Jump to content
FAS Goran
vladac81

Fiat Bravo 1.9 16v Sport 150ks

Recommended Posts

Update:

Uradjen veliki i mali servis,sve zamenjeno ,plus zamenjena remenica radilice(stavljena fiksna)+ remenica alternatora,naravno i antifriz i ulje u menjacu.

 

Skinuta grana,izbacene klapne,ugasen egr softverski.Bila prljava katastrofa,verovatno je takva svaka,sve klapne na broju al u nekom periodu bi trebale svakako da se vade jer je ova do motorica pocela da propusta tj nedihtuje pa je ostavljala crn trag,za divno cudo nisu imale lufta u osovinama

IMG-c2df51b81c3b319b291bbc1a108a59ce-V.thumb.jpg.3182970cff6d4d3fe0e7352aaff01706.jpg

Sredjena jedna dizna,(neko je petljao nesto sa njom skoro jer je nov ulozak al nije dobro uradjena.

Po recima majstora nesto na punom gasu i ,leru ne pokazuje kako treba ili ne drzi,nisam najbolje razumeo,Posto je nov ulozak ,cena popravke je 50 eura ,u slucaju da se radi komplet 100 eura po dizni.

 

E sad hocu da mu uzmem i set za zimu al na 16,naleteo sam na ove na oglasu,cena mi je niska nesto s obzirom da je novo.

Da nije kinez?Mada prodavac tvrdi da su original.

f1.thumb.jpg.74992a36c7797572fdf73da4e5374521.jpgf2.thumb.jpg.8f4ac285c92bec337e3a8acc6daa03f9.jpgf3.thumb.jpg.7a516c471e9232aa06b4e4906a638efa.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvanredan auto. Bravo Sport mi se uvek dopadao, najvise onaj trula visnja, ali i Nero je prelep :)
Ako imas sliku grane pre ciscenja malo bolju od ove na postu iznad, objavi ako ti nije tesko, jer sam nedavno menjao svoju fabricku, a na slicnoj smo kilometrazi :)
Dpf preporucujem da vadis, pa opet da uradis mali servis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam da uzmem tog bravca ali motorni racunar mu je bio iz 2012 sa kilometrazom od 220h, ali je limarijski u ok stanju tj. patos i izduvni sistem.Jer vecina vozila sto dolazi iz Svice su u losem stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Timke said:

Izvanredan auto. Bravo Sport mi se uvek dopadao, najvise onaj trula visnja, ali i Nero je prelep :)
Ako imas sliku grane pre ciscenja malo bolju od ove na postu iznad, objavi ako ti nije tesko, jer sam nedavno menjao svoju fabricku, a na slicnoj smo kilometrazi :)
Dpf preporucujem da vadis, pa opet da uradis mali servis :)

Trebao sam i ja da uzmem crven al ovako se potrefilo.

Sliku grane nemam bolju jer je to majstor slikao.Klapne su bile tu,nisu imale lufta ,verovatno bi trajale jos neko vreme al po izgledu grane mislim da nisu dihtovale bas dobro.U svakom slucaju auto prodisao,a dpf mi je sada na 14% tako necu dirati jos neko vreme.Praticu da vidim koliko cesto ulazi u regeneraciju.

16 hours ago, CHERRYLAND said:

Gledao sam da uzmem tog bravca ali motorni racunar mu je bio iz 2012 sa kilometrazom od 220h, ali je limarijski u ok stanju tj. patos i izduvni sistem.Jer vecina vozila sto dolazi iz Svice su u losem stanju.

Po podatku od Fiat Bogunovica za ovaj auto km je krajem 2010 bila 42955 a ako je uspeo za godinu da mu sastavi jos 180 000 svaka mu cast.Sad je tako nema nazad.

U dpf-u pokazuje 170000 sto je za 30000 vise od ove na satu a toliko stoji i u carinskoj ,tako da ovo na satu je cackanou svakom slucaju, e sad ko ce ga znati.

Kada sam ga gledao limarijski je bio skroz ok,trap isto,kocnice dobre,diskovi u jako dobrom stanju,ver menjani u skorijem periodu,,desna poluosovina je nova,nosac motora donji nov.
Ja sam mu na sve to odradio veliki i mali servis uz jos neke stvari ,sad jos zimski set guma sa felnama kao na slici iznad  pa sam valjda miran neko vreme.

realno za 10 godina star auto i nisam bio suvise optimistican da cu naci primerak bez greske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da diskovi su mu sveže zamenjeni sa pločicama, gume su bile letnje iz 2010,jedna ili dve dizne su bile lošije što je na svakom mjetu problem. Turbo ne prepunjava ali se baš čuje da zviždi. Pregledao sam baš sve sprtove u Srbiji na oglasima a kilometraže su baš baaaš velike. Pobednik je u Novom Sadu sa oko 550h km. Jedina dva vozila sa pravom km su onaj što je ostao u Kraljevu i jedan na Ceraku! Želim ti da ga središ top i da se navozaš sa njim!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je,jedna dizna je bila losija,tj oni su je radili i zamenili ulozak ali je korekcija bila preko 2.5 cak i 3.To da su na mjetu losije ne znam stvarno,prethodni stilo je kod mene sastavio 200 000 i jos se vozi a dizne ko nove.(korekcije)

Ja sam sve 4 dao na proveru kod milana na ratarskom putu,pa je sredio prakticno tu vec radjenu.

Zamenjeno crevo ili crevce na turbu tako da je ok.

Gledao sam i taj u kraljevu al mi se nije svidelo sto je vec menjano kvacilo.

Juce sam ga opeglao oko 2 glave i udobniji mi je od stila dosta

Ostaje mi sada da ga pratim sto se tice ulja vode...pa cu videti. A za km sta je tu je ,da ima i 400000 to mi je što mi je:D

Mislis na onaj kao wrc  sto ima oznake iz Novog Sada ili na onaj sto je uvezen iz Holandije na telepu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vladac81 said:

Tako je,jedna dizna je bila losija,tj oni su je radili i zamenili ulozak ali je korekcija bila preko 2.5 cak i 3.To da su na mjetu losije ne znam stvarno,prethodni stilo je kod mene sastavio 200 000 i jos se vozi a dizne ko nove.(korekcije)

Ja sam sve 4 dao na proveru kod milana na ratarskom putu,pa je sredio prakticno tu vec radjenu.

Zamenjeno crevo ili crevce na turbu tako da je ok.

Gledao sam i taj u kraljevu al mi se nije svidelo sto je vec menjano kvacilo.

Juce sam ga opeglao oko 2 glave i udobniji mi je od stila dosta

Ostaje mi sada da ga pratim sto se tice ulja vode...pa cu videti. A za km sta je tu je ,da ima i 400000 to mi je što mi je:D

Mislis na onaj kao wrc  sto ima oznake iz Novog Sada ili na onaj sto je uvezen iz Holandije na telepu?

E taj drugi u Kraljevu sto mu je menjano kvacilo ako si primetio je neko remontovano i zbudzeno tj. bukvalno odvaja na patosu.Klima mu je neispravna,diskovi i plocice losi,gume lose.Sve u svemu ulaganja oko 1500e.A sto se tice Novog Sada taj WRC je auto sa najvecom kilometrazom tj. blizu 600h. km. i najskuplji je a na njemu realno nista ne valja,pocev od farbe do svih ostalih delova na autu.A onaj drugi iz Holandije ima 316h. km. pravih,dosta mu se cuje turbo,dizne su lose itd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj u Kraljevu nisam isao uzivo da gledam.Ovaj na temerinskom putu sam jedva upalio,na slikama izgleda ok a uzivo tiha jeza.Zadnja cena 5150.

Ni za 4000 ne bi uzeo.Zna i zlo i naopako,da nisam uzivo video ne bi verovao.

Taj iz holandije sam provozao,malo cakce neki nosac kad kreces i stajes,izgleda korektno vizuelno  ali je stradao turbo.Vozen u Stojanov na proveru,puklo crevo na turbini,zamenjeno crevo a onda je turbo dobio pritisak i raspao se.Turbina je poslata u uzice na remont.Ne znam posle sta je bilo....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To da je na 13% je jako tesko.. svakako super ako je tako.. ali ako ces da zadrzavas auto..cupaj to napolje. :)

I da. Svakako remap bi trebao posle vadjenja klapni.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Timke said:

To da je na 13% je jako tesko.. 

Nije. 

Kod mene posle 5god i dalje zna da padne ispod 18% i to posle regeneracije odrađene na leru. 

Uglavnom uvek svuče na manje od 20%

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

I za tebe savet da ga eliminises :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je znao da padne na 18% i posle nekog vremena upalio DPF lampicu na tabli...a to mi je bio znak da nema vise nikakvog cekanja i testiranja, izvadio sam ga bukvalno par dana kasnije

Tako da to sto ti je na 13% - nemoj uzimati kao nikakvu sigurnost. Ako zelis da ga ostavis - ja ti zelim da ti radi 100 godine, ali cupaj glupost napolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovog Petrolhead-a iznad, sto se usko specijalizovao za nasu poljoprivrednu mehanizaciju :lol: .

Ovo je kod Vladac jos i super, kada malo razgledam sta se nudi i cujem iskustva ljudi, nije ni cudo sto mi je prva reakcija :sick: kada pomislim na kupovinu i trazenje igle u plastu sena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Pazi ovog Petrolhead-a iznad, sto se usko specijalizovao za nasu poljoprivrednu mehanizaciju :lol: .

 

 

Izverzirao sam se za razne EGR/DPF/MAF/Turbo probleme. Ali sto je najbitnije (po mene) na kraju nasao dobitnu kombinaciju :) sada kada gledam i nije tako komplikovano, ali u pocetku malo plivas u nepoznatom, jer nije bas sve samo: "Ma to moze da ti namesti/ugasi bilo kako i bilo kako..." Bar u mom slucaju kad se malo zakomplikuje nije bilo tako...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontaktiracu te ako, ne daj Boze, zatreba :lol: . Jeste da se bakcem sa dizelima ima 12-13 godina, ali ti si tatko na mafiju :P :

 

VAL1337_2.thumb.jpg.c3c1bbc78e5a5eac661345f66a29fb70.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvaram cim islikam masinu.

Kada budes video naslov teme "198A5.000 - Torinska Mamba Vol.2", slobodno se prikljuci :D .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Ivan said:

Kontaktiracu te ako, ne daj Boze, zatreba :lol: . Jeste da se bakcem sa dizelima ima 12-13 godina, ali ti si tatko na mafiju :P :

 

VAL1337_2.thumb.jpg.c3c1bbc78e5a5eac661345f66a29fb70.jpg

 

 

Sta cu...takav je bio zivot prethodne godine :D

 

6 minutes ago, dekirs said:

Ajde Ivane, cekamo temu "2.0 bravo sport" Milutinova je smorila sad kad je sredio auto :D

 

Mogao bi i ti ponesto da kazes o pogresnom gasenju EGR-a ;) imas i ti odredjena saznanja ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavljen zimski set jos prosle nedelje.

Nove felne i nove kumho w51 gume 205 55 16,sara ogromna,milio sam da ce biti bucna al je skroz ok.

 

pre :                                          posle:

20171112_110441.thumb.jpg.ae291b7191e018889112d482168741a2.jpg20171122_103511.thumb.jpg.ccd072d37941da30a0470a18cb6e1fdf.jpg20171122_161112.thumb.jpg.f2046a231d64519a1bada5547b11ed94.jpg

 

za zimu i nije losa kombinacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi trebao da stavljas ovo poredjenje pre/posle, rekli bi ti da je super :lol: .

Salu na stranu, ali koliko mu fabricke 18'' vrhunski cuce, drugi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Ivan said:

Nisi trebao da stavljas ovo poredjenje pre/posle, rekli bi ti da je super :lol: .

 

 

:thumbup:

Nije lose, ali sve pored sport 18-ica deluje malo i ne-toliko-lepo :) Ja bih recimo za zimske 16 komotno isao na stilo dynamic felne.

Trajne, cvrste, dovoljno lepe da ne izgleda kao celicne, dovoljno ruzne da ti ih ne bude zao zbog soli, leda, hladnoce itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Milutin-NS said:

Trajne, cvrste

I teske kao tuc :D , i njih sam davno izmenjao.

Meni ni jedna od ovih felni sa ostrijim linijama sa Stila, nikako ne ide na Brava... Mozda eventualno ova GT kao kod mene, ona je malo blaza...

Nisam jos video tu kombinaciju, sa Dynamic i Abarth jesam.

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...