nikola_xpress 53 Posted January 3, 2018 Probacu jos jedared i spoljnu stranu da nije zatezac pa onda da napadam alternator Hvala svakako na savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 4, 2018 Jutros sam namackao bas malo motornog ulja na spoljnu stranu kaisa i nista pomoglo nije. Definitivno nije spaner moglo bi se reci. Tom prilikom sam oslusnuo zvizdanje odakle dolazi i zakljucio nedvosmisleno da dolazi iz dela blize faru sto bi znacilo da nije od alternatora. Probao klimom da promenim zvuk alli nista se ne menja. Sve me navodi da je onaj roler ispod klime otisao ali moracu da sacekam sledeci vikend da sidjem u kanal i oslusnem da li je on problem. Mozda sutra uvece ako se bas zainatim Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 7, 2018 (edited) Stiglo prolece. Sve se razmisljam da zapocnem ali ipak da sacekam toplije vreme, da malo omeksa plastika pa da se bacim na izolaciju vrata i da upregnem ove starce. Nista bez starca. Japan, France i za radio Portugal. Sve uzeto za veoma malo novca. Izolacija mora da se ulozi za barem 4-5 000 rsd. Kopce ilii zabice su vec pripremljene. Bice slika... Edited January 7, 2018 by nikola_xpress 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 8, 2018 Tako blizu a tako daleko 2 Irena HGT and DraganUS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 12, 2018 (edited) Pozdrav drugari. Veceras sam skinuo kais i sisao u kanal da pogledam ko pravi ujdurmu u sklopu. Alternator i radilica ne klimaju ni malo. Utegnuti skroz. Klima ima lufta dosta ali podsecam da ne utice na zvuk kada se upali. Gornji roler, onaj sa zljebovima, ima malo lufta ali ga ne cujem kad ga klackam ali mi se zato uklopio zvuk cegrtanja ujutru sa zvukom klackanja donjeg, "celavog" rolera. U delmax, dobro vece. INA 1800 Dayco 1900. Davaj komad INA. Posto ove dizelke drze temperaturu po 2 sata i greju sve okolne delove moracu da saceka jutro za prave rezultate. Sutra amortizeri i diskovi Edited January 12, 2018 by nikola_xpress Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted January 12, 2018 Bas zbog tog grejanja posle gasenje kola meni skripi jedan od kaisa. Uvek kad upalim zagrejan auto posle 5 min i predjen nekih 2000 obrtaja kais pisti. verovatno se od topline opusti i zapisti samo prvi put kad krenem i posle toga nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 12, 2018 A kod mene je prosli kais cegrtao na kraju sve i posle 80 km a poceo je samo na hladno, kao i ovaj sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 13, 2018 Neverovatno ali pogodio sam sta je pravilo zvukove. Nista se ne cuje, a radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 13, 2018 Danasnji rezultat 1:1 covek -masina Diskove sam promenio zadnje. Dobro sam se namucio. Zapekli i srafovi i disk. Tukli smo jedan disk (naisao mi otac) dobrih 10 min. Drugi je iz drugog udarca popustio. Vratio sam klip pomocu kocke iz kine koja ima nekoliko sablona ali svakako mora dobro da se pritisne na gedoru da bi on uz okretanje sabio malo, 5,6 mm. Tu kocku sam morao da obradim jer ni jedan sablon nije dobar. Kada sam vratio i ocistio sve celicnom cetkom nikakvo skripanje ni cesanje za sad ne cujem. Necu pritiskati ostro papucicu stotinak km da se malo obrade paknovi stari i nalegnu lepo. Diskovi Ferodo, najjeftiniji bili u AP. Paknovi stari 30000km ali odlicni, isti proizvodjac. Amortizere nisam uspeo da promenim zbog zapeklog srafa, donjeg. Pozajmio cak od suraka strujnu udarnu bas za te stvari. Ni da mrdne...kupicu za odpustanje srafova sprej pa da namaknem auto tako da iz kanala menjam. Tu cu moci vecom silom i duzom stanglom da pokusam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 13, 2018 Ima li neko savet kako da odvrnem sraf a da ga ne polomim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 20, 2018 Tresao mi je desni far na svakoj rupi kao na kamionu. Popucalo je barem 3 vidljiva nosaca fara koje prodaju na eBay-u za 20e. Resenje Moment FIX lepak kao kamen. Skinuo kuciste filtera za vazduh i nabacio podosta lepila Ne mrda vise ni malo Takodje sam njime ulepio retrovizor na prethodnom Stilu. Neko mi je urnisao na parkingu, izgledalo nemoguce za zalepiti a nije se mrdao ni na 140 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 21, 2018 Pa i nije neki zahvat bio ali sam se silno obradovao i skidam kapu tom lepku. Mozda danas pokusam amortizere ponovo ako nadjem 2 sata vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted January 26, 2018 (edited) Neophodni alat za zamenu amortizera i diskova E18 i E20 socket Odgovarajuci su 14 mm i 16 mm ali osim ako nemate wurth zebra univerzalni nasadni bez ovog toreks -a tesko da cete bilo sta uraditi. Kupio sam pojedinacne nasadne 12 ugaone 6-14 od 1/4" i 15-20 mm 1/2", dva torx i krcalicu 3/8 sa prelazima na 1/4 i 1/2 sve novo UNIOR. Ispalo mnogo jeftinije na komad nego garnituru a uzeo sam sve sto mi je potrebno. Ovoliko novca sam samo ustedeo samostalnim opravkama pa je vredelo da se vise ne bih pozajmljivao za osnovni alat. U nedelju ponovni okrsaj posle mesec dana sa amortizerima... http://www.wurth.rs/katalog/index.html#1237/z Edited January 26, 2018 by nikola_xpress Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted February 10, 2018 Remenica na radilici je pravila problem. Zamenio majstor, stari vuk i stabilizator prednji kad sam vec dosao. Ucinio mi uslugu i samo "ubedio" sraf da mogu konacno da promenim i amortizere. Za sad Monroe su neznatno tvrdji, samo na nekim rupama ali zato zadnji kraj vise ne mrda u npr. ukljucenjima na petljama. Niz Bubanj potok, gde mi je odlazio zadnji kraj preko 110km/h, jos skoro necu dati ocenu. Konacno na odmoru i naravno na put da iskoristim krstaricu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted February 23, 2018 Izvestaj sa auto-puta: Niz Bubanj potok prolazi krivine sa 130 km/h bez ikakvih zanosenja i bezanja zadnjeg kraja sto je i bio glavni pokazatelj istrosenosti istih vec pri 110kmk/h Veca tvrdoca amortizera se ipak oseca na neravninama auto-puta ali samo kad je prazan. Moj je bez ikakve opreme pa je i laksi od vecine sto dodatno pojacava osecaj tvrdoce. Meni iskreno ne smeta jer nije preterana razlika a neuporedivo bolje ide skroz krivine. Ok su Monroe Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted March 22, 2018 Uzeh na sopstveno insistiranje filtere proizvodjaca CoopersFiaam Vise od ocekivanog, deluje kvalitetnije od Bosch-a a o poljaku da i ne pricam. Filter za ulje 800rsd ima deo gde naleze od mekanog materijala, za vazduh 1000rsd resetku i ucvrscen sa druge strane silikonom. Za kabinu 1000rsd uzeo sa mrkim ugljem. Sve iz fabrike u Sloveniji. 2800rsd Prilazem slike loseg kvaliteta Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted April 21, 2018 Update Cisctio sam malo danas klapnu na usisnoj i egr. Nije bilo vecih naslaga. Klapna lepo zatvara. Posetio sam prvi put centriranje trapa. Mislio sam da je zadnji previse cucnuo ali se ispostavilo da prednji ima vecih odstupanja. Nije bilo guzve pa sam stigao i da opreme auto. Naravno posto je lepo vreme, sundjer i crevo. Dobra prilika je bila da slikam i postavim napokon nesto u pravom izdanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted April 21, 2018 I ponovo - super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted August 9, 2018 (edited) Prednji amortizeri zamenjeni. Bilstein 6020rsd komad. Lezaj 1300. Stare mogu da sabijem sa dva prsta. Auto nije tvrdji samo je sad bas kako treba. 199 000km I dalje trese, znatno manje ali trese, na veoma jakim kocenjima (prazan) i srednje jakim (pun). Cak mislim samo na nizbrdici. Diskovi nisu menjani prednji ali papucica kocnice ne trese; karoserija i volan DA. Na ubrzanjima nista. Od promene amortizeri ni na nesavrsenom auto putu nikakve cudne vibracije, nevezano za brzinu kretanja. Zadnje diskove sam promenio jer su pocinjali da se vide i osecaju pod prstom crni bregovi pa sam pretpostavio da su dosli do kraja. Prednji su ravni i manje potroseni spolja a sa unutrasnje strane (koliko pamtim od zamene letnjih guma) malo vise. Oni jesu pref zamenu ali da li su jedini moguci izvor vibracija ? Ima li neko mozda savet ? Bdw Opet sam se Z@! Hteo sam da poboljsam kvaliteta a uzeo sam Shell ...iz Turske Edited August 9, 2018 by nikola_xpress Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 9, 2018 (edited) Ja se izvinjavam sto upadam...gde si uzimao bilstein? @nikola_xpress Edited August 9, 2018 by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted August 9, 2018 Krivi su ti diskovi. Meni sve preko 140km kad vozim i moram da kocim haos. Danas na kocenju pri 240km sam mislio da ce volan da mi ispadne. Rizicno. Moram nove diakove da stavljam jer ovi sto su dosli sa Cromom ni za biiip nisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted August 9, 2018 nista, nista delovi maximum Ako su diskovi, videce oni i prolece. Pri svakodnevnoj voznji 50-90-110 ne dolazi do pomenutih problema. To se desavalo najvise na auto-putu i na brdovitim i izazovnim putevima nase bratske Grcke. Do Larisse nocna voznja 140 5.8 L/Km (bez klime) nazad 6.5 preko dana i sa klimom. Makina... Mislio sam su mozda neke gumice pa dok je toplo da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites