vagenovac 4533 Posted January 11, 2018 Nekd I na jacim, a manjim motorima turbina izgura toliko, a ne na 2.9td gde je prastara jednostavna fiksna turbina koja jedva da "duva", I ima slicnu snagu kao e300 dizel bez turbine Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 (edited) Bila zamenjana nova cena 750 €, ne znam samo je li bijo uzrok zamašena uljna cevka turbine ili ta gumica uljne pumpe koja je isto bila menjana samo ne sećam se kad i na koliko km. Zapravo na koliko se i menja ta gumica ulje pumpe ako su im i to problemi ? Edited January 11, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2018 Pa na cca 100-120k ili ti na svakom velikom servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 jeli ovo pravi kit zubatog jermena i pumpe: https://www.autodoc.si/skf/1365050 https://www.autodoc.si/valeo/7890616?search=VALEO Vodna crpalka (506887) A ovo treče valjda taj boost ventil al nisam siguran dal je to to: https://www.autodoc.si/bosch/7535769 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted January 11, 2018 Nazalost vise nisu iste turbine kao nekad. Turbina sa 2.4mjet izgleda kao WC solja skoro, a sa novijih 1.4 turbo benzinaca kao sudijska pistalja + varijable i mnogo vise pokretnih delova tako da i mora da traje dosta krace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 ovo je zanimljivo, može da se kupi samo turbo uložak turbine, onaj glavni deo: http://www.ebay.co.uk/itm/Melett-turbo-CHRA-Fiat-Bravo-Lancia-Delta-2-0-Multijet-16V-165-bhp-788290-1/202056821638?hash=item2f0b866b86:g:G5oAAOSwjPdZvNIm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2018 Oće čovek da radi turbo pa to ti je 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 18 minutes ago, Markobgd said: Oće čovek da radi turbo pa to ti je čitava turbina je skupa, ovaj deo je negde najosetljiviji pa ako je do toga može samo ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2018 Slažem se Kućište uglavnim ostaje zdravo tako da je ovo dobro rešenje (ako je kvalitet u pitanju) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 11, 2018 A koliko traze da sastave turbinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 Just now, Markobgd said: Slažem se Kućište uglavnim ostaje zdravo tako da je ovo dobro rešenje (ako je kvalitet u pitanju) ovde izgleda prolazi i ulje pa kontam da to može da strada ili fizički kad nešto prođe pa samelje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2018 46 minutes ago, Mišo165 said: ovo je zanimljivo, može da se kupi samo turbo uložak turbine, onaj glavni deo: http://www.ebay.co.uk/itm/Melett-turbo-CHRA-Fiat-Bravo-Lancia-Delta-2-0-Multijet-16V-165-bhp-788290-1/202056821638?hash=item2f0b866b86:g:G5oAAOSwjPdZvNIm Ovo je dobro. I deluje da je "u kvalitetu" Ovi nasi stavljaju iste takve, samo made in PRC. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 13, 2018 našao sam jedan račun iz krajem 2012 godine gde je bijo prvi put na100 k menjan elektro magnetni vakum ventil turbine. Tad je bio menjan pod garancijom i ako dobro razmišljam , to bi mogao da bude taj ventil do kojeg ide ona cevka koja je bila pučena i koju su sad zamenili na servisu. Taj elektro magnetni ventil uravnava preko vakumskih cevki otvaranje i zatvaranje variabilnih lopatica turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 17, 2018 e danas smo zamenjali nov Boost ventil i sve cevke što idu sa njega očistili uklopili sve nazad, vratili akomulator, upalim auto, kad ono opet nešto novo. Javi se signalni pisk i na bc ispisa Esp disconected, Abs, Hill holder, nakon 5 sek se auto samo ugasilo. Verglam nazad i neče da upali a i dalje ona poruka na bc. Nestalo mi je vremena za odkrivanje greške i morao sam iči na posao ali jasno ništa više.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 17, 2018 To je normalno kada se skine akumulator. Kada se provoza auto, posle par metara te se greške ponište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 17, 2018 @Dezurništa da radim sledeći korak, da ga palim i nadam se da se neće ugasiti ili treba šta resetirati ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 17, 2018 Te greške nemaju veze sa motorom. Upališ auto i odeš da napraviš test vožnju. Posle par metara će nestati ta obaveštenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 17, 2018 ne znam zašto se ugasio motor posle prvog paljenja nakon priklapanja klema akomulatora dali zato jer ga nisam otključao na daljinskom pre toga, nego odma palijo. A one lampice eto dobro ako bi se posle toga ugasile nakon malo vožnje. Pričao mi jedan sa mercedesa da tamo ide posle menjanja baterije kad se te lučke za Esp i Abs upale, da mora samo volan da se zasuče skranje levo pa još desno i da tako ugase. Dobro zasnati i nešto novo Danas sam uradijo menjanje novog Boost ventila marke Pierburg, cena mu kod nas iznosi 55 €. Cevke sam očistijo i produvao zrakom. Sve je sjelo nazad kao novo, samo je trebalo vaditi i akumulator i onaj podstavak pod njim da bi se moglo priči tom ventilu. Nakon toga sam skinuo i onaj pomenuti Map senzor koji meri tlak u usisnoj grani da vidim u kakvom je on stanju i na izgled bijo je i on zaprljan od neke crne ćađi. Očistijo sam ga sprayom za čiščenje Lmm ali i dalje je ostao nekako zaprljan ona čađ se jako teško skida . Računam možda da i taj senzor uzmem nov pa da znam da je makar nov, ko zna koliko če ovaj stari još da radi, ako možda nije još i prvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 17, 2018 Nema razloga da bacaš tako pare napamet. MAP senzor očistiš sprejem (bez da ga čačkaš ičim mehanički) i vratiš na mesto. Nisam ispratio, šta bi za turbinu, prolupali motor, usisane klapne, sve o'šlo u majčinu....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 17, 2018 (edited) nije još stiglo do turbine, prvo malo ove osnovne stvari, ima tu nekih senzora da se prvo pregleda ispita pa onda dalje. oko turbine ima mnogo više posla i skuplje je oko nje, pa prvo da probamo od lakšeg . Treba prvo sad da auto uopšte upali danas se je odma izgasio i posle nije hteo ni da upali, samo verglao. Moram videti šta je do tog sad Edited January 17, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 18, 2018 i evo konačno rasplet problema. Danas opet da dam kontakt verglam, neče da sastavi. Otvorim haubu pogledam kad ono sa naftnog filtera snela se cevka goriva gde ima neki sigurnostni plastični pin. Taj pin se skinuo-jer je bijo slomit sa jedne strane i konektor se digao iz filtera te gorivo špricalo pokraj filtera po motoru. Nataknem konektro nazad i preko tog pina stavim jednu malu vezicu i zategnem. Sjednem ponovo, dajem kontakt, palim i to je to, upalio. One lučke od Abs, Esp više nema, pogasile se same, tako da olega @Dezurni je bio u poravu. Motor kako je radio prvo sam primetio da je dobijo opet stari onaj zvuk miran rad motora kao na početku kad sam ga kupijo. To me mnogo ohrabrilo . Pustim auto da odradi malo dok se ne zagreje i posle iznenađenje, obratji kako su se smanjili čujem nigde više ni klenkanja ni bilokakvog klackanja u radu. Prosto nisam mogao da verujem, jer sam sve vreme imao u mislima da je nešto oštečeno u motoru možda i mogući scenarij da se nešto salomilo odletelo od usisnih klapni. Eto sad znam da nije do toga, a nisam usisa ni otvarao. E sad drugi problem, da li če još uvek da kašlje turbina i pali rezervni program. Odem na probnu vožnju dodajem gas slušam turbo, i ako dobro čujem i kašljanje je ponestalo , sve bolji rasplet od boljega . E sad sam imao u glavi još samo paljenje lampice i rad iznad 3500 rpm. Odmah sam krenuo prema autoputu i 3. brzina gde mi uvek bacalo u zasilni program ali ovaj put na pun gas pun pogodak - auto je navilo več preko 4000 rpm gde se razvila več dobra brzina i sledilo je iznenađenje a i veliko olakšanje jer auto opet konačno normalno proradilo posle tolike agonije oko svega . Tako da eto svemu ovome bijo je krivac elektromagnetni (Boost) ventil, možda i zamašene cevke koje idu na njega a možda i malo zaprlljan Map senzor. Bravo opet nazad u svom jurišnom pogonu. 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted January 18, 2018 (edited) Kad to kolega @Dezurni nije bio u pravu? Novog Brava je dokorirao, cini mi se. Al avaj, napusti nas prerano... Ali sunce tudjeg neba... sad samo online tutorijali Edited January 18, 2018 by andreja.micovic 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 18, 2018 I šta sad? Smiri li se napokon? Od brzopletosti nema ništa dobro i pametno da izađe, samo trošak. Svakako predlog da očistiš usisnu granu i time vratiš klapne u upotrebu. Uživaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 18, 2018 Koliko sam skontao prica oko klapnica se povela jer mu je neko napunio glavu da se odlomila i upala u motor.. Quote Share this post Link to post Share on other sites