pivopija 2 Posted December 20, 2017 On 12/18/2017 at 8:00 PM, nezaustavljiv said: Lambda sonda..isti problem imao na 1.4,ne trosi ulje,ne troši vodu,ali troši gorivo više.Crn dim na turiranju i obrtajima.Majstor u Valjevu,Boban,u najstarijoj autoelektričarskoj radnji u Kolubarskom okrugu.Radnja zavučena,neuredna ,i prljava,al kad tip izvadi dijagnostike,ja zinuh!Zakači se na komp i sondu,ocita sve parametre i pokazuje da je sonda prijavljuje gubitak mase i siromašnu smešu,pa veseli kompjuter samo trpa gorivo!Vreme ubrizgavanja 5,3 ms,a treba da je 2,4 i još nešto sto je 250 a treba da je 1000,ko će ga znati!Pa mu uradi neku simulaciju i onda radi auto normalno dok komp posle minut ne blokira tu softversku simulaciju.A inače je u stvari otišao grejač na sondi,jer su meni letos ugradili neki biseri novu,ali ne onu koja meni treba,na kojoj grejač radi non stop,već ovu novijeg tipa koja može samo pomalo da uključuje grejač kad joj komp da signal.Zato je i izdržala 4 meseca samo i ćao.Kad menjate sondu,dobro gledajte da li stavljate odgovarajuću! Hvala care! i to ce na proveru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted January 19, 2018 @pivopija Rešio problem sa crnim dimom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted February 4, 2018 Ma nisam. Vozim i dalje. Lenjost brate... A imam utisak sto se potrosnje tice da je auto 2600 kubika a ne 1600 hahah Moram da sredim to definitivno a ne samo da pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 4, 2018 Menjaj sondu,pojesce ti potrošnja 10 njih!Ako uzimas polovnu,moras da je snimis dijagnostikom kako radi kad se upali hladan auto pa dok se ne zagreje.Kad upalis,napon lambda sonde treba da je izmedju 0,1 i 0,9 milivolti i on konstantno menja vrednost u tom opsegu dok se polako zagreva , a pogotovo kad se zagreje.Vreme ubrizgavanja je potrebno prilikom paljenja do 3 ms ,a kasnije ono pada i ispod 2 ms.Tako radi ispravna sonda,ako je starijeg tipa,od 95 do 98 godišta auta.Ako je novijeg tipa,kao ova sto su meni uvalili,kod nje grejac radi povremeno,pa se i napon retko menja,dok je ubrizgavanje isto kao i lod starog tipa . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 Odkako sam zamenio filter vazduha, Bravo 1.6 izbacuje crni dim i potrosnja mu je skocila. Cistio sam step motor, na leru je dobar, i map senzor. Crevo sto ide sa regulatora pritiska na metalnu usisnu granu je bilo palo na blok pa se slepilo,obicno providno za benzin, i to sam zamenio. Lamdu jos nisam menjao kao ni cistio dizne a pokazuje onu lampicu za gresku ubrizgavanja na kontrolnoj tabli. A cackano je i oko hladnjaka, ne uspeva da mi dodje na radnu temperaturu a ventilator se pali u drugu brzinu na 1/4 skale. Reostat nema i povezano je preko nekog zutog releja. Da li je moguce da je ternostat konstantno otvoren i daje signal da je hladan motor pa zbog toga im ne adekvatnu smesu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted May 8, 2018 Najverovatnije ti je termostat otvoren, jel pada temperatura kad izadjes na pravac a kad si u nekoj guzvi postigne radnu temp? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 Tako je, na pravcu je manja dok u mestu zna da dodje do pola tj radne. Onda menjam termostat pre lambda sonde pa cemo videti dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 8, 2018 Meni je bio termostat otvoren pola godine... Nikad ni gram dima nije bacio,cisto da znas. Imas u prethodnim postovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 I to sam procitao u ovoj temi. Ostaje mi posle toga kada sredim termostat prekontrolisem lambdu i dizne. Ali kako god moram srediti termostat jer nije ok da mi na 20km puta digne temperaturu samo do pola radne. Sve se to promenilo kada sam umesto protocnijeg filtera vazduha stavio obican papirni. Pre toga on nije izbacivao dim inace ga ne bih kupovao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 8, 2018 Skines filter i probas bez filtera pa ces videti. Mada mislim da je to samo slucajno se potrefilo tako... A termostat mozes promeniti na jesen jer sad je i onako toplo vreme a bice jos toplije,tako da do jeseni ne moras bacati bezveze pare Imaces radnu temperaturu i bez njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 Da li onda preporucujes proveru brizgaljki i lambde sonda pre zamene termostata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 8, 2018 To svako mozes proveriti... Mada da nesto nije u redu trebao bi da ti izbaci gresku... Da su ti dizne zaprljane ne bi isao kako treba,stucao bi itd... obicno dim crn hoce da baca kad odu karike,mada ne mora da znaci...Kakva ti je potrosnja ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 8, 2018 Druže,imao si protocniji filter,pa prema tome i drugačije, verovatno i remapirano ubrizgavanje!Termostat u ovom periodu moze samo blago da utiče na potrošnju ukoliko je izvadjen ili otvoren,ali crni dim nema veze sa temperaturom vec samo sa ubrizgavanjem, odnosno smesom koju odredjuje kompjuter po zadatim parametrima.Proveri svakako lambda sondu,imaš uputstvo nekoliko postova nazad,a ja ipak pretpostavljam da je problem oko parametara kompjutera jer ti je problem nastao nakon zamene filtera,tj.promene odnosa vazduha i goriva,pa onda i sonda reaguje drugačije.Teoriju da su zamenjeni parametri zastupam iz razloga što ti auto sa protocnim filterom,većom količinom vazduha, ne bi radio kako treba sa fabričkim parametrima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 Probacu kao prvo da vratim protocni, i da proverim lambdu sondu. Zar ne bi trebalo da sw parametri vrate na fabricka podesavanja kada se raskaci akumulator, jer sam ga dopunjavao preko noci i ujedno da resetujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 8, 2018 Ako se skida klema,kompjuter se vraća na osnovne parametre,tačno.Ali ako su ti osnovni parametri menjani,tj. remapirani,onda se kompjuter uvek vraća na njih!Tako da ti stoji opcija i da proveris mapu kompa.Ili da se raspitas od prethodnog vlasnika da li je šta menjano na kompu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 8, 2018 Razumem. Mislis na chip tuning ili nesto slicno? U kontaktu sam sa vlasnikom pa cu se raspitati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 8, 2018 Upravo to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 11, 2018 Juce mi je dosao termostat i reosta, novi pa cu za vikend da zamenim kaoni da vratim stari filter. Od posla ne stizem pa auto stoji. Javljam naravno sta sam uradio. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 12, 2018 Pozdrav svima, sutra cu da zamenim termostat i stavim novi reostat. Da li neko moze da me uputi ili kaze kako bi trebao da je povezan reostat, da li ide plus na njega pa direktno na ventilator bez povezivanja na racunar ili nekako drugacije. Posto je kod mene to sve nesto nestrucno povezano. Nisam uspeo da nadjem nista slicno na forumu. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 12, 2018 Na reostat dolaze dva kabla u dva singl džeka i dolaze iz tog snopa koji se nalazi na kućištu ventilatora,a taj snop se pomoću dva veća džeka spaja sa instalacijom koja dolazi do hladnjaka iz motorne instalacije.Ta dva dzeka su sa 2 odnosno 3 kabla.To se nešto razdvaja u tom snopu ,nekako, pa imaš 2 kabla koja idu na ventilator,2 za reostat i 3 za termodavac.Ako ne znaš kako povezati,bolje nabavi taj snop u originalnom stanju,da ne bi napravio haos!Jesi li proverio za rempairanje kompjutera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 12, 2018 Jel ima negde slika tog snopa, da se ne zezam jer je ovde sve na divlje stavljano. Nisam od zbrke, polaganja i posla. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 12, 2018 Ne znam,iskreno, gde da nađeš. Jednostavno odeš do nekog otpada i kažeš šta ti treba. Koji beše motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 12, 2018 Naravno, uzeo bih ja to na odpadu ali da znam kako izgleda snop taj da znam sta da trazim, npr ako neko moze da slika sa svog motora. 1.6 16v 1996 god Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 12, 2018 Ma znaju oni na otpadu,ne brini,samo kazes za koji auto. To je maltene isto na svim modelima od 95 do 2001 godišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites