neshaoct 9664 Posted August 18, 2020 DriveTribe video: Clarksonov Alfa Romeo GTV 6 Otišli su na njegovu farmu, pogledali GTV 6 koji je bio u ovoj epizodi The Grand Tour, dobili dozvolu njegove devojke da ga provozaju...al' onda je stigao i njegov glas da nikako ne smeju da je voze jer samo on vozi ovu Alfu. Ako se sećate epizode, kupljena je od prvog vlasnika za oko 10.000 funti, uloženo još oko 8.000 da se sve sredi...i od tada je sa njom pređeno jedva 2.000 kilometara uključujući i kilometražu tokom snimanja serijala: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted June 24, 2021 Srećan rođendan, Alfa Romeo: proslava 111-godišnje istorije Parade, dres-kod i posebna izložba u Muzeju: Areze će prikladno biti obojen u crveno kako bi se proslavila 111-godišnja istorija brenda Alfa Romeo, sa 4 dana događaja u ime strasti, posvećenih klubovima i fanovima, Alfistima. Najznačajniji momenti dana biće isporuka prvih modela Giulia GTA/GTAm, novog Alfa Romeo super-automobila proizvedenog u samo 500 ekskluzivnih primeraka: modela koji povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Događaj traje do nedelje 27, sa događajima sa temama od Formule 1 do istorije, i od aktivnosti za grupe i porodice do parada. Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana. Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501. Na godišnjicu brenda Alfa Romeo, isporuke prvih modela Giulia GTA i GTAm Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka. Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo, pričajući im o detaljima i pozadini jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej, sa fokusom na potragu za lakoćom, razvijenom tokom decenija, kako bi se unapredile performanse na stazi i zadovoljstvo vožnje na putu. Što je još važnije, mogu da sednu za vozačevo sedište u svom novom Giulia modelu i budu deo ekskluzivne parade na zatvorenoj stazi Muzeja. Biće to važna prilika da se i ovde provozaju ovim super-automobilom. Opremljen je super varijantom 2.9 V6 Bi-Turbo od 540 KS, sa najboljim odnosom snage i težine u klasi od 187 KS po litru, on otelotvoruje jedinstvenu sposobnost brenda da kombinuje stil i sportski duh. Međutim, upečatljive performanse modela Giulia nisu zasnovane samo na ovom motoru visokih performansi, već i na opsežnoj upotrebi ultra-lakih materijala. Giulia GTA je zato uspela da postigne težinu do 100kg nižu od verzije Quadrifoglio, na kojoj je zasnovana. Specijalni događaj za klubove i parade za sve ljubitelje Nešto što se ne sme propustiti ovog dana proslave je specijalni događaj za sve one koji žive svoju strast prema brendu Biscione na poseban način: Alfa Romeo klubovi. Parada je zakazana za 15h posebno za njih, nakon čega sledi okupljanje u 15:30h u Giulia hali, sa prenosom uživo za one koji ne mogu da dođu u Italiju ili Areze zbog teških okolnosti prouzrokovanih pandemijom. Na okupljanju, otkriće se planovi za muzej i istražiće se nove ideje i predlozi. Takođe, razne parade koje će biti otvorene za sve Alfa Romeo automobile svih godišta, modela i boja, će se dešavati svakog dana do nedelje, 27. juna. Učestvovanje je besplatno i uključeno u muzejsku kartu – kao i sve druge aktivnosti - ali je potrebno registrovati se slanjem Email-a na info@museoalfaromeo.com. Uživo sa Velike nagrade Austrije: Alfa Romeo je takođe i Formula 1 Muzej će takođe organizovati prenos uživo prethodnice Velikoj nagradi Austrije, i treninzi, kvalifikacije