bratsaja 18 Posted January 3, 2018 Ma gluposti,ne diraj nista oko metana.Firma metatron koja proizvodi te uredjaje je poznata po tome sto nema servisnu mrezu,ne kvare se.Metanska dizna ne moze da se zapusi jer kroz nju prolazi gas,a ne tecnost,moze samo da radi ili ne radi,ali zbog jedne dizne se auto nece ugasiti. Ima dosta drugih razloga zbog cega se multipla gasi na leru: Kao i kod svakog fiata,losa motorna instalacija.Pomeraj kablove od motornog kompjutera i vidi da li ima promene.Metanski kompjuter NE DIRAJ. Pozajmi od nekog klapnu gasa jer nikako ne mozes znati da li je tvoja dobra Bregastu koja je blize farovima,ne secam se sad tacno da li je usisna ili izduvna,otpusti remenicu i poteraj motor VRLO MALO UNAPRED,da ne verujes kako slozi rad kao singerica iako nije na reperima. Skini klemu,otkaci obe lambda sonde pa probaj,ali moras obe. Proveri na kanalu da nije pukla izduvna grana sto se vrlo cesto desava kad je zapusen katalizator. I obavezno javi sta si uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Digitalac 0 Posted January 8, 2018 (edited) Bratsaja, hvala sto si se ukljucio i podelio to ovde. Obraticu paznju na to sto si rekao, nadam se da ce pomoci. Cim bude nekih promena, pisem ovde naravno. Uzdravlje P.S Sto se tice metanske dizne, licno sam video da moze da se zapusi. Jedna je od stajanja tj. ne vozenja multiple bila potpuno zapusena, jedva je "propisala". Edited January 8, 2018 by Digitalac Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanmagd 1 Posted February 1, 2019 Dokle si stigao sa ovim problemom? Da li si mnejao dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites