Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Nije bas vreme idealno za predstavljanje auta fotografijama ali pokusacu da recima ukratko predstavim svoj auto a za nekoliko dana i vizuelno.

 

Auto je kupljen ujesen 2016. vozio ga je moj matori 5, 6 meseci dok ne prelomi auto za sebe ja ga preuzeo u prolece ali nisam zeleo da hvalim ili kudim dok malo ne prodjemo kilometrazu. 

2009 godiste    1910ccm    88kW     120ks 

Kilometraza: 153000 (sada 185000) 

Boja: bela

Bivsi vlasnici: 1) rentAcar 2) zena 60' godiste (nasao sam gospodju u Italiji preko neta :) )

Operma: klot... klima, podizaci, hill holder :)     mozda skronmo ali meni zaista dovoljno upgrade muzike

 

Uradjeno

Kod majstora: Pumpa vodena, Zupcasti kais, roler, kraj letve volana, svi paknovi, prvo menjanje ulja i filtera, skidanje DPF-a, na prolece mora da se pogleda balans stangla ili stabiliator, klokce po malo i da se ispravi zadnji trap, trosi gume malo na unutra vise. 

Sam u garazi: Dva grejaca, Rashladnu tecnost, zapala svetla za tablice u branik pa nekog mrzelo da cacka kad su otisle, jos 3 sijalice+oborena svetla Philips Vision+, nivelisanje razrokih farova, dva puta menjao sve filtere i ulje, PK kais pre 2 dana, Ciscenje MAP-a, Ciscenje EGR-a, Izolovanje vrata gepeka od stalnog lupkanja i klepetanja, ocekujem zadnje diskove za koji dan da promenim i zvucna izolacija prednjih vrata sa promenom fabrickih zvucnika na prolece, mazan kornjacom dva puta 

Kupljene: Menjao old school muziku raznu za Blaupunkt MP78, komande na volaznu Blaupunkt, dijagnostika, gumene patosnice tipske, za gepek takodje, presvlake u Pancevu radjene kod Grka ;) ,  felne od Saab-a 9-3 (14 spokes), merkam ratkapne za celicne trenutno, 

 

Lepo ide, voli dugacka putovanja zbog cega sam ga izabrao i lak je za saradnju u smislu pristupa popravkama i cenovno i fiziki. Potrosnja ovako ili onako oko 6L mesovita voznja. 

 

Mane su jedino sto mi je zao voziti ga po gradovima nasim raskopanim i krpljenim. 

Trenutno me muci sto ne javlja racunaru da je gepek otvoren, pa nemam svetlo u gepeku i mogu da ga zakljucam a da me ne upozorava.

 

Pozdrav 

Uskoro jos

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2017 at 6:33 PM, nikola_xpress said:

...pokusacu da recima ukratko predstavim svoj auto a za nekoliko dana i vizuelno.

...gde su te slike? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mišo165 said:
Kako si menjao rashladnu, kako je sa donjom šelnom na crevu dali može ista nazad da se stavi ili si drugu stavljao ?

Pravi sam prevaru. Nisam je kompletnu zamenio bas iz razloga selni i razvaljivanja fabrickih. Izvlacio sam nesto oko 1,5L pa ulivao novu i palio auto da promesa. Tako 5 puta ili 8L tecnosti.. prilozicu slike. Stara je bila zaista uzasna pa je ovo bila hitna procedura.

Hitna, toliko da sam nasao vremena i volje tad, u nedelju uvece...Uzasna je bila tecnost a tad sam bio slobodan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam zeleo da bije glavu i trcim u kanal radi toga, da li curi ili ne. Puno vozim pa kad nadjem vremena uradim sta mogu. Do sledeceg menjanja pumpe ce biti odlicno

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste logicno pitanje i na mestu zasto nije menjana i tecnost tada. Zaista ni ja ne znam...

Elem mislim da ova tecnost nije nikada ni menjana, posto je test izduvnih gasova pokazao da sve dihtuje a mrljava je bila skroz.

Evo slika tecnosti jos jedared

Sada je barem poceo termostat da radi kako treba i poceo naravno da zaj***va, stoji na jedan podeok od sredine na auto-putu, u gradu ok. Temperatura je u rashladnoj, dijagnostikom gledano, svakako preko 80 stepeni pa je po meni to sve ok i dalje. Mislim da skala krece da raste od 80 stepeni...

 

Poslednja tecnost je izasla jos malko bistrija od ove krajnje levo gledano.

Neko bi rekao da sam samo bacao pare...

 

DSC_0007_2.JPGDSC_0008_2.JPGDSC_0009_2.JPG

DSC_0010_2.JPGDSC_0011_1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike...

Problem mi je izbaciti slike blago osakacenog auto na haubi sa crnim celicnim felnama ali probacu da "ugodim" da barem igleda kako simpaticno. Nikako lep dan da naidje da malo rucno oprem jer puska niti jedna belu boju ne moze, podvlacim, da opere.

