Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

Najjača glupost ikad, da se sudi motoru/modelu/brendu nakon više od 300.000km nepoznate vožnje i održavanja.

Možda će taj Yaris posle 300.000km da Kune kako lapa dve litre ulja, a tebi je dobar :)



Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Milutinac said:

Ti kakav si strucnjak ti bi i novog 2.0mjeta sahranio vrlo brzo, a ne nekog sa 500k na satu i vec otrganim klapnama...

 

Nisi ti ni primirisao tome sta moze pravi...italijan

sine kad budeš radijo u ovlaštenom servisu i autokući sa 3 poznate automobilske marke najmanje 6 godina kao procenilac vrednosti polovnog vozila staro za novo, onda se javljaj sa takvim komentarima, koje iskusan a ko nije, a ako te baš zanima bravo je bio kupljen jako jeftino sa tih 330k na satu (tvoj teško verujem da si ga uzeo sa onoliko realnih), a na kraju ipak je bio prodan skuplje nego kupljen, takav nam je biznis šta češ, mogu još kome obrazložiti ako nekog interesuje kako idu stvari u tom poslu, a da znate da su u Srbiji još veči lopovi u toj branži, jer znam kako kupuju od nas, a veruj mi da još nijednom autu nisam otvarao usisnog kolektora, da bih to kontrolisao, ovaj fiat je bio prvi kojeg sam imao sa tom greškom, a nikad fiata nisam preferirao nego ovaj slučajno naleteo sa tom opremom. Moj je moto posla, kako kupiti auto pa ga prodati skuplje i kroz 1 godinu ili se služiti njime 3 godine pa da ostane isto vredan, a da ne govorim kako se to radi odmah kad je odjavljen, kupljen.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ovde nije pomenuo iskustvo.Vecina ljudi kupi ovde auto da uziva u njemu i ne razmislja kako ce,za koju cifru i za koliko vremena prodati ga.Vrati se na prvi post u temi,gde si brava dizao u nebesa,dok ga sada pljujes.Zalomio ti se los primerak,kojeg si uzeo ispod svake cene i očekuješ da te sluzi odlicno.Pricas ovde o iskustvu i jos o italijanskim vozilima,druze vecina ljudi ovde zna tri puta vise od tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar ti je moto, aj sada napravi dil sa nekim ko isto ima običaj da pljuje po stanovništvu Srbije...

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japanac dizelaš ne može da se poredi ni sa jednim evropskim dizelašem. Volim japance, al benzince.
Japancima je enterijer zadnja rupa na svirali, skoro sam obilazio auto salone po BGu. Mazda jedina malo odskočila sa zadnjim serijama, al ako pričamo o polovnjacima, jednostavno, prosto, ne nametljivo, bezživotno.
Nisu džabe japanci na oglasima skuplji od italijana. ADAC i ostali testovi i liste pokazuju isto. Japanci se daleko bolje kotiraju od italijana po pouzdanosti. Možemo pričati šta hoćemo.
Sa druge strane, ne mogu švaba i srbin isto da gledaju na fiatova vozila. Srbinu jefitniji za kupovinu, za održavanje, pristupačnost novih, polovnih delova ne mogu da se mere za japanskim brendovima.
Auto iz teme i japanac sličnog godišta i klase, uporedite nabavnu cenu, zatim cene delova, održavanja....... Za naš standard, fiat.
Apropo održavanja. Marea 2001 prodata sa 350000km, zamenjena benzinska pumpa i letva volana, od skupljih investicija. Smešno za tu kilometražu. Na Modusu samo sređivanje klime izašlo toliko.
Toyota verso II, fantastičan auto, jedini kvar, problem sa klimom, rešavan tri meseca, jedva rešeno, ceh oko 600€.
Renault scenic II, generalna motora i još par sitnica 1000€.
Uporedimo to sa održavanjem fiata i budali će biti jasno kako stvari stoje.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Mišo165 said:

(tvoj teško verujem da si ga uzeo sa onoliko realnih)

 

Pusti ti mog brava sada. Ako cemo o mom...kod mene na temu da ti pricam kakvih skoro 3000km je napravio za 20-25 dana.

U pravu si...nisi ti ni strucnjak ni komedijas kako sam mislio...ti si jedan prevarant/svercer/muljara koji je video zaradu na istrosenom bravu pa sad pljujes fiat jer nisi zaradio koliko si mislio.

Mi ovde malo drugacije gledamo na stvari uopsteno znas...nije sve u novcu, zaradi I ne gledamo svi da zajebemo i unesrecimo nekoga kako bi metnuli u dzep jos koju stotinu evra;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, danijel55 said:

Niko ovde nije pomenuo iskustvo.Vecina ljudi kupi ovde auto da uziva u njemu i ne razmislja kako ce,za koju cifru i za koliko vremena prodati ga.Vrati se na prvi post u temi,gde si brava dizao u nebesa,dok ga sada pljujes.Zalomio ti se los primerak,kojeg si uzeo ispod svake cene i očekuješ da te sluzi odlicno.Pricas ovde o iskustvu i jos o italijanskim vozilima,druze vecina ljudi ovde zna tri puta vise od tebe.

pa šta da hvalim fiata i italijanska vozila, poznajem čoveka vlasnika koji ima prodaju novih fiata i servis, čovek ne može da prehvali kako ga posao krenuo, to jest kakve kvarove ima fiat i kako se dobro zarađuje na njim, šta dalje da ti pričam, sretan on, sretna firma, sretni radnici, kuca da tako ostane.......

12 minutes ago, Milutinac said:

 

Pusti ti mog brava sada. Ako cemo o mom...kod mene na temu da ti pricam kakvih skoro 3000km je napravio za 20-25 dana.

U pravu si...nisi ti ni strucnjak ni komedijas kako sam mislio...ti si jedan prevarant/svercer/muljara koji je video zaradu na istrosenom bravu pa sad pljujes fiat jer nisi zaradio koliko si mislio.

Mi ovde malo drugacije gledamo na stvari uopsteno znas...nije sve u novcu, zaradi I ne gledamo svi da zajebemo i unesrecimo nekoga kako bi metnuli u dzep jos koju stotinu evra;)

druže jesi li ga iskockao da imalo liči na Sporta več, švercar/ muljara/prevarant ti ga je prodao, predlažem da i dalje gajiš dobru veru u onoliko km kao što je bilo prvi dan na satu kad si ga ugledao na placu a inače ti želim sve najbolje sa njim koliko si uložijo u njega, nemoj da ga prodajleš još makar 5 godina ako je sad tako doteran i sređen, mogao si za te pare da voziš znaš kakav avijon i treba se držati jednog pravila za one koji kupujete auto za sebe, bolje dati i 500 € više za onaj auto koji cenom odstupa od svoje konkurencije, jer nije on džaba skuplji, a sve ono koje jest umešano u onu sredinu ova cena ovi km, ili onaj koji je malo jeftiniji od njegovog proseka, e tog auta se čuvajte

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Japanac dizelaš ne može da se poredi ni sa jednim evropskim dizelašem. Volim japance, al benzince.
Japancima je enterijer zadnja rupa na svirali, skoro sam obilazio auto salone po BGu. Mazda jedina malo odskočila sa zadnjim serijama, al ako pričamo o polovnjacima, jednostavno, prosto, ne nametljivo, bezživotno.
Nisu džabe japanci na oglasima skuplji od italijana. ADAC i ostali testovi i liste pokazuju isto. Japanci se daleko bolje kotiraju od italijana po pouzdanosti. Možemo pričati šta hoćemo.
Sa druge strane, ne mogu švaba i srbin isto da gledaju na fiatova vozila. Srbinu jefitniji za kupovinu, za održavanje, pristupačnost novih, polovnih delova ne mogu da se mere za japanskim brendovima.
Auto iz teme i japanac sličnog godišta i klase, uporedite nabavnu cenu, zatim cene delova, održavanja....... Za naš standard, fiat.
Apropo održavanja. Marea 2001 prodata sa 350000km, zamenjena benzinska pumpa i letva volana, od skupljih investicija. Smešno za tu kilometražu. Na Modusu samo sređivanje klime izašlo toliko.
Toyota verso II, fantastičan auto, jedini kvar, problem sa klimom, rešavan tri meseca, jedva rešeno, ceh oko 600€.
Renault scenic II, generalna motora i još par sitnica 1000€.
Uporedimo to sa održavanjem fiata i budali će biti jasno kako stvari stoje.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 

druže pa dobro si ti ustanovijo da valja japanac al samo benzinac, pa zašto misliš da mnoge automobilske firme ozbiljno študiraju da uopšte ukinu proizvodnju dizelskih svojih modela, jer em što nije ekološki, em koliki problemi na kraju sve ono što si ušparao platiš skupo na kraju, tj. (turbine, dpf, injektori, teže održavanje, problemi zimi, drndanje, buka, viibracije, tresenje), pa vidite samo kolike su vam cene nafte sad, beži narood u njemačku kaže ne može se više raditi na polju skupa nafta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije meni bitno koliko pise km...

Meni bitno da je ispravan i da sabija kako ide ;)

 

Ps - ja i da sam kupijo avijon ja bih mu opet menjao sve i svasta i igrao se tako da ti teorija ne pije vodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites



druže pa dobro si ti ustanovijo da valja japanac al samo benzinac, pa zašto misliš da mnoge automobilske firme ozbiljno študiraju da uopšte ukinu proizvodnju dizelskih svojih modela, jer em što nije ekološki, em koliki problemi na kraju sve ono što si ušparao platiš skupo na kraju, tj. (turbine, dpf, injektori, teže održavanje, problemi zimi, drndanje, buka, viibracije, tresenje), pa vidite samo kolike su vam cene nafte sad, beži narood u njemačku kaže ne može se više raditi na polju skupa nafta default_laugh.png


Hoćeš da kažeš da proizvođače brine to što će jednog dana kupci njihovih automobila morati da plate skupe popravke?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mišo, pošto si crnogorska mafija, bolje se učlani na forum cars.rs, tamo je raj za takve kao što si ti. A i Dulo je tamo Bog i batina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sine kad budeš radijo u ovlaštenom servisu i autokući sa 3 poznate automobilske marke najmanje 6 godina kao procenilac vrednosti polovnog vozila staro za novo, onda se javljaj sa takvim komentarima, koje iskusan a ko nije, a ako te baš zanima bravo je bio kupljen jako jeftino sa tih 330k na satu (tvoj teško verujem da si ga uzeo sa onoliko realnih), a na kraju ipak je bio prodan skuplje nego kupljen, takav nam je biznis šta češ, mogu još kome obrazložiti ako nekog interesuje kako idu stvari u tom poslu, a da znate da su u Srbiji još veči lopovi u toj branži, jer znam kako kupuju od nas, a veruj mi da još nijednom autu nisam otvarao usisnog kolektora, da bih to kontrolisao, ovaj fiat je bio prvi kojeg sam imao sa tom greškom, a nikad fiata nisam preferirao nego ovaj slučajno naleteo sa tom opremom. Moj je moto posla, kako kupiti auto pa ga prodati skuplje i kroz 1 godinu ili se služiti njime 3 godine pa da ostane isto vredan, a da ne govorim kako se to radi odmah kad je odjavljen, kupljen.
Kupio si ga za 3300e i za koliko si ga prodao? Hoces da kazes da si zaradio na autu? Tesko da si zaradio ista znajuci koliko si para utukao u njega.

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, dejan_ns said:

Kupio si ga za 3300e i za koliko si ga prodao? Hoces da kazes da si zaradio na autu? Tesko da si zaradio ista znajuci koliko si para utukao u njega.

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk
 

ajde ti prvo kaži koliko su me izašli troškovi po tvojoj oceni, pa ču ja kazati za koliko sam ga prodao nakon 1god.4mes. ?

5 hours ago, totti said:


 

 


Hoćeš da kažeš da proizvođače brine to što će jednog dana kupci njihovih automobila morati da plate skupe popravke? emoji3.png

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

na jednom sam sajmu slušao kako jim govori predstavnik o tom pravcu ali znam da jim je politika kontra, jer ipak sebi moraju da osiguraju i šta če oni jesti sutra 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Milutinac said:

Nije meni bitno koliko pise km...

Meni bitno da je ispravan i da sabija kako ide ;)

 

Ps - ja i da sam kupijo avijon ja bih mu opet menjao sve i svasta i igrao se tako da ti teorija ne pije vodu...

i ja sam takav da ako imam auto koji volim, počnem ulagati u njega i tako je bilo i kod tog Brava ali me je prebrzo prevario, inače bi uzeo i drugi motor ali mi se nikako nije više isplatilo i morali smo se ubrzo rastati, išao je stvarno dobro ali malo me razočaralo jer mu sat previše laže i čini ti se da ideš brzo ali zaista ne ideš :lol:, jedino auto do sad kojem sat nije lagao ni 1 kmh jest mercedes, to je činjenica,. mjereno i gps-om a i ovako, tamo misliš kako i ne ideš brzo po satu ali gledaš kako sve pretičeš :lol:. Druga stvar kod brava jest plastika usisnog kolektora kojom protiče i voda za hlađenje egr-a kolko se ne varam, e tamo ako ta plastika pukne ode direktno u motor, to se je isto dešavalo, glupo su to napravili. Treća stvar oni kanali usisa za zrak stvarno su uski i još stavili klapne unutra, mogli su to iz aluminija i malo šire uraditi, 4. stvar zračni filter jako glupo je izveden, ako se cijev imalo pocepa tamo gde ide ukoso pod blatobranom desno spreda, kišnica direkt ode u zračni filter i onda zna se šta ode u turbinu (i to se dešavalo) u glavnom ima tu još dosta gluposti, da ne nabrajam dalje, nos auta ide dosta preko prve polosovine i zbog one težine spreda auto u okukama previše sili vani,......mislio sam da je neko sportsko auto ali daj beži bre sa tim :lol:

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...