Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ovi su bili i u Stilu isto aktivni sistem 3way ali svi na externu aktivnu skretnicu i old school pojacala (citaj jeftina, ab klasa kad naleti Japan '90s) i na dosta slabijem HU

Sad je Blau Bremen aktivna skretnica u njemu sve za isti i bolji projekat tu

Pojacao sam izolaciju sa jos materijala u vratima, razmisljam i o provlacenju jos kablova i sve na ext pojacalo neko da potrazim

Nije da je sad los zvuk....

Samo moze i jos lepse za malo kinte i truda, u inat projektantima koji su ugradili isti muzicki sistem kao i u Stilisu...306 imao bolji zvuk fabrika..95e5983d87d7582276c96bc022bd3129.jpg993be5d1fc950ab27dd096fd8e8916b3.jpg

 

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze mala pomoc ili savet...

Flipnulo mi dva parking senzora pozadi. Srednja dva, drugi i treci ( tako javlja zvucnim signalom)

Pitanje za clanove koji imaju fabricki senzor je da li je zvucnik za signalizaciju u gepeku ili kod volana ? Cini mi se da nisu fabricki

 

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Bravu mi je zvucnik za prednje parking senzore kod BodyCompa, tj. kod levog A stuba. Za zadnje parking senzore, zvucnik je u desnom C stubu (u dijagonali su).

Ako auto ima samo zadnje senzore, buzzer je integrisan u instrument tablu.

Identicno je i na Cromi, ako ti zatreba mogu da ti okacim seme ozicenja i lokaciju komponenti iz eLearn.

Mada, ako imas aftermarket senzore, ne znaci ti nesto. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za odgovor.
Nisu fabricki izgleda jer je pistavac u gepeku iza vozaca. Verovatno cu onda menjati ceo sistem ako ga ne ugasim ili prigusim ova upozorenja

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lako mozes da ih razlikujes i po centrali ili sondama u braniku. Aftermarket su karakteristicni sto imaju uglavnom iritantan zvuk, centrala im se kaci na zicu za rikverc svetlo (za razliku od fabrickih koji struju dobijaju sa Body-ja preko osiguraca uglavnom od 7,5A) itd...

Rekao bih da je mnogo teze ne prepoznati koji su u pitanju :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet dodavao na zvuku

Prednji kikovi u vratima su sad na pojacalu. Zvuk je brutalan. Bas utegnut i ima snage na pretek.

Pojacalo Philips ali Japan (pravila Alpine) Razmisljam ovo Kenwood u pozadini na slici da ubacim iza kasete, kad se skine centralna ventilacija desno ima mesta poprilicno.

Onda ce i fullrange da budu na ab klasi pojacala

A uz to se radja idea i za veci woof iako ovaj malisa od 20cm izvlaci nemoguce

 

Uz sve da dodam da nista ne bruji ne zuji kako unutra tako i spolja. Sve je dodatno zadihtovano zalepljeno i prikovano tako da od plastike koja landara i "klasicnog Fiata" nema nista. Izolacija bolja od nemca...

 

2287436ce317d56e506e6329bbcf2cac.jpgb3adc8b64742d97e3762839b3931f72b.jpg366b575d0fe2b7a273e27731e93cca31.jpga4eb619d418c0fdc705439b8e41914e4.jpg016780fe5a112a5951d3ab07ee43a69c.jpg30d8fad1768dd96f28969869c6ef4f66.jpgdaa0f9c28fe0cd5af959db343aee2d7d.jpg

 

 

 

1bba06eb3d7e07b2470338817bedd6aa.jpg

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem tacniji, menjao sam sa matorim za Seat Alteu xl 1.9 a on je prodao. Ne putujem vise toliko na posao, sada sam na 10 km od posla pa je ovaj malo prakticniji. 

Slicni su na papiru ta dva automobila ali u realnosti dosta drugaciji. Seat ima mekse kvacilo, menjac i volan sto mi nije toliko smetalo kod Crome. Osecaj u voznji deluje da je laksi (mada isto kg imaju) a posebno na lezecim i neravnom putu sto je veliki plus za Seata. Dijagnostikom gledano i ovaj je odlican a dizne su bas na minimalnoj korekciji (Ovaj ne prelazi 2 na korekcijama a Fiat nije prelazio nikad +/- 2.7 na nekoj od dizni). 

Sa druge strane Altea je na bazi golfa 5 sto se oseca u kabini (imam oko 2m). Croma je bila avion kad se istera na magistralu ili a.put. Motor JTD 120 je u odnosu na ovaj raketa.

Sve u svemu, resenje za narednih bar godinu dana kad je vec uradjen veliki sevis gume i jos po nesto redovno

Ima svojih prednosti ali i nekih nedostataka u odnosu na cromu. 

Za sledeci auto zaista ne znam. Mozda tipo karavan dizlo 1.6, scenic iii 1.5dci, astra j karavan 2.0cdti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altea XL je vrlo praktican auto i bas zgodan za visoke vozace. Obicna altea je malo lepsa i skladnija, ali manje prostora pozadi. Takodje 1.9 je super za grad u tom autu. Dobar drug vozi alteu XL samo 2.0tdi. Prosao sa njom ceo region zbog posla, bas zadovoljan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste dobra Altea za grad a ovaj xl moze da poprimi i prtljaga za duze putovanje sa dvoje dece. Dok ne pocne da pravi ozbiljan spisak potrebnih delova za zamenu nece biti potrebe za prodajom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...