 

P.S. Sanjam onaj full detail tretman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se. Za mene bela nikako ne moze da se opere na onim samousluznim, jedino da si zamlacem pa jednom detaljno da istrljas pa ba 3 dana da puskiras

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos od jesenas sveze navoskirane horizontale + proletos a najvise se zalepi blato na krov i haubu. Ipak ima efekta jer i najblaze prelazenje vodom i sundjerom daje rezultat bez trljanja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose istusiran ali da ne ostanem duzan u staroj godini.
Ima puno udaraca od kamencica zbog kojih sanjam jednog dana detailing kod forumasa. Ja sam za te stvari anti-talenat

 

bfdb2cb81356cabfc563df2b92809bda.jpg220a6125165e23b6dcc3dc742baa0956.jpg2f8d28fe5547961183258948ca60d138.jpg

ad855c9a37cc0fe6a609f694fcf3bdd8.jpg1d92f090f7293ebd8bd2d32bf30e8373.jpg9b82383409380eadc4d8fde85144e763.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

16'
205/55 cini mi se da je ta 'debljina'
Nema sta, ruzan je za medalju sa crnim tockovima.


Tebi verovatno izgledaju kao da su 15' gledajuci tvoje od 18'

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je možda klotara (nema kožni volan, fabričku muziku, klasična klima -nije automatska, tempomat, metalne felne, klasičan štof na sedištima koji se ne vidi jer presvlake) opet joj i ova boja lepo stoji i ništa joj ne fali.

Jedino bih neke alu felne nabacio, možda u sivoj-gun metalic i sličnoj nijansi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne imam sa letnjim gumama, postavicu slike. A bas sam razmisljao jednim od starije crome tamno sive 16' za zimu al sad nikako mi se ne daje. Za sledecu sezonu mozda.

Dragane, zasto ciljas celicne ? Zbog jacine i otpornosti ?
Ja bih mozda za sledecu zimu uzeo eftine alu pa prodavao ove.
Bio da ih ispravljam ali su prave kao strela. Gume kineske neka pozadi uzasno se cuju, kao gusenicar na 80 kad vozim i malo umeju da vibriraju

Sa ovakvog sam pozajmio :) 

 

5a4a452272e99_saabwheel.thumb.JPG.2e3002c2614b7d1e7c89f280b891aace.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li mala pomoc oko nagovestaja sta bi moglo da proizvodi zvuk na kanalnom PK kaisu ?

 

Ovakav je tok dogadjaja

Zamenjeni kais i spaner pre oko godinu dana kada je kupljen. Promenjen i klinasti i navedeno gore ali ovo nisam ni video do sad, omaklo se.

Poceo je da se cuje posle 35000km kao regularno "zvizdukanje" koje je preslo iz jutarnjeg sindroma u to da posle 80km ne prestaje.

Ne znavsi da je menjan zamenim u garazi samo kais duzine 1395 a stari je bio 1388. Malo vise pojeden po sredini stari a sad ovaj mislim da jede sa spoljne strane

 

Prethodni sam nakvasio, trudio se iznutra da kanem vodu. Prestaje pa se ponovo vrati

 

Mozda je i moja greska sto sam stavio 7mm duzi ali postoji svakako jos nesto

Da li je to od alternatora ili nesto trece, vec dotrajao spaner ...

Da li pali fora da bacim malo wd-a u svaki remen pa da time lociram koji je i ako jeste. Odokativno su mi iz kanala i odozgo delovali u liniji ali ne mogu da tvrdim da ne "seleda" neki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je fabricki ?

Ovaj su mi u radnji rekli da je po katalogu, pa cak proverio i po drugom proizvodjacu.

Da li mozda kada oslabe svi moze da ide taj 7mm kraci ?

 

Da li je previse komplikovano menjanje remenice alternatora, isplativo?

 

ima HOW TO...

Hvala pogledacu dalje pa javljam

 

Ako se ispostavi da jeste, sa surakom akcija. Ja skidam on rastavlja i menja. Elektricar, uporni ... :)

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koji je. Ako su ti po katalogu rekli da je taj koji si poslednji stavio onda je verovatno on dobar. 

Komplikovano jeste ali ne preterano.

A da li je isplativo, nije mi jasno pitanje. Ako je neispravna remenica nema šta da bude isplativo ili ne, mora da se zameni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sto kazes...

A da li je dovoljna dijagnoza to podmazivanje remenice i cime ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na JTD je inače problematičan taj PK krug - zvekne jedna remenica i ako se ne zameni na vreme - posle par hiljada ode i druga. Loš španer i neće toliko pokvraiti stanje, koliko remenice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne možeš nju samu podmazati. Možeš prsnuti na kaiš (unutrašnja strana) malo vode ili wd-a ali to si već probao i prestaje cviljenje na kratko. Remenica je "plivajuća" odnosno u jednom smeru se okreće dok se u drugom blokira. Uglavnom kada zablokira u oba smera počinje da cvili kaiš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mi je jasnije...

Hvala ;)

A da li je samo ona plivajuca u tom sklopu ?

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...