neshaoct 9592 Posted February 22, 2019 ABT Audi Q8 na sajmu u Ženevi Nemački ABT Sportsline je još prošle godine predstavio svoj program za doterivanje novog Audija Q8, mada njihova tjuning ponuda tada još nije kompletna. U međuvremenu je ponuda kompeltirana pa će takav ABT Audi Q8 moći da vide posetioci predstojećeg sajma automboila u Ženevi. Dostupni su alu točkovi i do 23 inča, par novih elemenata za unutrašnjost, zanimljiv detalj u vidu projekcije ABT loga na podlogu kada se otvore vrata, aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor), crna prednja maska, sportski izduvni sistem i modifikovano oslanjanje. Tu je i kit za pojačanje 3.0 TDI V6 motora, i to sa fabričkih 286KS i 600 Nm na 330KS i 650 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2019 Edmunds video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 9, 2019 CarsIreland video: Test Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 19, 2019 RoadShow video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 4, 2019 Snimljen Audi Q8 PHEV Pre nekoliko nedelja, na ženevskom sajmu automobila, Audi je predstavio četiri nova plug-in hibridna modela. To su A6L 55 TFSIe Quattro, A7 55 TFSIe Quattro, A8L 60 TFSIe Quattro i Q5 55 TFSIe Quattro. Svi ovi modeli imaju bateriju od 14.1 kWh i sa jednim punjenjem mogu da pređu do 40 kilometara samo na električnu energiju. Međutim, tu je nedostajala elektrifikovana varijanta SUV perjanice proizvođača iz Ingloštata, model Q8. Naravno, to što se taj model nije pojavio u Ženevi, ne znači i da se na njemu trenutno ne radi. Znamo da je reč o plug-in hibridnoj varijanti modela Q8 zbog otvora na zadnjem, levom krilu kog vidimo na novim špijunskim fotografijama. Naime, standardni model ima poklopac rezervoara za gorivo na zadnjem, desnom krilu. Tu su i žute nalepnice koje ukazuju na to da je ovaj model hibrid. Kada je reč o dizajnu, Q8 PHEV bi trebalo da izgleda potpuno isto kao i modeli sa konvencionalnim pogonom. Što se tiče oznake koju će ovaj model nositi, ako moramo da nagađamo, rekli bismo da će to biti 55 TFSIe Quattro ili 60 TFSIe Quattro. Prvu oznaku koriste modeli A6L, A7 i Q5 koji razvijaiju 363 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Druga se pak nalazi na modelima koji kombinuju trolitarski V6 agregat sa sinronim elektromotorom. A8L sa tim agregatom razvija 443 konjske snage i 699 Nm obrtnog momenta. Očekujemo i da Q8 PHEV dobije tri ''hibridna'' moda vožnje, EV, Auto i Hold. EV mod znači da vozilo koristi samo električnu energiju, Auto mod znači da zajedno rade elektromotor i SUS agregat. Na kraju, Hold mod je namenjen održavanju statusa napunjenosti baterije. Na pitanje kada ćemo videti premijeru ove verzije modela Q8, najlogičniji odgovor bi bio pre kraja ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2019 Prior Design Audi Q8 Audijev veliki crossover Q8 je sada dostupan i sa widebody paketom koji potpisuje tjuning kuća Prior Design. Paket nosi naziv ''PDQ8XL'', a podrazumeva proširenja blatobrana od ugljeničnih vlakana, novi prednji spojler, spojler na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, komplet novih alu točkova i sportski izduvni sistem. Sve su svemu, paket od nekih 20.000 evra... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 22, 2019 Cars.co.za video: Test Audi Q8 Na istoj je platformi kao Lamborghini Urus i Bentley Bentayga. Ako se gleda samo sa strane finansija, Audi Q8 je najjeftiniji način da sednete i vozite najbolje od SUV platforme što danas ima VW grupacija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2019 Audi SQ8 zvanično Najnovija verzija Audijevog SUV modela Q8 (njegova sportska verzija) nosi naziv SQ8, a dolazi sa snažnim V8 dizel motorom. Tačnije, SQ8 je dobio 4.0 litarski twin-turbo dizel agregat sa 48V mild hybrid sistemom, pri čemu raspolaže sa 435KS i 900 Nm obrtnog momenta. Fabrika navodi da automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi, kao i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Treba pomenuti i standardno vazdušno oslanjanje, 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, opciono upravljanje na sva četiri točka, 21-inčne alu točkove (opciono i od 22 inča), karbon-keramičke kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, novi S specifični prednji gril sa mat srebrnim okvirom, LED prednja svetla, kao i doterani enterijer (S volan sa zaravnjenim donjim delom, koža, alkantara, S logo na sedištima, aluminijumski detalji, pedale od nerđajućeg čelika...). SQ8 će se u prodaji pojaviti u septembru (cena još nije poznata, ali se procenjuje da će biti od 95.000 evra), a na nekim tržištima će se nuditi i sa benzinskim motorom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2019 AutoExpress video: Audi SQ8 Najveći Audi SUV model je prošao sportski tretman unutar fabrike i postao SQ8. Ima agresivniji dizajn, veće točkove (21), Matrix LED svetla kao i crvena kočiona klješta i karbonske kočnice je moguće uzeti uz doplatu. Unutra takođe ima promena... CarWOW video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2019 Lumma CLR 8S (Audi Q8) Tjuning kuća Lumma je još u februaru sa nekoliko ''teaser'' slika najavila svoj novi widebody kit CLR 8S namenjen Audijevom crossoveru Q8. Sada je ovaj paket i zvanično predstavljen, a kao i kod drugih widebody paketa iz te tjuning kuće, i ovde se ističu proširenja blatobrana, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa crnim difuzorom, spojler na prtljažniku, kao i zadnji krovni spojler. Takođe, Lumma je za CLR 8S predvideo i crni prednji gril, novu haubu, zatamnjena stakla, više novih boja, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, alu točkove od 22 do 24 inča (u više boja) i modifikovano oslanjanje. Lumma u vesti ne navodi cenu ovog paketa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 Autogefuhl video: Test Audi SQ8 Ima 2.2 tone, ali i 900 Nm obrtnog momenta i 435 konja, pa pogledajte u videu da li je to dovoljno da ga učini sportskim: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 Motormouth video: Test 2019. Audi Q8 Audi Q8 je napravljen na istoj platformi kao Q7, ali ima nižu liniju krova i izbačen je treći red sedišta. Zbog toga ima isto mesta napred i na zadnjim sedištima kao u Q7, ali sa više prostora za noge plus je i gepek malo veći jer nema trećeg reda sedišta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 10, 2019 AutoShopMagazin video: Test Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 13, 2019 carsales.com.au video: Test 2019. Audi Q8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 17, 2019 WhatCar? video: Audi Q8 vs Range Rover Velar Nekada se kupovinom lepog ili sportskog auta znalo da se odričete određene doze praktičnosti. Ali, prvo su nam fabrike ponudile coupe modele sa 5 vrata, a sada imamo i SUV modele sa niskom linijom krova (kao Coupe), koji su još kako praktični jer su jednostavno veliki, pa su još ova dva i veoma luksuzni. Iako su u istom segmentu, cena za Velar se završava takoreći tamo gde tek počinje cenovni rang za Q8...ali, da li je baš toliko Q8 bolji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 20, 2019 Snimljen Audi RS Q8 Sve do sada svaki uslikani Audi RS Q8 prototip model je imao kamuflažnu foliju na karoseriji. Međutim, sada su se pojavile fotografije još jednog prototipa, koji za razliku od ostalih nosi foliju sa motivima Audi Sport odeljenja. Upravo zbog toga sada možemo bolje videti velike usisinike za vazduh na prednjem i zadnjem delu. Takođe, možemo videti jedinstveni zadnji branik, pragove koji izgledaju agresivno i nadamo se, set felni koje će se naći na serijskom modelu. Čak i u poređenju sa nedavno predstavljenim Audi SQ8 modelom, Audi RS Q8 ima dinamičniji stav. Njegovi usisnici za vazduh su značajno veći, branici izgledaju oštrije i sporski. Na zadnjem delu se ističe većui difuzor i dupli izduvi. Kada je reč o enterijeru, očekujemo da on bude gotovo isti kao kod modela SQ8. Jedino očekujemo sportska sedišta i nešto lakše materijale (ugljenikova vlakna). Ovaj prototip je opremljen ''roll-cage''-om i Recaro trakačkim sedištima. Međutim, verujemo da je to samo zbog testiranja. Srce modela Audi RS Q8 biće četvorolitarski twin-turbo V8 agregat VW grupacije. On se već nalazi ispod haube modela Lamborghini Urus. Međutim, za razliku od modela Urus, Audi RS Q8 će imati nešto manju snagu. Pretpostavlja se da će to biti oko 600 KS. Još uvek nismo sigurni da li će Audi novi RS Q8 predstaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu sledećeg meseca. U svakom slučaju, očekujemo da ovaj model bude predstavljen pre kraja godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 6, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Audi Q8 3.0 turbo šestak sa malo jače od 330 konja....isti motor ide i u A7: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2019 ABT Audi SQ8 Početkom avgusta Audi je objavio interesantan teaser šest budućih RS modela koji će biti predstavljeni pre kraja godine. Oktobar je na izmaku, a do sada smo videli njih pet: RS Q3, RS Q3 Sportback, osveženi RS4 Avant i RS7 Sportback, a šesti još uvek čekamo. Veruje se da će to biti RS Q8 namenjen onima koji žele nešto uzbudljivije od modela SQ8. Oni koji vole snažne Audijeve modele sa TDI motorima mogu da se obrate ABT-ovim stručnjacima. Oni su se posvetili modelu SQ8 samo nekoliko meseci nakon njegovog zvaničnog predstavljanja tako da sada Audijev 4.0 twin-turbo V8 motor ne razvija fabričkih 435 KS i 900 Nm obrtnog momenta, nego 520 KS i 970 Nm. Audi SQ8 je jedan od najtežih automobila, težak je ukupno 2.440 kg zajedno sa vozačem teškim 75 kg i rezervoarom goriva ispunjenim do 90 odsto kapaciteta. ABT je pripremio suptilni body kit i 23-inčne naplatke, a nakon tjunerskog tretmana SUV ubrzava od 0 do 100 km/h za 4.45 sekundi i dostiže maksimalnih i elektronski ograničenih 250 km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 2, 2019 MotorWeek video: Test 2019. Audi Q8 Nije samo Q7 kojem je oborena linija krova kako bi ličio na Coupe SUV: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2019 Audi RS Q8 postavio novi rekord za SUV vozila na Nirburgringu Audi RS Q8 (njegova zvanična premijera sledi uskoro) je 20.8 km dugački Nirburgring prešao za 7:42:253 minuta, što je novi rekord za serijska SUV vozila na toj nemačkoj stazi (raniji rekord je inače držao Mercedes AMG GLC 63 S). RS Q8 pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h trajanju od 3.8 sekunde i najveću brzinu od 305 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 20, 2019 Carfection video: Audi RS Q8 Najviše performansi u SUV modelu koje Audi trenutno nudi - RS Q8: CarWOW video: Autogefuel video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 21, 2019 Audi RS Q8 Audi je još ranije potvrdio da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Los Anđelesu imati više noviteta. Jedna od premijera je Audi RS Q8 koji je nedavno 20.8 km dugački Nirburgring prešao za 7:42:253 minuta, što je novi rekord za serijska SUV vozila na toj nemačkoj stazi (raniji rekord je inače držao Mercedes AMG GLC 63 S). RS Q8 pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 48V mild hybrid sistemom i koji raspolaže sa 441 kW/600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h trajanju od 3,8 sekunde i el. ograničenu najveću brzinu od 250 km/h (opciono i 305 km/h). RS Q8 odlikuju i quattro pogon, agresivniji aero body paket (izmenjeni branici, prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler), pa RS prednji gril, alu točkovi od 22 inča (opciono i od 23 inča), adaptivno oslanjanje i sportski izduvni sistem, jače kočnice (diskovi 420 mm napred i 370 mm pozadi), kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom. Treba reći da je RS Q8 širi za 10 mm napred i pozadi za 5 mm, kao i da je zapremina prtljažnika 1755 litara kada se obore i zadnja sedišta. Što se cene tiče, ona će u Nemačkoj iznositi 127.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2019 Auditography video: 2020. Audi RS Q8 Niko bolje ne snima Audi modele od njih, ali ovog puta nije po planinama Švajcarske ili Nemačke, već u Los Anđelesu gde je nedavno bila svetska premijera RS Q8 sa 600 konja i 800 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2019 KelleyBlueBook video: Test 2019. Audi Q8 Verzija Q7 koja nema tri reda sedišta, nego je za 5 putnika - to bi u najkraćem bio Audi Q8. Plus, Q8 je i dosta lepši zbog spuštenije linije krova i malo drugačijeg zadnjeg dela zato: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2019 CarsWithLuke video: Test 2020. Audi SQ8 Lamborghini Urus koji malo drugačije izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites