Jump to content
FAS Goran
BMW_E30

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Alternator ispravab, anlaser ispravan akumulator ispravan i svake godine problem sa paljenjem. Nekad upali, nekad ne. Samo pogasi sve lampice i nece da upali, danas cak ni na gurku nije hteo da upali. Auto je bio tri puta kod majstora i uvek se javlja problem. Rekao je da je bila losa masa i da je to bio problem, ali auto i dalje ima problem. Zna li neko gde traziti kvar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeniš majstora i odeš kod drugog ja bi tako rešio, dal je moguće da ne može da se to reši, ali ko ne zna nikad neće ni znati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rage_manMeni je relativno skoro bio crkao senzor radilice na bravu. Simptomi,verglanje do besvesti naznaka da ce da upali nikakva :D Ovaj pali na kablove,kaze covek nema struje, tako da tesko da je senzor.Mozda je cuven po tome kad rikne moze na kablove da pali:lol::lol: Mada ima i neke logike jer meni pre nego sto ce da crkne nacisto  desavalo se da nece da upali iz prve, pa trza itd i to sve u roku 2-3 sata voznje da bi posle tih 2-3 sata samo se ugasio i vise nije mogao da se upali... Sve se odigralo u roku 2-3 sata voznje simptomi trzanja,pada obrtomera,stanem da kupim pljuge na trafiku ugasim auto on jedva upali i na kraju totalnog otkazivanja.Srecom po mene nisam bio u centru u koloni :D

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ekipa imam problem i ne mogu da nadjem rešenje, pa vas molim ako je neko imao sličnu situaciju...

Na autu je uradjena glava stavljen nov dihtung, novi šrafovi, uzubljen i kad sam sve sklopio dam kontakt i javlja se neko konstantno zujanje oko kompjutera, auto vergla ali neće da upali, odvijem svećice, benzin smrdi a one ne bacaju varnicu uopšte, sve sam pregledao da nisam nešto pogrešno spojio oko struje ili da je neki Džek ostao ne ukopcan i ne nadjem ništa, čini mi se da je sve na svom mestu. Pregledao sam sve osigurače pod haubom i sve ok. I svaki put kad dam kontakt on pogasi sve lampice na tabli i čuje se zujanje oko kompjutera. Nemam predstavu šta bi to moglo biti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene zuji kad se da kontakt to je normalno a sto nece da upali to vec ne znam mozda je pumpa goriva mozda nesto drugo oko struje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije otkacen ili ostecen dzek sa senzora radilice, on prolazi negde tu oko plastike zupcastog kaisa? Gasi li se kod kljuc lampica kad das kontakt? 

Edited by lomisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se lampice pogase.

Naručio sam danas alat za merenje kompresije, da proverim da li slučajno nismo zaznuli nešto kad smo sklapali nazad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rešen,

Kad smo merili kompresiju na prva dva klipa 0 na trećem 2 i na četvrtom 1

Skinuli smo kajs zaključali bregastu, i okrenuli radilici za od prilike 180 stepeni, ponovo uzubili i sad radi kao sat, ali i dalje mi se čuje ono zujanje kod kompjutera, nadam se da nije neki problem jer auto radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je gorela check engine lampica par dana i palio je normalno ali nisam imao vremena da ga kacim na dijagnostiku. I jutros jedva upali verglao bas dugo, kada je upalio  u tom trenutku se ugasi check engine lampica. Da li ga neki senzor zeza ili je do paljenja? Hvala  ( 1.2 16v)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,
Imam sledeći problem:
Neće ponekad da pali,pogotovo ako je vruć,posle 10-tak verglanja upali radi ko singerica,a posle pola sata stajanja opet sve iz početka...dijagnostika ne pokazuje ama baš ništa,pumpa se čuje da radi...
Majstor kaže možda je masa na pumpi,ali treba ga lovi da bi video.
Ne kupuje mi se nova pumpa ako nije do toga.Da li može taj kontakt da se poboljša.
Danas kada je odbio da pali par puta uključio kontakt da bi pumpa povukla,i ubrzo upalilo.
Takođe češće zeza na prazniji tank nego na pun.
Imam utisak kao ne napravi dovoljan pritisak ili da vuče falš vazduh negde,pa gorivo u sistemu ispari ili se vrati u tank.Ovo je samo subjektivni utisak.
Molim za pomoć!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno se nimalo ne razumem u kola, pre jedno 20ak i kusur dana sam uzeo Punta Mk2 1.2 16v 2000. godiste. Malopre kad sam hteo da ga upalim, nista, niti vergla niti sta. Samo se popale lampice, cuje se neko zujanje i kad hocu da ga upalim kao da nema snagu. Ovo mi se jednom desilo ali tad mi je ostalo unutrasnje svetlo pa znam sta je bilo. Ali ovaj put stvarno nista nije ostalo. Paljen je pre tacnk nedelju dana poslednji put. Sta da radim? Samo da napomenem da mi na rucici za svetla ostanu upaljena kako ne bih zaboravio sledeci put da ih upalim, ali ne verujem da je do toga.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj na kablove da upalis od komsije, drugara... Ako upali onda proveri kako puni alternator, kakav je aku, da li negde vuce struju itd. Ako i tad tesko bude verglao ili uopste ne bude onda je najverovatnije anlaser. Imao sam obe situacije. U sv sl trebace ti autoelektricar. Ovo s kablovima mozes sam za pocetak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada mi se prvi put ovo desilo, naveo sam gore ono sa unutrasnjim svetlom, na kablove je upalio bukvalno odmah, na pola kljuca sto se kaze. Posle smo ga provozali i valjda se akumulator dopunio jer je posle normalno palio. E sad nemam trenutno nikog ko bi mogao da mi pomogne. I nije mi jasno sto se ponovo to desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista cudno, nije paljen nedelju dana i ako je akumulator losiji ne moze toliko da zadrzi "struju u sebi". Odnesi akumulator do servisa da ga ispitaju, ujedno mogu da ti provere i koliko vuce struje kada je ugasen auto, posto moze i to da bude uzrok
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/24/2019 at 5:23 PM, DisplayName said:

E da nisam rekao, sve mi se resetovalo na bordu osim predjene kilometraze, i vreme i prosecna potrosnja i sve ostalo. 

Pokusao sam opet da upalim, nista, sve isto.

Čim se sve resetovalo znači da je do akumulatora, stajao auto nedelju dana, izvuko malo po malo struju i kad je trebalo da upali ostalo je toliko da barem kontrol tablu upali. Vidi najjefitiniji akumulator otprilike od 40 do 47Ah i vozi malo cešće taj auto.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...