Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

haa pa dobro to manje no 200 iljada,pa sve zavisi kakvi se delovi ugradjuju,kojeg kvaliteta,filter ulja ima za 300,al ima i za 1200 dinara

ja sam presao negde oko 67 hiljada,ne znam kad da se radi,tj da se menja lanac taj,neko kaze 100 iljada,neko 150,nisam pametan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da pitam ovde kada ste vec u elementu:)

 

Ima li kakve razlike kod delova iz prve ugradnje i onih koje zovemo "originalnim", tj. da li su ti delovi iz prve ugradnje kvalitetniji od kasnije kupljenih "originalnih"?

Konkretno mislim na setove zupcenja...

 

Unapred zahvalan

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mislim da nebi trebalo da ima razlike izmenji prve ugradjne i  posle kad kupis original delove ,sto se stavljaju u prvu ugradju,a postoje i zamenski delovi,tj isti samo druga marka,za Fiat ima dosta sad turskih delova,kao i poljskih,a nikad cuo marku,al sad dosta ima kopija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon uradjenog servisa danas primetim da kad mi se motor zagrejao na radnu temperaturu scala je bila na 1 podeoku iznad polovine, tako mi je uvek bilo i nikad nije mrdalo. Nakon par km scala je pala na 1 podeok ispod polovine i tako je osciliralo u nekoliko navrata dok sam stigao kuci, oko 8km. Imate li ideju sta moze biti? Prilikom servisa doliven je antifriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvoj slici kad se zagre, na drugoj kad malo padne. Inace, vozio sam 10km, stao u mesto i radio 15 min, uredno upalio ventilator a temperatura nije mrdala. Posle napravio krug i sve je bilo ok. A koji su simptomi loseg termostata? Smem da vozim ovako?

 

fUViz.png

 

S5zwE.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam opet vozio i kad sam parkirao pogledam antifriz, ima ga malo ispod max kad je topao i kad sam odvrnuo cep posude dok je auto radio izasao je vazduh pod pritiskom, sisnuo napolje. Jel to znak da je bilo vazduha u sistemu? Hvala svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, nego je svaki sistem pod pritiskom nekim. Mislim npr.da je bese kod stila 1.4b

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao jutros servis, majstor kaze da je uredno odzracio sistem i da je ostalo vazduha dizao bi temperaturu. Sumnja na termostat. Moguce da je vec bio los pa ga je nov antifriz i nova pumpa koja navodno pravi bolji protok 'dodatno sredilo'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad, kad bi ta nova pravila bolji protok onda bi znacilo da ti je stara bila losa, a nije , jel tako? :D A to za termostat, zakaci dijagnostiku i proveri kako ona ocitava temperaturu.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojedini "majstori" termostat menjaju preventivno :)

Kako da ti naplati to što prvi put nije ozračio sistem kako treba? Ipak će mu izrađivanje oduzeti vremena i ne može naplatiti jer je prvenstveno hteo da zbrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da je auto pod garancijom 6 meseci za napred navedene radove, ponovno ozracivanje sistema, proveru celokupnog sistema hladjenja i proveru svih parametara rada danas mi nisu naplatili. Auto uzimam veceras ali prema tvrdnjama majstora u sistemu nema vise vazduha, dijagnostika ocitava 90 stepeni i u mirovanju i prilikom kretanja, termostat je ispravan a kazaljka ne pada ispod pola. Ostaje da navedeno proverim licno veceras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veceras isproban auto. Prvih 5 6 km po gradu dosao je auto do radne temperature, grejanje je radilo ali su bile primetne oscilacije gore-dole za debljinu kazaljke za temperaturu. Nakon pauze od 15 min vozio sam ga jos na ravnom, pun gas ne mrda kazaljka, kad pustim gas i lagano nastavim kretanje spusti se kazaljka za jednu debljinu. Nakon dalje voznje po gradu i malo otvoreno motor se dobrano zagrejao i kazaljka vise nije oscilirala. Potom, nakon krace pauze nastavim i kad sam se spustio na vecu nizbrdicu bez gasa opet je pala kazaljka da bi se potom odmah na ravnom vratila i vise nije oscilirala. Mislite da je sve ok? U ovlascenom gde mi kum radi kazu da je sve ok, da je 3 puta testiran auto i da dijagnostika ocitava uvek 90 stepeni, dodavsi da takve male ocilacije kazaljke ima i 500L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo pun gas...i nemoj da puno gledas u kazaljku, sto vise gledas, vise ce da igra..licno iskstvo sa lybrom, na delti mi se par puta isto to ucinilo, ali dijagnostika je rekla 90 stepeni, samo gas i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da je ok, ako ti je ventilator radio u malo vecoj brzini to mu dodje kao normalno :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Računaj na to i da je hladno sada. Kada otvori termostat dodje dosta hladnija voda nego što je to slučaj leti, a kazaljka registruje promene od tih par stepeni. 

Kad sam skoro menjao termostat, nakačio sam na MES i vozao okolo jedno pola h. Dođe temperatura do 89°, termostat otvori i onda padne na 84°-85° pa se opet voda zagreje i tako u krug. 

Leti to neće biti primetno i kazaljka će biti zakucana na pola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala pomoc, radila mi je opcija podizanja spustanja prozora preko daljinske komande na kljucu, medjutim danas kad sam probao otvara i zatvara samo zadnje prozore, napred nece. Ima li neko ideju sta bi moglo biti? Mozda programiranje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spusti prozore i drzi dugme 5sec,onda podigni i drzi dugme 5 sec.To ponovis ponovo.Onda bi trebalo da kad spustas prozor zadrzis dugme 1sec pustis,prozor se spusta do kraja bez drzanja dugmeta.Onda proveri da li radi ta opcija na kljucu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...