Jump to content
FAS Goran
pivopija

Fiat Bravo 1.6 16v - izbacuje crni dim

Recommended Posts

Ok hvala na pomoci, uradicu tako, jer su ovde sve gole zice i sve nesto spajano tako da nema sanse da bih pohvatao sta i kako. Javljam sta sam uradio

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ternostat je otvoren, to sam i naslutio po stavljanju crvenog silikona da bi dihtovao. Sad me interesuje da li da stavljam i ja silikon ili je dovoljna diht gumica od termostat i malo ocistiti nalega je na bloku motora?

I da li se senzori termostat ciste sa nekim sredstvom tipa wd ili ih je dovoljolno obrisati krpom. I da li je kod njih potreban silikon ili se samo zavrcu u telo termostata?

d1f84bc5b905fcca4cf652d425af9d43.jpg

 

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon zamene termostata temperatura se dize do druge crte ispod polovine, tada pali ventilator hladnjaka koji predpostavljam upali odmah drugu brzinu, zbog buke koja se cuje. Vracen je propusni filter, i dalje je prisutan crni dim na stiskanje gasa oko 2.500, 3000 obrtaja i desavalo se da malo nemirno radi na leru, padaju obrtaji do 600. Nakon stiskanja gasa se vrate na 800,900, mada je ciscen step motor. E sad ono sto mi je zanimljivo da na ecu ne pise bravo/a 1.6.

Gresku na tabli za ubrizgavanje i dalje pokazuje. Sledece bih zamenio svecice i lambda sondu. be84d658f84fcf4758c290051bfeeefa.jpg

 

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ti nemas 3 pinski konektor za dijagnostiku?

Proveri lambdu unimetrom. Proveri pritisak goriva. Proveri dizne verovatno nikad nisu ciscenje.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudeći po tome da je menjan komp,problem moze biti sirokog spektra.Posto je sve krenulo od zamene filtera i toga da ti je bio otvoren termostat moja teorija je sledeca:pošto si evidentno imao  povećan protok goriva i vazduha,s obzirom da ti nije original komp već sa Tipa,i verovatno remapiran,iz tog razloga ti je verovatno svesno bio otvoren i termostat,jer se na takvim motorima zbog pojačavanja smeše javlja veća  temperatura,pa je neko hteo na taj način da kompenzuje preveliko zagrevanje i da olakša hladjenje motora,a povecana potrošnja je ubog toga izgleda bila u drugom planu.Ti svakako treba da dovedes sistem hladjenja na fabričko.Ako si promenio reostat,one kablove i termostat,sad su na redu elementi ubrizgavanja,pumpa,dizne i kompjuter pre svega.Nisi nam rekao jesi li pitao prethodnog vlasnika šta je radio oko kompa,tj. zašto je stavljen od Tipa i šta je sve tu dodatno prilagođeno.Iako si vratio maltene na stanje od pre, kad je sve radilo kako treba,moguće je da treba da se pobrisu greske koje su nastale u medjuvremenu zbog tih promena koje si ti radio,pa ako ni  tad neće, onda moraš verovatno proveriti i pumpu i dizne i svakako staviti original komp.To već povlači troskove oko 150 eura,samo da znaš.Pritisak goriva se meri lako kod iole ozbiljnijeg majstora,ako ima taj manometar.Bez njega ne može.Tvoje je da odlucis da li ćeš da vratiš na stanje kakvo je bilo kad si uzeo ili ćeš na fabričko.Proveri i kompresiju,jer moguce je da je neko pre tebe,zbog slabijeg motora namerno nabudzio ubrizgavanje da bi dobio neku snagu predvidjenu za taj auto,jer je to jeftinija varijanta od generalke motora.Prvo moraš na dijagnostiku kod majstora,ako ćeš da vratis na stanje kakvo je bilo kad si uzeo,a ako vraćaš na fabričko,onda vidi koliko ti se isplati,jer to sve košta oko 150 eura,bez majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U redu, prvo cu se cuti sa bivsim vlasnikom, da vidim sta je sve tu radjeno. Da li prilikom kompijutera treba da uzimam i drugu bravu kljuca i onu malu crnu kutijicu.

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Naravno,to ide u kompletu i košta oko 150 eura max,mislim da nije više .A kako ti se auto ponasao kad si ga uzeo,pre zamene tog filtera i svega kasnijeg?Je li normalno radio,je li imao dovoljno snage,kakva je bila potrošnja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti onda reši sta ćeš.Verovatno ti je dosta jeftinije da zadrzis postojeći sistem, ali kad proveris detalje i eventualne greške.Ides prvo na jednostavniju varijantu,pa ako ne budeš mogao dovesti u red postojeći sistem,ti onda vracaj na factory!Prvo se informiši šta je sve na njemu menjano#zamili tipa da bude iskren,šta ima da izgubi,pa posle na dijagnostiku kompletnu ,da probas da resis te zezancije koje su nastale,i vratis na stanje na kom si uzeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek je rekao da ne zna sta je radjeno, jer kod njega auto nije vec 7 meseci, prodat je u Pancevo, a ja sam ga uzeo u Novom Sadu. On se nije zezao jer je vozio i dete u njemu. Auto ce ovih dana kod majstora na dijagnostiku, pa da vidimo sta nam je raditi, ovaj sistem raditi ili njegov vracati, kupovati ecu. E sad me zanima gde mogu naci informaciju koliko ecu ima konja, jer ima fabrickih za bravo sa jacom konjazom od 103 pa bih voleo da znam sta kupujem. Kao i da vidim koliko je ovaj ecu jak, tj njegove specifikacije. Po slici na njemu samo vidim da je 1600 kubika tipo u pitanju. I koliko me kosta prilagodjavanje kluca i imobilajzera ukoliko imam samo ecu, jer ih takve nalazim

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda, meni se smucilo vise trazenje, ovaj je limarijski zdrav i suv motor, pa sam se odlucio da ne trazim vise. 1996. 600e

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam pretrazivao i izgleda da fiat bravo i tipo 1.6 nose istu oznacu ecu-a iaw 1af 13/ 5311

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da znas ventilator ne bi smeo da ti pali na 2 crte ispod radne. Temperatura radna mora da ti bude zakucana na pola uvek.Zima-leto,nije vazno. Sad kad je toplo vreme bez  termostata moras imati radnu a kamoli sa termostatom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, tek treba da se spoji reostat sa ostatkom instalacije i da se proveri termodavac u hladnjaku. Ali je osetbo bolje stanje nego sa otvorenim termostatom. Bice ovde igranja dosta, ovo je samo pocetak

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema dobrog brava bez 1000e kesa... Ko kaze da ima taj laze...Da je dobar u svakom smislu te reci... Gledam po oglasima sta se prodaje ono je zlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što se prodaje za 600 e uglavnom je nešto zapušteno ili dosta ima da se radi..Oko soma pa naviše moze da se nešto probere da vredi..Ipak je to već matoro godište..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, svesno sam ja to uzeo i bio spreman na ulaganja, pa da znam sta imam, ipak ni 2001-2 mi nije nista posebno mlado godiste. Cak su bili u losijem stanju sto se tice karoserije, pa cak i motora.

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod starijih auta više se gleda stanje i očuvanost nego godište..To više nije ni tolko bitno..Dal je 01 ili 99 nebitno je ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je dosao do tog stadiuma ili uzeti dobar za soma ili malo jace ili ne uzimati jer se ne isplati ulagati u taj auto... Za 3-4 godine bice skuplji golf 2 :whistle::lol:

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, kupio sam instalaciju za hladnjak, e sad to treba povezati a imam nedoumice oko konektora pa ako moze neko da ki pomogne. Kod mene je povezano ovako
51eec81ee97e7fdcd8fa352153d40acb.jpgcf53f7e6b081c4a0ef7959afbd1af08e.jpg
A na ovoj instalaciji imam veliki ceni dzek koji ne znam gde bi isaoc02a63250bb8891e8bafd9ab19ca12f2.jpg
A ovaj manji crni prespostavljam da ide na mesto ovog zutoga8134d2b35f5aca57da404e3cd8bbda2.jpg8044844d9bdf6ec9241a6571a2a6db6d.jpg

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je resen, i kvar je bio banalan, puklo crevo koje nailazi na map senzor. Map sam testirao i ispravan je, tj menja signalnu voltazu prilikom davanja gasa. Motor odmah radi mirnije, lepse vraca obrtaje prilikom turiranja, i drzi ih kad se ugreje na 800rpm, i takodje je greska nestala, 5 min raskacio klemu i  nema je nakon paljenja. Jos samo proveriti potrosnju i videti da li je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...