Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Malo se vozalo ovog vikenda... kv bg preko preljine i ljiga (autoput) klima sve vreme ukljucena. Nije bilo preterane guzve i solidno sam ga cepao. Potrosnja 6.8 do mc donaldsa na vidikovcu gde sam parkirao. Vozio se po bg sutradan tu je potrosnja vec bila 8 sa klimom. U povratku autoput do batocine. Tempomat na 125 i tu je je islo 7.4 do 7.6. Posle na magistrali je spalo na 7.2 do kv. Gume letnje 17tice. Potrosnja za mene skroz ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to.

1.4 tfsi koji radi na 2 cilindra mrvu manje od toga trosi kada se vozi svalerskim gasom. Tako da sve na mestu :)

 

Inace, videh da si pitao. Ima Delta vrh zvucnu izolaciju, daleko bolju od Brava i Stila po mom subjektivnom vidjenju.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra je izolacija. To sam skapirao kad koristim sirenu, bas se slabo cuje unutra a spolja odlicna. enterijer je stvarno super, prijatno izgleda na oko, kvalitetna koza, ocekivao sam da cu se bas znojiti od koze ali za sada sve ok. Jedino sto ceo auto ima miris koze al ok... Na tempomat sam se bas navikao, odlicna stvar. Bese sa njim manje trosi kad je ukljucen?

Edited by shakalkv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm? Jel provereno? Ista deonica ista prosečna brzina. Nešto mi je puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je takodje manja potrosnja bez tempomata, ali ne bas toliko :) . Na stranu sto me smara voznja sa istim :D .

Drugo, kolega nije bio bas precizan da li su ovo potrosnje za svaku deonicu posebno (Trip Data za svaku ponaosob) ili je samo pratio kako se potrosnja menja tokom vremena. Tesko da na magistrali potrosnja bude 7.2l, pre mislim da je gledan ceo put u zbiru.

Trece, ne verujem ni u sta sem "cep-cep" metodu, tj. ne verujem u board dok ga bas dobro ne proverim.

Trenutno testiram 1.4 MultiAir, ali mi ne pada na pamet da ista pisem po forumu o potrosnji, samo na osnovu board-a. Tj. dok ne sprzim par rezervoara goriva od cepa do cepa i uporedim slicne deonice sa potrosnjom JTD-a. Na board-u sve trenutno izgleda bajkovito, mada i na papiru treba da trosi primetno manje nego obican T-Jet.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao sam pun rezervoar i za neki dan cu opet pun pa da uporedim sa bordom. Trip a i trip b resetovani pred polazak iz kv za bg. U povratku autoputem board nije resetovan vec sam pratio trenutnu potrosnju na auto putu. Nisam znao da vise trosi sa tempomatom. Ubedjen bio u suprotno hehe.

Edited by shakalkv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zavisi :) . Ako ti je cilj usteda, racionalnije ce neke deonice voziti iskusan vozac nego automatika.

A kolega je merio otprilike onako kako sam pretpostavio, navedena potrosnja je prilicna za magistralu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto mislite da se sa tempomatom više troši? Na ravnoj deonici BEZ saobraćaja nikako ne može više da potroši.

Vozač može smanjiti potrošnju u odnosu na tempomat SAMO predviđanjem saobraćaja ispred odnosno pravovremenim oduzimanjem gasa da se ne koristi kočnica. Također i u brdskoj vožnji maksimalno koristiti nizbrdicu a kada se ide uz brdo ne dodavati gas da se kompenzira usporenje.

Moje mišljenje stečeno sa 10 godina korištenja, naravno ne tvrdim da sam u pravu.

Pokušavam reći da na aerodromskoj pisti uz istu brzinu ne može više trošiti ako se koristi tempomat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne radi se o saobracaju i nije sve ravno :D  obicno tempomat uzima podatke iz podpritiska u usisnoj grani,ako se pritisak poveca treba dodati gas. U praksi je to sledece: vozis bez tempomata vidis uzbrdicu i malo dodas gas da ne izgubis inerciju. Kad vozis sa tempomatom on kad krene vec uzbrdica dodaje gas. U prevodu ti je to da si dao gas na pola brda da bi mogao da izguras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je Zvezdo i rekao :) .

Za prvi deo se apsolutno slazem sa njim... 

Za drugi deo (na ravnom), iz mog iskustva je manje primetna razlika, ali je ipak ima.

Npr. u takvim uslovima nikada ne drzim gas u istom polozaju pri konstatnoj brzini. Dodam, pa oduzmem da masina proguta, naravno drzeci tempo i da se u fluidnosti voznje to ne primeti. Sto se kaze, igram se sa gasom :) , pricam o slucaju ako gadjam manju potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta price nije "samo i samo" usteda, nego da potrosnja moze da bude manja nego sa tempomatom.

Zato me i smara automatika, neki deo puta vozim mirnije, negde malo produvam auto, trudim se da mi ne bude monotono i dosadno jer uzivam u samoj tehnici voznje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako odrzavas brzinu tempomat i manje trosi. Za vas treba adaptivni tempomat povezan sa GPS-om da zna jel uzbrdo, nizbrdo, usporenje pred krivinom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...