i sama trka će se prenositi uživo na velikom ekranu u Giulia hali. U petak, 25. juna, biće ekskluzivan događaj gde će gosti moći da četuju uživo sa vozačima tima Kimi Rajkonenom i Antonijom Đovanacijem na stazi Spielberg, koji će otkriti tajne iz boksa i garaže tokom virtuelnog obilaska. Tokom 4 dana, Alfa Romeo Racing Orlen izložbeni bolid će takođe biti prikazan, ponosno prikazujući logo kreiran radi proslave 111. godišnjice brenda tokom događaja. Još jednom ove godine, Alfa Romeo želi da oda počast svojoj istoriji, nezaustavljivom putovanju koje se sastoji od prestižnih automobila, sa nepogrešivim stilom, poznatim širom sveta. Istoriji koja se sastoji od sportskih pobeda, izvrsnosti u automobilizmu i tehnologiji, ali pre svega onoj koja se sastoji od muškaraca i žena koji su stvorili i napravili mesto za brend u srcima fanova u svim krajevima sveta. Uz podršku Stilskog centra, kreiran je logo koji odaje počast 111-godišnjoj istoriji brenda. Logo je inspirisan kultnim elementima svog dizajna: ''Biscione'' (zmija) sa grba plemićke porodice Viskonti iz Milana, i krst, simbol Milana. U ovom slučaju, krst je transformisan i ima izgled niza broja 1, koja je razvučena duž linije pogleda, odajući utisak prolaska vremena od prošlosti do sadašnjosti, dajući dinamiku broju 111. Ovaj logo će se koristiti na Velikoj nagradi Austrije Formule 1, zamenjujući svoj klasični dizajn: sa svojim specifičnim oblikom i geometrijom, grafika logoa i oblik automobila će se dopunjavati kako bi se istakao dinamični aspekt trkačkog automobila. Putovanja kroz istoriju i aktivnosti za grupe i porodice Tokom vikenda, održaće se dva detaljna predavanja o istoriji brenda: ono u subotu, 26. juna, će se baviti prvom pobedom kompanije A.L.F.A. (Modena, 1911. godina, trka Regularity). U nedelju, 27. juna, pričaće se o 4C prototipu, koji je dizajnirao Stilski centar Alfa Romeo tokom 2011. godine. Na kraju predavanja, vlasnici modela 4C će biti pozvani da paradiraju sa svojim automobila na unutrašnjoj stazi. Držeći se istorije, izložba ''Morski konjici'' je i dalje otvorena, sa svojom ilustracijom korišćenja Alfa Romeo motora u plovidbi, od trkačkih do teretnih i od morskih do ribarskih plovila. Vođeni obilasci ''iza scene'' Muzeja mogu biti zakazani svakog dana. Obilasci prolaze kroz dva sprata skladišta automobila, motora, trofeja, šasija i drugih artefakata koji obično nisu javno izloženi. Tokom vikenda, takođe su planirane aktivnosti za grupe i porodice: od kreativnih radionica za decu zakazanih za subotu, 26. juna u 15h, do lova na blago u nedelju 27. juna u 16.30h. Potrebne su rezervacije, slanjem Email-a na info@museoalfaromeo.com. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted June 28, 2021 Alfa Romeo: 111 godina emocija koje ćemo proživeti zajedno Museo Storico, Muzej istorije brenda Alfa Romeo, bio je obojen u crveno četiri dana u ime strasti prema brendu koji je osnovan 24. juna pre 111 godina. Proslave koje su počele prošlog četvrtka okupile su celu porodicu ljubitelja brenda, tzv. Alfiste, od klubova do rukovodstva kompanije i vlasnika Alfa Romeo automobila koji su paradirali pred posetiocima muzeja. Velika imena na događaju bili su superautomobili Giulia GTA i GTAm, čiji su prvi primerci isporučeni tokom trajanja ovog događaja. Ne samo da ove limuzine predstavljaju najbolje adute tehničke izvrsnosti brenda, oni takođe čine spoj između slavne istorije i budućnosti. Proslave