shakalkv 153 Posted March 27, 2018 Koja je oznaka ovih tvojih? Ja sam uzeo neke sa sifrom ikr9f8. Valjda sam pogodio, a vremena nikako da odem do majstora da proveri ove postojece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted March 27, 2018 IKR9J8,zamena za IKR9F8. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted March 27, 2018 Znaci pogodio sam. Jos samo da nadjem vremena da odem do majstora da zamenim ako je potrebno. Na koliko ti menjas svecice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted March 27, 2018 Ti si uzeo f8,j8 su zamena za te sto si ti uzeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted May 28, 2018 Malo se vozalo ovog vikenda... kv bg preko preljine i ljiga (autoput) klima sve vreme ukljucena. Nije bilo preterane guzve i solidno sam ga cepao. Potrosnja 6.8 do mc donaldsa na vidikovcu gde sam parkirao. Vozio se po bg sutradan tu je potrosnja vec bila 8 sa klimom. U povratku autoput do batocine. Tempomat na 125 i tu je je islo 7.4 do 7.6. Posle na magistrali je spalo na 7.2 do kv. Gume letnje 17tice. Potrosnja za mene skroz ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted May 28, 2018 (edited) Malo više od 1.9 mjet troši u gradu Odličan je auto i enterijer mi se mnogo sviđa Edited May 28, 2018 by Pluto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted May 28, 2018 bogami dosta trosi na AP 1 1 marko.jovanovic and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 28, 2018 Turbo benzinac, šta očekujete...6l? 5 marko.jovanovic, dekirs, igor0511 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 28, 2018 (edited) To je to. 1.4 tfsi koji radi na 2 cilindra mrvu manje od toga trosi kada se vozi svalerskim gasom. Tako da sve na mestu Inace, videh da si pitao. Ima Delta vrh zvucnu izolaciju, daleko bolju od Brava i Stila po mom subjektivnom vidjenju. Edited May 28, 2018 by igor0511 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted May 29, 2018 (edited) Dobra je izolacija. To sam skapirao kad koristim sirenu, bas se slabo cuje unutra a spolja odlicna. enterijer je stvarno super, prijatno izgleda na oko, kvalitetna koza, ocekivao sam da cu se bas znojiti od koze ali za sada sve ok. Jedino sto ceo auto ima miris koze al ok... Na tempomat sam se bas navikao, odlicna stvar. Bese sa njim manje trosi kad je ukljucen? Edited May 29, 2018 by shakalkv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted May 29, 2018 Vise trosi sa tempomatom. 2 igor0511 and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 29, 2018 Dizel oko 0.5l, a benzin i za litar vise. Moje iskustvo, nije neko precizno merenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 29, 2018 Hmmm? Jel provereno? Ista deonica ista prosečna brzina. Nešto mi je puno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 29, 2018 (edited) Kod mene je takodje manja potrosnja bez tempomata, ali ne bas toliko . Na stranu sto me smara voznja sa istim . Drugo, kolega nije bio bas precizan da li su ovo potrosnje za svaku deonicu posebno (Trip Data za svaku ponaosob) ili je samo pratio kako se potrosnja menja tokom vremena. Tesko da na magistrali potrosnja bude 7.2l, pre mislim da je gledan ceo put u zbiru. Trece, ne verujem ni u sta sem "cep-cep" metodu, tj. ne verujem u board dok ga bas dobro ne proverim. Trenutno testiram 1.4 MultiAir, ali mi ne pada na pamet da ista pisem po forumu o potrosnji, samo na osnovu board-a. Tj. dok ne sprzim par rezervoara goriva od cepa do cepa i uporedim slicne deonice sa potrosnjom JTD-a. Na board-u sve trenutno izgleda bajkovito, mada i na papiru treba da trosi primetno manje nego obican T-Jet. Edited May 29, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted May 29, 2018 (edited) Sipao sam pun rezervoar i za neki dan cu opet pun pa da uporedim sa bordom. Trip a i trip b resetovani pred polazak iz kv za bg. U povratku autoputem board nije resetovan vec sam pratio trenutnu potrosnju na auto putu. Nisam znao da vise trosi sa tempomatom. Ubedjen bio u suprotno hehe. Edited May 29, 2018 by shakalkv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 29, 2018 Pa zavisi . Ako ti je cilj usteda, racionalnije ce neke deonice voziti iskusan vozac nego automatika. A kolega je merio otprilike onako kako sam pretpostavio, navedena potrosnja je prilicna za magistralu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 29, 2018 Zašto mislite da se sa tempomatom više troši? Na ravnoj deonici BEZ saobraćaja nikako ne može više da potroši. Vozač može smanjiti potrošnju u odnosu na tempomat SAMO predviđanjem saobraćaja ispred odnosno pravovremenim oduzimanjem gasa da se ne koristi kočnica. Također i u brdskoj vožnji maksimalno koristiti nizbrdicu a kada se ide uz brdo ne dodavati gas da se kompenzira usporenje. Moje mišljenje stečeno sa 10 godina korištenja, naravno ne tvrdim da sam u pravu. Pokušavam reći da na aerodromskoj pisti uz istu brzinu ne može više trošiti ako se koristi tempomat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted May 29, 2018 ne radi se o saobracaju i nije sve ravno obicno tempomat uzima podatke iz podpritiska u usisnoj grani,ako se pritisak poveca treba dodati gas. U praksi je to sledece: vozis bez tempomata vidis uzbrdicu i malo dodas gas da ne izgubis inerciju. Kad vozis sa tempomatom on kad krene vec uzbrdica dodaje gas. U prevodu ti je to da si dao gas na pola brda da bi mogao da izguras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 29, 2018 Pa to je Zvezdo i rekao . Za prvi deo se apsolutno slazem sa njim... Za drugi deo (na ravnom), iz mog iskustva je manje primetna razlika, ali je ipak ima. Npr. u takvim uslovima nikada ne drzim gas u istom polozaju pri konstatnoj brzini. Dodam, pa oduzmem da masina proguta, naravno drzeci tempo i da se u fluidnosti voznje to ne primeti. Sto se kaze, igram se sa gasom , pricam o slucaju ako gadjam manju potrosnju. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted May 29, 2018 Ja kontam da je to toliko marginalno jer jbt ne vozim tempomatom uz mount everest. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 29, 2018 Poenta price nije "samo i samo" usteda, nego da potrosnja moze da bude manja nego sa tempomatom. Zato me i smara automatika, neki deo puta vozim mirnije, negde malo produvam auto, trudim se da mi ne bude monotono i dosadno jer uzivam u samoj tehnici voznje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted May 29, 2018 Ako odrzavas brzinu tempomat i manje trosi. Za vas treba adaptivni tempomat povezan sa GPS-om da zna jel uzbrdo, nizbrdo, usporenje pred krivinom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 30, 2018 Vidi ledmastersa al je smršo Quote Share this post Link to post Share on other sites