silenci 2337 Posted February 2, 2019 haa pa dobro to manje no 200 iljada,pa sve zavisi kakvi se delovi ugradjuju,kojeg kvaliteta,filter ulja ima za 300,al ima i za 1200 dinara ja sam presao negde oko 67 hiljada,ne znam kad da se radi,tj da se menja lanac taj,neko kaze 100 iljada,neko 150,nisam pametan Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted February 2, 2019 Ajde da pitam ovde kada ste vec u elementu Ima li kakve razlike kod delova iz prve ugradnje i onih koje zovemo "originalnim", tj. da li su ti delovi iz prve ugradnje kvalitetniji od kasnije kupljenih "originalnih"? Konkretno mislim na setove zupcenja... Unapred zahvalan Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 2, 2019 pa mislim da nebi trebalo da ima razlike izmenji prve ugradjne i posle kad kupis original delove ,sto se stavljaju u prvu ugradju,a postoje i zamenski delovi,tj isti samo druga marka,za Fiat ima dosta sad turskih delova,kao i poljskih,a nikad cuo marku,al sad dosta ima kopija Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 3, 2019 Nakon uradjenog servisa danas primetim da kad mi se motor zagrejao na radnu temperaturu scala je bila na 1 podeoku iznad polovine, tako mi je uvek bilo i nikad nije mrdalo. Nakon par km scala je pala na 1 podeok ispod polovine i tako je osciliralo u nekoliko navrata dok sam stigao kuci, oko 8km. Imate li ideju sta moze biti? Prilikom servisa doliven je antifriz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted February 3, 2019 Mozda nije dobro ozracen sistem? 2 Smireni and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 3, 2019 Na prvoj slici kad se zagre, na drugoj kad malo padne. Inace, vozio sam 10km, stao u mesto i radio 15 min, uredno upalio ventilator a temperatura nije mrdala. Posle napravio krug i sve je bilo ok. A koji su simptomi loseg termostata? Smem da vozim ovako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 3, 2019 Malopre sam opet vozio i kad sam parkirao pogledam antifriz, ima ga malo ispod max kad je topao i kad sam odvrnuo cep posude dok je auto radio izasao je vazduh pod pritiskom, sisnuo napolje. Jel to znak da je bilo vazduha u sistemu? Hvala svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 3, 2019 Ne, nego je svaki sistem pod pritiskom nekim. Mislim npr.da je bese kod stila 1.4bПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 4, 2019 Zvao jutros servis, majstor kaze da je uredno odzracio sistem i da je ostalo vazduha dizao bi temperaturu. Sumnja na termostat. Moguce da je vec bio los pa ga je nov antifriz i nova pumpa koja navodno pravi bolji protok 'dodatno sredilo' Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 4, 2019 Pa sad, kad bi ta nova pravila bolji protok onda bi znacilo da ti je stara bila losa, a nije , jel tako? A to za termostat, zakaci dijagnostiku i proveri kako ona ocitava temperaturu.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 4, 2019 Sutra ide opet u servis. Danas ugasim muziku pa primetih da dok stojim u mestu se cuje kao da voda zubori! Vazduh u sistemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 4, 2019 DaПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 4, 2019 Ok. Bolje nego termostat da je. Javljam sutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted February 4, 2019 Pojedini "majstori" termostat menjaju preventivno Kako da ti naplati to što prvi put nije ozračio sistem kako treba? Ipak će mu izrađivanje oduzeti vremena i ne može naplatiti jer je prvenstveno hteo da zbrza Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 5, 2019 Obzirom da je auto pod garancijom 6 meseci za napred navedene radove, ponovno ozracivanje sistema, proveru celokupnog sistema hladjenja i proveru svih parametara rada danas mi nisu naplatili. Auto uzimam veceras ali prema tvrdnjama majstora u sistemu nema vise vazduha, dijagnostika ocitava 90 stepeni i u mirovanju i prilikom kretanja, termostat je ispravan a kazaljka ne pada ispod pola. Ostaje da navedeno proverim licno veceras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 5, 2019 Veceras isproban auto. Prvih 5 6 km po gradu dosao je auto do radne temperature, grejanje je radilo ali su bile primetne oscilacije gore-dole za debljinu kazaljke za temperaturu. Nakon pauze od 15 min vozio sam ga jos na ravnom, pun gas ne mrda kazaljka, kad pustim gas i lagano nastavim kretanje spusti se kazaljka za jednu debljinu. Nakon dalje voznje po gradu i malo otvoreno motor se dobrano zagrejao i kazaljka vise nije oscilirala. Potom, nakon krace pauze nastavim i kad sam se spustio na vecu nizbrdicu bez gasa opet je pala kazaljka da bi se potom odmah na ravnom vratila i vise nije oscilirala. Mislite da je sve ok? U ovlascenom gde mi kum radi kazu da je sve ok, da je 3 puta testiran auto i da dijagnostika ocitava uvek 90 stepeni, dodavsi da takve male ocilacije kazaljke ima i 500L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted February 5, 2019 samo pun gas...i nemoj da puno gledas u kazaljku, sto vise gledas, vise ce da igra..licno iskstvo sa lybrom, na delti mi se par puta isto to ucinilo, ali dijagnostika je rekla 90 stepeni, samo gas i to je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 5, 2019 Trebalo bi da je ok, ako ti je ventilator radio u malo vecoj brzini to mu dodje kao normalno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted February 5, 2019 Računaj na to i da je hladno sada. Kada otvori termostat dodje dosta hladnija voda nego što je to slučaj leti, a kazaljka registruje promene od tih par stepeni. Kad sam skoro menjao termostat, nakačio sam na MES i vozao okolo jedno pola h. Dođe temperatura do 89°, termostat otvori i onda padne na 84°-85° pa se opet voda zagreje i tako u krug. Leti to neće biti primetno i kazaljka će biti zakucana na pola Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 5, 2019 To mu je i posao Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 6, 2019 Ok drugari. Sve jasno. Boze zdravlja uskoro se ide na malo duzi put 1600km u jednom smeru pa cemo videti da li je ce delta opet poloziti test. Letos do haniotija 650km bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1308 Posted February 10, 2019 Evo nov cunak stavljen sad idemo 3km/h brze 2 silenci and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 20, 2019 Pre neki dan uradjena reglaza. Levo pre 10.000km desno sad... nije bas idealno ali majstor kaze nema razloga za brigu minimalna su odstupanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted March 17, 2019 Mala pomoc, radila mi je opcija podizanja spustanja prozora preko daljinske komande na kljucu, medjutim danas kad sam probao otvara i zatvara samo zadnje prozore, napred nece. Ima li neko ideju sta bi moglo biti? Mozda programiranje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted March 17, 2019 Spusti prozore i drzi dugme 5sec,onda podigni i drzi dugme 5 sec.To ponovis ponovo.Onda bi trebalo da kad spustas prozor zadrzis dugme 1sec pustis,prozor se spusta do kraja bez drzanja dugmeta.Onda proveri da li radi ta opcija na kljucu. Quote Share this post Link to post Share on other sites