su se nakon toga nastavile u muzeju tokom vikenda, sa krcatim rasporedom. Sve emocije sa proslave godišnjice mogu se ponovo proživeti u snimku u čijem su fokusu događaji održani 24. juna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted February 12, 2023 Alfa Romeo slavi godišnjice simbola Quadrifoglio i trkačkog odeljenja Autodelta predstavljanjem dva nova logoa Alfa Romeo slavi 100 godina simbola Quadrifoglio i 60 godina trkačkog odeljenja Autodelta, dva jubileja u istoriji plemenitog italijanskog sportskog duha koji datira iz 1910. godine. Predstavljena su dva nova slavljenička logoa koja je dizajnirao Alfa Romeo Centro Stile. Oni predstavljaju novi osvrt, iz moderne perspektive, na istorijske logoe i projektuju ih na budućnost brenda koji planira da iznova osmisli sportski stil u 21. veku. Novi logoi služiće kao podrška komunikacionim aktivnostima brenda po pitanju noviteta u 2023. godini. Od modela Targa Florio 1923 do današnjeg dana, od trkačke staze do druma: legendarni simbol Quadrifoglio puni sto godina ali i dalje nastavlja da označava najmoćnije kreacije brenda Alfa Romeo. Autodelta: Trkačko odeljenje brenda Alfa Romeo nastalo je 1963. godine i predstavlja pravi test poligon za italijanske i inostrane vozače. Na godišnjicu odeljenja Autodelta, 5. marta, i na godišnjicu brenda 25. juna, u Istorijskom muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu održaće se dve manifestacije posvećene ljubiteljima koje se ne smeju propustiti. Alfa Romeo je najavio zvaničan početak slavlja povodom stogodišnjice legendarnog simbola Quadrifoglio i šezdesetogodišnjice čuvenog trkačkog odeljenja Autodelta iz opštine Setimo Milaneze i tima koji je osnovao Karlo Čiti (Carlo Chiti). Radi se o dve prekretnice u istoriji brenda, izrazu plemenitog italijanskog sportskog duha koji datira iz 1910. godine, a koji do danas izaziva snažne emocije i veliki ponos u plemenu Alfa Romeo. Ovom prilikom, Alfa Romeo predstavlja dva nova logoa koja će pratiti događaje klubova i brenda, kao i različite komunikacione aktivnosti i novitete koji će uslediti u 2023. Dva nova logoa, koja je dizajnirao Alfa Romeo Centro Stile, predstavljaju novi osvrt, iz moderne perspektive, na istorijske logoe i projektuju ih na budućnost brenda, koji planira da osveži sportski stil u 21. veku. Konkretno, logo posvećen stogodišnjici simbola Quadrifoglio poseduje postojanost i eleganciju istorijskog logoa i razlikuje se jedino u boji. Savremeni hromatski dodir daje prizvuk stare slave legendarnih Alfa Romeo automobila koji su se urezali u kolektivnu maštu. Isto tako, logo odeljenja Autodelta predstavlja stilsku karakteristiku koju treba održavati i sačuvati u svom originalnom izgledu i bojama. Zaista, iako je prošlo mnogo godina, ovaj simbol sportskog duha ostao je urezan u pamćenju ljubiteljima moto-sporta. Zbog toga nova slavljenička verzija ima nekolicinu promena, i predstavlja savremeniju verziju usklađenu sa trenutnim komunikacionim sredstvima Alfa Romea. To se jasno vidi u novom fontu Sequel, identičnom koji koristi Alfa Romeo; u tri boje koje su uvek prisutne, kao ponosnim izrazom porekla; i dodatkom jubilarnog datuma koji naglašava dugovečnost brenda Autodelta. Na šezdesetogodišnjicu odeljenja Autodelta, Alfa Romeo će 5. marta održati konferenciju u muzeju u Arezeu, na dan kada je osnovano ovo trkačko odeljenje, dok će se 25. juna, u okviru rođendanskog slavlja brenda, održati dan simbola Quadrifoglio, nakon čega će uslediti ''bekstejdž'' conferencija u okviru koje će se održati parada i okupljanje koji će biti dostupni za sve klubove Alfa Romea. Quadrifoglio: simbol sportskog ''Made in Italy'' stila koji datira iz 1923. Neprekidna potera za izuzetnošću prvo se primenjivala na trkačke automobile da bi se zatim, u potpunosti, prenela na serijske automobile: ovo je, ukratko, filozofija Alfa Romea umetnuta u simbol Quadrifoglio, legendarni simbol po kojem su se isticali najbolji modeli Alfa Romea, ne samo oni na trkačkoj stazi širom sveta, već i neki specijalni serijski modeli, još od 15. aprila, 1923. godine. Prvi Alfa Romeo automobil koji je nosio simbol Quadrifoglio bio je RL Corsa za čijim je volanom bio Ugo Sivoki (Ugo Sivocci), koji je osvojio 14. izdanje relija Targa Florio 1923. godine, prvi od deset laureata brenda na ovom prestižnom takmičenju. Isti taj simbol dobre sleće isticao se na modelu P2 Brili Perija (Brilli Peri) kada je osvojio prvo svetsko prvenstvo trkačkih automobila u Monci, 1925. godine, prvo od pet svetskih titula koje je Alfa Romeo osvojio. Dvadesetih godina prošlog veka, Quadrifoglio simbol je opet bio taj po kom su se tokom trka izdvajali Alfa Romeo automobili od onih koje je pravio Scuderia Ferrari, koji su imali logo ''propetog konja''. Godine 1950. i 1951. Đuzepe, Nino, Farina (Giuseppe ''Nino'' Farina) i Huan Manuel Fanđo (Juan Manuel Fangio) vozili su Alfa Romeo modele 158 i 159, legendarnu Alfettu, do pobede u prva dva Svetska šampionata Formule 1. Potom tokom šezdesetih godina, Quadrifoglio simbol je karakterisao verziju modela Giulia ''spremnu za trkanje'' koja je nosila oznaku TI Super, a potom se pridružuje plavom trouglastom logou odeljenja Autodelta sledećih nekoliko decenija: od modela GTA do modela 33 pa sve do dva Svetska šampionata za model 33 TT 12 (1975.) i 33 SC 12 (1977.). Alfa Romeo Nastavlja sa trkačkim aktivnostima tokom osamdesetih, nakon povratka u F1 1980. godine. Ponovo ostvaruje trijumf u šampionatu turing automobila (GTV 6 2.5), nakon čega je usledio trijumf u DTM šampionatu sa modelom 155 V6 Ti 1993. godine kao i vrlo dugačak niz pobeda na takmičenju 156 Superturismo (1998-2004.). Redovna proizvodnja Alfa Romeo vozila takođe je uključivala Quadrifoglio modele. To su bili izuzetno moćni modeli proizvedeni od 60-ih do 80-ih godina prošlog veka. Neki su nosili simbol na karoseriji, bez pomena u zvaničnom nazivu - kao što je Giulia Sprint GT Veloce ili 1750 GT Veloce - dok su drugi, od 1980. godine na ovamo, imali Quadrifoglio u zvaničnom nazivu, kao što su razne verzije modela 33 Quadrifoglio Verde ili 164 Quadrifoglio Verde. Takođe vredi napomenuti da je tokom 70-ih i 80-ih godina prošlog veka simbol Quadrifoglio takođe evoluirao i bio je dostupan u dve verzije: Verde za sportskija vozila i Oro za nešto uglađenije, luksuzne modele. Vremenom je samo početno ''Q'' postalo deo rečnika brenda Alfa Romeo, na kraju postajući identifikator za najnaprednija tehnička rešenja: najpoznatiji od svih je Q4 pogon na sva četiri točka, ali je postojao i Q2 samoblokirajući diferencijal, Q-Sistem automatski menjač i Q-Tronic, da spomenemo samo neke. Konačno, simbol Quadrifoglio je ponovo iskorišćen i na modelima Mito (2008.) i Giulietta (2010.) i kada je nova generacija Alfa Romea rođena 2015. lansiranjem Giulia u Quadrifoglio verziji, pokretanog novim 2.9 BiTurbo benzinskim motorom sa 510 konjskih snaga