milantic 4 Posted September 15, 2018 9 hours ago, neshaoct said: @shakalkv Ma da...ne bih se ni ja brinuo. Usput, zar na Delti senzor za nivo ulja ne pokaže prilikom svakog startovanja motora koji je nivo očitao? Na njega sam mislio, ne onaj za kvalitet (degradaciju) ulja koji se oglasi samo kad treba... Delta nema indikator nivoa ulja, odnosno taj prikaz nivoa ulja na displeju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 15, 2018 (edited) Moguce da ti DPF podize nivo ulja, tako je kod mene na bravu, ako je na max onda ok, ali ako je otisao preko max nivoa idi negde da ti malo izvuku. Edited September 15, 2018 by shomispc Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted September 15, 2018 Mislim da ovaj 1.4 tjet nema dpf. Majstor jedan mi rece da je sve ok. Da je tako napravljeno da vraca ulje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 15, 2018 A izvini onda, mislio sam da je dizel u pitanju, nisam citao od pocetka temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 15, 2018 7 hours ago, milantic said: Delta nema indikator nivoa ulja, odnosno taj prikaz nivoa ulja na displeju. Nisam znao da nijedan benzinac nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 24, 2019 50.000km predjeno od zamene zupcastog, zamenjen pre 4 i po godine. Menjati ili ne? I sta mislite o ovoj ponudi 1 set zupcastog original 6.300 2 pumpa za vodu zamenska 3.300 3 antifriz shell oko 1000 4 neki silikon 700 5 ruke 5500 Sumarum 16 800 din. Ok cena? Druga ponuda SKF zupcasti i pumoa 7.200 plus antifriz i troskovi rada Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 24, 2019 Mislim da je to ok, samo te radove volim nekako s proleća A za skf, mislim da je pisano po forumu da skf više nije kao nekad, tj da je lošiji kvalitet došao do nas. Admini to prate bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 25, 2019 Planiram u martu turu od 3.000km zato malo cvikam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 25, 2019 Onda odradi servis i budi miran. Ja sam Skf ugradio pre 5god kod sebe i sve je ok. Bilo je prituzbi na pumpe za vodu koliko sam cuo. Najbolje ti je da servis odradis malo ranije , ja ne volim nikakva cackanja pred putПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted January 25, 2019 Na 50 000 km veliki servis?????? Tebi ni stručnjaci iz ovlaštenih servisa nisu ravni! Ne preteruj sa brigom o autu. Neće mu ništa biti. 5 godina je prošlo ali svejedno je preeeeviše rano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 25, 2019 Pa na koliko vi radite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 25, 2019 Ja na 50 plafon Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 25, 2019 Pf meni na Bosch rekli na 140k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted January 25, 2019 Na nekih 70 hiljada, sto je za mene 3-4 godine, mislim da je realno. Opet, proizvodjaci stavljaju neke preporuke na kaisevima, meni deluju nerealno 100 000+. Svako kako misli da treba, zakonske obaveze nema, a svoju porodicu vozis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 25, 2019 5 godina ili 60 hiljada i caooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 25, 2019 Ja negde napisah za čoveka (radio sam kod njega), kada mu je majstor uštedeo, kae ne treba da se menja španer zupčastog, auto je bio Daewoo Nubira 2.0 16v, pa je prezubčio u preticanju na Džiberskoj, sreća pa je imao mesta da se skloni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted February 1, 2019 Lepa ti je Delta komšija, boja mi se baš sviđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 2, 2019 Zamenio kais, spaner, vodenu pumpu i svecice. Evo kako to izgleda posle 50.000. U pitanju su bili originalni delovi, takodje i ja sam stavio original. Po meni kais je mogao jos da vozi. Bar 20k Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted February 2, 2019 @shakalkv, cekaj, na 50k si radio veliki servis??? sacuvaj ove dijelove za sledeci servis.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 2, 2019 Pa da. Radjen je u ch pre 5 god i pre 50.000. U servisnoj je pisalo sledeca zamena na 60.000 ili 5 god. Mogao je komotno jos 2 god ili 20.000 po nekoj mojoj laickoj proceni.... stanje, kao novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted February 2, 2019 (edited) Identicno iskustvo sam imao sa prethodnim Stilom, pisao sam na temi o velikom servisu. U nekoj "kompenzaciji" sam dobio set za zupcenje i pumpu iz originala, uz jos nesto delova (drugar radio sa tim i dovlacio iz inostranstva). Stajalo mi sve to kuci neko vreme, a bilo mi zao da prodam takvu robu. Naidje interval za mali servis i aj' reko' da izmenjam sve to kad vec imam - tj. odradim 2. veliki servis kod mene po vremenskom intervalu, iako je po kilometrazi moglo jos "da gura", bar za moja shvatanja. Kada smo skinuli stare, takodje originalne delove, situacija je bila identicna kao ovde, kacio sam slike na toj temi pre 5 godina. Kolege su u sali komentarisale da sad mogu stare delove komotno na oglas. E sad, jedno je vizuelno, a drugo godine i zamor materijala, ako auto lepo sluzi nikad ne treba stedeti na odrzavanju, pogotovo je sve poprilicno povoljno za benzinca... Ali stvarno je delovalo da moze jos ohoho da traje. Edited February 2, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted February 2, 2019 Ma meni je žao kad sam trijes' iljada za registraciju, a pri tom ne vidim čemu sve i gde idu pare, za tolike pare za veliki servis, jednom u 4-5 godina mi je ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted February 2, 2019 Kako je krenulo, mali će na 5k a veliki na 20k da se radi. Na Yugu sam radio na 50k I to sa upitnim delovima. Na ostalim nisam ispod 60-70k km. Evo, kolega moj na fokusu sabio 90k km od poslednjeg velikog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted February 2, 2019 Pa niko nije rekao da ne moze.Moj burazer u DE mali servis na 30k km na E90.Meni su dali garanciju na Bosch delove u DE 140k km za v servis,ali 70k km meni je sasvim dovoljno i realno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 2, 2019 Sabio moj drugar na a6 180hkm i puko mu kajs Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites