Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

Nekd I na jacim, a manjim motorima turbina izgura toliko, a ne na 2.9td gde je prastara jednostavna fiksna turbina koja jedva da "duva", I ima slicnu snagu kao e300 dizel bez turbine :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila zamenjana nova cena 750 €, ne znam samo je li bijo uzrok zamašena uljna cevka turbine ili ta gumica uljne pumpe koja je isto bila menjana samo ne sećam se kad i na koliko km. Zapravo na koliko se i menja ta gumica ulje pumpe ako su im i to problemi ?

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost vise nisu iste turbine kao nekad.
Turbina sa 2.4mjet izgleda kao WC solja skoro, a sa novijih 1.4 turbo benzinaca kao sudijska pistalja :D

 

+ varijable i mnogo vise pokretnih delova tako da i mora da traje dosta krace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Markobgd said:

Oće čovek da radi turbo pa to ti je:lol:

čitava turbina je skupa, ovaj deo je negde najosetljiviji pa ako je do toga može samo ovo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Markobgd said:

 Slažem se:thumbup: 

Kućište uglavnim ostaje zdravo tako da je ovo dobro rešenje (ako je kvalitet u pitanju)

ovde izgleda prolazi i ulje pa kontam da to može da strada ili fizički kad nešto prođe pa samelje

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Mišo165 said:

 

Ovo je dobro. I deluje da je "u kvalitetu"

Ovi nasi stavljaju iste takve, samo made in PRC.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

našao sam jedan račun iz krajem 2012 godine gde je bijo prvi put na100 k menjan elektro magnetni vakum ventil turbine. Tad je bio menjan pod garancijom i ako dobro razmišljam , to bi mogao da bude taj ventil do kojeg ide ona cevka koja je bila pučena i koju su sad zamenili na servisu. Taj elektro magnetni ventil uravnava preko vakumskih cevki otvaranje i zatvaranje variabilnih lopatica turbine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

e danas smo zamenjali nov Boost ventil i sve cevke što idu sa njega očistili uklopili sve nazad, vratili akomulator, upalim auto, kad ono opet nešto novo. Javi se signalni pisk i na bc ispisa Esp disconected, Abs, Hill holder, nakon 5 sek se auto samo ugasilo. Verglam nazad i neče da upali a i dalje ona poruka na bc. Nestalo mi je vremena za odkrivanje greške i morao sam iči na posao ali jasno ništa više....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te greške nemaju veze sa motorom. Upališ auto i odeš da napraviš test vožnju. Posle par metara će nestati ta obaveštenja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ne znam zašto se ugasio motor posle prvog paljenja nakon priklapanja klema akomulatora dali zato jer ga nisam otključao na daljinskom pre toga, nego odma palijo. A one lampice eto dobro ako bi se posle toga ugasile nakon malo vožnje. Pričao mi jedan sa mercedesa da tamo ide posle menjanja baterije kad se te lučke za Esp i Abs upale, da mora samo volan da se zasuče skranje levo pa još desno i da tako ugase. Dobro zasnati i nešto novo :)

 

Danas sam uradijo menjanje novog Boost ventila marke Pierburg, cena mu kod nas iznosi 55 €. Cevke sam očistijo i produvao zrakom. Sve je sjelo nazad kao novo, samo je trebalo vaditi i akumulator i onaj podstavak pod njim da bi se moglo priči tom ventilu. Nakon toga sam skinuo i onaj pomenuti Map senzor koji meri tlak u usisnoj grani da vidim u kakvom je on stanju i na izgled bijo je i on zaprljan od neke crne ćađi. Očistijo sam ga sprayom za čiščenje Lmm ali i dalje je ostao nekako zaprljan ona čađ se jako teško skida :). Računam možda da i taj senzor uzmem nov pa da znam da je makar nov, ko zna koliko če ovaj stari još da radi, ako možda nije još i prvi.

 

26908985_1909048476074915_323431353_o.jpg27017858_1909048462741583_1954861050_o.jpg

26971992_1909048482741581_1374169131_o.jpg27018642_1909048452741584_1420658401_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema razloga da bacaš tako pare napamet. MAP senzor očistiš sprejem (bez da ga čačkaš ičim mehanički) i vratiš na mesto. 

 

Nisam ispratio, šta bi za turbinu, prolupali motor, usisane klapne, sve o'šlo u majčinu....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije još stiglo do turbine, prvo malo ove osnovne stvari, ima tu nekih senzora da se prvo pregleda ispita pa onda dalje. oko turbine ima mnogo više posla i skuplje je oko nje, pa prvo da probamo od lakšeg :D. Treba prvo sad da auto uopšte upali danas se je odma izgasio i posle nije hteo ni da upali, samo verglao. Moram videti  šta je do tog sad

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

i evo konačno rasplet problema. 

Danas opet da dam kontakt verglam, neče da sastavi. Otvorim haubu pogledam kad ono sa naftnog filtera snela se cevka goriva gde ima neki sigurnostni plastični pin. Taj pin se skinuo-jer je bijo slomit sa jedne strane i konektor se digao iz filtera te gorivo špricalo pokraj filtera po motoru. :oNataknem konektro nazad i preko tog pina stavim jednu malu vezicu i zategnem. Sjednem ponovo, dajem kontakt, palim i to je to, upalio. One lučke od Abs, Esp više nema, pogasile se same, tako da olega @Dezurni je bio u poravu:)

 

Motor kako je radio prvo sam primetio da je dobijo opet stari onaj zvuk miran rad motora kao na početku kad sam ga kupijo. To me mnogo ohrabrilo . Pustim auto da odradi malo dok se ne zagreje i posle iznenađenje, obratji kako su se smanjili čujem  nigde više ni klenkanja ni bilokakvog klackanja u radu. Prosto nisam mogao da verujem, jer sam sve vreme imao u mislima da je nešto oštečeno u motoru možda i mogući scenarij da se nešto salomilo odletelo od usisnih klapni. Eto sad znam da nije do toga, a nisam usisa ni otvarao.

 

E sad drugi problem, da li če još uvek da kašlje turbina i pali rezervni program. Odem na probnu vožnju dodajem gas slušam turbo, i ako dobro čujem i kašljanje je ponestalo :o, sve bolji rasplet od boljega :).

E sad sam imao u glavi još samo paljenje lampice i rad iznad 3500 rpm. 

Odmah sam krenuo prema autoputu i 3. brzina gde mi uvek bacalo u zasilni program ali ovaj put na pun gas pun pogodak - auto je navilo več preko 4000 rpm gde se razvila več dobra brzina i sledilo je iznenađenje a i veliko olakšanje jer auto opet konačno normalno proradilo posle tolike agonije oko svega :rolleyes:.

 

Tako da eto svemu ovome bijo je krivac elektromagnetni (Boost) ventil, možda i zamašene cevke koje idu na njega a možda i malo zaprlljan Map senzor.

Bravo opet nazad u svom jurišnom pogonu. 

 

26972304_1909312782715151_156844939_o.jpg26982402_1909312792715150_1135258090_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad to kolega @Dezurni nije bio u pravu? Novog Brava je dokorirao, cini mi se.

Al avaj, napusti nas prerano... Ali sunce tudjeg neba... 

sad samo online tutorijali

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta sad? 

Smiri li se napokon? <_<

Od brzopletosti nema ništa dobro i pametno da izađe, samo trošak. 

 

Svakako predlog da očistiš usisnu granu i time vratiš klapne u upotrebu. 

 

Uživaj:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...