i izvanredne performanse, toliko da je postavila rekord kategorije na 7 minuta i 32 sekunde na čuvenoj stazi Nurburgring. Stelvio, prvi SUV koji proizvodi Alfa Romeo, takođe je u vrhu ponude u svojoj Quadrifoglio verziji. Autodelta: Legendarno trkačko odeljenje brenda Alfa Romeo 5. marta 1963. godine, Karlo Čiti (Carlo Chiti) i braća Čizola (Chizzola) osnovali su malu kompanija sa sedištem u mestu Feleto Umberto (Feletto Umberto), u blizine grada Udine (Udine), sa ciljem da sarađuju sa brendom Alfa Romeo na izgradnji modela Giulia TZ, kompaktnog gran turismo automobila dizajniranog od strane Zagato-a, izgrađenog na motoru i mehanici modela Giulia i opremljenog eksluzivnim tubularnom šasijom, odakle i potiče akronim ''Tubolare Zagato''. Ovo je označilo početak najlepših poglavlja međunarodnog moto-sporta, toliko lepog da je kompanija ubrzo postala trkačko odeljenje brenda Alfa Romeo. Naime, 1965. godine kupio ga je Biscione sa ciljem zvaničnog povratka na takmičenja, nakon povlačenja iz F1 Svetskog prvenstva 1951. godine, kada je osvojio drugu titulu sa modelom Alfetta. Zbog ovoga je ovaj proizvođač automobila odlučio da '''ad hoc'' kreira trkačku organizaciju, fizički odvojenu od proizvodnog objekta i uz dovoljno diskrecije u brzom donošenju tehničkih i sportskih odluka. Generalni direktor nove industrijske i sportske stvarnosti bio je harizmatični inženjer Karlo Čiti (Carlo Chiti), koji je kompaniju Autodelta preselio u anonimna skladišta u Setimo Milanezeu nedaleko od Arezea. Odavde su dolazili neki od najpoznatijih trkačkih automobila brenda Alfa Romeo, uključujući legendarni Giulia Sprint GTA iz 1965. godine, koji je osvojio tri uzastopne titule ''Challenge Europeo Marche'', desetine nacionalnih šampionata i stotine pojedinačnih trka širom sveta. Zabavna činjenica: Giulia Sprint GTA je bio prvi putnički automobil koji je završio Nordšlajfe trku na Nurburgringu za manje od 10 minuta. 1967. godine Alfa Romeo se odlučio na veliki korak u kategoriji ''prototipa'', glavna međunarodna scena automobilskih trka u to vreme, sa modelom 33/2 koji je osvojio svoj prvi trofej kada je debitovao u Fleronu u Belgiji. Sledeće godine prototipi automobila Autodelte osvojili su pobedu u kategoriji 24 sata Dejtone, 1000 km Nurburgringa, 500 km Imole i 24 sata Le Mana. Model 33 TT 12 iz 1975. godine (verovatno najuspešnija godina za kompaniju Autodelta) takođe je bio izuzetan. Model koji je napravila Autodelta osvojio je Svetsko prvenstvo u Markeu, ponovivši pobedu dve godine kasnije sa modelom 33 SC 12. Nakon toga, Autodelta je preuzela upravljanje svim sportskim programima brenda Alfa Romeo, od trofeja Alfasuda do Formule 1. Karlo Čiti (Carlo Chiti) je napustio kompaniju 1984. godine, a sledeće godine Autodelta je otpuštena. Da zaključimo, treba imati na umu da je Autodelta takođe bila sjajan poligon za mnoge italijanske vozače, uključujući Andreu De Adamiča (Andrea De Adamich), Artura Merzarija (Arturo Merzario), Andreu De Cezarisa (Andrea De Cesaris), Bruna Đakomelija (Bruno Giacomelli), Đorđa Franciju (Giorgio Francia), da spomenemo samo neke, i isto toliko stranih šampiona: od Johena Rinta (Jochen Rindt) do Džekija Ika (Jacky Ickx), od Žan Pjera Žarijera (Jean Pierre Jarier) do Marija Andretija (Mario Andretti). Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 984 Posted February 13, 2023 16.04.2023. na stazi Monza je proslava 60. godina AutoDelte i Quadtifoglia. 