Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

On 12/9/2017 at 2:51 PM, Mišo165 said:

...Radujem se svaki put kad sednem u njega :w00t:, za vožnju je pravi auto kako u gradu tako i na otvorenom. Motor mu nekako tiho radi, sa laganom nogom zna da bude ekonomičan a kad je u pitanju snaga ume da nacrta i osmeh na lice...

 

Hajde se ti priseti ovog perioda i osećaja od pre samo mesec dana, sredi to lepo i uživaj u odnosu uloženo/dobijeno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh da kud se ovo desi, prvo ču ga voditi da mehanik povadi klapne usisa i vidi da li koja fali, ako bude falilo onda je šteta  na turbini sigurno nastala, a kolika je na batu motora to je pitanje, jer zvuk nekog malog klackanja je ostao. Kaže ako te taj mali zvuk klackanja nervira rešenje e samo drugi motor jer novi bat je skup a polovnog nema za naći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto sreće da je samo boost ventil jer ona pučena cevka koju su na servisu zamenili za novu, kaže taj sa testerom da može i da je tamo uvuklo toliko prljavštine pa se onda zečapijo zbog toga taj Boost Ventil pa onda greška do variabile turbine nastala kao što pokazuje tester. Kaže ako nije ventil onda je samo do turbine još .  Na testeru su izmjerena sva 4 injektora i kaže da su  u granicama normale: 

1.inj.correction cyl.1 :  0.0

2.          : 0,46 

3.          : -0,56

4.          :  0,1

 

a druga opcija ako nije taj ventil onda otišla klapna usisa u motor koji je iznabijao pa izbacijo na turbinu, u tom primjeru je Boost ventil dobar a oštečena turbina i unutra malo bat, zbog ovog zvuka sad koji i nije toliko jak ali ja ga čujem naprema onom prvom zvuku kako je auto lepo radijo.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako znas da su klapne kad niko nije ni pogledao ?
Mislim da je tvoj najveci problem tamo los majstor i trebao bi da ga promenis i nadjes boljeg.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto sreće da nisu klapne i da su stvarno čvrsto nasadite kao što na sliki izgledaju. U svakom slučaju idem kod drugog majstora gde ču tražiti da ih povade, vide šta je sa njima i pregledaju turbinu koliko se da, pre nego što je pošaljem na detaljni pregled u firmu gde rade samo turbine. Ne znam prije toga dal bi menjao onaj boost ventil jer po njemu če se znati odmah da li je greška varijabile turbine zbog njega ili ne. 

Nekoliko slika sa diagnoze:

 

26696648_1905659269747169_2024870557_n.jpg

26755065_1905659259747170_857122854_n.jpg

26755574_1905659323080497_94934530_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapne su takve kao što ih vidiš. Same klapne da izvade ne mogu već mora da se skine usisna grana (komplet koji vidiš na slici koju sam okačio gore).   

Posao za njeno skidanje je popriličan i ovde je cena tih radova oko 100e. 

Čišćenje iste je svakako za preporuku jer je moja usisna na nekih 120k izgledala poprilično zaprljana a mogu misliti na 320k kako izgleda.

Naravno ako budeš radio sve to ne bi bilo loše da "baciš" neku sliku ovde na temu. 

Imaš u mojoj temi (ako uspeš da nađeš) poprilično slikam celog zahvata i stanja grane kao i opis potrebnih radova donekle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas je posao za skidanje usisne i klapni oko 7-8 sati kažu na Fiatu, a tamo je 1 sat rada 37 €. Ne znam dal ga vozim tamo ili onom starom mehaniku što radi sve marke, što mi je radijo pre Peugeota 307, inače je isto dobar majstor ali ne znam dal če znati ovo odraditi, moram ga još zvati i pitati.  Kod njega je 1 sat 25 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su ti klapne čitave i na broju sada kad budeš skidao granu to ti je je još jedan dokaz da ispasti neće tako da bih ja oprao, razradio i vratio kompletan usis na mesto kako je i bilo fabrički. 

 

Meni su ovde u ovlašćenom servisu tražili oko 100e za taj posao što me je izuzetno iznenadilo kao povoljna opcija. Nisam uradio kod njih pošto sam već završio to kod mog majstora gde sam i sam učestvovao (što praktikujem koliko god mogu) ali svakako sam se iznenadio cenom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče odabira majstora ne znam šta sa ti kažem. Obzirom da on nije radio taj zahvat na tom motoru (bar mislimo da nije) može lako da mu se desi da operacija potraje preko 10-12-15h ko zna. Mi smo predmetno radili oko 20tak časova ali je to i zato što smo i majstor i ja bolesni perfekcionisti a i nikada se sa tim poslom na ovom modelu motora do tada nismo sretali pa je bilo i opipavanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dezurniservis je bijo veliki rađen na 250.000 km godine 2015 čini mi se a bijo je več po 2. put rađen, zato jedna velika šteta što nisu već tad vadili vani te klapne. 

