Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Bas vise verujem SAT-u i reklamiranju servisa za ugradnju, nego onome sto sam licno testirao na vise benzinaca i dizelasa :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros dosao sa mora. Kraljevo Hanioti Kraljevo. 650km u jednom smeru, do Pojata oko 80km magistrala, posle sve uglavnom auto i moto put, postovano ogranicenje. U polasku tankiran pun i dopunjen u Gevgeliji na Okta petrol. Board je pokazivao oko 0.2l manje od stvarne potrosnje. Kad sam stigao u Hanioti bilo je 650km, prosecna brzina 78kmh ako se ne varam i potrosnja 6.5l bez upotrebe klime. U povratku resetovan trip B i rezultat u Kv je bio 7.5h voznje, prosecna brzina 85kmh, potrosnja 7.5l uz upotrebu klime nekih 120km i uz nesto zustriju i agresivniju voznju. Trip A pokazuje 1300km i prosecnu potrosnju tacno 7l u oba smera. U povratku opet tankirao pun kod Skoplja na okta petrol, board je takodje pokaziva 0.2l manje od stvarne potrosnje. To je to sto se potrosnje tice i board computera. 1l goriva gore dole je nebitno ako je auto dobar i pouzdan za svaku vrstu puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da T-Jet zna da srkne cim se malo zgazi, korektno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja primetio cim se malo zustrije vozi i nekoliko puta napravis iskakanje na auto putu preko 140 potrosnja skace za litar. Uglavnom korektan potrosac s obzirom na snagu. Ubrzanja su odlicna. Jedina zamerka na udobnost pozadi. Bas je tvrdo oslanjanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesta pozadi koliko volis. Tek sam skoro provalio da i zadnja klupa ima stelovanje nagiba naslona za ledja... odlicna stvar. A koliko je tek prakticno pomeranje klupe po dubini to i da ne govorim... dve ogromne torbe, frizider i 2 male torbe na sprat su mi komotno stale u gepek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shakalkv said:

To sam i ja primetio cim se malo zustrije vozi i nekoliko puta napravis iskakanje na auto putu preko 140 potrosnja skace za litar.

Pisao sam vec - po mom skromnom misljenju tu je i najveca prednost turbo dizela, u odnosu na turbo benzinca slicne snage.

Bar iz ovoga sto ja mogu da uporedim za sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, neshaoct said:

Barem ima dovoljno mesta pozadi :D:D

San vozaca 159-ke :D:D

Inace potrosnja je sasvim korektna za turbo benzinca.Na kraju krajeva i taj litar gore dole nije vazan,bitno je da se delta sluza i da ti uzivas u voznji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je Ivane. Vozio sam vise turbo dizela i svi oni maltene vrte potrosnju oko 6 na autoputu i kad ga zveknes na 16kmh on trosi neznatno vise. Dok turbo benzinac kad ganjas i zavrtis u visoke obrtaje caskom predje 7.5l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala pomoc drugari. Po servisnoj knjizi iz Ch veliki servis je uradjen krajem 2014. Na 80.000km. Na poklopcu zupcastog ispisano X sto ce reci da je najverovatnije i uradjen. Sada ima na satu 127.000km. Kada da menjam zupcasti? Koliki je interval zamene posto su info oprecne. U korisnickom uputstvu uz auto pise 7 god ili 90.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se drzim 4 godine ili 80k/km...

ima ovde majstora sa iskustvom pa cemo cuti, voleo bih ih i ja da cujem druge ljude...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/18/2018 at 9:02 AM, shakalkv said:

...krajem 2014. Na 80.000km....Sada ima na satu 127.000km.

Ako si apsolutno siguran u kilometre, ja bi to vozio još taman godinu dana, pa onda kada prođe 5 godina (od kraja 2014.) - zamena. Imaćeš tada negde oko 60k pređenih kilometara i 5 godina, kontam da je to skroz ok interval za veliki servis. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Malo sam se raspitivao za cenu seta zupcenja u ovlascenim servisima. Znaci original prva ugradnja kais i spaner je 8.300 din. Zamenski dayco se krecu od 4.500 do 5.000. Kontam da u maloprodajama moze da se nadje i jeftinije. Jedino ne znam da li originalni set zupcenja ima duzi interval zamene od zamenskog. Pumpa vode meteli oko 7.000. To necu menjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, shakalkv said:

Pumpa vode meteli oko 7.000. To necu menjati.

Zašto ne? 

Razumem da nije mali trošak, ali može da napravi problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se kod velikog servisa vodim marfijevim zakonom. Vodena pumpa je mali trošak ako je menjaš pri velikom servisu. Kažem mali trošak jer će ako je ne zameniš skoro uvek da te izda u nekoj vuko*ebini. I onda ćeš da plaćaš ponovo ruke(i to verovatno dosta skuplje kod najbližeg majstora, uz upitan kvalitet radova), plus plaćaš šlepovanje i izgubiš dan-dva koje si planirao da provedeš uživajući negde van grada...vodena pumpa nije vredna ni para ni živaca da je ne menjaš na velikom servisu. Naravno, ima onih koji nikada nisu imali taj maler ali smatram da nije vredno rizika.

Moram da dodam i da se zgražavam izjava majstora koji ne menjaju pumpu i tvrde da se ona ne menja dok ne crkne.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam jednu nedoumicu.

Kada merim nivo ulja kad auto prenoci pokazuje nivo 2/3 onog srafiranog dela. Medjutim malopre posle sat vremena od voznje od 50km pogledam nivo i vidim da ulje na sipci pokazuje mnogo preko onog kontrolnog dela. Vidi se na slici. Jasno mi je da se podigne nivo ulja ali da li je bas normalno ovoliko. Menjano je pre 8.000km nije pocrnelo, ima viskozitet pod prstima. 

 

KD3HX.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shakalkv

 

A, šta kaže onaj senzor za nivo ulja? Ako on kaže da je sve ok, plus ujutro pre paljenja i šipka kaže da je ok...ne bih se onda potresao uopšte. :) 

 

Ako hoćeš da pogledaš, imamo temu za previše ulja u motoru:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49948-previše-ulja-u-motoru/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shakalkv

 

Ma da...ne bih se ni ja brinuo. B)

 

Usput, zar na Delti senzor za nivo ulja ne pokaže prilikom svakog startovanja motora koji je nivo očitao? 

Na njega sam mislio, ne onaj za kvalitet (degradaciju) ulja koji se oglasi samo kad treba... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...