3 horvat, silenci and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted July 24, 2023 30. avgust u 17h Alfa Romeo predstavlja ''Il coraggio di sognare'' svetsku premijeru Sanjajte sa nama! Iskusite putovanje u istoriju sa brendom Alfa Romeo. Prenos uživo može se pogledati na alfaromeo.com/il-coraggio-di-sognare U sredu, 30. avgusta u 17 časova, Alfa Romeo će predstaviti svetu kreaciju koja je nastala zahvaljujući hrabrosti i posvećenosti tima koji je želeo da ostvari svoj san. Pravo putovanje u istoriju, jedinstveni trenutak čistog uzbuđenja sa italijanskim automobilizmom, koje treba iskusiti iz prve ruke. Za fanove koncepta ''Made in Italy'' i brenda Alfa Romeo, ovo će biti zaista uzbudljivo. Za one koji još nisu očarani, otkrivanje ove lepote će zasigurno pobuditi strast duboko u njima. Tako strasti nastaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted August 29, 2023 Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova Gledajte prenos uživo klikom OVDE. Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea. U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke. Doživite ga sa nama... 2 shuxx and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted August 30, 2023 Alfa Romeo 33 Stradale Alfa Romeo sa zadovoljstvom najavljuje ponovno rođenje ''fuoriserie'' (izrađene po meri) 33 Stradale, pravog manifesta mogućnosti italijanskog brenda - sada i u budućnosti - u smislu stila i iskustva u vožnji. Sa samo 33 ekskluzivne jedinice, usklađene sa jedinstvenim zanatskim procesom, novi kupe sa dva sedišta kombinuje Alfa Romeo nasleđe i budućnost kao simbol plemenitog italijanskog sportskog duha. Da biste ostvarili san, osnovni sastojak je dobra doza hrabrosti i prstohvat zdravog ludila, isti recept za istorijski automobil koji mnogi smatraju među najlepšim ikada, 1967 33 Stradale. Danas, sa istom smelošću i vizijom, tim Alfa Romea je dizajnirao i razvio novi 33 Stradale, autentično umetničko delo u pokretu, savršenu kombinaciju lepote i tehnologije. Novi Alfa Romeo 33 pruža uzbudljivo iskustvo vožnje i besmrtni šarm ikone veoma malom krugu entuzijasta koji su bili uključeni od početka. Novi 33 Stradale razvijen je u nedavno kreiranoj Alfa Romeo ''Bottega'', gde su se dizajneri, inženjeri i istoričari brenda prvobitno sastali sa potencijalnim kupcima kako bi kreirali svaki automobil, kao u renesansnim zanatskim buticima i radionicama renomiranih italijanskih proizvođača karoserija. ''Sa novim 33 Stradaleom želeli smo da stvorimo nešto što je u skladu sa našom prošlošću, da služi brendu i da učinimo Alfiste ponosnim. Takav rezultat je mogao biti postignut samo zahvaljujući stručnosti, napornom radu i strasti naših timova, uz podršku menadžmenta koji ima jasnu ambiciju da doprinese pisanju poglavlja u budućnosti brenda, uz puno poštovanje njegove jedinstvene istorije“, rekao je Jean-Philippe Imparato, izvršni direktor brenda Alfa Romeo. „Ovo je prvi fuoriserie (po meri) automobil marke od 1969. i obećavam da neće biti poslednji. Proizveden u Alfa Romeo Centro Stile, novi 33 Stradale je inspirisan istorijskim modelom iz 1967. godine, sa obogaćenom skulpturalnom lepotom i elementima dizajna iz novog stilskog jezika Alfa Romea. Eksterijer karakteriše savršen balans proporcija, zapremine i površinskih elemenata da bi se postigao oličenje neophodne lepote Alfa Romea. Dizajn ima snažan i mišićav stav. Izvanredne karakteristike uključuju ikonski štit i složeno osvetljenje na eliptičnoj osnovi. Profil je dinamičan i vitak, sa leptir vratima koja imaju dva velika ulaza za vazduh. Karoserija je projektovana napred, sa površinama modelovanim prema formalnom izrazu Alfa Romea. Otvori vrata u uglovima i veliki zaokruženi krovni otvor daju vozaču jedinstven pogled na kabinu. Otvaranje haube i vrata poboljšava teatralni dizajn automobila. ''Brutalni'' zadnji dizajn je uravnotežen vijugavim prednjim delom sa maksimalnom visinom smeštenim na sredini krova, jedinstvenim elementom dizajna. Prostor izražava snagu automobila zahvaljujući skraćenom repu, grafiki u obliku slova V i okruglim grupama zadnjih svetala. Prelep dizajn takođe klizi kroz vazduh uz aerodinamičku efikasnost. Cx od 0.375 se postiže bez pomoći aktivnih sistema. Dostupna su dva nivoa opreme: Tributo i Alfa Corse. Unutrašnjost je primer minimalističkog dizajna koji ima za cilj najveću moguću angažovanost u vožnji bez ometanja vozača. Ograničeni broj kontrola za uobičajene sisteme može se naći na centralnoj konzoli. Direktno ispred vozača je 3D teleskop displej, koji uključuje vozača u prvu interakciju svoje vrste. Volan, lišen svih svojih uobičajenih dugmadi, nudi doživljaj čistog užitka u vožnji. Instrument tabla u stilu kokpita ima komande koje se nalaze na različitim nivoima, uključujući i iznad glave, u oblogu krova. Instrument tabla inspirisana avijacijom i centralni tunel koriste materijale kao što su aluminijum, ugljenična vlakna, koža i alkantara. Zaokružena sedišta reinterpretiraju sedišta svojih prethodnika, obezbeđujući udobnost i ergonomiju. Svaki detalj je dizajniran da stvori ekskluzivno i privlačno okruženje, održavajući estetsko i tehničko nasleđe 33 Stradalea iz 1967. godine. Alfa Romeo tim je postavio ambiciozan cilj da ponudi iskustvo vožnje kao automobil na stazi, ali u modelu pogodnom za svakodnevnu upotrebu na putu, bez ugrožavanja udobnosti i bezbednosti. Radeći sa vozačem F1 Valterijem Botasom, finski šampion je podržao podešavanje automobila na poligonu Baloko u provinciji Verčeli u Italiji, unoseći tako F1 iskustvo u svakodnevnu vožnju i osiguravajući nepogrešivo upravljanje Alfa Romeom. Novi Alfa Romeo može biti opremljen V6 twin-turbo motorom koji isporučuje više od 620 konjskih snaga, uz osmostepeni DCT menjač, pogon na zadnje točkove i elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Opciona BEV konfiguracija isporučuje više od 750 konjskih snaga sa WLTP dometom od 450 km. Performanse su izvanredne u obe verzije. Maksimalna brzina je 206 mph/333 km/h sa vremenom od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde. Novi 33 Stradale se može pohvaliti najboljim inženjeringom Alfa Romea, sa aktivnim vešanjem. Sistem podizanja prednje osovine omogućava podizanje prednje osovine prilikom prolaska prepreka, kao što su neravnine, šine ili pri ulasku u parking ili garažu, kako bi se izbeglo oštećenje karoserije. Vozač može da aktivira ovu funkciju preko ''Assetto'' kontrole na centralnoj konzoli, kada vozi ispod 40 km/h. Hidraulički sistem podiže prednju osovinu za skoro 50 mm da bi savladao prepreku. Sistem se vraća na standardnu visinu ručnim deaktiviranjem sistema ili prekoračenjem postavljenog ograničenja brzine. Aluminijumski H-okvir i monokok od ugljeničnih vlakana obećavaju krutost i lakoću. Da bi se obezbedio visok kvalitet krutosti i sigurnosti, krovna konstrukcija je projektovana od ugljeničnih vlakana i aluminijuma, koji podržavaju leptir vrata sa šarkama. Prozorski okviri su takođe napravljeni od karbonskih vlakana. Nastavljajući sa temom lagane težine, zadnje staklo je napravljeno od polikarbonata. Birač režima vožnje na centralnom tunelu ima dva režima rada. Strada (put) režim se uključuje kada se automobil pokrene, što obezbeđuje udobnost i zadovoljstvo u vožnji uz glatku isporuku snage, blagu osetljivost pedala i usaglašeno vešanje. U režimu Pista (staza), korisnik bira opciju sa maksimalnom snagom, povećanom osetljivošću pedala i čvrstim vešanjem za bolje rukovanje. Launch Control je dostupan preko Quadrifoglio dugmeta na centralnom tunelu. Sistem radi na menjaču, kontroli vuče i isporuci snage kako bi maksimizirao ubrzanje izbegavajući proklizavanje točkova. U režimu Pista, vozač takođe može izabrati da deaktivira sisteme kontrole proklizavanja. Alfa Romeo kočioni sistem i Brembo karbonsko-keramičke kočnice nude zaustavnu moć visokog nivoa - od 100 km/h do 0 in ispod 33 m. Projekat 33 je stvorio potrebu za Alfa Romeo Bottega, timom profesionalaca koji su blisko sarađivali sa kupcima na dizajnu 33 jedinstvena i ekskluzivna vozila. Bottega je inspirisana renesansnim radionicama i proizvođačima karoserija iz 1960-ih, od kojih su svi stvarali dela čiste lepote, prema zahtevima svojih klijenata. Isto tako, kupci su bili uključeni u kreativni proces od početka 33 projekta. Prvi susreti sa nekim kupcima održani su na Velikoj nagradi Monce 2022. godine, gde je počela prilika za izražavanje želja. U roku od nekoliko nedelja prodate su sve 33 jedinice. Samo 33 jedinice će biti proizvedene, kroz namenski program koji je omogućio kupcima da razviju funkcionalne stilske elemente zajedno sa Alfa Romeo timom: usisnike za vazduh, točkove, pa čak i prepoznatljiv prednji štit. Dakle, neće postojati dva ista automobila. Svaki je remek-delo na četiri točka i postaje deo istorije Alfa Romea. Ekskluzivnost se nastavlja u procesu registracije, što omogućava kupcima da lično dodeljuju broj šasije. Specifični VIN uključuje osam cifara koje bira kupac i takođe je označen na centralnom tunelu. Za konsolidovano iskustvo u oblasti ekskluzivnih automobila napravljenih po meri, Alfa Romeo će koristiti veštinu Carrozzeria Touring Superleggera za konstruisanje automobila. Zato su obezbeđeni standardi kvaliteta po meri, sa opsesivnom pažnjom na detalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted September 1, 2023 Top Gear: Alfa Romeo 33 Stradale Upoznajte novi Alfa Romeo 33 Stradale, super sportski automobil ''fuoriserie'' (ograničene serije) čija je veza sa prethodnikom iz 60-tih toliko jaka da se nisu ni potrudili da promene ime. Može se dobiti ili sa 3.0 twin-turbo V6 motorom sa 620 konja, ili kao BEV (potpuno na struju) koji će najverovatnije pokretati tri elektromotora sa više od 750 konja ukupno. Glasine su da joj je cena od 1.99 miliona evra (plus lokalni porezi), a zna se da će ih biti napravljeno samo 33 komada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted November 2, 2023 SupercarBlondie: Alfa Romeo 33 Stradale Ovo je ultra retka i potpuno nova Alfa Romeo 33 Stradale, kojim se odaje počast jednom od najlepših automobila ikada napravljenih. Originalni 33 Stradale je pravljen od 1967. godine, a samo 33 ovih modernih verzija će biti proizvedene. Svaki od njih je već prodat i priča se da košta oko 3 miliona evra... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites