Jump to content
FAS Goran
*IvanT*

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Super Sport

Recommended Posts

Pozdrav svima, za početak par fotkica jednog retkog Brava, bar sa ovakvom opremom. O detaljima šta je urađeno na autu i šta je u planu, malo kasnije...

IMG_20171211_204449.jpg

IMG_20171211_204644.jpg

IMG_20171211_204836.jpg

IMG_20171211_204758.jpg

IMG_20171211_202830.png

IMG_20171211_202757.png

IMG_20171211_202716.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutin-NS

Jeste koliko vidim, iz "AutoLajkovca", u Sopicima.

Odlicno izgleda, u zdravlju da sluzi!

Stidljivo je sve vise Sportova na forumu, nazalost mozda i poslednji vozacki Fiat.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na lepim rečima....Bravo je "slucajno" bio na nasim oglasima :) Trazeci dobrog hecbeka u Italiji, obisao sam Veneciju, Padovu, Bolonju... i zavrsio u Firenci. Kod jednog od dilera novih Fiat automobila, naidjem na Brava koji je tu bio iz zamene staro za novo i auto me stvarno odusevi, mada Bravo uopste nije ni bio u planu. U hotelu gde sam bio smesten, upoznam momka iz auto Lajkovca i dogovorim se sa njim da mi odradi kompletan uvoz auta, zato sto sam u Italiji bio sa svojim drugim autom i nisam mogao da se vratim Bravom. Momci su ispali maksimalno korektni, čak smo zajedno spustili cenu za moj auto :), pa kada je auto stigao, zamolili su me da ga postave na svoje oglase, čisto da bi privukli mušterije....otuda auto na našim oglasima. Inače broj ovakvih auta, sa punom opremom koju je FIAT u njih ugradjivao, se procenjuje da je negde do 100 komada, mada ja na Evropskim oglasima nisam nasao ni jednog da ima sve što i moj...

Za sada sam odradio sve servise naravno, stavio nove zimske gume, skidam EGR i DPF, kada stignem ugrađujem gas i to je to :) Inače je auto daleko lepši uživo nego na fotkama, bukvalno izgleda kao nov 

IMG_20171212_081054 (1).jpg

IMG_20171212_081346.jpg

IMG_20171212_081527.jpg

IMG_20171212_081630.jpg

IMG_20171209_123658.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno prelep Bravo, nema šta! Nek je sa srećom!

2 minutes ago, *IvanT* said:

TNG :)

A što se tiče ovoga: 

200.gif

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre samo napred ako te to loži...

 

Ili ako se već baviš time pa ti treba da pokažeš i dokažeš.

Ako niša drugo bar će biti čisti dizel a ne još jedan čađavac u nizu   :P

IvanT, sad sam se setio... sa CBC-a, radiš tng    B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKo možeš malo da nam pojasnis oko dizel-tng...koji su sve benefiti...verujem da se poprilicno razlikuje od benzin-tng varijante...ili ne?

Sve sto znam o dizel-tng je to da sam se jednom potrkao sa alfom 1.9 16v koja je verovatno jednom izbacila 240ks na valjcima i da je usla u iber i zavrsila karijeru... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasic?

56 minutes ago, *IvanT* said:

Inače broj ovakvih auta, sa punom opremom koju je FIAT u njih ugradjivao, se procenjuje da je negde do 100 komada

Sa jedne strane lepo je imati dosta opreme, a sa druge strane je uvek potencijalna glavolomka zbog egzotike. Kolegi je otisao Body Comp zbog sijalice pozicije (koja debilno kao i na Stilu nema svoj osigurac, nego ide direktno na BC) pa je bilo muke to osposobiti zbog razlicite serije, upravo iz prvobitno pomenutog razloga. A klasicnim BC se maltene gadjaju :) i nalazi se za smesne pare.

Bacim ponekad pogled i na AutoScout, moze da se probere korektan, par godina star Sport po Italiji za prihvatljivu sumu. Naravno ni blizu za cenu za koju se stariji prodaju ovde, ali mozda je takva akcija kao tvoja najpametniji izbor za ovakvog malo redjeg polovnjaka.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja bivša 159-ka je u BGDu i nije imala gas...jedina koja je imala je 2.4 iz Beograda, ali je to projekat Novaspeed-ai radjen je gas zbog tuninga. U toj varijanti nema kontrole tacne kolicine ubrizganog gasa pa to svakako nije dobro i tesko je ocekivati da motor moze da traje u tom slucaju. Fabricki uredjaji koji su napravljeni za dizel motore se prvenstveno prave zbog ustede i ekologije. Dodtakom gasa od 30-40% i redukcijom kolicine dizela za isti procenat usteda je oko 15-20% u novcu, a za vozilo koje trosi 40l/100km i predje 150.000km godisnje to je mnogo para... Uz sve to snaga moze da se podigne 20%, a moment i do 30, iz razloga kompletnog sagorevanja dizela. Stepen iskoriscenja novih dizel motora je max 80-85%, dok u kombinaciji sa TNGom to bude preko 98%. Kod putnickog programa je za sada neisplativo, zbog manje potrosnje i manjih kilometrza, a skupe ugradnje, dok je vec kod lakog teretnog programa ogomna usteda...jos kada firma ima veliki broj vozila, cifre se vrtoglavo penju :)

ducato tng.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je bas dobar, nista vise u njemu ni ne treba :lol:

Cak ima i viska. DPF, egr...

 

Mene interesuje koliko izadje kupovina u Italiji i dovoz za Srbiju? Ima par delti koje sam gledao sa nizim km pa sam zainteresovan. Ima na forumu informacija o uvozu, sta, kako ali ajd ako nije problem iz prve ruke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko ti neko dovozi auto, troskovi su ti oko 500€, a ako odes sam, mozes da prodjes nesto jeftinije u slucaju da odgovarajuci auto pronadjes u danu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...