela sa linijom kupea.

Još sada i njihove sportske verzije. Ova dva automobila na testu su iz iste VW grupacije, prave se na istoj platformi, u istoj fabrici u Slovačkoj, na istoj liniji idu jedan za drugim...pa jesu li isti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma Audi RS Q8

 

lumma rs 03.jpg

 

Tjuning kuća Lumma Design je prvo prošle godine prikazala svoj widebody kit namenjen Audijevom crossoveru Q8. Ove godine je njihova ponuda obogaćena, i to CLR 8 RS paketom kojim se modifikuje sportski Audi RS Q8. Kao i kod drugih widebody paketa iz ove tjuning kuće, i ovde se ističu proširenja blatobrana, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku, kao i zadnji krovni spojler.

 

lumma rs 02.jpg

 

Lumma je za CLR 8 RS predvideo i zatamnjena stakla, više novih boja, sportski izduvni sistem, nove alu točkove (u više boja), modifikovano oslanjanje, širi trag točkova i nove elemente za enterijer (koža, set aluminijumskih pedala, patosnice sa Lumma logom).

 

lumma rs 01.jpg

 

Ni to nije sve jer je 4.0 twin-turbo V8 motor pojačan na 705KS i 910 Nm obrtnog momenta. Paket će biti spreman za prodaju u četvrtom kvartalu ove godine, i to po ceni od 38.000 evra (sa montažom i farbanjem).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Audi RS Q8

 

590 konja i daleko preko 100.000 evra za Audi SUV koji nije najveći (iako oznaka upućuje na to, ali je ipak Q7 veći), ali je verovatno najlepši SUV kojeg Audi danas pravi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Audi RS Q8

 

Audi RS6 je uzor kad je u pitanju kombinacija praktičnosti i brzine. Ali...ima jedan problem...a, to je činjenica da živimo u 2020. godini kada ljudi sve manje kupuju karavane, već žele lepše varijante SUV-a, tj. Crossovere. Zato se Audi trudi da isto ono što nudi RS6 ponudi i u crossover varijanti u vidu RS Q8. Iako ni RS6 nije jeftin, početna cena za RS Q8 je oko 15 hiljada evra veća i počinje tek negde na oko 110.000 evra. Auto kao na testu košta 146.000 evra...i za te pare ima 17-ce...kočione diskove :D a felna je 23 (22 je standard, 23 je doplata).

Pogledajte ovaj odličan test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RSQ8 od 0-300 km/h

 

4.0 V8 Turbo sa 600 konja i 800 Nm - 3.8 sekundi do stotke i 305 km/h maksimalne brzine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RSQ8 na Autobanu

 

Neki kažu da je ovo RS6 podignut da bude SUV, drugi kažu da je isti kao Lamborghini Urus ali za manje para...pa, pogledajte šta je ustvari i gde su razlike u odnosu na običan Q8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Audi RS Q8 košta oko 75.000 evra manje od Lamborghini Urusa

 

rsz_2020-audi-rs-q8 00.jpg

 

Nakon što su ranije ovog meseca objavili detalje o cenama za RS6 Avant i RS7 Sportback, Audi Sport sada objavljuje cenu za prvi SUV sa oznakom RS koji se prodaje u Americi. Matematika kreće od 113.000 dolara (97.950 evra), što RS Q8 čini značajno jeftinijim od mehanički istog, na istoj platformi napravljenog Lamborghini Urusa čija cena kreće od 200.000 dolara (173.500 evra). Ne samo da im je ista platforma/mehanika, isti im je i 4.0 twinturbo V8, samo što kod RS Q8 daje 50 konja i 50 Nm manje nego u Urusu, tj. proizvodi 590 KS i 800 Nm, a ubrzanju do stotke je sporiji za pola sekunde (3.7) od rođaka iz Sant'Agata Bolognese. Oba auta će uhvatiti maksimalnih 305 km/h, ali kod Audija se prvo moraju doplatiti keramički diskovi kako bi fabrika uklonila blokadu sa 250 km/h i omogućila svih 305 km/h.

 

2020-audi-rs-q8 01.jpg 2020-audi-rs-q8 02.jpg 2020-audi-rs-q8 03.jpg 2020-audi-rs-q8 04.jpg

 

Deleći svoju platformu sa Bentley Bentayga i najnovijom generacijom Volkswagen Touarega, Audi Q8 u RS varijanti je standardno veoma dobro opremljen, npr. Matrix LED svetla, alufelne 22-ke, potpuno digitalna instrument tabla dijagonale 12.3 inača, Bang&Olufsen sistem sa 17 zvučnika...sve to dolazi kao standard. Audi RS Q8 standardno ima automatik sa 8 stepeni prenosa i pogon na svim točkovima naravno. Zadnji diferencijal deli obrtni moment između točkova, napred može ići maksimalno 70% snage, a pozadi i do 85% ukoliko kompujter proceni da je takva raspodela snage optimalna u datom trenutku vožnje.

 

2020-audi-rs-q8 05.jpg 2020-audi-rs-q8 06.jpg 2020-audi-rs-q8 07.jpg

 

Kad se uporedi sa ostalim nemačkim najvećim SUV-ovima, BMW X6M kreće sa samo par hiljada evra manje od RS Q8, dok novi AMG GLE 63 S Coupe još nema cenu u Americi, ali se stari prodavao počev od 98.000 evra (preračunato iz dolara), tako da novi teško može biti jeftiniji od toga.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RSQ8-R

 

205888-abt rs 04.jpg

 

Fabrički Audi RSQ8 raspolaže sa dovoljno snage, ali nemački ABT Sportsline smatra da ovakav model ipak zaslužuje više.

 

205889-abt rs 03.jpg

 

To ''više'' znači da je 4.0 twin-turbo V8 motor pojačan sa 600KS i 800 Nm na 740KS i 920 Nm obrtnog momenta (novi interkuler, reprogramirana ECU jedinica...), dok je najveća brzina povećana na 315 kim/h.

 

205890-abt rs 02.jpg

 

ABT Sportsline je za svoj RSQ8-R predvideo i aero body kit od ugljneičnih vlakana (na prednjem delu, oko blatobrana, pragovi, zadnji spojler), set 23-inčnih točkova, modifikovani izduvni sistem, kao i doterani enterijer.

 

abt rs 01.jpg

 

U planu je serija od samo 125 primeraka, a treba napomenuti da kompletan ABT Spoortsline kit za RSQ8 košta čak 68.138 evra (sa uključenim porezom u Nemačkoj).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...