Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi Q8 / SQ8 / RS Q8 / Q8 E-Tron

Recommended Posts

ABT Audi Q8 na sajmu u Ženevi

 

189357-abt q8 1.jpg

 

Nemački ABT Sportsline je još prošle godine predstavio svoj program za doterivanje novog Audija Q8, mada njihova tjuning ponuda tada još nije kompletna. U međuvremenu je ponuda kompeltirana pa će takav ABT Audi Q8 moći da vide posetioci predstojećeg sajma automboila u Ženevi.

 

189358-abt q8 11.jpg

 

Dostupni su alu točkovi i do 23 inča, par novih elemenata za unutrašnjost, zanimljiv detalj u vidu projekcije ABT loga na podlogu kada se otvore vrata, aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor), crna prednja maska, sportski izduvni sistem i modifikovano oslanjanje.

 

189359-abt q8 111.jpg

 

Tu je i kit za pojačanje 3.0 TDI V6 motora, i to sa fabričkih 286KS i 600 Nm na 330KS i 650 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Audi Q8 PHEV

 

audi q8 phev.jpg

 

Pre nekoliko nedelja, na ženevskom sajmu automobila, Audi je predstavio četiri nova plug-in hibridna modela. To su A6L 55 TFSIe Quattro, A7 55 TFSIe Quattro, A8L 60 TFSIe Quattro i Q5 55 TFSIe Quattro. Svi ovi modeli imaju bateriju od 14.1 kWh i sa jednim punjenjem mogu da pređu do 40 kilometara samo na električnu energiju. Međutim, tu je nedostajala elektrifikovana varijanta SUV perjanice proizvođača iz Ingloštata, model Q8. Naravno, to što se taj model nije pojavio u Ženevi, ne znači i da se na njemu trenutno ne radi. Znamo da je reč o plug-in hibridnoj varijanti modela Q8 zbog otvora na zadnjem, levom krilu kog vidimo na novim špijunskim fotografijama. Naime, standardni model ima poklopac rezervoara za gorivo na zadnjem, desnom krilu. Tu su i žute nalepnice koje ukazuju na to da je ovaj model hibrid.

 

Kada je reč o dizajnu, Q8 PHEV bi trebalo da izgleda potpuno isto kao i modeli sa konvencionalnim pogonom. Što se tiče oznake koju će ovaj model nositi, ako moramo da nagađamo, rekli bismo da će to biti 55 TFSIe Quattro ili 60 TFSIe Quattro. Prvu oznaku koriste modeli A6L, A7 i Q5 koji razvijaiju 363 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Druga se pak nalazi na modelima koji kombinuju trolitarski V6 agregat sa sinronim elektromotorom. A8L sa tim agregatom razvija 443 konjske snage i 699 Nm obrtnog momenta. Očekujemo i da Q8 PHEV dobije tri ''hibridna'' moda vožnje, EV, Auto i Hold. EV mod znači da vozilo koristi samo električnu energiju, Auto mod znači da zajedno rade elektromotor i SUS agregat. Na kraju, Hold mod je namenjen održavanju statusa napunjenosti baterije. Na pitanje kada ćemo videti premijeru ove verzije modela Q8, najlogičniji odgovor bi bio pre kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Audi Q8

 

prior q8 1.jpg

 

Audijev veliki crossover Q8 je sada dostupan i sa widebody paketom koji potpisuje tjuning kuća Prior Design.

 

prior q8 11.jpg

 

Paket nosi naziv ''PDQ8XL'', a podrazumeva proširenja blatobrana od ugljeničnih vlakana, novi prednji spojler, spojler na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, komplet novih alu točkova i sportski izduvni sistem.

 

prior q8 1111.jpg

 

Sve su svemu, paket od nekih 20.000 evra...

 

prior q8 111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscoza.jpg Cars.co.za video: Test Audi Q8

 

Na istoj je platformi kao Lamborghini Urus i Bentley Bentayga. Ako se gleda samo sa strane finansija, Audi Q8 je najjeftiniji način da sednete i vozite najbolje od SUV platforme što danas ima VW grupacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi SQ8 zvanično

 

audi sq8 111.jpg

 

Najnovija verzija Audijevog SUV modela Q8 (njegova sportska verzija) nosi naziv SQ8, a dolazi sa snažnim V8 dizel motorom.

 

audi sq8 1.jpg

 

Tačnije, SQ8 je dobio 4.0 litarski twin-turbo dizel agregat sa 48V mild hybrid sistemom, pri čemu raspolaže sa 435KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

audi sq8 11.jpg

 

Fabrika navodi da automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi, kao i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

 

audi sq8 111111.jpg

 

Treba pomenuti i standardno vazdušno oslanjanje, 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, opciono upravljanje na sva četiri točka, 21-inčne alu točkove (opciono i od 22 inča), karbon-keramičke kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, novi S specifični prednji gril sa mat srebrnim okvirom, LED prednja svetla, kao i doterani enterijer (S volan sa zaravnjenim donjim delom, koža, alkantara, S logo na sedištima, aluminijumski detalji, pedale od nerđajućeg čelika...).

 

audi sq8 11111.jpg

 

SQ8 će se u prodaji pojaviti u septembru (cena još nije poznata, ali se procenjuje da će biti od 95.000 evra), a na nekim tržištima će se nuditi i sa benzinskim motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Audi SQ8

 

Najveći Audi SUV model je prošao sportski tretman unutar fabrike i postao SQ8. Ima agresivniji dizajn, veće točkove (21), Matrix LED svetla kao i crvena kočiona klješta i karbonske kočnice je moguće uzeti uz doplatu.

Unutra takođe ima promena...

 

 

 

carwow.jpg CarWOW video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma CLR 8S (Audi Q8)

 

lumma_clr_8s 003.jpg

 

Tjuning kuća Lumma je još u februaru sa nekoliko ''teaser'' slika najavila svoj novi widebody kit CLR 8S namenjen Audijevom crossoveru Q8. Sada je ovaj paket i zvanično predstavljen, a kao i kod drugih widebody paketa iz te tjuning kuće, i ovde se ističu proširenja blatobrana, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa crnim difuzorom, spojler na prtljažniku, kao i zadnji krovni spojler.

 

lumma_clr_8s 002.jpg

 

Takođe, Lumma je za CLR 8S predvideo i crni prednji gril, novu haubu, zatamnjena stakla, više novih boja, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, alu točkove od 22 do 24 inča (u više boja) i modifikovano oslanjanje.

 

lumma_clr_8s 001.jpg

 

Lumma u vesti ne navodi cenu ovog paketa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Audi SQ8

 

Ima 2.2 tone, ali i 900 Nm obrtnog momenta i 435 konja, pa pogledajte u videu da li je to dovoljno da ga učini sportskim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Test 2019. Audi Q8

 

Audi Q8 je napravljen na istoj platformi kao Q7, ali ima nižu liniju krova i izbačen je treći red sedišta. Zbog toga ima isto mesta napred i na zadnjim sedištima kao u Q7, ali sa više prostora za noge plus je i gepek malo veći jer nema trećeg reda sedišta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Audi Q8 vs Range Rover Velar

 

Nekada se kupovinom lepog ili sportskog auta znalo da se odričete određene doze praktičnosti.

Ali, prvo su nam fabrike ponudile coupe modele sa 5 vrata, a sada imamo i SUV modele sa niskom linijom krova (kao Coupe), koji su još kako praktični jer su jednostavno veliki, pa su još ova dva i veoma luksuzni. Iako su u istom segmentu, cena za Velar se završava takoreći tamo gde tek počinje cenovni rang za Q8...ali, da li je baš toliko Q8 bolji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Audi RS Q8

 

195497-audi rs q8 001.jpg

 

Sve do sada svaki uslikani Audi RS Q8 prototip model je imao kamuflažnu foliju na karoseriji. Međutim, sada su se pojavile fotografije još jednog prototipa, koji za razliku od ostalih nosi foliju sa motivima Audi Sport odeljenja. Upravo zbog toga sada možemo bolje videti velike usisinike za vazduh na prednjem i zadnjem delu. Takođe, možemo videti jedinstveni zadnji branik, pragove koji izgledaju agresivno i nadamo se, set felni koje će se naći na serijskom modelu. Čak i u poređenju sa nedavno predstavljenim Audi SQ8 modelom, Audi RS Q8 ima dinamičniji stav. Njegovi usisnici za vazduh su značajno veći, branici izgledaju oštrije i sporski. Na zadnjem delu se ističe većui difuzor i dupli izduvi.

Kada je reč o enterijeru, očekujemo da on bude gotovo isti kao kod modela SQ8. Jedino očekujemo sportska sedišta i nešto lakše materijale (ugljenikova vlakna). Ovaj prototip je opremljen ''roll-cage''-om i Recaro trakačkim sedištima. Međutim, verujemo da je to samo zbog testiranja. Srce modela Audi RS Q8 biće četvorolitarski twin-turbo V8 agregat VW grupacije. On se već nalazi ispod haube modela Lamborghini Urus. Međutim, za razliku od modela Urus, Audi RS Q8 će imati nešto manju snagu. Pretpostavlja se da će to biti oko 600 KS. Još uvek nismo sigurni da li će Audi novi RS Q8 predstaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu sledećeg meseca. U svakom slučaju, očekujemo da ovaj model bude predstavljen pre kraja godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2019. Audi Q8

 

3.0 turbo šestak sa malo jače od 330 konja....isti motor ide i u A7:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi SQ8

 

197531-abt q8 003.jpg

 

Početkom avgusta Audi je objavio interesantan teaser šest budućih RS modela koji će biti predstavljeni pre kraja godine. Oktobar je na izmaku, a do sada smo videli njih pet: RS Q3, RS Q3 Sportback, osveženi RS4 Avant i RS7 Sportback, a šesti još uvek čekamo. Veruje se da će to biti RS Q8 namenjen onima koji žele nešto uzbudljivije od modela SQ8. Oni koji vole snažne Audijeve modele sa TDI motorima mogu da se obrate ABT-ovim stručnjacima. Oni su se posvetili modelu SQ8 samo nekoliko meseci nakon njegovog zvaničnog predstavljanja tako da sada Audijev 4.0 twin-turbo V8 motor ne razvija fabričkih 435 KS i 900 Nm obrtnog momenta, nego 520 KS i 970 Nm.

 

197532-abt q8 002.jpg

 

Audi SQ8 je jedan od najtežih automobila, težak je ukupno 2.440 kg zajedno sa vozačem teškim 75 kg i rezervoarom goriva ispunjenim do 90 odsto kapaciteta.

 

197533-abt q8 001.jpg

 

ABT je pripremio suptilni body kit i 23-inčne naplatke, a nakon tjunerskog tretmana SUV ubrzava od 0 do 100 km/h za 4.45 sekundi i dostiže maksimalnih i elektronski ograničenih 250 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. Audi Q8

 

Nije samo Q7 kojem je oborena linija krova kako bi ličio na Coupe SUV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS Q8 postavio novi rekord za SUV vozila na Nirburgringu

 

197870-audi rs q8.jpg

 

Audi RS Q8 (njegova zvanična premijera sledi uskoro) je 20.8 km dugački Nirburgring prešao za 7:42:253 minuta, što je novi rekord za serijska SUV vozila na toj nemačkoj stazi (raniji rekord je inače držao Mercedes AMG GLC 63 S). RS Q8 pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h trajanju od 3.8 sekunde i najveću brzinu od 305 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Audi RS Q8

 

Najviše performansi u SUV modelu koje Audi trenutno nudi - RS Q8:

 

 

 

carwow.jpg CarWOW video:

 

 

 

autogefuhl.jpg Autogefuel video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS Q8

 

audi rs q8 07.jpg

 

Audi je još ranije potvrdio da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Los Anđelesu imati više noviteta.

 

audi rs q8 06.jpg

 

Jedna od premijera je Audi RS Q8 koji je nedavno 20.8 km dugački Nirburgring prešao za 7:42:253 minuta, što je novi rekord za serijska SUV vozila na toj nemačkoj stazi (raniji rekord je inače držao Mercedes AMG GLC 63 S).

 

audi rs q8 05.jpg audi rs q8 04.jpg

 

RS Q8 pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 48V mild hybrid sistemom i koji raspolaže sa 441 kW/600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h trajanju od 3,8 sekunde i el. ograničenu najveću brzinu od 250 km/h (opciono i 305 km/h).

 

audi rs q8 03.jpg audi rs q8 02.jpg

 

RS Q8 odlikuju i quattro pogon, agresivniji aero body paket (izmenjeni branici, prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler), pa RS prednji gril, alu točkovi od 22 inča (opciono i od 23 inča), adaptivno oslanjanje i sportski izduvni sistem, jače kočnice (diskovi 420 mm napred i 370 mm pozadi), kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom.

 

audi rs q8 01.jpg

 

Treba reći da je RS Q8 širi za 10 mm napred i pozadi za 5 mm, kao i da je zapremina prtljažnika 1755 litara kada se obore i zadnja sedišta. Što se cene tiče, ona će u Nemačkoj iznositi 127.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography video: 2020. Audi RS Q8

 

Niko bolje ne snima Audi modele od njih, ali ovog puta nije po planinama Švajcarske ili Nemačke, već u Los Anđelesu gde je nedavno bila svetska premijera RS Q8 sa 600 konja i 800 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2019. Audi Q8

 

Verzija Q7 koja nema tri reda sedišta, nego je za 5 putnika - to bi u najkraćem bio Audi Q8.

Plus, Q8 je i dosta lepši zbog spuštenije linije krova i malo drugačijeg zadnjeg dela zato:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...