Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

u međuvremenu dok su servisi zatvoreni,  uspijo sam kroz ovaj video saznati da je motor baš imao simptome koje video opisuje i to za 2 bitne stvari, nihanje obrtaja u leru i delimično kuckanje u radu. Baš to nakazuje da je greška do injektora. Valjda treba prvo ovako probati očistiti, samo moram još da nađem cev koja ide za vračanje viška goriva u rezervoar, na filteru su sad 2 cevi za filtriranje dovoda goriva.

 

 

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronašao sam nastavke i cevke koje idu za dovod goriva i odvod viška goriva. Jedna ima fi 8 mm, druga 7 mm tako da moram nabaviti prozorne cevke od 1 mm manjeg unutrašnjeg fi-ja da lepo nalegnu gore kad se bude radilo čiščenje injektora sa ovim sredstvom od Liqui Molija ali moram nabaviti još jednu malu vanjsku pumpu  od 12v jer kad odklopim pumpu u rezervaru - osigurač broj 21, onda nemože common rail da sam vuče gorivo u motor več mora ovakva improvizacija.

Slika cevki ulaz izlaz:

 

26104817_1898263013820128_2095078586_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto sam našao u servisnom gradivu i zapis da se jedanput odapela šelna sa creva turbine provjerijo sam u kakvom je stanju i stvarno je neka glupa original bila gore koja i ne uhvati kako treba jer se crevo oko turbine dok ga uhvatiš rukom nekako čudno ljulja na svom mestu. Stoga sam odlučijo da stavim običnu šelnu gde stvar može lepo da se zategne. Ovde ne sme nikakav vanjski zrak da upušta dok se turbo vrti u šta kod ove originalne sumnjam. Sad je fiksirana i nema šanse da je i rukom pomakneš. Iste ovakve idu i na Lmm senzor kojeg sam skinuo i sprayom za čiščenje Lmm našpricao. Datum na senzoru stoji 25.6.2010 Bosch, šta govori da je još prvi i začuda iznutra nije bijo minimalno zaprljan. Lmm sam prešpricao, ostavijo da se osuši i namontirao nazad.

 

 

 

 

26060740_1898263067153456_1057534472_o.jpg

26101945_1898263073820122_1244930406_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledilo je čiščenje sočiva, ako se ne da otvoriti svetlo ili je pretežak postupak otvaranja, da probamo drugačije - sa parčetom žice sa malo krajčiča vilede na kraju, zategnemo sa malom vezicom i odrežemo da bi moglo uči kroz mali H1 susjedni otvor za dugačko svetlo pa onda još sa unutrašnje strane svetla kojeg čistimo :D. Rezultat je vidan:

 

Bilo je to samo proba da vidim da li može išta da se očisti i pokazalo se da može. To je bilo prvi put pa treba da se još malo potrudi naročito sa vanjske strane, sa unutrašnje "no problem" što kažu. Treba malo više puta isprati parče vilede jer se vrlo brzo zaprlja a nakon toga idu unutra nove žarulje halogen H1 Osram Night Braker Unlimited.

 

 

26108235_1898263043820125_1781059005_o.jpg

26060871_1898263070486789_1513223541_o.jpg

26061079_1898329957146767_709871229_o.jpg

26061110_1898263020486794_978555331_o.jpg

26107752_1898329963813433_229049771_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Markobgd said:

Bravo!:thumbup: 

Ja sam bio ubeđen da je aočivo prljavo sa unutrašnje strane. Eto mene u istoj akciji za vikend

više sa unutrašnje nego s vanjske ali jest sa obe . Nemožeš da kupiš toliko dobre sijalice koliko čiščenje može da pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Markobgd said:

Eto mene u istoj akciji za vikend

Za vikend se ceka Nova godina :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

čitam danas na slovenačkom forumu kako do tvrdog šaltanja zimi kako sam video da zna biti problem dok se ne ugrije, nije u pitanju samo ulje u menjaču nego valjda smrznu sajle (jer je u njima stara mast), žice za menjač i dok se mast u njima ne zagrije šaltanje je otežano. Problem se rešava menjanjem komplet sajli. Slično kao kad zimi smrzne sajla ručne, ako jako smrzne u ovom primeru kod tih sajli menjača, šaltanje zna biti i veoma otežano. A škrtaju brzine ako se preko tih sajli slabo odvoji sklopka menjača

