Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

9 hours ago, neshaoct said:

@shakalkv

 

Ma da...ne bih se ni ja brinuo. B)

 

Usput, zar na Delti senzor za nivo ulja ne pokaže prilikom svakog startovanja motora koji je nivo očitao? 

Na njega sam mislio, ne onaj za kvalitet (degradaciju) ulja koji se oglasi samo kad treba... :) 

Delta nema indikator nivoa ulja, odnosno taj prikaz nivoa ulja na displeju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da ti DPF podize nivo ulja, tako je kod mene na bravu, ako je na max onda ok, ali ako je otisao preko max nivoa idi negde da ti malo izvuku.

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, milantic said:

Delta nema indikator nivoa ulja, odnosno taj prikaz nivoa ulja na displeju.

Nisam znao da nijedan benzinac nema. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

50.000km predjeno od zamene zupcastog, zamenjen pre 4 i po godine. Menjati ili ne? I sta mislite o ovoj ponudi

1 set zupcastog original 6.300

2 pumpa za vodu zamenska 3.300

3 antifriz shell oko 1000

4 neki silikon 700

5 ruke 5500

 

Sumarum 16 800 din. Ok cena?

 Druga ponuda SKF zupcasti i pumoa 7.200 plus antifriz i troskovi rada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to ok, samo te radove volim nekako s proleća :)

A za skf, mislim da je pisano po forumu da skf više nije kao nekad, tj da je lošiji kvalitet došao do nas. 

Admini to prate bolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda odradi servis i budi miran. Ja sam Skf ugradio pre 5god kod sebe i sve je ok. Bilo je prituzbi na pumpe za vodu koliko sam cuo. Najbolje ti je da servis odradis malo ranije , ja ne volim nikakva cackanja pred put

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 50 000 km veliki servis??????

Tebi ni stručnjaci iz ovlaštenih servisa nisu ravni!

Ne preteruj sa brigom o autu. Neće mu ništa biti.

5 godina je prošlo ali svejedno je preeeeviše rano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nekih 70 hiljada, sto je za mene 3-4 godine, mislim da je realno. Opet, proizvodjaci stavljaju neke preporuke na kaisevima, meni deluju nerealno 100 000+.

Svako kako misli da treba, zakonske obaveze nema, a svoju porodicu vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja negde napisah za čoveka (radio sam kod njega), kada mu je majstor uštedeo, kae ne treba da se menja španer zupčastog, auto je bio Daewoo Nubira 2.0 16v, pa je prezubčio u preticanju na Džiberskoj, sreća pa je imao mesta da se skloni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio kais, spaner, vodenu pumpu i svecice. Evo kako to izgleda posle 50.000. U pitanju su bili originalni delovi, takodje i ja sam stavio original. Po meni kais je mogao jos da vozi. Bar 20k

 

Q83na.png

 

CBUnc.png

 

g5jUr.png

 

aRf2f.png

 

xfQhM.png

 

K7rUv.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shakalkv, cekaj, na 50k si radio veliki servis??? sacuvaj ove dijelove za sledeci servis.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da. Radjen je u ch pre 5 god i pre 50.000. U servisnoj je pisalo sledeca zamena na 60.000 ili 5 god. Mogao je komotno jos 2 god ili 20.000 po nekoj mojoj laickoj proceni.... stanje, kao novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identicno iskustvo sam imao sa prethodnim Stilom, pisao sam na temi o velikom servisu. U nekoj "kompenzaciji" sam dobio set za zupcenje i pumpu iz originala, uz jos nesto delova (drugar radio sa tim i dovlacio iz inostranstva). Stajalo mi sve to kuci neko vreme, a bilo mi zao da prodam takvu robu. Naidje interval za mali servis i aj' reko' da izmenjam sve to kad vec imam - tj. odradim 2. veliki servis kod mene po vremenskom intervalu, iako je po kilometrazi moglo jos "da gura", bar za moja shvatanja.

Kada smo skinuli stare, takodje originalne delove, situacija je bila identicna kao ovde, kacio sam slike na toj temi pre 5 godina. Kolege su u sali komentarisale da sad mogu stare delove komotno na oglas. E sad, jedno je vizuelno, a drugo godine i zamor materijala, ako auto lepo sluzi nikad ne treba stedeti na odrzavanju, pogotovo je sve poprilicno povoljno za benzinca... Ali stvarno je delovalo da moze jos ohoho da traje.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni je žao kad sam trijes' iljada za registraciju, a pri tom ne vidim čemu sve i gde idu pare, za tolike pare za veliki servis, jednom u 4-5 godina mi je ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je krenulo, mali će na 5k a veliki na 20k da se radi.

 

Na Yugu sam radio na 50k I to sa upitnim delovima. Na ostalim nisam ispod 60-70k km.

 

 

Evo, kolega moj na fokusu sabio 90k km od poslednjeg velikog servisa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa niko nije rekao da ne moze.Moj burazer u DE mali servis na 30k km na E90.Meni su dali garanciju na Bosch delove u DE 140k km za v servis,ali 70k km meni je sasvim dovoljno i realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...