Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Zvuk neuporedivo ali bas neuporedivo bolji

 

Pravio sam sendvic kombinaciju

 

1) samolepljivi bitumenski sloj+penasta izolacija

2) samolepljivi bitumenski sloj+penasta izolacija+samolepljivi bitumenski sloj  -   direktno iza membrane zvucnika

 

lepio sam dokle su me ruke sluzile da dohvatim bez skidanja unutrasnjeg lima (50cm :) )

izolovao zabice, zagitovao medijapan nosace. Sraf sa maticom i nazubnom i moment universal lepak izmedju zvucnika i nosaca ali kad se mali osusi.

1 dan laganog rada

 

Zvucnici spomenuti u ranijem tekstu

Radio Blaupunkt mp78

 

IMG_20180824_215251[1].jpgIMG_20180825_095749[1].jpgIMG_20180825_095934[1].jpg

IMG_20180825_101453[1].jpgIMG_20180825_121011[1].jpgIMG_20180825_154629[1].jpgIMG_20180825_154645[1].jpg

IMG_20180825_154701[1].jpgIMG_20180825_120413[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nikola_xpress

 

To je ono što zovu ''dampening''...ili tako nekako? :)

Viđao sam davno klipove kada bukvalno ogole sve, pa krenu od patosa auta, pa dalje...ali kontam da to tada nije samo zbog boljeg zvuka audio sistema, nego ljudi žele da naprave ceo auto tišim i tako mu dodaju dozu luksuza, kvaliteta...

 

Koja je cena tog materijala ako želi da se pokrije sve tako, tj. i vrata i gepek? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damping ..
Sve ostalo je lepo receno. Vrata se sad zatvaraju sa mnogo lepsim i punijim zvukum i malo je u kabini tise ali neznatno jer su samo vrata izolovana.
Ovako sam i prethodni Stilo radio koji je imao identicne zvucnike ( sramota za Cromu). Iskreno oni se savrseno uklapaju sa fabrickim jer su *r***. Samo damping bi doprineo dosta ali sa promenom i zvucnika koji mogu nize da sviraju i pojacala i ili playera koji moze da izgura vec malo jace zvucnike od fabrickih dobija se pun efekat . I ne treba snaga vec kvalitet.
Da pomenem da su visokotonci legli savrseno umesto fabrickih.

800 din tabla 500*500 4mm debljine samolepljivi bitumen, potrebno 3 ili 4 table za prednja vrata.
11e 8 tabli 200*500 10mm penasta samolepljiva masa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenih u garazi prednje diskove i tecnost valjano, na svim klipovima. Naravno ostavio sam stare plocice kao i na zadnjim kad sam menjao disk. 50k km presle i manje od pola istrosene, Ferodo.
Diskovi su Febi 4000 komad sa popustom.
Videcemo za jos stotinak km kako se ponasaju u normalnoj voznji.


Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite, jel ovo u redu posle 25 000 km i 3 godine "pazljive voznje" po nasim putevima ?
Riken zimska guma 205/55/r16 pritisak drzi i dalje na 2.5 bara

...ili treba da se pitam kome sam se zamerio ?7d9f709afea77d4e26f976131dd58167.jpgd8cc97b80aaa90affb58e72e6b074c6f.jpg

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se i sa leve strane pahuljice naceto..
Uzecu polovnu isti model do aprila a do sledece sezone cu razmisliti.

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

Imam neka verovatno glupa pitanja pa ako je neko voljan neka izrazi svoje misljenje/iskustvo

 

-Zasto na Cromi kad se ide nizbrdo ili generalno pusti gas potrosnja pokazuje 2 L/100km a ne 0 L koliko je pretpostavljam realna potrosnja kod novijih vozila ? 

-Da li se zamajac "raspadne" u trenutku ili u zadnjih nekoliko stotina km pojacava simptome. 

-Da li je moguce da zamajac i kvacilo izdrze 300 000km ili je to pusto mastanje

-Da li pre strada lamela ili zamajac ili to zavisi od samog vlasnika i voznje

 

Zamajac mi pokazuje tek prve simptome (barem se ja nadam da su pocetni) ali kvacilo bas dobro grize i na pocetku hvata na racunarskih 210 000km

 

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

- pretpostavljam da je kod svih fiata iz tog doba isti sistem rada bord kompjutera, i kod mene na 1.3mjet isto pokazuje 2l kada idem bez gasa u brzini nizbrdo. 

- rok trajanja seta kvačila i zamajca najviše zavisi od vozača, i naravno od konstrukcije, tj žilavosti samog seta. Znam par ljudi kojima je set kvačila na turbo dizelima sastavio preko 300.000km bez problema, a takođe jednog koji je razbio zamajac na 1.9TDi 110ks na recimo 120.000km. 

Takođe sam primetio da na slabim benzincima, tipa punto 1.2 8v lamela i korpa često odu na 70-100000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto su gradski automobili :D
Sve zavisi od upotrebe vozila a i komponenti kao sto i Mare rece. Ako imas voznju najvise a.putem i fabeicki set kvacila, tu vek ne moze da se proceni. Traja ce mnooogo. Ako si vecinom u gradu onda normalno mnogo krace, stotinak hiljada max sa dobrim setom. Prvo strada set kvacila pa onda nekad zamajac, moze biti uz drugi ili treci set kvacila.. Zamajac obicno daje simptome rano pa tako moze jos duugo da se vozi i naravno da moze da se raspadne, tad ga ljudi obicno i menjaju , e sad nikad nisam cuo da se nekom raspao iz cista mira , ono, bez simptoma par desetina hkm :D
Ovo za potrosnju, kao sto je rekao Marko, stariji Fiat-i ne prikazuju manje od 2l

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle promaje, plivajuci postade najveca mora prosecnog Srbina malo se tu guraju EGR i DPF ali jednostavno jos uvek ne mogu parirati ovoj posasti

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voznja je 80 % auto put i magistrala.
Ove godine, sudeci po tome da je lamela dobra, mozda me i zaobidje.
Kada sam progugl'o malo cene za ovaj auto bolje i promaja da mi je u kolima.
A malo i prokisnjava na vratima kad si spomenuo vec

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Hvala puno na odgovorima. Malo ste me ohrabrili

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ima Kromu kao moju, isti motor i godište, vozi je uglavnom po BGu - isprobao sam auto i zamajac i kvačilo su ok (zamajac se ne čuje, kvačilo lagano) a Kroma ima oko 310000 km.

Nisam čuo da je na JTDu i Mjetu zamajac stradao odjednom - uglavnom pojačava simptome.

Što se tiče potrošnje, tako je naštelovan računar, 0 odnosno -- pokazuje kada auto stoji u mestu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za u mestu da ali kad npr ides nizbrdo u 3-4b tj nebitno u kojoj trebalo bi da pokazuje 0 jer dizne tad valjda idu u "cut-off"... Na Opelu npr i u leru pokazuje vrednosti koje se najcesce krecu od 0,7-1.2L/h

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bilo bi logicno da pokazuje 0 ali italijanj pokazuju 2l najmanje. I jedan drugarski savet, nemoj da trazis logiku kod italijana

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites



Baci ga na ler dok se kreće, da vidis kako skace potrošnja

Sent from my 3310




O da. To je tek ludilo
Ono za 2L mogu da povezem sa tim da su shvatili da im je tacnija kalkulacija za prosecnu potrosnju ali to skakanje pri malim brzinama na leru, ne mogu.

Svaka cast za izbor telefona... 3310

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, neko stručniji će objasniti, bilo je na nekoj temi, ali da, skače potrošnja na leru, zbog x razloga (ne znam tačno šta i kako, pa ne bi da lupetam )

To je samo potpis, nemam taj tel, iako bi rado nosio onu originalnu 3310

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulio sam tekucinu u bravu na odmoru u sred grcke nedodjije. Srecom bio pribran odmah stao pa sam je izvadio iz srednjeg stuba i rastavio.

Elektronika je srecom prezivela pa sam auto upalio preko mikroprekidaca nekako i dosao do Srbije zalepljen izolir trakom.

 

Ovo sam napisao jer zelim da preporucim majstora koji mi je ovde u Beogradu sastavio tu bravu i prelemio sta sam polomio pokusavajuci da je sastavim.

Cena je povoljna u odnosu na trud i materijal

Nalazi se preko puta Cvetkove pijace

Bul kralja Aleksandra 358

 

Ako nekom zatreba nesto u vezi sa bravom na novoj Cromi moze da poseti ovog lika svakako ce bolje proci nego da menja bravu i racunar

 

Pozdrav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

Ovih dana sam uradio veliki i mali servis

Ulje Selenia td i sve ostalo po preporuci i cistio MAP, proverio MAF...

 

I pre kada sam isao na odmor pa vozio nocu i posle servisa primecujem u jutarnjim mracnim satima da pod farovima iza baca redak ali dim koji ostaje dugo iza. DPF je skinut davno i nije nikada bilo problema

 

Napravio sam danas neka merenja pa ako neko ima sugestiju sta da trazim kao moguc problem, bio bih veoma zahvalan.

 

 

 

Stavljam akcenat na -boost pressure- i -intake air quantity-

Da li je blizu normala i ako nije da li mozda da trazim resenje u nekom crevu vazduha turbine ili vakum crevo turbine ili ovo lici na vec pohabanu turbinu ?

 

Svaki savet dobrodosao je

 

Pozdrav

pressure.jpg

dizne.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre bre, dizu felne i u kucnim uslovima...

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...