 

fiat-bravo-2007--prestavna-rocka-bunka-6-prestav-original--z_590e253034282.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas auto doterano sa servisa gde su napravili nekoliko stvari ali glavni problem lampice motora još uvek nije rešen. Zamenjali su ulje u menjaču, išao je unutra novi Technyx 3l, usput sam naručijo da podmažu i sajle koje idu od ručice menjača napred i razlike su veoma opazna. Šalta se puno mekše i napred i nazad i levo desno, moram videti još kod minus temperatura u startu kako je.

Kao drugo menjana je bila komplet rashladna tečnost Paraflu sa destiliranom vodom i još zamenjane nove sajle ručne kočnice. Zadnji desni točak opazijo sam i prestao se pregrijavati ili ga je popustilo :D. Ručna je postala mekša i lepo vodljiva dok se zateže, ide kao tečno i gore i dole. 

A u zadnjoj fazi onog paljenja lampice motora koje sam opisivao opazijo sam na kraju i da je turbina posle svakog potezanja počela kao nešto kašljati ili hlipsati ne znam kako da se izrazim i pomislijo sam da nije nešto ozbiljnije, nije mi bilo ništa više jasno . Nakon dopusta i nove godine auto je konačno odvezeno na  servis gde su delimično problem otkrili ali ne i svega oko lampice motora.  Jedino šta su otkrili je da je neka gumena cevka dužine oko 15cm pukla na pola i tamo na mestu gde je pukla tvrda je kao plastika dok višlje gore je mekša. Na servisu mi na prijemu stranki nije znala obrazložiti na kojem delu se nalazila ta cevka a radnici su več bili otišli kuči, petak . Tako da kako sam je pregledao ima jak miris po izduvnim gasovima i kontam da je verovatno bila negde oko Egr-a ili turbine. Problem kašljanja turbine je nestao ali ne i prvi problem gde kod 3500 rpm opet se i dalje pali lampica motora i baca u zasilni program, a pre toga motor vuče jako dobro. Ne znam kakve testere imaju da nisu mogli ništa odčitati oko lampice motora ali kaže da se lampica posle 2 puta probne vožnje ugasila sama. A kod mene posle preuzimanja auta i malo jačeg poterivanja upalila se opet .

Slika cevke:

 

  

26613303_1903573393289090_600817192_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti stvarno kao da si sa marsa sletio zivota mi ,kupi multiecuscan da imas,mozes ovde na forumu naruciti preko waleksa,auto iscitas napises gresku i problem cemo ti resiti,koji crni servis 99% ludaci nepiSmeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro je ugovorijo sam jednog lika sa foruma ovde kod nas, radi i čiptuning mape za Fiata i reprogramiranje pa mi predložijo da dovezem auto da ga uklopi na lap top pa se onda provozamo na te 3500 rpm i da vidi šta se dešava sa autom. Tako da u ponedeljak otprilike bi trebao znati.

A predlog za multiecuscan nije ni toliko loš da ga čovek ima na duži period za sebe da nešto i sam proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sto ti rece zalik sam i ja hteo da ti napisem...pa nije to nikakva svemirska tehnologija. Jedna najjednostavnija dijagnostika te resava problema. Ocitati gresku, kod greske i posle toga se sve manje-vise lako resava...

I u kakav si to servis vozio auto kada nisu iscitali gresku da vide o cemu se radi...sve i da nije zapamtio gresku, bilo je dovoljno da ga poteraju jednom iznad 3500 i sve bi se samo reklo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam šta su radili ali moram iči na reklamaciju makar da upitam kakav je moj tip vozila 1855370- BRAVO GT TD 1910 ?? Dal stvarno nemaju pravog testera ili šta več a servis je Fiatov u privatnom vlastništvu koji je izgubijo naziv ovlaštenog Fiat servisa. U glavnom kod računa za 5,5 sati rada bilo je sa tom cevkom 181,56 €, tu verovatno nisu pogrešili a mislim da sam bijo tamo prvi i zadnji put. Nekad davno 90" godina smo kod njih kupili prvi auto Yugo Koral 45 i još tad su bili Fiatov servis.

Broj šasije na računu je pravi od mog auta a pravi rezultat posla nije rešen, otišao sam na servis prvenstveno zbog lampice motora, na kraju uradiše sve drugo osim toga. Na računu nije napisano menjanje komplet antifriza i da napišem da je sav material bijo moj, jer valjda taj Tutela Technyx za menjač nisu nikad ni imali u sve modele sipaju samo Matrixa pa sam onda onog nabavijo sam.

26540967_1904086969904399_93671572_o.thumb.jpg.725b3a6420aeac64886150ab969341dd.jpg

 

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

slovenski prevaranti...najvise lice na stednju ljubljanske banke.,,,,ko ti je taj za mape fiat itd....nemoj da te nagovori na neki bolesni tuning mapu iz garaze

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, zalik said:

slovenski prevaranti...najvise lice na stednju ljubljanske banke.,,,,ko ti je taj za mape fiat itd....nemoj da te nagovori na neki bolesni tuning mapu iz garaze

baš tako, doduše nikad nisam ni vozijo na te specializovane servise baš za neku marku auta ali vidim da ovi nemaju pojma, bar što se elektronike tiče. Taj za mape Fiat je inače neki strojni inžinjer što je čak ispravljao greške od nekih raznih tuner kuća što su imali i valjke i sve ali su imali valjda generirane mape, pa za njima popravljao neke stvari. Kažu valjda je dobar al neču ništa da hvalim dok ne vidim prvo ovo sa lampicom. Kod tog sam se dogovarao za Dpf off i ako budem šta radijo samo ću to, videču za Egr, možda samo čiščenje a drugo nešto i nekakve tuning mape jednostavno mislim da ovde ne treba jer je fabrički sigurno napravito najoptimalnije a i zbog bezbednosti nekih važnijih sklopova kao što su sklopka, menjač, turbina, pravilan rad motora itd...skupo mogu da izađu neka razna eksperimentisanja zbog 15-20 konja više.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet sa Marsa slijeces ....kad radis dpf off obavezno na ovome autu uradi agr off i zatvori plocicom da uvjek svjez zrak dolazi na turbinu...itd...da ti ne vraca govna nazad u granu,..,a tune moze onavezno samo ako je kvalitetan

Share this post


Link to post
Share on other sites

sutra i prekosutra sam u sloveniji zbog posla na relaciji celje idrija ljubljana,imas viber da vidim sta ti je sa tom kantom problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

juče sam bijo na testeru i pokazalu grešku variabila turbine. Ona prepunjava ima i graf, sad šta je bilo ne znam tačno šta se i desilo a možda je i scenarij da se u usisnoj grani zalomila loputica i otišla u motor ili proletelo, moram prvo dati turbinu na ispitivanje jer je verovatno oštećena, sad nešto čudno kašlje, tako da posle ispitivanja dajem auto verovatno u prodaju. Cena če biti moja nakupna + dosad troškovi što sam imao pa ako koga interesuje za uvoz ili slično neka se slobodno javi. Inače je auto tip top stanje novi svi federi original, sve usput menjano samo to što se sad desilo nemam vremena oko toga se petljati inače sam ga mislijo zadržati za sebe. A treba napraviti sve i Dpf off i usisne loputice vani i sve, do turbine je možda šteta a možda je samo neki ventil ili nešto.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, totti said:

Sad onaj 307 ispade majka Tereza za ovo...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

eto ne zna čovek šta ima dok ne proba nešto drugo, inače je ovo avijon auto i sve. mislijo sam ga dovesti u top stanje uložijo sam na brzinu 500 € na njega (zimske gume, sav material ulje, sve tečnosti, neke sitnice i servis ) ali ovo sad prosto nemam vremena oko toga, sledeči auto kupujem definitivno Mercedes jer jednoga za sebe več imam, ovo sam mislijo kao drugo auto ali me prije izdade. Zovem na servis kažem šta se desilo kad mehaničar odgovara dobro je to i izdržalo, voli to njima otiči i pre. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...