Jump to content
FAS Goran
vladac81

Fiat Bravo 1.9 16v Sport 150ks

Recommended Posts

17 hours ago, Mišo165 said:

Evo jednoga Sporta iz Slovenije. Čovek je imao prvu cenu 7500 € sad je smanjijo. Uvoz u Srbiju iznosi negde oko 500 € ako sam pravo informisan.

Pisali smo na drugoj temi, za recimo 2.0 MultiJet iz Italije carina je oko 950 EUR + 120 EUR za AMSS pregled, cifra iz prve ruke od speditera. Znaci samo papiri.

Ovaj na linku deluje lepo ocuvan sa slika, ali navedena cifra je bas jaka za vec 10 godina star Fiat. Za manje od 7 soma se ovde nalazi doduse standardni, proveren Bravo, u lepoj opremi, sa kraja proizvodnje, 2014. Ili 5-6 godina star restyle Sport po inostranstvu. Ili neki mladji auto u C klasi drugih proizvodjaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno cu otici da vidim tog cuvenog WRC-a na sta lici... Sreca pa sam naleteo na ovu temu gde ste pisali o njemu. :D Kada ocitavate kilometrazu iz motornog racunara, je li moze da se uradi na placu preko kompa ili mora da se tera u ovlasceni servis? 

 

Onaj iz Slovenije je lep, ali puno trazi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, SvenGoran said:

Kada ocitavate kilometrazu iz motornog racunara, je li moze da se uradi na placu preko kompa ili mora da se tera u ovlasceni servis? 

Mozes dijagnostikom na placu, ne moras samo za to ici u servis (sem ako ne planiras neki detaljniji pregled). Preko parametara imas kilometrazu u motornom racunaru i na boardu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predjeno prvih 10 000km,odradjen ponovo servis.

Za sada bez ikakvih problema.

Potrosnja zimi je bila konstantno po bordu 7.2 ,realno i do 8 litara(kombinacija otvoreno-grad), tek kada su temperature dosle u plus vratila se na 6 do 6.5.

Isao sam jednom i do grcke u aprilu,prosek je bio 6.2/100 ,brzina 120-140 srbija a makedonija i grcka 120-160km/l.

Udobnost sa 18 je iznenadjujuca,apsolutno nema nikakvog lupanja i neugodnosti(vozio sam stila sa 17  i daleko je bio neudobniji)

Dpf regeneracija je radjena po kompijuteru na 400km kada nivo zapusenosti dodje na 81-82 procenta(iscitavanje iz multecuscana) cak sam ga jednom i ulovio u voznji da pocenje da radi regeneraciju jer je bio zakacen na komp.

Niti dize obrtaje niti pali ventilator,primetan je crn dim na sekund dve i nesto cudniji zvuk turbine,mozda i samog motora.

Prosecno trajanje 550sekundi.

U poslednje vreme  ako to ima ikakve veze posto uglavnom vozim iste deonice ,a povecanjem spoljne temperature ,proces se smanjio na 210km...

Nikakvo povecanje i smanjenje ulja u motornom prostoru nisam imao.

Po viskozittu tj iscitavanju na 10 000km ulje je bilo na 52 % u momentu zamene.

Blu&me radi odlicno,nikakve updajtove osim podesavanja na engleski nisam radio.

U pocetku me je mucio usb,jer mi je kompijuter bio zarazen virusom pa mi je blokirao autoplay,mislio sam da je do blu&me a li se isposavilo da je do flesa.

Sve u svemu zahvalan auto bar za sada...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ;) , da i ubuduce tako sluzi.

1 hour ago, vladac81 said:

Udobnost sa 18 je iznenadjujuca,apsolutno nema nikakvog lupanja i neugodnosti(vozio sam stila sa 17  i daleko je bio neudobniji)

Isti utisak imam i ja, doduse sa 225/45/17 na Bravu i 205/55/16 na Stilu. Primetna je razlika izmedju ova dva modela u ususkanosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne odustajete, ima li jos negde da prozivate po forumu, sunce vam mangupsko :lol:. Pa tek mu je za prekosutra zakazan veliki servis kod Gorana, jos uvek vozim kao po jajima, nije jos ni jednom opran, a crn :sick: .

Mico, zaboravio si poziranje na rivijeri :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno treba bar na zeton da ga bacis pod vodu sramota da ga teras u servis tako prljavog. Taman ti ode jutros kad Neša stize kod Gorana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što kaže jedan majstor: da li se okupaš pre nego što odeš kod doktora :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, DraganUS said:

Stvarno treba bar na zeton da ga bacis pod vodu sramota da ga teras u servis tako prljavog. Taman ti ode jutros kad Neša stize kod Gorana.

Dobro je, znaci krenuh na vreme :stuart: .

Sto je jos gore, imam i cesmu i crevo u dvoristu :lol: . Ma da zavrsim smaranje sa kupoprodajom, papirologijom i servisom, pa cu lako u lickanje i detalje ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos malo pa godinu dana kako je auto kod mene.

Predjeno 20 000km.

Od ulaganja:

1.nove letnje gume 225/40 18 lassa

2.zamenjeno ulje, iako je dpf u funkciji nemam porast ulja niti gubitak istog.

3.stop prekidac na pedali(povremeno nije radio hill holder i tempomat),sporadicno prijavljivao gresku u motornom racunaru za prekidac pa sam ga zamenio.Sad je sve ok

 

 

Potrosnja mi nije pala ispod 6 litara...prosek 6.5

za divno cudo nisam zamenio ni jednu jedinu sijalicu,prosto neverovatno

Blue and me radi bez greske

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mislio da je bar na fiat bravu pucanje opruge proslost u odnosu na stila.

Elem danas pukla ,sreca u prvoj brzini preko pancevackog mosta,puklo kao da sam ceo trap odvalio.

Jel zna neko dal je ista opruga za sport u odnosu na ostale modele posto je jako tesko naci!?

U obzir dolaze i nove ,naravno neke krstenog kvaliteta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sport idu drugacije, evo ti broj i reci da sam ti ja dao, to mi je drugar, on je stavio eibach pa ima fabricke visak, i mislim da od prednjih i ima samo jednu... 0653440324
Samo pogledaj na tvom one tackice koje su boje i kojim redosledom su poslagane pa uporedite...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, vladac81 said:

Jel zna neko dal je ista opruga za sport u odnosu na ostale modele posto je jako tesko naci!?

Razlikuju se, Sport je spusteniji. Ako ti je fabricki setup, mozes da vidis po boji onih tackica na oprugama. Imas isto to i u eLearn, u specifikacijama modela.

100 % se secam da su najnize su za T-Jet 150 i MultiAir 140. A cini mi se da su nesto vise za T-Jet 120 i najvise za dizel Sportove, pa standard verzije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesmo jesmo,

Taman malo i prokomentarisali automobile,mnogo lepo izgleda bravo u crvenoj boji,jos sa distancerima...top

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danilo1Bas tako :D

Imas neku preporuku za distancere?ovaj decko i nije bas zadovoljan,kaze da mu je pucalo oko prstena i da je reklamirao vise puta.

I koji srafovi idu,tj duzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle skoro 5 godina doslo vreme za rastajanje. Mogu reci da pokazao  kao pouzdan auto, za nekih 70 000 km nije me ni jednom izdao.

Nisam imao ni jedan elektronski kvar,ne racunajuci stop prekidac kocnice i oprugu prednjeg amortizera(boljka od stila ocigledno)

Kako je radio prvog dana tako radi i sada.

Sve se svodilo na redovne servise,plocice diskove....

Nisam imao problem sa dpf om,i dalje radi posao i dalje radi regeneracije na oko 500km kao i kad sam ga uzeo.

Sadasnji vlasnik ako nije neki baksuz nece morati nista da ulaze barem dve godine jer sam zamenio diskove plocice,akumulator...

Promenio sam grupaciju ali sam motor odabrao fiatov,sad mi je zao sto nisam odmah uzeo 2.0 nego sam vozio 1.9....
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...