Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jutros sam namackao bas malo motornog ulja na spoljnu stranu kaisa i nista pomoglo nije. Definitivno nije spaner moglo bi se reci.

 

Tom prilikom sam oslusnuo zvizdanje odakle dolazi i zakljucio nedvosmisleno da dolazi iz dela blize faru sto bi znacilo da nije od alternatora. Probao klimom da promenim zvuk alli nista se ne menja. Sve me navodi da je onaj roler ispod klime otisao ali moracu da sacekam sledeci vikend da sidjem u kanal i oslusnem da li je on problem. Mozda sutra uvece ako se bas zainatim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiglo prolece. Sve se razmisljam da zapocnem ali ipak da sacekam toplije vreme, da malo omeksa plastika pa da se bacim na izolaciju vrata i da upregnem ove starce. Nista bez starca.

Japan, France i za radio Portugal. Sve uzeto za veoma malo novca. Izolacija mora da se ulozi za barem 4-5 000 rsd. Kopce ilii zabice su vec pripremljene. Bice slika...

 

5a5281655d1b9_IMG_20180107_2110431.thumb.jpg.cbe9085a9480dbef6cf229444048c957.jpg5a52813cce0fa_IMG_20180107_2110131.thumb.jpg.d660fd5c806526689f775ca2c47297d8.jpg5a52818a96689_IMG_20180107_2112221.thumb.jpg.d7eac1c1d64867b67f48266ab1b93687.jpg5a5281a3d3deb_IMG_20180107_2111501.thumb.jpg.b4439c41d9a895934c003ad541ece083.jpg

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari.

 

Veceras sam skinuo kais i sisao u kanal da pogledam ko pravi ujdurmu u sklopu.

 

Alternator i radilica ne klimaju ni malo. Utegnuti skroz. Klima ima lufta dosta ali podsecam da ne utice na zvuk kada se upali. Gornji roler, onaj sa zljebovima, ima malo lufta ali ga ne cujem kad ga klackam ali mi se zato uklopio zvuk cegrtanja ujutru sa zvukom klackanja donjeg, "celavog" rolera.

U delmax, dobro vece. INA 1800 Dayco 1900. Davaj komad INA.

Posto ove dizelke drze temperaturu po 2 sata i greju sve okolne delove moracu da saceka jutro za prave rezultate.

 

Sutra amortizeri i diskovi :) 

 

 

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zbog tog grejanja posle gasenje kola meni skripi jedan od kaisa. Uvek kad upalim zagrejan auto posle 5 min i predjen nekih 2000 obrtaja kais pisti. verovatno se od topline opusti i zapisti samo prvi put kad krenem i posle toga nista.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danasnji rezultat 1:1 covek -masina
Diskove sam promenio zadnje. Dobro sam se namucio. Zapekli i srafovi i disk. Tukli smo jedan disk (naisao mi otac) dobrih 10 min. Drugi je iz drugog udarca popustio. Vratio sam klip pomocu kocke iz kine koja ima nekoliko sablona ali svakako mora dobro da se pritisne na gedoru da bi on uz okretanje sabio malo, 5,6 mm. Tu kocku sam morao da obradim jer ni jedan sablon nije dobar.
Kada sam vratio i ocistio sve celicnom cetkom nikakvo skripanje ni cesanje za sad ne cujem. Necu pritiskati ostro papucicu stotinak km da se malo obrade paknovi stari i nalegnu lepo. Diskovi Ferodo, najjeftiniji bili u AP. Paknovi stari 30000km ali odlicni, isti proizvodjac.

Amortizere nisam uspeo da promenim zbog zapeklog srafa, donjeg. Pozajmio cak od suraka strujnu udarnu bas za te stvari. Ni da mrdne...kupicu za odpustanje srafova sprej pa da namaknem auto tako da iz kanala menjam. Tu cu moci vecom silom i duzom stanglom da pokusam.

 

7c183a943079ee52776392c439b7d8f0.jpg13354b1cf79ce498df48c0b908119ff9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tresao mi je desni far na svakoj rupi kao na kamionu. Popucalo je barem 3 vidljiva nosaca fara koje prodaju na eBay-u za 20e.

Resenje Moment FIX lepak kao kamen. Skinuo kuciste filtera za vazduh i nabacio podosta lepila
Ne mrda vise ni malo

Takodje sam njime ulepio retrovizor na prethodnom Stilu. Neko mi je urnisao na parkingu, izgledalo nemoguce za zalepiti a nije se mrdao ni na 140

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije neki zahvat bio ali sam se silno obradovao i skidam kapu tom lepku. 

Mozda danas pokusam amortizere ponovo ako nadjem 2 sata vremena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neophodni alat za zamenu amortizera i diskova

E18 i E20 socket

Odgovarajuci su 14 mm i 16 mm ali osim ako nemate wurth zebra univerzalni nasadni bez ovog toreks -a tesko da cete bilo sta uraditi. 

Kupio sam pojedinacne nasadne 12 ugaone 6-14 od 1/4" i 15-20 mm 1/2", dva torx i krcalicu 3/8 sa prelazima na 1/4 i 1/2 sve novo UNIOR. Ispalo mnogo jeftinije na komad nego garnituru a uzeo sam sve sto mi je potrebno. Ovoliko novca sam samo ustedeo samostalnim opravkama pa je vredelo da se vise ne bih pozajmljivao za osnovni alat.

 

U nedelju ponovni okrsaj posle mesec dana sa amortizerima...

 

http://www.wurth.rs/katalog/index.html#1237/z

 

IMG_20180126_123813[1].jpg

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remenica na radilici je pravila problem. Zamenio majstor, stari vuk i stabilizator prednji kad sam vec dosao. Ucinio mi uslugu i samo "ubedio" sraf da mogu konacno da promenim i amortizere.
Za sad Monroe su neznatno tvrdji, samo na nekim rupama ali zato zadnji kraj vise ne mrda u npr. ukljucenjima na petljama. Niz Bubanj potok, gde mi je odlazio zadnji kraj preko 110km/h, jos skoro necu dati ocenu. Konacno na odmoru i naravno na put da iskoristim krstaricu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvestaj sa auto-puta: 

Niz Bubanj potok prolazi krivine sa 130 km/h bez ikakvih zanosenja i bezanja zadnjeg kraja sto je i bio glavni pokazatelj istrosenosti istih vec pri 110kmk/h

Veca tvrdoca amortizera se ipak oseca na neravninama auto-puta ali samo kad je prazan. Moj je bez ikakve opreme pa je i laksi od vecine sto dodatno pojacava osecaj tvrdoce. Meni iskreno ne smeta jer nije preterana razlika a neuporedivo bolje ide skroz krivine.

Ok su Monroe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeh na sopstveno insistiranje filtere proizvodjaca CoopersFiaam

Vise od ocekivanog, deluje kvalitetnije od Bosch-a a o poljaku da i ne pricam. Filter za ulje 800rsd ima deo gde naleze od mekanog materijala, za vazduh 1000rsd resetku i ucvrscen sa druge strane silikonom. Za kabinu 1000rsd uzeo sa mrkim ugljem. Sve iz fabrike u Sloveniji.

2800rsd

Prilazem slike loseg kvaliteta

 

5ab3d4f0a44ba_IMG_20180321_1848331.thumb.jpg.275d2b94b2db3c6e879cee52a7f8dcf1.jpg5ab3d504c3ebe_IMG_20180321_1848531.thumb.jpg.4e9d4c9b031d286093511c09b2ee813e.jpg5ab3d519c3200_IMG_20180321_1849001.thumb.jpg.076a709fd3be37e53ea07bc2cd48afe4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Cisctio sam malo danas klapnu na usisnoj i egr. Nije bilo vecih naslaga. Klapna lepo zatvara. 

Posetio sam prvi put centriranje trapa. Mislio sam da je zadnji previse cucnuo ali se ispostavilo da prednji ima vecih odstupanja. Nije bilo guzve pa sam stigao i da opreme auto. Naravno posto je lepo vreme, sundjer i crevo.

Dobra prilika je bila da slikam i postavim napokon nesto u pravom izdanju.

 

5adb054d22e5b_IMG_20180421_0906411.thumb.jpg.0a1dfd6778a31d3ee87c6704075ee66b.jpg5adb056f0a453_IMG_20180421_1025081.thumb.jpg.bdd77c736684708ca4bf1b9c8af6a839.jpg5adb058a740c3_IMG_20180421_1025241.thumb.jpg.179966565a78b510d12826db24d6231c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednji amortizeri zamenjeni. Bilstein 6020rsd komad. Lezaj 1300. 

Stare mogu da sabijem sa dva prsta. Auto nije tvrdji samo je sad bas kako treba. 199 000km

 

I dalje trese, znatno manje ali trese, na veoma jakim kocenjima (prazan) i srednje jakim (pun). Cak mislim samo na nizbrdici.

Diskovi nisu menjani prednji ali papucica kocnice ne trese; karoserija i volan DA. Na ubrzanjima nista.

Od promene amortizeri ni na nesavrsenom auto putu nikakve cudne vibracije, nevezano za brzinu kretanja.

 

Zadnje diskove sam promenio jer su pocinjali da se vide i osecaju pod prstom crni bregovi pa sam pretpostavio da su dosli do kraja.

Prednji su ravni i manje potroseni spolja a sa unutrasnje strane (koliko pamtim od zamene letnjih guma) malo vise.

Oni jesu pref zamenu ali da li su jedini moguci izvor vibracija ?

 

Ima li neko mozda savet ?

Bdw

Opet sam se Z@!

Hteo sam da poboljsam kvaliteta a uzeo sam Shell ...iz Turske

 

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krivi su ti diskovi. Meni sve preko 140km kad vozim i moram da kocim haos. Danas na kocenju pri 240km sam mislio da ce volan da mi ispadne. Rizicno. Moram nove diakove da stavljam jer ovi sto su dosli sa Cromom ni za biiip nisu.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista, nista

delovi maximum

Ako su diskovi, videce oni i prolece. Pri svakodnevnoj voznji 50-90-110 ne dolazi do pomenutih problema.

To se desavalo najvise na auto-putu i na brdovitim i izazovnim putevima nase bratske Grcke.

Do Larisse nocna voznja 140 5.8 L/Km (bez klime) nazad 6.5 preko dana i sa klimom. Makina...

 

Mislio sam su mozda neke gumice pa dok je toplo da zamenim

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...