Jump to content
FAS Goran
Jazavac kg

Lancia Dedra - detonacije i trzanje u vožnji na TNG

Recommended Posts

Jutros kada sam startovao auto, radio je par sekundi i ugasio se. Probao sam opet, ali se nije javljao. Prebacio sam prekidac na neutralno, ali opet ista prica. Proslo je nekih 30ak minuta, auto je upalio, ali cula se detonacija u auspuhu. Nisam mislio da je to nesto ozbiljno, ali kad sam ubacio u prvu i probao da krenem, auto se gusio i trzao. Kao da je gubio snagu, nije mogao ni da krene. Sva sreva od rasprskivaca su na svom mestu, filter za vazduh je dobar. Da li je imao neko slicnog iskustva i da li neko zna u cemu je problem?

 

Lancia Dedra je u pitanju, a plin je obican

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razloga ima milion, ali ako pretpostavimo da je sve u redu sa strujom, onda je do smeše plina. Loša smeša zaguši usis, kao kad presisa na benzinu. Sad je zahladilo, I da si upalio na benzin pa prebacio na plin, ne bi bilo problema.
Detonacija se javila zbog pogrešnog vremena paljenja smeše, ili je bilo previše plina ili je kasno upalila smeša I dođe do detonacije. Sad proveri da ti nije naprslo neko crevo od vazduha, kućište filtera, ili da nije detonaciona klapna(guma) spala ili pukla, ako je imaš. Jer to trzanje može biti zbog uvlačenja falš vazduha koji ti remeti smešu i auto ne može da sastavi.
Ovo ti je onako, na prvu loptu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze bombina da napravi sve ovo? Menjao sam sijalice na farovima, a bombina je na takvom mestu da ne moze da se pomeri poklopac fara, pa sam morao da olabavim drzac i pomerim ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako si pomerio razvodnik, pomerio si i ugao paljenja, ne znam kakav je sistem kod tebe, kako izgleda i gde je bobina, pa ne bih da pričam napamet. U svakom slučaju, za detonacije je kriva struja (ugao paljenja, pogrešno bačena varnica itd) ili loša smeša. Treće nema.
Ja sam imao detonacije ali na usisu u granu, podesio sam ugao paljenja I sad je druga priča i što se tiče potrošnje, rada motora, samog paljenja itd.
Ako ti se to desilo prvi put nakon radova oko sijalica, onda barem znaš odakle da kreneš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad sam trazio, i isproveravao sam kablove i nadjem kabl koji je malo spao, ide iz razvodne kape do bombine. Vratio sam ga nazad u razvodnu kapu, proverio sam crevo na usisu. Sad je upalio na pola kljuca, i u leru nema vise detonacija, ne trese se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja greska, od srece ne znam vise sta pisem. Sa razvodnika se kabl spaja u snop sa bombine. Prosli vlasnik je izgleda bio super "majstor", posto su svi kablovi "krpljeni" i sastavljani. Bio sam u kratkoj test vonji, i cini mi se da je to to. Nema trzanja, nema lupanja, auto vuce kao pre. Probao sam ga do 6000 obrtaja, super je! 

Hvala na pomoci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...