@Markobgd znači ti savetuješ da ostavim klapne ako nije koja več otpala, a meni juče taj Fiat servis u Ljubljani gde je auto bilo servisirano od novog svih tih 300+ hiljada, da su te klapne dobro i izdržale jer vole se lomiti i puno ranije, valjda na 1.9 dizel motorima dosta su loše i lome se a kaže da je na 2.0 mjet-u to malo jače učvrstito ali svejedno da nije nemoguče da se i tu odlome. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam listao temu u nazad. Vidim na jednoj slici da ima 330.000 km. To znaci 80.000 km od zamene kaisa. Proveri zupcenje na tom motoru. @Milutin-NS je imao problem sa bucnim motorom i bio je problem sa promasenim zubom. A mogao bi da razmislis i o zameni kaisa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Mišo165 said:

@Dezurniservis je bijo veliki rađen na 250.000 km godine 2015 čini mi se a bijo je več po 2. put rađen, zato jedna velika šteta što nisu već tad vadili vani te klapne. 

@Markobgd znači ti savetuješ da ostavim klapne ako nije koja več otpala, a meni juče taj Fiat servis u Ljubljani gde je auto bilo servisirano od novog svih tih 300+ hiljada, da su te klapne dobro i izdržale jer vole se lomiti i puno ranije, valjda na 1.9 dizel motorima dosta su loše i lome se a kaže da je na 2.0 mjet-u to malo jače učvrstito ali svejedno da nije nemoguče da se i tu odlome. 

Eto vidiš, za 1.9 znaju a za 2.0 veruju da može da otpadne. 

Ja sam isto čuo da može ali još ne direktno od nekog niti igde videh sliku stvarnog događaja tako da ako su na broju samo pranje, provera i ostavljaj ih na mestu. 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravite me ako gresim, na forumu ima par komada 2.0 i niko nije imao problem sa klapnama. Mislim da trebas da promenis majstora i veliki servis da uradis posto ko zna kad je radjeno to. Slusaj Dezurnog on je vec spasio jednog brava od guranja u reku :D

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dezurni said:

J.ebo me otac kud ga spasih :cry:

Spasio auto, ali druga nisam uspeo da vratim na pravi put


Kad smo kod pravog puta...raspravicemo danas uz Lav pivo (jer sam ja Lavcina) i milfUrd caj

Da mi nije @andreja.micovic ne bih imao sa kim ni pivo popiti.

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markobgd oko ovog svega i tog scenarija oko klapni sad se stvarno plašim i nema šanse da ih ostavim kad budem otvarao, nego ih vadim ili kako kaže taj na Fiat servisu Lj. da se samo porežu dole sa osovine, tako da mislim da će  iči dole. Nekad 2009 god. mi je to jedan kolega radijo na Bmw E39 525d i znam da je tad bijo efekat kad spustiš gas u vožnji kao da auto ne koči motorom nego ide više napred jer je taj zrak oko klapni kao onda otvoren. Ne znam kakvu ulogu to igra kod rada motora ali zbog sigurnosti sad neka idu ipak vani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadi klapne, ja sam vadio kod sebe na alfama 159 I 147 na 120k I 200k I nije bilo nikakvog lufta, zazora, klimanja itd.

Kako I da vidis, ona ako popusti od tih pritisaka I vibracija odlomice se, nece visiti samo.

Na 2.0 nisu toliko ozloglasene jer su noviji motori I manje su presli, ali ako mogu na 300k da crknu to nije malo uopste, sto znaci mogu nekome I na 200k, nekome na 400k, ali bolje eliminisati slabost iz sistema.

To nije cest kvar, zapravo jako je redak slucaj, alu su posledice potencijalno katastrofalne I zato treba resavati.

Takodje mozes odraditi zupcenje kao sto dezurni kaze.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam sad mi dadošte i posla oko tih kaiševa a ne znam nije taj preostatak 140 -80 = 60 hkm do intervala kaiševa ni toliko mali da bih trebao baš sad ih menjati, a onaj zub može se pogledati usput, mislim da motor nije preglasan, snage je imao a ima i sada samo što kašlje ta turbina. Poslaču baš  jedan dva snimka da vidite kako sad motor radi i kašlje turbina, dali je taj rad znači posledica udara od otpale klapne kroz motor i turbinu ako je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...